مایکل پچر در خصوص پلی‌استیشن ۵ و جانشین ایکس‌باکس اسکورپیو صحبت می‌کند - گیمفا
مایکل پچر در خصوص پلی‌استیشن ۵ و جانشین ایکس‌باکس اسکورپیو صحبت می‌کند - گیمفا
مایکل پچر در خصوص پلی‌استیشن ۵ و جانشین ایکس‌باکس اسکورپیو صحبت می‌کند - گیمفا
مایکل پچر در خصوص پلی‌استیشن ۵ و جانشین ایکس‌باکس اسکورپیو صحبت می‌کند - گیمفا

مایکل پچر در خصوص پلی‌استیشن ۵ و جانشین ایکس‌باکس اسکورپیو صحبت می‌کند

مهرداد میرشاهی
۲۱:۰۰ ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
مایکل پچر در خصوص پلی‌استیشن ۵ و جانشین ایکس‌باکس اسکورپیو صحبت می‌کند - گیمفا

در جریان آخرین قسمت نمایش « Pachter Factor»، مایکل پچر (Michael Pachter)، تحلیلگر صنعت بازی‌های ویدئویی، در خصوص کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس اسکورپیو و جانشین آن، پلتفرمی که هنوز از سوی ردموندی‌ها رونمایی نشده، صحبت کرده است.

مایکل پچر در این خصوص گفت:

من فکر می‌کنم که کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو تا حدودی مشابه پلی‌استیشن ۴ پرو است – هر بازی که برای کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو ساخته شود، به صورت کامل با کنسول پلی‌استیشن ۴ نیز سازگار است. به طور مشابه، هر یک از بازی‌های کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو با کنسول ایکس‌باکس وان نیز سازگار است. اما بازی برای هر دو پلتفرم در یک دیسک قرار دارد و این سخت‌افزار است که تشخیص می‌دهد کدام یک را اجرا کند، بنابراین کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نسخه‌ی استاندارد بازی را اجرا می‌کنند و از سوی دیگر کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس اسکورپیو محتوای بهتر و سریعتر را به اجرا در می‌آورند.

وی در ادامه پیرامون بازی‌های زمان عرضه‌ی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو چنین سخن گفت:

من فکر می‌کنم این چیزی است که شما خواهید دید، من فکر نمی‌کنم یک مشکل باشد، و فکر می‌کنم که تنها بازی‌های خیلی کمی در زمان عرضه‌ی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو از آن پشتیبانی کنند – بازی‌هایی که قطعاً از کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو نیز پشتیبانی خواهند کرد حتی اگر با کیفیت ۴K اجرا نگردند.

وی ادامه داد:

مایکروسافت جایگزینی برای ایکس‌باکس وان عرضه نمی‌کند، بلکه آن را ارتقا می‌دهد. بنابراین سونی در سال ۲۰۱۸ میلادی اقدام به عرضه‌ی سخت‌افزار جدیدی نمی‌کند. ممکن است که در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ شاهد کنسول پلی‌استیشن ۵ و در سال ۲۰۲۰ نیز شاهد کنسول ایکس‌باکس تو (Two) باشیم و هر سه سال یک بار یک کنسول جدید وارد بازار گردد. از نظر نرم‌افزاری این سخت‌افزارها از سیستم‌هایی که پیش از آن‌ها وارد بازار شده‌اند پشتیبانی می‌کنند. من فکر می‌کنم این مورد به یک الگو تبدیل گردد.

اینطور که مشخص است روز به روز مفهوم «نسل» در بین کنسول‌های بازی‌های ویدئویی در حال تغییر کردند و ممکن است تا چند سال آینده دیگر از این واژه استفاده‌ای نگردد. اینطور که پیداست کنسول‌ها در حال طی کردن ورندی مشابه رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه هوشمند هستند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مایکل پچر در خصوص پلی‌استیشن ۵ و جانشین ایکس‌باکس اسکورپیو صحبت می‌کند - گیمفا
مایکل پچر در خصوص پلی‌استیشن ۵ و جانشین ایکس‌باکس اسکورپیو صحبت می‌کند - گیمفا
مایکل پچر در خصوص پلی‌استیشن ۵ و جانشین ایکس‌باکس اسکورپیو صحبت می‌کند - گیمفا
مایکل پچر در خصوص پلی‌استیشن ۵ و جانشین ایکس‌باکس اسکورپیو صحبت می‌کند - گیمفا
مایکل پچر در خصوص پلی‌استیشن ۵ و جانشین ایکس‌باکس اسکورپیو صحبت می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mahdi m77 گفت:

    این روند پایان عصر کنسول هاست
    من شخصا حاظرم ۴ ملیون پول کنسول بدم و ۸ سال بره تا دو بار ۲ ملیون ۲ ملیون پول کنسول بدم!!

