اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم

سعید آقابابایی
۱۷:۰۰ ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا

Bloodborne یک شاهکار در در تمام زمینه ها بود. بازی که یکی از بی‎نقص ترین عناوینی است که در نسل هشتم منتشر شده است و در تک تک بخش های خود از گرافیک و گیم‌پلی گرفته تا صداگذاری و … کیفیت فوق العاده بالایی دارد و شهر Yharnam یکی از مخوف‌ترین شهرها و محیط‌هایی است که تا به حال بازی‎های رایانه‎ای به خود دیده‌اند. ارزش تکرار این شاهکار بسیار بسیار بالاست و حتی با وجود بارها بازی کردن Bloodborne، به هیج وجه این عنوان برای ما خسته کننده نمی‌شود و باز هم دوست داریم تا آن را تجربه کنیم. بر طبق قولی که داده بودم بعد از راهنمای عنوان دارک سولز ۳، نوبت به راهنمای قدم به قدم بازی Bloodborne می رسد که تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که از این عنوان دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه شود. لازم به ذکر است که این مطالب از ان جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آنها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Bloodborne برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

img

راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne

 قصد داریم تا این راهنما را به صورت قسمت های یک روز در میان برای شما قرار دهیم تا اگر دوباره قصد دارید این بازی را انجام دهید به برخی نکاتی که شاید در دفعات قبلی متوجهشان نبوده اید دست پیدا کنید و تمام موارد مخفی و آیتم های مهم و پنهان در بازی را کاملا بشناسید. اگر هم که می خواهید بازی را از ابتدا برای اولین بار اغاز کنید و تا به حال به خاطر سختی بازی و… می ترسیده اید، اکنون با این راهنمای فارسی و قدم به قدم، احساس بهتری برای شروع بازی داشته باشید افراد و بازیبازان بیشتری بتوانند پای به این دنیای شاهکار بگذارند و قطعا بعد از این بازی است که تازه عاشق دارک سولز هم خواهند شد. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای شخصیت های دارک سولز ۳ مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. لازم به ذکر است قبل از آن که وارد راهنمای قدم به قدم از شروع بازی شویم و پیشروی در مراحل را آغاز کنیم طی دو قسمت برای شما عزیزان برخی موارد مهم در بازی را شرح دادیم تا بعد از آن وارد راهنمای اصلی بازی شویم. مواردی مانند کاوننت ها و نحوه چگونگی کسب و استفاده از ایتم Insight. امروز با دوازدهمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne در خدمت شما خواهیم بود. با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا

Blood-starved Beast یکی از وحشی ترین باس های بازی است

از اینجا باز هم مسیر را به سمت پایین ادامه دهید. پس دوباره به منطقه زیرین این بخش و از اینجا دو بار دیگر بر روی ۲ قسمت پایینی با احتیاط بپرید تا یکباره خط سلامتی شما با سقوط از ارتفاع کم نشود. در اینجا باید با ۲  Hooded Beast مبارزه کنید و سپس از ایتم Hunter’s Torch را بردارید. حالا به سمت لبه این منطقه بروید و می بینید که دوباره راه به پایین وجود دارد و بایستی دوبار دیگر با پایین بپرید و سپس خود را در کنار دربی که از پشت باز کردیم و از داخل ساختمان وارد این منطقه شدیم می یابید و بایستی دوباره پله های مارپیچ که بالا امده بودیم را پایین بروید و از ساختمان خارج شوید (ساختمانی که یک دشمن درب آن را شکست را بیرون پرید). حالا مسیر را به راست ادامه دهید و یک منطقه مه گرفته و باریک در اینجا می بینید که یک Hooded Demon در آنجا وجود دارد و همینطور در نزدیک ان نیز یک Netherbeast در حال پرسه زدن است. کشتن دوتای آنها اسان نیست و بهتر است تا سریعا به منطقه مه گرفته بروید و قبل از این که Netherbeast نزدیک شود Hooded Demon را بکشید و سپس با دیگری مقابله کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا

پله هایی که در نهایت به محل باس فایت می رسند. البته وقتی به این پله ها می رسید روی پله ها یک Imp می بیینید که سریعا فرار می کند و باید زود او را بکشید

در گوشه این منطقه در کنار سراشیبی که مسیر ادامه پیشروی شماست ۱۰ عدد Quicksilver Bullet را بردارید. از مسیر شیب دار بالا رفته و ادامه دهید تا به پله هایی به سما پایین برسید. یک Imp می بیینید که سریعا فرار می کند و باید زود او را بکشید. هنوز از پله ها پایین نروید و برگشته در کنار این منطقه بالای سراشیبی که از آن امدید ۲ عدد Bold Hunter’s Mark را بردارید. حالا از پله ها پایین بروید و دقیقا در کنار اخرین پله به سمت راست بروید و در نزدیکی فنس ها حرکت کنید. یک Hooded Beast در اینجا به شما حمله می کند که وی را بکشید و Coldblood Dew را بردارید. در کنار دیگر درختی که می بینید یک Hooded Beast دیگر را نیز بکشید. دوباره به پایین پله ها که از آن امدید برگشته و این بار به چپ بروید و Coldblood Dew را بردارید. اخرین Hooded Beast را در این منطقه بکشید و حالا به سمت درب بزرگ مه گرفته که باس Blood-starved Beast می رسید وارد شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا

قبل تر از محل مبارزه با باس و سمت راس پله هایی که از ان پایین امدید بسته به روندی که در خط ماموریت الفرد طی کرده اید می توانید الفرد را برای کمک احضار نمایید.

باس فایت Blood-starved Beast

ار ابتدای بازی تا اینجا که رسیده ایم این باس چالش برانگیز ترین مبارزه شما تاکنون خواهد بود. حتما در این مذحله قبل رسیدن به باس تعجب کرده بودید که چرا بازی اینقدر به شما Antidote می دهد. حالا می فهمید. آنتی دوت ها ر حتما قبل از ورود به منطقه باس در یک دکمه استفاده سریع تجهیز کنید. به طور کلی این نکته را باید بگویم که مراقب مایعاتی که در دهان و بدن این باس می ریزد باشید و سعی کنید با آن برخورد نکنید مخصوصا در فازهای اخر مبارزه.  سمی شدن باعث می شود تا خط سلامتی شما به طور مداوم کم شود ولی قبل از آن خط مسمومیت باید پر شود تا شما به مرحله سمی شدن برسید. بهتر است وقتی که خط سمی شدن شما از نیمه گذشت از آنتی دوت استفاده کنید تا این خط دوباره از اول آغاز شود و مدتی مصون باشید از سمی شدن. در فازهای اول مبارزه سعی کنید که سریع از آنتی دوت هایتان استفاده نکنید و بگذارید برای وقتی که واقعا لازم دارید (گاهی در اوایل مبارزه عیب ندارد سمی باشید و با مصرف ایتم سلامتی خط سلامتی را پر کنید و در این حین که سمی هستید و دیگر دوباره که نمی توانید سمی شوید! به باس ضربه بزنید) در این منطقه در پشت مجسمه بزرگی که می بنید نیز ۳ عدد انتی دوت وجود دارند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا

طراحی بی نظیر و خوفناک این باس که صورت و ارواره هایش به معنای واقعی کریه است

Blood-starved Beast مدام حرکات گوناگون می کند و در حال حرکت است و گاهی زدن او بسیار سخت می شود بنابراین از بلندترین سلاح خود استفاده کنید. در فاز اول مبارزه بهترین کار این است که سعی کنید زیاد ضربه نخورید و از ایتم های خود استفاده نکنید زیرا که چندان کار سختی نیست. وقتی که باس ناگهان از دور به سمت شما یورش می اورد همیشه به سمت چپ خود و راست باس غلت بزنید زیرا که میل حملات باس به سمت راست شما و چپ خودش است. هیچ گاه جلوی این باس نایستید و همیشه یا غلت به کنار بزنید و یا پشتش باشید زیرا اگر جلوی وی باشید گاز می گیرد که سریعا باعث سمی شدن شما می شود و مقدار زیادی نیز از خط سلامتی شما می کاهد. سعی کنید در حال غلت زدن به پشت و کنار وی در همان حال ضربه هم بزنید و باز دوباره به غلت زدن سریع ادامه دهید. همچنین باید بدانید که وقتی این باس مخصوصا در فازهای اخر مبارزه شروع به زدن سیلی ها و ضربه های پشت سرهم و دیوانه وار به سمت شما می کند هرگز یک غلت زدن برای فرار از آنها کافی نیست زیرا تعداد ضربات او خیلی زیاد و سریع است و راحت به شما می رسد و بایستی گاها ۳ تا ۴ غلت بزنید و از او دور شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا

هیچ گاه جلوی این باس نایستید و همیشه یا غلت به کنار بزنید و یا پشتش باشید زیرا اگر جلوی وی باشید گاز می گیرد که سریعا باعث سمی شدن شما می شود و مقدار زیادی نیز از خط سلامتی شما می کاهد.

سعی کنید همواره نزدیک این باس (نه جلوی باس) باشید زیرا وقتی دور هستید این حملات مرگبار پشت سر هم را بیشتر انجام می دهد. البته در مواقعی وقتی که دور هستید وی به هوا پریده و به سمت شما فرود می اید که اگر بتوانید درست غلت بزنید و به پشت او بروید فرصتی برای یک ضربه قدرتمند شارژ شده را خواهید داشت و می توانید برای این ریسک روش دور ماندن از او را امتحان کنید. البته این را نیز بدانید که اگر لحظه ای اضافه طول بکشد برای زدن ضربه شارژ شده وی از دستتان می رود زیرا که به طور مداوم در حال حرکت است و شاید بهتر باشد همان یکی دو ضربه معمولی را به وی بزنید. همه چیز تا وقتی خط سلامتی او نصف می شود خوب است ولی سپس او تغییر می کند. بر روی دو پای خود می ایستد و نعره وحشتناکی می کشد و ارواره کریه او در کنار سرش مانند پارچه می لرزد. فرار کنید! وی گازی را به سمت شما پخش می کند که شدیدا و سریعا شما را سمی می کند. در این مرحله وقتی که به باس ضربه می زنید نیز احتمال سمی شدن شما بسیار بالاست و بسیار مهم است که خط سلامتی خود را مدیریت نمایید و وقتی شرایط خطرناک است دور شوید و به پشت ستون ها بروید و با مصرف انتی دوت و ایتم سلامتی خود را بازیابی کنید. صبور باشید. یک یا دو ضربه بیشتر نزنید و ظمع نکنید. در این فاز ریسک زدن ضربه شارز شده را نکنید زیرا در این فاز وی به طور وحشتناکی سریع و دیوانه وار و غیر قابل پیش بینی حرکت می کند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا

وقتی که باس ناگهان از دور به سمت شما یورش می اورد همیشه به سمت چپ خود و راست باس غلت بزنید زیرا که میل حملات باس به سمت راست شما و چپ خودش است.

بعد از کشتن این باس وحشی، فانوس کلیسا یا Church of the Good Chalice را روشن کنید و اگر می خواهید برای لول اپ شدن و .. به هانترز دریم بروید.

نکته: اگر شما تعدادی Pungent Blood Cocktail دارید این در مبارزه با این باس بسیار مفید است و استفاده از آن به شما اجار ه می دهد بر روی این باس وحشی، حمله Visceral Attack انجام دهید و کلی از خط سلامتی او را کم کنید.

نکته: این باس فایت برای به اتمام رساندن بازی ضروری نیست ولی وقتی بعد از کشتن وی با NPC حاضر در هانترز دریم صحبت کنید حکم دسترسی شما به منطقه ای انتخابی یا optional را دارد که پر از ایتم های مهم است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا

در فاز اخر مبارزه و زمانی که می خواهید از باس دور شوید و خط سلامتی خود را بازیابی کنید و انتی دوت استفاده کنید از این ستون ها استفاده کنید که گاه برای پناه گرفتن مناسب هستند

در بخش بعدی این راهنما نحوه رسیدن به Healing Church Workshop را شرح داده و مسیر را ادامه می دهیم.

