نمرات Halo Wars 2 منتشر شد (بروزرسانی) - گیمفا
نمرات Halo Wars 2 منتشر شد (بروزرسانی) - گیمفا
نمرات Halo Wars 2 منتشر شد (بروزرسانی) - گیمفا
نمرات Halo Wars 2 منتشر شد (بروزرسانی) - گیمفا

نمرات Halo Wars 2 منتشر شد (بروزرسانی)

صدرا صالحی
۱۲:۰۵ ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
نمرات Halo Wars 2 منتشر شد (بروزرسانی) - گیمفا

با نمرات این عنوان در ادامه مطلب همراه باشید.

Halo Wars 2 توسط Creative Assembly و با همکاری ۳۴۳ industry ساخته شده است.

لیست اچیومنت‌های این عنوان را در اینجا و تریلر زمان عرضه این عنوان را در اینجا ببینید. در ادامه می‌توانید نمرات این بازی را مشاهده کنید. در صورت تغییر نمره پست بروزرسانی می‌شود.

Halo Wars 2 فردا به صورت رسمی منتشر می‌شود.

 

Gaming Age: ۱۰/۱۰

Gaming Nexus: ۹.۵/۱۰

Halo Wars 2 یک شاهکار است. نه تنها محدودیت‌های RTS کنسول‌ها را دور زده است بلکه آن را به یکی از ویژگی‌های مثبت آن تبدیل نموده است. این یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین بازی‌های ساخته‌ شده‌ای است که بازی کرده‌ام. امیدوارم این(بازی) تبدیل به یک نمونه برای بازی‌های آینده این سبک باشد.

COGconnected: ۹.۵/۱۰

Generación Xbox: ۹/۱۰

Halo Wars 2 یک بخش تک نفره حماسی، یک بخش چند نفره کامل و لحظات بی‌نظیر سینماتیک دارد.با دشمن جدید و دلهره‌انداز آن یعنی Atriox آشنا شوید که کل کهکشان را به خطر انداخته و UNSC باید با تمام قوا او را متوقف کند. بازی در تمام جهات پیشرفت داشته و چیزهای جدیدی مانند بخش اعتیادآور Blitz را اضافه کرده است. تنها یا به همراه دوستانتان بازی کنید و یکی از بهترین تجربه‌ها را داشته باشید.

ICXM: ۹/۱۰

God is a Geek: ۹/۱۰

EGM: ۹/۱۰

IGN Spain: ۹/۱۰

SomosXbox: ۸.۹/۱۰

LevelUp: ۸.۸/۱۰

ZTGD:۸.۵/۱۰

Xbox Achievements: ۸/۱۰

Hardcore Gamer: ۸/۱۰

Hobby Consolas: ۸/۱۰

(این بازی) یک تلاش قابل تقدیر در ژانر RTS است. شاید انقلابی نباشد اما نبردهای حماسی نسخه اصلی را انتقال می‌دهد.

Eurogamer Italy: ۸/۱۰

SpazioGames: ۸/۱۰

CGMagazine: ۸/۱۰

حتی بدون بازی کردن بخش چند نفره به صورت ۳ به ۳ باید بگویم بازی کردن Halo Wars 2 را هم به طرفداران سری Halo و هم به آن‌هایی که علاقه‌مند به تجربه RTS روی کنسول هستند پیشنهاد می‌کنم. کنترل‌های بازی خوب است و صحنه‌های سینماتیک جذاب هستند و یک هوش مصنوعی جدید هم وجود دارد که دوست دارم بهترین رفیقم شود. اگر کلا از سبک RTS خوشتان نمی‌آید و ژانر مورد علاقه‌تان نیست، پس حداقل صحنه‌های سینماتیک آن را به صورت آنلاین ببینید چرا که بسیار معرکه هستند.