    • mansourrrr گفت:

      تا ساله ۲۰۱۹ که این کنسولا تضمینن ولی واقعا ۸ سال باید عمر میکردند
      امیدوارم به این زودیای نسل جدید ظهورنکنه تا گیمرا صدمه نبینن

    • Harry Styles گفت:

      من به شخصه با نظر مایکل مخالفم…
      یکی از مزیت های کنسول نسبت به pc همین نسل به نسل بودن اونه فک نمیکنم سونی یا مایکرو چنین ریسکی کنن
      خصوصا سونی که الآن بازار تقریبا دستشه…
      لااقل امیدوارم اینجوری نشه

      • Nader13 گفت:

        ماکرو رسما اعلام کرده ک بازار مبخواد مثله گوشی بکنه ولی سونی گفته ب نسل وفاداریم

      • amir_hosine گفت:

        مزیت ?:-) ?:-)
        میشه با رسم شکل توضیح بدی که چه مزیتی داره ؟
        من رو pc می تونم تغریبا هر بازیی ای که تا به حال برای pc اومده (و نیومده ها رو هم با شبیه ساز) بازی کنم.
        الان شما می تونی بازی نسل ۷ کنسولت رو بازی کنی؟ نه . یا باید منتظر ریمستر باشی یا پشتیبانی نسل قبل مایکرو.
        .
        .
        deus ex 1 وقتی منتشر شد من ۱ سالم بود. پس طبیعتا بازیش نکردم.
        اما بعد ۱۷ سال از انتشارش بازی رو از استیم خریدم ،دایریکس ۱۰ رو براش دانلود کردم،چند تا ماد گرافیکی هم براش گرفتم و از این شاهکار لذت بردم.

        سم ناشناخته
        • SawLar گفت:

          درسته از این بحثا خوشم نمیاد و همه پلتفرمارو دوست دارم ولی این حرفت چرتو پرته .
          اگه خیلی دلم بخواد بازیای نسل ۷ رو بازی کنم بجا اینکه ۵ میلیون پوله پی سی بدم ( واسه این ۵ میلیون میگم که پی سی های زیر ۵ تومن در حدی گرافیکشون بالا نیس ک بخاطرش از انحصاریا بگذری ) میتونم با نصفش هم پی اس ۴ هم پی اس ۳ رو بخرم و با ۱۰۰ تومن میشه اکانت هکی گرفت ک عینه کرک هست فقط با قابلیت آنلاین !!!
          ۱۰۰ تومن هم میگیرن کل بازیای موجود واسه پی اس ۳ رو میریزن رو هارد .
          حالا حساب کنیم ک طرف وضعش خوب نی و ال سی دی نداره .
          با یه تومنم میشه اونو گرفت و تموم شد رفت پی کارش به همین راحتی و حتی یه تومنم ارزونتر از پی سی . هرجور حساب کنی کنسول بیشتر میصرفه .
          حالا انحصاریای فوق العاده سونی که به راحتی میشه گفت بهترین بازیای سه سال اخیرو تشکیل میدن و میشه به همه چی ترجیهشون داد هم بماند .
          #شر_و_ور_نگوییم

          • amir_hosine گفت:

            #شر_و_ور_نگوییم
            چیزه دیگه ای نمی تونم بگم بهت.
            “حالا انحصاریای فوق العاده سونی که به راحتی میشه گفت بهترین بازیای سه سال اخیرو تشکیل میدن و میشه به همه چی ترجیهشون داد هم بماند .”
            کسی که همچین حرفی بزنه دیگه از دست رفته.
            روحت شاد. یادت گرامی باد.