شما می توانید تمامی بخش های این راهنما را در این قسمت مشاهده نمایید.

Mohsen bakhtiari

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • bloodborn گفت:

    این باس که یکی از اسونترین باسها هستش من بلاد تمام کردم یکی بگه دارکسولز۳ سختره یا بلادبورن

    • DARK KnighT گفت:

      سلام .خسته نباشید ممنون از راهنماییاتون .
      اسپم: من چجوری میتونم تو dark souls 3 برم باس ancient wyven رو بکشم ؟؟ راستی اگه کسی دارک سولز آنلاین میزنه آی دی پی اس ۴ رو بگه چون تو lord of cinder گیر کردم ممنون.

      • باید اون gusture که تو راه رسیدن به اون مکان تاریک که شبیه اول بازی بود رو بدست بیاری الان اسمش یادم نیست بعدش تو منطقه دانجن ها بود یکم میری جلوتر یه سری موجود بودن شیه اژدهای کوچیک بودن و سنگ شده بودن پیش اونا اون gusture رو انجام میدی و به محل باس میری(اسم gusture:path of dragon بود)دوستان اگه کسی بهتر میدونه لطفا این دوستمونو راهنمایی کنه

      • اسون ترین باس همینه که گیر کردی اول از بین پاهاش فرار کن برو جلو یه راه پیدا میکنی دشمن هایی هم جلوت هستن وقتی مسیر رو رفتی از نردبان بلو بالا بعد بالای سر باس قرار میگیری بزار سرشو بیار پایین بپر روش و بکشش همین

      • Alireza_yoo گفت:

        اگه منظورتون جای این باس هست ک باید برید archdragon peak(اسمش دقیق یادم نیس) یه مکان حدودا مخفی هست ک باید،گسچر dragon رو داشت و کنار یه مجسمه اژدها در dungeon میرید ب اینجا برای کشتنشم کافیه ک وقتی اومد برید سمت چپ داخل ساختمون از پله ها بالا برید تا برسید به یه نردبون از نردبون ک بالا رفتید میرید روی یه پل شکسته ک سر اژدها اونجاس کافیه فقط خودتونو پرت کنید پایین و با ضربه این اژدها مرده بهترین راه کشتن soul of cinder اینه ک تا حد ممکن در فاصله میانه بمونید وقتی نزدیک شد و سه حرکت زد دپ سه بار بزنید برید عقب وقتی هم رو حالت مجیک رفت بهترین راه نزدیک مونده فاز نیزه هم کافیه فقط برید سمت چپ یا راست

    • Alireza_yoo گفت:

      والا داش من همه ی باس های بلاد رو دفعه اول انداختم بغیر از گرمن و رم دواکوس ک وان شات میکردن بعضی اوقات (همه ی باس ها اگه فقط یکم اول کار و اول فاز دوم وقت بزارید و حمله نکنید و حرکاتشون رو فهمید اسونن) البته بغیر باس هاس دیفایل چلیس ک هر کدوم شیش هفت بار رفتم (اول دارک سولز رو رفتم) راستیتش دارک سولز اگه از شیلد استفاده نکنید ب مراتب از بلاد سخت تر میشه تا حدی که حدود پونزده بار nameless king رو رفتم تا دستم اومد باید شیلد دست بگیرم و حرکات باس های دارک سولز بیشتر و پشت سر هم هست (توی بلادهم اینجوری هست ولی بیشتر باس های حالت انسان نه beast) در کل یکمی بنظر من دارک سولز سخت تره شاید بدلیل این باشه ک اولین بار بود ک یه بازی جهان باز اکشن رفتم 😐
      ولی اگه دارک سولز رو نرفتی شدیدا پیشنهاد میکنم بری چون چیزی جز شاهکار نیست و میتونم بگم خیلی چیز ها بیشتر از بلادبورن داره و یه نسخه بهبود یافته از بلاد هست من در کنار لست و انچارتد این دو تابازی میازاکی بهترین بازی هایی هست ک رفتم (سبکشون فرق داره ولی منظورم لذته)
      اینو بگم ک باس های دارک سولز چون اکثریت حالت انسانی دارن خیلی حرکات زیبایی دارن و در کل عالی هستن مخصوصا باس اخر ک اهنگش روح ادمو جلا میده