GameSpew: ۸/۱۰

Gamer.nl: ۸/۱۰

Game Informer: ۷.۵/۱۰

IGN: ۷/۱۰

Halo Wars 2 با بهره‌گیری از سیستم RTS به شما یک دوز از طعم جهان Halo با یک داستان خوب می‌دهد. اما دیگر عمیق‌تر از آن حرکت نمی‌کند. کنترل‌هایی که حرکات ظریف‌تر را محدود می‌کند، باگ‌های در چشم و بخش چند نفره‌ای که به شانس وابسته است ارزش تکرار طولانی مدت این عنوان را می‌کاهند، اما بازی سریع است و اکشن سریع آن برای مدتی بازی را مفرح می‌کند.

GamingTrend: ۶/۱۰

GamesRadar+:۶/۱۰

اگر بخش Blitz را کنار بگذاریم، Halo Wars 2 از یک فرمول حساب‌شده،آزمایش‌شده و کمی خسته‌کننده‌ی RTS بهره می‌برد که قابل تقدیر است اما از عمق و اصالت بی‌بهره است.

GameSpot: ۶/۱۰

Halo Wars 2 با بهره‌گیری از المان‌های نسخه اصلی هر طرفدار Halo را به خود جذب می‌کند اما این جذب دوامی ندارد. بازی برای اشخاصی که به عناوین FPS عادت کرده‌اند دل‌پذیر است چرا که از مراحل محبوب سری بازی اصلی الگو برداری شده و یک برچسب استراتژی به آن زده شده است. اما در زمانی که همه‌چیز چالش‌ برانگیز‌تر و واقعا جالب می‌شود، به یک باره جذابیت خود را از دست می‌دهد.

GamesRadar+: ۶/۱۰

اگر بخش Blitz را کنار بگذاریم، Halo Wars 2 از یک فرمول آزمایش شده و کمی خسته‌کننده RTS بهره‌ می‌برد که قابل تقدیر است اما در عمق و اصالت بی‌بهره است.

نمرات Halo Wars 2 منتشر شد (بروزرسانی) - گیمفا

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نمرات Halo Wars 2 منتشر شد (بروزرسانی) - گیمفا
نمرات Halo Wars 2 منتشر شد (بروزرسانی) - گیمفا
نمرات Halo Wars 2 منتشر شد (بروزرسانی) - گیمفا
نمرات Halo Wars 2 منتشر شد (بروزرسانی) - گیمفا
نمرات Halo Wars 2 منتشر شد (بروزرسانی) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Dante76 گفت:

    خب نمرات اونجوری که انتظار داشتم نشد… halo wars 2 بعد از کنسل شدن اسکیل باند بزرگترین بازی مایکروسافت تو سال ۲۰۱۷ بود…( به هر حال نام هیلو رو یدک میکشه)
    البته نمرات بازی خوب شده و بازی موفقی شده اما نسبت به نسخه اول نمراتش بدتر شده… و من فکر میکردم بهتر بشه…
    چون استودیو سازنده بازی ۳۴۳in است!
    امیدوارم نمراتش پایین تر نیاد…

  • بزرگترین بازی ایکس باکس در ۲۰۱۷ اینه 😀
    ولی خدایی بازی استراتژیک رو پی سی حال میده کنسولو چه به استراتژیک 😉
    یکی دیگم داشتین راستی سیا نمیدونمم چی چی اونم خیلی شاخه ها 😀

  • ALADAR گفت:

    فعلا که خوبه.باید دید گیم اسپات چی میگه.قطعا یا ۸ میده یا ۹ .
    اگه ۸ بده که بعیده متا بالاتر بره.
    اگه ۹ بده متا میکشه بالا.
    درسته نظر بقیه سایتها هم مهمه ولی من همیشه منطقی ترین امتیاز رو از چشم گیم اسپات میبینم. 😉

  • 2K.Firaxis گفت:

    خب! به عنوان یه استراتژیک انحصاری میتونست بهتر باشه ولی کسی نگفته ۸۱ بده چونکه خیلی ها تا همین جا هم نتونستن بیان

  • marcus.finex گفت:

    منتظر نقد کلی آی جی ان
    بازخورد خوبی داشته از اصحاب رسانه

  • هرگز یک اسپارتان را تهدید مکن گفت:

    متاسفانه اونطور که باید نشده و نمراتی در خور فرانچایز هیلو نگرفته ولی به هر حال مبارک فنهای مایکرو:))امیدوارم انحصاری های خیلی بهتر از این براش بیاد

  • ali shz گفت:

    هیچوقت این نمره های ۶۰ و ۵۰ رو درک نکردم اکثرا هم تو انحصاری ها این اتفاق میوفته فقتم مربوط به یه طرف نیست مثلا هم برای انچارتد و لست گاردین هست هم برای گرز و فورزا

  • parvaz1 گفت:

    تقریبا میشه گفت این عنوان بزرگترین (پُرتمرکزترین و پُرخرج ترین) عنوان مایکروسافت در سال ۲۰۱۷ بود، تازه بعد از تاخیری که عمدا کمپانی مذکور در راستای انتشار این عنوان از سال ۲۰۱۶ به سال ۲۰۱۷ ایجاد کرد تا لاین آپ نیمه اول سال ۲۰۱۷ اش را پُرکند، هیچ بهانه ای رو نمیشه برای این نمره ضعیفش در فرانچایز Halo پذیرفت…
    عنوانی که نسخه اولش در سال ۲۰۰۹ منتشر شده بود و همه فکر میکردن که مایکروسافت اونقدر از نسخه جدید و ایده های جدید این عنوان جدید مطمئن هست که بجای ساخت یه فرانچایز جدید، رفته که دنباله یه عنوان قدیمیش رو بسازه…
    ولی مثل همیشه، عنصر تبلیغاتی مایکروسافت و نتیجه برعکسشون برای یکبار دیگر ثابت شد… (البته اگر تاحالا برای کسی ثابت نشده بود)

    • joule گفت:

      مطمین باش که پرخرج ترین و بزرگ ترین نبوده، اصولا بازی های بزرگ یک کمپانی حداقل باید توی همایش هایی که برگزاری میکنن(مثل e3) وقت زیادی بهشون تعلق بگیره، ولی توی e3 ما فقط یک تریلر سینماتیک دیدیم! حتی هایپ اصلی بازی تا دو هفته پیش أغاز نشده بود!! تبلیغات هم در حد چند تا تریلر سینماتیک بود، با بازی های بزرگ مثل gears 4 اصلا قابل مقایسه نیست!!
      خود تیم ایکس باکس تبلیغ اصلیش رو روی sea of thieves گذاشته و یکی از طولانی ترین نمایش ها رو توی e3 مایکروسافت داشت.
      در کنار اینها هیلو وارز٢ سعی زیادی داشت که ژانر rts رو یک روال برای کنسول ها کنه، یقینا این کار از ساخت یک بازی با سبک تثبیت شده روی کنسول ها به مراتب سخت تره! بله انقلابی نشده ولی دلیلی بر این نیست که یک بازی عالی هم نباشه.

      • دقیقا . من نمیدونم چرا همه ی سونی فن ها میگن این بازی خیلی پر خرج بوده خیلی تبلیغ شده و … باور کنید من همین ۲ هفته پیش فهمیدم درکل موضوع بازی از چه قرار اینقدر کم در زمینه ی تبلیغات و هایپ کم کارکردند . بازی استراتژی که نمراتش در این حد باشه مطمئن باش خیلی سرگرم کننده هست . شما برید بازی company of heroes 2 رو ببینید . نمراتش شده ۸۰ ولی خداییش برید بازیش کنید ببینید چقدر حرفه ای کار شده و چقدر داستان زیبایی داره . حالا برید بازی مثل civilization vi رو ببینید نمراتش واقعا بالاست ولی در اصل از ضعیف ترین بازی های استراتژی این دوره بوده اینو فقط من نمیگم همه ی دوستانی که فن این بازی هستند میگن . واقعا بازی های استراتژی غیر قابل پیشبینی هستند حداقل از روی نمرات 😉 البته من خیلی مثال های دیگگه داشتم ولی نخواستم سرتونو دربیارم :yes:

        • spirits گفت:

          داداش چرا الکی فکت صادر میکنی.civil 6 بازی عالییه حالا تو خوشت نیومده مشکل از خودته.تو هر کامنتت میای این بازیو میکوبی آقا از بازی خوشت نیومده لازم نیست هر بار کامنت میدی بگی و همه جا جار بزنی.ول کن دیگه.
          ———————————-
          نمراتش واقعا واسه یه بازی rts خوبه و نمیتونیم بگیم بد شده.