          • amir_hosine گفت:

            من دیشم دقت نکردم.
            “اگه خیلی دلم بخواد بازیای نسل ۷ رو بازی کنم بجا اینکه ۵ میلیون پوله پی سی بدم ( واسه این ۵ میلیون میگم که پی سی های زیر ۵ تومن در حدی گرافیکشون بالا نیس ک بخاطرش از انحصاریا بگذری )”
            😐 😐 😐 😐 😐 😐
            خواهر و مادر. 😐
            ۵ میلیون پوله سیستمیه که باهاش بازی های نسل هفت رو بازی کنی ؟ 😐
            خواهر و مادر. 😐
            من بیچاره که تو زمان گرونی ۴ میلیون سیستم گرفتم هنوز دارم بازی های روز رو ultra بازی می کنم و به ضحمت روی بازی های سنگین افت فریم دارم تا ۴۵فریم.:-|
            اما قطعا حرف شما که درسته،حتما راست میگین،مگه امکان داره یک کنسول پزنت از روی باد معده فکت صادر کنه ؟.کسی که همچین نظرات گهر باری داره که قطعا میدونه داره چی میگه. به خودت سخت نگیر ،من منصرف شدم. من برم تو افق محو بشم.
            .
            موفق باشی.

  • Farhad-ps4 گفت:

    پس دفعه ی بعد به همون PC برگردم و سیستم ببندم خیلی بهتره!
    همین که من کنسول خریدم شبیه PC و گوشی هوشمند شد 😐 😐 😐

  • قدرت اسکورپیو مطمئنن تا سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ جوابگو هست و بعد از اون با عرضه اکس باکس بعدی بازم فکر میکنم تا مدتی از اسکورپیو پشتیبانی کنن و بعدش وارد کنسول های جدید بشیم

    • MS GAMER گفت:

      مشکل اینه که ایکس باکس وان جوابگو نیست شما یادتون نره که مسؤل هایه ماکرو گفتن هیچ بازیی فقط برایه اسکورپیو نمیاد این یعنی تمام بازی ها باید برایه وان هم عرضه بشه آیا این کنسول تا سال ۲۰۲۰ یا۲۰۲۱ دووم میاره

      • اکس باکس وان مطمئنن از سمت فرست پارتی ها تا زمانی که مایکرو بخواد پشتیبانی میشه ولی درباره ترد پارتی ها نمیشه نظر قطعی داد چرا چون مایکرو دخالتی در کاره اون ها نداره ممکنه نخوان یه بازی رو برای وان پورت کنن و سخت افزار اکس باکس وان هنوز خیلی راه داره به نظر من تا ۲۰۱۹ به راحتی جواب میده ما در ۲۰۱۶ عناوین کوانتوم بریک -گیرز۴ و فورزا رو داشتیم که قدرت کنسول رو نشان دادن ولی به بعدش خب هیچی مشخص نیست یعنی تضمینی نیست که وان بتونه جوابگو باشه

  • GENERAL گفت:

    اظهار نظر جالبیه گه میگن :
    “”” هر سه سال یک بار یک کنسول جدید وارد بازار گردد. “””
    ——————————————————————
    من کاملا مخالف ام ، به نظرم اگه در آینده قرار باشه بازی ها همچنان روی کنسول خانگی اجرا بشن ، با توجه به همه گیر شدن اینترنت و ارتقاع این شبکه جهانی شاید ما در اینده با بازی هایی ویدیویی طرف باشیم که توسط کامپیوتر های یک کمپانی با تکنولوژی رانش ابری اجرا بشند ، برای این که درک کنید راجبه چی صحبت میکنم ، میتونید به PS NOW نگاه کنید ، این طرحی بود که دربارش ایده داده شده بود ولی سونی اون رو عملی کرد .
    این طوری که بازی ها توسط کامپیوتر هایی پردازش میشند و به کمک اینترنت روی کنسول ها یا کامپیوتر های خانگی نه چندان قدرتمند اجرا میشند ،
    —————————————————————————-
    شاید کمی غم انگیز به نظر برسه که در اینده خبری از کنسول های پیشرفته بازی یا کامپیوتر های خانگی قدرت مند نباشه ، و همه بازی های ویدیویی از کامپیوتر های مادر پردازش بشند و توسط اینترنت روی کنسول و کامپیوتری نه چندان قدرتمند بازی هایی فوق العاده اجرا بشند ،
    ———————————————————————————————
    الان این جا شاید کسایی بگند که این طرح به اینترنت قوی احتیاج داره و اینترنت ایران سرعتش پایینه ، ولی خب من دارم راجبه چند سال اینده صحبت میکنم ، شاید ۱۰ سال پیش کسی درباره اینترنت ۴G صحبت میکرد توی ایران بهش میخندیدند ، ولی خب الان شاهدش هستیم .