    • mhs gamer گفت:

      بلاد بورن بعضی جاها خیلی سخت تره.
      ———————-
      آقای آقا بابایی لطفا Journey رو بررسی ویدیویی کنید.با تشکر :rose:

    • alibert گفت:

      بستگی ب منطقه بازی،بیلد شخصیت و سبک بازیت داره.ب نظر من اگ سولز تا حالا بازی نکرده باشی سولز خیلی سخت تره چون خیلی گیج کننده تره.ولی در کل بازم بنظرم دارک سولزا سخت ترن.

    • اول از هر چیز خسته نباشید اقای بابایی . دارک سولز سخت تره اگه بلاد رو تموم کردی اونم بازی کن چون ۵ باس بی نظییر داره . بعد از کشتن رم کسی نمیدونه باید کجا برم خود به خود میرسم به یه جایی که اسمونش تقریبا صورتیه دشمن ها هم خیلی قوی میشن نمیدونم راه درست کجاست یکی بی زحمت بگه . راستی idps4 بدید

      • درود بر احسان عزیز. خیلی متشکرم. سلامت باشید.

      • Alireza_yoo گفت:

        بعد از کشتن روم شما کافی هست ک این منطقه هیچ کسو نکشید و با سرعت بالا فقط ردش کنید (ایتما رو بعدا بردارید اگه هدفتون فقط باس بعدی هست) شما از پله هابرید پایین از ساختمون بیاید بیرون بعدش دوباره پله هست بیاید پایین یه قسمت دیوار شکسته هس برید داخل اونجا همش دیوار فلزی هست اون ته ها یه در هست درو باز کنید و فقط بدویید ک اینجا یه amygdal با و کلی زن هست ک بکشیدشون هم ریسپاون میشن شما فقط بدویید یکم از پله ها برید پایین ب لایت میرسید ک یکم دیگه برسید ب منطقه ای ک اول بازی مخفی بود (yuhargul chapel) میرید اونجا فقط کافیه مستقیم برید تا برسید ب باس بعدی ک اسمش the one reborn هست باس اسونیه ب شرط اینکه شیش تا ادم ک روی سقف هست رو بزنید موفق باشید

    • ........ گفت:

      باس های بلاد سخت ترن. اما ان پی سی های سولز چالش بیشتری دارن.

    • دارک سولز سختیش غیر منطقیه و بعضی جاها خیلی دچار سردرگمی میشی و اصلا مسیر اصلیت مشخص نیست..بنظر من تو سری دارک سولز شماره ۱ وحتشتناک سخته.. دهنم سرویس شد تموم کردم.. سختیش غیر منطقیه واقعا
      ولی بلادبورن و دیمون سولز ۲ عنوان انحصاری سختیش لذت بخش و منطقیه و مسیر بازی کاملا واضح و مشخصه و بدون راهنمایی میتونی تموم کنی

    • first hunter گفت:

      از نظر من بلادبورن باس های قویتری داره بزار واست یه مثال بزنم
      قوی ترین باس دارک سولز ٣ واسه من نیملس کینگ بود و قوی ترین باس بلاد ابریتاس و بنظرم چالشی که ابریتاس داشت خیلی بیشتر از نیملس بود حالا باس دانجن ها که بماند

    • Dr.Gamer گفت:

      به طور کلی میشه گفت دارک سولز سختیش بین همه باس هاش پخش شده و بعضیاش خیلی سخته اما بلادبورن سختیش بین چند تا باس پخش شده که واقعا چالش بر انگیزن البته بیشتر dlc منظورم هست بازی اصلی شاید فقط دو تا باس سخت داشت ولی دی ال سی از ۵ تا باس ۴ تاش واقعا چالش بر انگیز بود

    • last of us گفت:

      لول چندبودی که برات اسون بود؟ این بازی واقعا لذت داره .نه به خاطرسخت بودنش.به خاطر انحصاری بودنش :rotfl: شوخیدم بلادبورن روپیشنهادمیکنم به اونایی که بازی نکردن عذت زیاد

  • mehdidmc گفت:

    سلام
    می خواستم بدونم بین سری souls و این بازی کدوم از همه سخت تره

    • سلام به شما. قطعا سری سولز سخت تره در مجموع

      • Alireza_yoo گفت:

        فکر میکنم این دوستایی ک منفی دادن تا حالا ب باسی ب اسم nameless king نرسیدن یا اصلا دارک سولز رو نرفتن ایشون گفتن bloodborne نه dlc که دی ال سی واقعا باساش سخت تر از دارک سولز هست ولی خود بلاد باس خیلی سختی نداشت در کل مهم سختی نیست البته مهم لذته ک دوتاش شاهکارن فقط بنظر من طراحی باس و محیط باس های دارک سولز قشنگ تره نمونش punnift sulyvan, dancer ولی نصف بیشتر باس های بلادبورن محیطشون ب زیبایی دارک نمیرسید

      • peen گفت:

        این دوستان بیشتر با جلاد و اژدها کش (Dragon Slayer Ornstein and Executioner Smough) v) رو برو نشدن چون فکر کنم واقعا اصلا بازی نکردند مگرنه میدونستند سخت چیه منفی اش چیه دیگه اقا سعید درست میگه سری سولز سخت تره تازه کلی باس بدتر این دوتا داره نگفتم

  • JOEL گفت:

    دستت درد نکنه سعید جان…بنا به تعریفاتى که شنیدم بشدت سخته…امیدوارم کنترلرمو پرت نکنم تو تلویزیون 😛

  • hamed 66 گفت:

    کلا باس هاش آنچنان چالش برانگیز نبودن …..

  • alibert گفت:

    اینم بگم این باس فایت ب شدت نسبت ب آتیش ضعیفه.اگ اتیش بزنید سلاحتون یا یکم روغن بعد موتولاو بندازین خیلی ازش جون کم میشه.بعد یه ایتمی بود درست اسمش یادم نیست ک هیولا ها رو ب سمت خودش میکشه واسه اینم خیلی موثره.

  • ali_m گفت:

    تشکر از مقاله جامع و کاملتون این باس فایت باس نسبتا دشواری بود(به نسبت دو باس قبلی) منتها به نظر من باس فایت بعدی یعنی ویکار املیا سختر بود. فقط خواهشا اگر ممکنه آقای آقا بابایی روش بدست اوردن blade of mercy رو هم قرار بدید و یه سوال black hat massenger کاربردش چیه باتشکر فراوان.

  • ........ گفت:

    توصیه ای که میتونم بکنم اینه که خیلی از باس دور نشید. وقتی از باس دور میشید حمله هاش بدتر و سخت تر میشه. سعی کنید نزدیکش بمونین

  • mehrdadPS گفت:

    دمتون گرم از نقد عالیتون ولی این بازی ۲۰ تا باس داخلی و ۵ تا باس dlc old hunter داره به جز باس های داخل سیاهچاله هاش تو ۱۲ قسمت شما ۳ تا باس رو کشتین پس ایشالله تو ۲۰۰ قسمت آینده نقد این بازی تموم می شه.

  • pro gamer2017 گفت:

    ممنون آقا سعید.blood starve beast زیاد سخت نبود ولی چیزی که اعصاب منو خرد میکرد.سم قدرتمند ش بود که هر لحظه بیشتر میشد.یه درخواست هم داشتم.اگه امکانش هست نقد و بررسی Diablo1 رو هم بذارید.موفق باشید

  • Ubisoft گفت:

    سلام تعریف شما رو از یکی از دوستان شنیده بودم که چه مقالات فوف العاده ی مینویسین آقا سعید!!
    واقعا صنعت گبم به نویسنده ی زبردستی و ظریفی مثل شما نیاز داره.
    به در خواست داشتم اینکه نقد و بررسی بازی Reckoning رو هم بنویسید. واقعا جای خالیش حس میشه.
    موفق باشید.