          • هیچیش خوب نیست هیچیش . هرجا هم نگفتم فقط در پست های مربوط به بازی ها استراتژیک و لازمم باشه تا آخر عمرم هم مثالش میزنم . civilization vi در هیچ زمینه ای ، دقت کنید : در هیچ زمینه ای بهتر از نسخه ها قبلیش نبوده و نیست . بی نهایت نا امید کننده هست این بازی . میتونید برید یوزراسکور بازی رو ببینید . :idk: :no:

            • 2K.Firaxis گفت:

              برادر من. میدونم تمدن ۵ رو بازی کردی به نظرت احترام میزارم. من از ۵ سالگی Civilization بازی کردم. از نسخه ۲ تا ۶ باهاش بزرگ شدم برای کسی که هیچی از استراتژیک نمیدونه و صرفا دنبال چهارتا افکت گرافیکیه اره تمدن ۶ جالب نیست، بزار بهت بگم در چه زمینه هایی بهتر از نسخه ۵ هست:
              ۱-باگ عملا وجود نداره یا خیلی خیلی کمیاب
              ۲-بهینه سازی بازی وحشتناک بهتره. حجم بازی بهتره. پشتیبانی از تمام کارت های گرافیکی (که تمدن ۵ با کارت های intel مشکل اساسی داشت)
              ۳-تکنولوژی های بازی خیلی بهتر و دقیق تر پیاده شدن. مثلا دقت کنین اوی نسخه قبل تکنولوژی RailRoad توی دوران مدرن قرار داشت! که منطقی نیست. یا مثلا Civil Service اواخر قرون وسطا بود!!
              ۴-اینترفیس بازی خیلی خیلی قابل فهم تر شده
              ۵-انیمیشن های بازی خیلی واقعی تر و بهتر شدن (توی نسخه های قبل همشون یه حرکت داشتن و مثلا شمشیر رو همینجوری از چپ به راست تکون میدادن، اما توی این نسخه ۱۸ حرکت مختلف برای هر گردان پیاده شده)
              ۶-ارتقا و ساخت سرباز ها ، منابع استراتژیک کاملا بالانس شده.توی نسخه های قبل برای ساخت یه کشتی battleship شما باید یکی از منابع نفتی رو خرج میکردی،فرض کن یه چاه نفت بسازی فقط برای ساخت یه کشتی! اما توی نسخه جدید اینطوری نیست و فقط برای ساختش به نفت احتیاج داری و بعد از ساخت منابعت همینجوری میمونه و اینقدر کم میشه که از بین بره حالا هر چقد بیشتر نیرو بسازی منابع سریعتر تموم میشه.
              ۷- درخت فرهنگی جدا از درخت علمی. این رو همه قبول دارن که پیشرفت بوده و توی نسخه های قبل اون police ها جالب نبودن.
              ۸-واقعی شدن امتیاز دینی و توریستی چیزی که واضحه دیگه من حرفی نمیزنم
              ۹- اضافه شدن ۳ مد جدید برای بخش مالتی پلیر و حالت alternative play که دیگه لازم نیست شیش سال بشینیم ببینیم حریف کی نوبتش تموم میشه و به ما میرسه . همه همزمان کارشونو میکنن اما کسی که زود تر اقدام کنه قطعا سریعتر نتیجه میگیره.
              ۱۰-اضافه شدن حالت Real World که جهان واقعی رو باز سازی میکنه. اگر نسخه اوریجینال رو داشته باشی و دی ال سی مربوطه رو دانلود کرده باشی
              ۱۱-سناریو های بیشتر مثل جنگهای صلیبی ( Holy War) … جنگ جهانی (World War)….جنگ بر سر مستعمره ( Colonical War) … جنگ داخلی ( Civil War)….و غیره…
              امتیاز های سیا.س.ی و کارت های مربوط بهش اضاف شدن ۹ آیدیالوژی در مقابل ۳ آیدیالوژی نسخه های قبل. واقعی تر شدن Wonder ها و ساختمون ها و….من میتونم بیش از ۲۰ مورد بهتون بگم.
              حرفم اینه:
              اگر سازنده Firaxis Games باشه. میدونه داره چیکار میکنه.
              طرف اومده به بازی ۴۰ داده میگه این حداکثر چیزیه که سبک استراتژیک برای ارایه داره! دیگه چی میشه گفت خوبه استرانگ هولد بازی نکرد و گر نه منفی ۱۰۰ میداد.
              یوزر اسکور هم واقعا دیگه حرفی برای گفتن ندارم 😐 بتمن ارکام نایت روی پی سی یوزر اسکورش ۲ یا ۳ شده. یونیتی ۵ شده . میرن به انچارتد ۰ میدن میگن بهترین بازی عمرمون بوده.حالا بهترین استراتژیک ۲۰۱۶ که جای خود دارد…