    • Gamer^Cat گفت:

      البته ایران از دنیا یه ۱۰۰ سال عقبه
      ما هنوز یوتیوب رو نمیتونیم بریم …
      هر کی میخواد مثل آدم زندگی کنه (اتوموبیل خود ران – اینترنت درست حسابی) باید از این کشور بره

      • HannaH گفت:

        خرف شما ایده خیلى از شرکت هاى بزرگه ولى به نظر من این ایده تا اجرا خیلى خیلى فاصله داره. درسته که سیستم ابرى الان وجود داره و سرعت خوبى هم داره اما مشکلات زیر بزرگتر از چیزى هست که در کوتاه مدت رفع بشن.
        ١. مشکل زیر ساخت هاى اینترنت.
        الان سالهاست زوکربرگ در باره اینترنت ارزان به همه دنیا صحبت مى کنه و عملا اتفاق خاصى هم نمى افته. هزینه این عمل بقدرى بالاست که تقریباً نزدیک به عیر ممکن مى کندش. من یک مثال ساده مى زنم. استرالیا به عنوان یکى از ١٠ اقتصاد بزرگ جهان، و دومین کشور جهان از نظر رفاه عمومى، هشت ساله که مى خواهد تمام کشور رو محهز به اینترنت پر سرعت بکنه. چند صد میلیون داار خرج شده، همین مقدار دوباره باید خرج شه و در عین حال امیدى به تحققش براى ١٠ سال آینده نیست. حالا تصور کن کشورهایى با درآمد کمتر و جمعیت بیشتر. و البته بهش قیمت خدمات دریافتى در قبال هزینه اجرایى رو هم اضافه کن.
        ٢. همه مسئله پول نیست. ساختار سیاسى بیشتر کشورهاى جهان این اجازه رو نمى ده. اکثر کشورها با نظام پارلمانى اداره مى شن. نتیجه اینکه هر گروه سیاسى جدید با ایده هاى جدیدى وارد مى شه. میزان نقوذ اطلاعات و شبکه چیزىًهست که همه روش توافق ندارن و این مسئله یکى از بزرگترین چالش هاى توسعه حتى در کشورهاى بسیار پیشرفته است. خیلى از سناتورهاى دنیا فکر مى کنن مى شه این هزینه رو توى بخش هاى مهم ترى به کار برد. به نظر من هم حرفشون منطقیه.
        ٣.مشکل امنیتى. چندتا کشور در دنیا اینقدر آزادى اطلاعات دارن که بشه بسته هاى اطلاعاتى رو با سرعت بالا بینشون جابجا کرد؟ یا چطور مى شه بشره هاى اطلاعات رو کنترل کرد؟ در این مورد بهت قول مى دم خیلى از تکنولوژى ها مى تونه ارزان وجود داشته باشه ولى با حقظ قیمت بالا خدمات، خریدار راحتر قابل شناسایى و کنترل هست تا همه گیر بودنش.
        ۴. پول پوله. اگ دلار رو واحد یکسان کردن ارز در نظر بگیریم، کم یا زیاد همه براى خدمات مبلغ مشابهى رو در یطح جهتن مى دن. تفاوت اصلى درآمد داخلى کشور هاست. یک بچه ته آفریقا یا توى قلب نیویورک پولى که خرج مى کنه صد در صد با یک بچه از قطب شمال سا صحراى یمن یکسانه. هیچ کسى خدمات پایه، مثل سرگرمى و درآمد میلیادى شو فداى ارتقا تکنولوژى نمى کنه. ما در مورد پول بى خطر سرگرمى حرف مى زنیم نه اسلحه پیشرفته. هر یک بچه اى که از یک نقطه دور افتاده اضافه بشه در آمد جدیده. در ایران خودمون با تمام تحریم ها و مشکلات مالى، چند تا کنسول در روز فروش مىره؟ خیلى. همه آنلاین بازن؟ نه.
        نمات بالا و ده ها نکته دیگه اشتباهات معمولى هست که از نظر من خیلى از تحلیل گرهایى که پاشون رو از آمریکا بیرون نگذاشتن مى کنن و البته اشتباه تحلیلى مایکروسافت هم دقیقاً همینه. از زمان متریک با کنسول تمام آنلاین (حرفش رو یادم نمى ره که گفت اگر نمى تونید همبشه آنلاین باشید یا توى یک پایگاه نظامى زندگى مى کنید یا زیر سنگ. اوج بى سیاستى مایکروسافت) تا بازى کرک داون با تخریب پذیرى کامل از طریق سیستم ابرى، این ترس رو بوجود میاره که ظهور ٣۶٠ بیشتر یک حادثه بود تا برنامه، و البته مطمئن باشید مفهوم کنسول فیزیکى و نسل حالا حالا ها ادامه داره.