  • Alireza11111 گفت:

    مثل همیشه دقیق وبا جزئیات خسته نباشید.
    فقط اگر این راهنما ها رو به صورت وییوی بذارید عالی میشه هم خیلی کم تر طول میکشه و میتونید تو یک روز تا سه پارت ۲۰ دقییقه ای بذارید و هم اینکه خودتونم توضیح بدید تو موقع بازی کردن.

  • peen گفت:

    عالی مثل همیشه
    اقا سعید هنوز منتظرم نقد بازی noih را به قلم خودتون منتشر کنید

  • Dr.Gamer گفت:

    دوستان این باس خیلی ساده هست فقط قسمت دومش میتونه یه کمی سخت باشه اگه تکنیک استفاده از تفنگ رو بلد باشید و بتونید
    gun parry بکنید خیلی راحت میشه زدش اگه آلفرد رو هم با خودتون ببرید دیگه فوق العاده اسون میشه

  • saeed rahimi گفت:

    ممنون و خسته نباشید به جناب آقابابایی برای این مقاله پرحجم
    قبلا که هنوز کشف نشده بود بلادکوکتلا باس رو منحرف میکنن واقعا گریه میشدم تا این لعنتی رو رد کنم با استفاده از از بلادکوکتلا واقعا چیزی به اسم چالش با این باس نمیمونه
    یه توصیه قبل از هر باس یه beast blood pelletبزنین به بدن دمیجتون میره بالا

  • Garrador گفت:

    و من همچنان منتظرم dlc تخفیف بخوره اما خبری نیست 😐

  • Rezaa444 گفت:

    سلام آقا سعید خسته نباشید ببخشید من غول wet nurse رو کشتم و رفتم هانتر دریم ی دری باز بود رفتم داخل که با جرمن بجنگم ولی من گزینه اولو انتخاب کردم یه صحنه سینمایی اومد که منو زد کشت حالا باید چکار کنم دوباره رفتم اول بازی خیلی حالم گرفته شد
    الان تو حالت نیو گیم پلاسم یعنی چجوریه میشه دوباره بازی کرد؟ سخت نیس؟ لطفا راهنمایی بفرمایین

    • Alireza_yoo گفت:

      بازی ک کلا سخته داش بازی سه پایان داره ک این یکی از پایاناش این بود فلسفش هم این بود ک شما اول کار ک همون گرمن رو دیدید ب رویای شکارچی های هیولا وارد شدید و با تمون شدن ماموریتتون هر هانتری وظیفشه ک جونشو اخر کار فدا کنه ایشالا دفعه های بعد با گرمن مبارزه میکنید پایان های دیگه رو میبینید اینو بگم باس های اول تغییرات زیادی میکنن ولی باس های اخری تغییراتی خاصی نمیکنن

  • Vito Scaletta گفت:

    من از سال ۲۰۰۲ گیمرم به جرات میتونم بگم Bloodborne بدترین و مزخرف ترین بازی هست که تا حالا دیدم تا حالا بازی از fromsoftware بازی نکرده بودم اما بعد از دیدن این همه تعریف منتقدا و خوندن نقد گیمفا تهیش کردم. این بازی هیچ داستانی نداره، گرافیک تاریک و زشت. گیمپلی و کنترل بد و باید بار ها و بار ها یه کار رو انجام بدی و هیچ سرگرمی و فانی در بازی وجود نداره و خیلی سخته من بازی هایی مثل ویچر ۳ و اسکایریم رو تموم کردم ولی این آشغال انقدر سخته که با یه ضربه میمیری. من تعجب میکنم آقای بابایی و منتقدا این همه تعریف میکنن ازین بازی بد. آدم یاد اون داستان پادشاه میفته که در شهر برهنه بود اما همه تشویقش میکردن و میگفتن چه لباس قشنگی…

  • tiny گفت:

    اقا من بعد از کشتن باس با npc توی هانترز دریم صحبت نکردم و کلی جلوتر رفتم توی بازی،باس the rom هم زدم،چیکار کنم اون منطقه مخفی ک در اخر مقاله گفتین باز بشه؟

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش دوازدهم | گیمفا