            • Dc گفت:

              به بتمن چه ربطی داشت اخه بتمن لید پلفترمشps4 که یوزر اسکورش ۷٫۶

    • ali shz گفت:

      نمره ۸۲ برای لست گاردین نمره ضعیف نیست بعد ۸۱ این ضعیفه ؟
      مگه همش به نمرهست؟ لست گاردین و دووم با متا های زیر ۸۶ از بهترین بازیای سال بودن

  • ........ گفت:

    در روزگاری هستیم که فقر سبک rts مشهوده. بغیر از ایتار کرفت دو دیگه RTS خوبی رو شاهد نبودیم. این بازی هم غنیمته

    • واقعا با شما موافقم . ای کاش دوستانی که هیچ سر رشته ای از این سبک از بازی ها ندارند و بازی نکردند اینقدر انتقاد نکنند . :no:

    • ... گفت:

      آخرین بازی RTS که شما انجام دادی چی بوده که بعد از استارکرفت ۲ هیچ بازی RTS خوبی شاهد نبودید !…
      بعد اون بازی هزار جور بازی بزرگ تو این سبک منتشر شد.نمونه اش هم starcraft 2 و۳ warcraft و company of heroes و Dawn of war (هر دو نسخه ی اول) و یا نسخه های آخر سری C&C مثل tibrium wars و generals و Stronghold 2 و men of wer و world in conflict هزار جور بازی دیگه…
      RTS باز نیستی عزیز !…

      • ........ گفت:

        و بازی هایی مثل stronghold 2 و generals و warcraft 3 بعد از استار کرفت ۲ منتشر شدند؟؟؟؟ company of heroes و dawn of war رو بازی کردم اما هیچ کدومشون rts های ارضا کننده ای نبودند. حد اقل برای من نبودند. سبک RTS با فقر مواجهه. دیگه مثل قدیم بازی های زیادی برای این سبک‌نمیاد.

        • ... گفت:

          از نظر شما نمی دونم چطور بودن ولی از نظر منتقدین یک بازی مثل Company of heroes یک بازی انقلا بی بود که واقعا هم همینطور بود..
          و یا Dawn of war هر دو نسخه ی اول چیزی کم از یک اسطوره نداشتن.کاری هم به نظر شخصی نداریم !…
          اون بخش اول هم با وارکرفت ۲ اشتباه شد.
          البته از یک طرف هم قبول دارم که استدیو های بزرگ کمتر سراغ RTS میرن و اکثرا دنبال بازی های Turn base هستن.ولی داستان جوری هم نیست که بگیم غیر استارکرفت این چند ساله چیزی نبوده.استارکرفت ۲ هم که بخش آخر تازه همین یکی دو سال پیش منتشر شد..