        • HannaH گفت:

          اشتباهات متن مربوط به تایپ کردن با موبایل تو فاصله استراحت سر کار هست. چیزیش غیر قابل خوندن بود بگید 😎

          • Inside1990 گفت:

            حنا خانم اگه جسارت نیست شغلتون چیه؟البته تا حالا ندیدم پیامی رو جواب بدین ولی میخواستم بدونم شرایط کار اونجا چطوره چون من چندسال پیش میخواستم برم استرالیا ولی جفت و جور نشد ممنون میشم جواب بدین

            • HannaH گفت:

              کار تخصصى من الان برنامه ریزى آموزشى فردى براى بچه هاى اوتیسمى هست (یک شکل بیمارى ژنتیکى بخصوص هست). براى همین گاهى مى شه ٢۵ ساعت سرکار هستم چون باید از نزدیک تک تک رقتارهاشون رو ببینم و در طى یک یا دو ماه عملا با دو یا سه نفرشون (بسته به پیچیدگى مشکلشون) زندگى مى کنم. کار دیگه ام هم مشاور سیاسى یکى از سناتوهاى حزب سبز استرالیاى جنوبى هست که خیلى دفترى نیست و بیشتر پاى کامپیوتر و بعد هم توى جلسات هست.
              اما اگر قصد مهاجرت دارید (نمى دونم چه سن یا تحصیلاتى دارید) همیشه منتظر سختى تو یک دوره باشید، البته بعدش همه چى بسیار ساده تر مى شه. من تمام دوران تحصیل ام، حتى تا پایان فوق لیسانس (مستر) از گارسونى براى کمک خرج کردم تا عوض کردن ملحفه هتل. البته توى مقطع فعلى محل کار هزینه تحصیلات رو بهم مى ده ولى تا پایان فوق لیسانس اصلا بهتر نبود. اگر نمى تریى از کار سخت، بعد از سه سال کاملا زندگى ات آسان مى شه.

            • Inside1990 گفت:

              مرسی از پاسختون خانم عباسی!
              من ۲۶ سالمه لیسانس معماری هستم.
              اهل کار سخت هستم منتها من زیاد توقع خاصی ندارم یه زندگی معمولی ولی با آرامش کاملا برام کفایت میکنه منتها من تصورم این بود از استرالیا که میشه با یه کار مثل گارسونی یا تمیزکاری و از این دست کارها یه زندگی معمولی ولی با آرامش داشت ولی ظاهرا در حد کمک خرج این جور کارا…بازم ممنون ایشالا که موفق باشین 😉

          • GENERAL گفت:

            شما کار تون درسته هانا
            البته ما داریم درباره چشم انداز دور صحبت میکنیم که معلوم نیست چی در انتظار صنعت گیمینگه.
            ———————————
            خیلی خوبه که هنوز توی سایت فعال هستید و کامنت میزارید ، امیدوارم به این روند ادامه بدید .
            بعد از شخصیت خوبتون ، نظرات تون به عنوان یه ایرانی مقیم خارج از کشور جذابیت خودش رو داره .

            • HannaH گفت:

              ممنون از لطف شما. من هم از اینکه اسم هاى قدیمى رو کمتر مى بینم خیلى متاسف مى شم. الان هم از اینکه کامنت گذاشتید واقعا خوش حال شدم. امیدوارم بیشتر فعال بشید.
              البته فعالیت زیاد من مال این هست که تنها شبکه اجتماعى فارسى زبانى که باهاش سر و کار دارم همین چندتا وب سایت هست و حقیقتاً توى ۴ یا ۵ سال اخیر از بودن توشون راضى بودم.