      • 2K.Firaxis گفت:

        پوریا کاملادرست میگه RTS داره سقوط میکنه و احتیاج به یه بمب مثل وارکرفت داره که دوباره بیدار بشه.استدیو تمایلی به ساخت این جور عناوین ندارن بر عکس Turn-based که روز به روز داره جای خودشو باز تر میکنه بین گیمر ها
        چند سال اخیر مجموعا RTS انچنانی نداشتیم استارکرفتم که خودت گفتی اگر از حق نگذریم Act of Agression هم بدک نبود هر چند اسکی فاحش از C&C حساب میشه..
        اما ترن-بیسد من میتونم ۱۰ تا بازی موفق برات مثال بزنم اگرم می خوای که دیگه تمدن و اکس کام رو نشنوی و حتی حوصله Age of Wonders رو نداری من میتونم از Europa Universals4 یاد کنم که امتیاز خیلی خوب ۸۷ رو گرفت
        من بازی های RTS رو بدون در نظر گرفتن پلتفرم های موبایل گفتم و گر نه این شما و این شاهکار های سوپرسل… 😐 ،..
        و یه چیز دیگه به نظر من ملاکتون برای ارزش بازی های استراتژیک نمرات
        PC Gamer
        Telegraph
        Game Informer
        IGN باشه
        مخصوصا پی سی گیمر چونکه الان سابقه شو ببینید ۵۰ درصد بازی هایی که نقد کرده استراتژیک بودن.نمره الکی نمیده هیچوقت .حدود ۲۵۰ عنوان استراتژیک نقد کرده

  • vergil2max گفت:

    برای همچین سبکی شاید بشه گفت نمرات تقریبا خوبیه.
    ولی جدای از نمرات اینم شد انحصاری.سونی از اول ۲۰۱۷ تا حالا سه انحصاری ناب(nioh.yakuza.و به زودی Horizon: Zero Dawn) منتشر کرده مایکروسافت هیچی ناب.
    کلا شک دارم تا پایان ۲۰۱۷ جز سری فورزا بازی انحصاری نابی دیگه ای مایکرو منتشر بکنه مگه توی e3 معجزه بشه.

  • هرکسی گفت:

    عالیه این نمره مبارک اکس باکس دارا :rose:

  • وا خدااا 😥 😥 من اینو همین الان میخوامممم 🙁 نمراتش خیلی خوب شده :yes: اگر مطلع باشید بازی های استراتژی خیلی سخت نمره ی بالای ۸۰ میگیرن . واقعا جای تقدیر داره . به نظرم استراتژی که بالای ۷۵ بگیره فوق العادست 😎 :yes:

  • به به بالاخره نمرات اومد خب خیلی عالیه تقریبا اندازه ی نسخه ی قبلیه و امیدوارم بالاتر هم بره.
    منتظر نقد گیم اسپات و ign هستم :yes:

  • ... گفت:

    این بازی رو خبر ندارم ولی total war warhammer یک شاهکار هست !…بازی به شکل فوق العاده ای روی طراحی نیرو ها و جزییات کار کرده ! البته یک چند وقتی بود سراغ این سری نرفته بودیم و یک مقدار گاهی وقت ها روی اعصاب می رفت بازی ولی در کل بازی فوق العادست و برای من به شخصه خیلی جالب تر از شوگان ۲ و خیلی از نسخه های جدید تر این سری هست.مخصوصا اینکه طرفدار دنیای Warhammer هم باشی که لذت بازی برات چند برابر میشه !…
    یک مشکل دیگه هم قیمت بالای بازی هست که با DLC ها یک چیزی حدود ۱۰۰ دلار هزینه داره..که تقریبا تمام بازی های سگا همچین حالتی دارن و بیخیال این قضیه هم نیستن..
    به این بازی هم به شخصه امید آنچنانی نداشتم و اگر اینطور باشه خیلی بالاتر از انتظارات من بوده بازی.CA هم تا به حال روی بازی RTS فکر می کنم کار نکره بود و این اولین بازی این استدیو هست به این شکل.
    در کل در حال حاضر به نظر من به شخصه بهترین های استراتژی دست سگا هستن ! و الان هم که باید ببینیم با Dawn of war 3 چکار می کنن ! فکر نمی کنم آینده جالبی در انتظار اون بازی هم باشه…با اینکه خود من از طرفدار های اون سری هستم و هر دو نسخه ی قبلی بازی رو شاید بیشتر از صد ها ساعت انجام دادم ولی این بازی که من می بینم Dawn of war نیست ولی ممکنه بازی جالبی بشه..

  • kiamak300 گفت:

    سلام یه سوال بازی نسخه فیزیکی همه داره؟

  • ایدن گفت:

    نمرات در سطح عالی قرار داره :inlove: مخصوصا برای یک بازی استراتژیک.امیدوارم فروشش هم خوب باشه تا تمام سازنده ها بازی های استراتژیک رو برای کنسول ها هم بسازن. :yes: در حال حاضر این بازی بهترین بازی استراتژیک ساخته شده برای کنسول هاست :inlove:

  • پنکه گفت:

    عجب نمراتی گرفته برا یه بازی RTS روی کنسول فوق العاده عمل کردن دمشون گرم :inlove:
    بیشتر منتظر نقد استراتژیک بازا هستم

  • pro gamer2017 گفت:

    تبریک به طرفداران مایکروسافت :rose: :rose: بعد از لغو شدن فیبل و اسکیل باند,هیلو وارز یکی از بهترین انحصاری های مایکروسافت بود که خداروشکر موفق هم شد.امیدوارم لذت ببرید

  • Nader13 گفت:

    نمرات خوبه البته من ک خیلی وقته ی rts درست و حسابی بازی نکردم تا اینو بازی نکنم نظر خودمو نمیتونم بدم انگار مثه قدیم طرفدار نداره این سبک واسه همین سازنده ها زیاد سمتش نمیرن با این حساب این حرکت این بازی جایه تقدیر داره واسه ماکرو سافتی ک فقط ب سبکای عام اهمیت میده و دمباله انلاینو سبکای پول سازه تا سبکای خاص پسند تر

  • Nader13 گفت:

    ولی کاش این بازیه rts رو با ی بازیه جدید و دنیای جدید میساخت ماکرو ب جای اینکه از نامه هیلو رو ی سبکی ک اصن ربطی ب هیلو نداره سو استفاده کنه ابه فرانچایزه هیلو رو نکشه/مثله اینه ک سونی بیاد گاد او واره استراتژیک کنه یا انچارتدو ریسینگ کنه از نامش تو فروش استفاده کنه

  • HannaH گفت:

    من فکر مى کردم نمرات بازى بالاتر باشه (من امتیازات مجلات تخصصى خود کنسول، مثل مجلات تخصصى پلى استیشن و ایکس باکس رو خیلى جدى نمى گیرم) اما در این مورد خاص (بازى هاى انحصارى) باید منتظر گیم اسپات و آى جى ان موند. به هر حال امیدوارم تجربه رضایت بخشى باشه. هر چند به نظر مى یاد مایکروسافت نیاز داره روى استودیوها نظارت بیشترى داشته باشه.

  • گیم اسپات که کلا با عناوین مایکروسافت میونه خوبی نداره و جالبتر از همه تفاوت نمره بین ign و gamespot هست که همیشه نظراشون حداکثر دو نمره اتخلاف داشت نه مثل الان که یکی ۹ داده یکی ۶!!!

  • Bros Xbox 2 گفت:

    فک نکنم بخرم.. IGN 7 … Gamespot 6 … نه ارزش نداره

  • بازی عالی نیست ولی بدم نیست نسبتا بازیه خوبی به نظر میاد البته با توجه به اینکه فعلا بزرگترین ای پی مایکرو محسوب میشه انچنان شاهکار نشده
    در ضمن اون کسایی که اینو با لست گاردین مقایسه میکنن …..لست گاردین جزو عناوین درجه یک و بزرگترین ای پی سونی نبوده بعدشم اون بازی یه جورایی به نظرم عنوان هنری هست ولی این بازی نه…….
    در کل ان شاالله بازی کنید و لذت ببرید از این بازی

نمرات Halo Wars 2 منتشر شد (بروزرسانی) - گیمفا
نمرات Halo Wars 2 منتشر شد (بروزرسانی) - گیمفا