        • درست میگید :yes:
          فقط من یک سوال داشتم درمورد قانون کپی رایت گفتم از شما بپرسم
          توی استرالیا (یا هر کشور دیگه) اگه با اینترنت پرسرعت اونجا موسیقی یا فیلم رو رایگان دانلود کنیم (قانون کپی رایت رو نقض کنیم) جریمه میشیم؟ اگه بله، از کجا میتونن بفهمن که همچین کاری رو انجام دادیم؟ ?:-)

          • HannaH گفت:

            هر چیزى که توى اینترنت قابل خرید باشه، مفهومش اینه که کپى رایت داره و البته بیشتر سرویس هاى جدید قیمت هاشون پایینه و نیاز به شکستن قانون ندارید. اما در هر صورت سایت هاى تورنت و سایت هاى خارجى مثل سایت هاى فارسى خودمون نسبتاً امنیت دارن. vPN هم هست هرجند من تا الان استفاده نکردم. از بعد از تجربه نت فلیکس توى دنیا، الان کمتر کسى خودش رو تو خطر مى اندازه وقتى سرویس با قیمت پایین و کیفیت مناسب مى گیرید، پر کردن هارد دیسک کامپیوترت ن خیلى به صرفه نیست.

    • Nima.1371 گفت:

      بسیار زیبا سخن گفتید.کاملا درسته.گیمینگ به سمت Cloud میره کم کم.اما با قضیه ی ۴G موافق نیستم.این تکنولوژی تو آمریکا سرعتی بیش از ۶۰۰ مگابیت داره اما اینجا سرعتش چقده؟آیا این ۴G همون ۴G هس؟فقط اسمشونه که یکیه.از نظر عملیاتی مقایسشون فقط یه جوکه.اگه گیمینگ بره به سمت Cloud ایران از صحنه ی این هنر حذف می شه.

    • Inside1990 گفت:

      این اتفاق قطعا میوفته حالا چه ۱۰ سال دیگه چه بیشتر!ولی نیاز به زیر ساخت های زیادی داره و حتی افرادی که کیفیت اینترنت بالایی داشتن در خارج از کشور هم با لگ ها و تاخیر ها وحتی قعطی سروکار داشتن در واقع شرکت ها باید مطمئا بشن که همه جای دنیا حتی کشورهای جهان سومی به استانداردهای لازم اینترنت رسیده باشن و به راحتی امکان اجرای بازی های ابری رو داشته باشن چون در غیر اینصورت براشون به صرفه نیست از طرف دیگه شرکت هایی مثل انویدیا و سونی این طرح رو پیاده کردن ولی از اون طرف سود حاصل از سخت افزار رو هم دارن و اونقدری هست این سود که نمیتونن ازش دل بکنن ولی در آینده ای نزدیک و به خصوص با طرح هایی که گوگل و چندین شرکت دیگه برای اینترنت سراسری یا ماهواره ای دارن این اتفاق میوفته و اونوقت احتمالا قیمت بازی ها افزایش پیدا میکنه یا مبالغ زیادی رو باید سر ماه یا سال واسه استفاده از سیستم ابری پرداخت کنیم و خبری هم از هک و کرک و…نخواهد بود من خودم شخصا زیاد از این طرح استقبال نمیکنم حتی اگه اینترنت و درآمد خوبی هم داشته باشم به نظرم حس کلاسیک رو نداره

    • RAZIEL گفت:

      General عزیز داری درباره بازی در شبکه cloud حرف میزنی ک تا جایی ک یادمه این ایده مال ۱۰ سال پیشه ولی تا جایی ک من اطلاع دارم این ایده تا ۱۰ سال اینده عملی نمیشه چون اکثریت مهمه,حالا بحث ایران بکنار ک سرعت نت لاک پشتیه,ولی کشورهای دیگ هم هستن ک نمیتونن با این قابلیت گیم پلی کنن,نظر شخصی من اینه ک مایکرو و سونی کاش همین روند رو ادامه بدن و هی کنسول ندن بیرون تا کنسول بازهای عزیز کلافه نشن ولی مثلا الان ی کسی میخاد ی بازی با گرافیک بیشتر بسازه ک ps4 و x1 قدرت اجرای اون بازی رو نداره حالا یا باید این بازیساز کیفیت گرافیک رو نصف کنه تا بازی بیاد واس نسل حال اما بازیباز توقع زیادی داره و ما ایرانیا هم همچی بازی رو تو گرافیک خلاصه میکنیم ک اینم خیلی بده و یا بازیساز صبر کنه تا کنسول نسل بعدی بیاد و بازیشو برا اون کنسول پورت کنه ک اینم صبر ایوب و یعقوب و بقیه صبرهارو میخاد اما بازیساز دستش تو pc بازه چون pc گیمر های حرفه ای سیستم خودشون رو هر سه ماه بروز میکنن تا لذت بیشتری از بازی ها ببرن و در نتیجه مالکین این دو غول دیجیتال و مشاورا ب این نتیجه رسیدن ک فاصله بین نسل کنسول هارو کم کنن تا هم بازیساز بهتر عمل کنه هم بازیباز پول خرج کنه هم مالک شرکت دوزار بیشتر ب جیب بزنه,در نهایت ارزوم اینه ک هیچوقت ایده ای ک شما یادم انداختی (بازی تحت شبکه بدون نیاز به سخت افزار قوی و نصب روی هارد)عملی نشه الهی آمین :lashes: :lashes:

    • mohammd222 گفت:

      البته اگه به پیشرفت های جدید توجه کنیم می بینیم که با اومدن

    • mohammd222 گفت:

      البته اگر به پیشرفت ها توجه کنیم می بینیم که با اومدن VR و مجازی شدن و همچنین انلاین شدن بیشتر بازی های که الان وجود دارن می بینیم که بزودی یک کنسول می دهند و با استفاده از ان به سروری برای هر بازی وصل می شویم.
      به طوری که ما کنسولی رو می خریم سپس بصورت انلاین در سایت بازی ثبت نام می کنیم و بازی را می خریم سپس در کنسول ای پی یا ادرس بازی را می زنیم و با یوزر و پسورد لاگین می کنیم
      (اگر انیمه Sword Art Online رو دیده باشید بهتره)
      پس اگر اینطوری بشه که حتما می شه دیگه کنسول جدیدی نمیاد و کلا واژه نسل شاید از بین برود
      استقبال هم از این طرح ۱۰۰% هست زیرا حس بازی کردن VR و انجام بازی ها به میل خود کلا خیلی بهتر است.
      البته این اتفاق هنوز زوده و شاید طی ۱۰ سال اینده عملی شود.

  • :/ گفت:

    “…در سال ۲۰۲۰ نیز شاهد کنسول ایکس‌باکس تو (Two) باشیم…”
    فکر نکنم 😀 احتمال این دفعه میان ۷۲۰ میزنن روش یا میگن چون ۳۶۰ خیلی پرطرفدار بود اینو میزنیم 😐
    ولی حداقل خوبه که میشه با کنسول معمولی تا آخر نسل دوام آورد وگرنه دیگه کلا کنسول معنی خودشو از دست میداد و دیگه همه میرفتن سراغ پی سی .
    پکتر این دفعه برخلاف انتظارات (!) اومده مثل آدم صحبت کرده ولی همشو که خودمون هم میدونستیم ,
    بعد از ادعا هایی که درباره ی نسخه ی بعدی الدر اسکرولز کرد دیگه به حرفاش توجه چندانی نمیکنم 😀

  • black snow گفت:

    اسکورپیو یا xb2 = کیس اسمبل شده!
    علتش اولش هم اینه که تقریبا همه ی بازیهای xb1 برای p30 هم اومد و علت دومش هم اینه که فریمور xb1 مبتنی بر win10 هست درواقع ویندوز کاستوم شده هست پس اگر با همین روند پیش بره کسی که high end pc داره دیگه لزومی به داشتن xbox بعدی نداره ولی ps5 با داشتن فریمور انحصاری مبتنی بر پایه لینوکس که غیر قابل نصب روی پیسی هست باعث فروش بیشتر در بخش سخت افزار میشه تا نرم افزار (مثل ماکروسافت)

  • Gamer^Cat گفت:

    خوب توی پی سی هم یک بازی و یک دیسک هست ولی روی یک کامپیوتر با قدرت بالا میشه ۴ کی و اولترا بازی کرد و رو کامپیوتر ضعیف هم ۱۰۸۰ و رو حداقل تنظیمات.
    پس نمیشه گفت چون دیسک بازی یکسانه پس فرق چندانی ندارن

مایکل پچر در خصوص پلی‌استیشن ۵ و جانشین ایکس‌باکس اسکورپیو صحبت می‌کند - گیمفا
مایکل پچر در خصوص پلی‌استیشن ۵ و جانشین ایکس‌باکس اسکورپیو صحبت می‌کند - گیمفا