نینتندو سوییچ حمایت بهتری از جانب Third-Party‌ها در مقایسه با Wii U خواهد داشت - گیمفا
نینتندو سوییچ حمایت بهتری از جانب Third-Party‌ها در مقایسه با Wii U خواهد داشت - گیمفا
نینتندو سوییچ حمایت بهتری از جانب Third-Party‌ها در مقایسه با Wii U خواهد داشت - گیمفا
نینتندو سوییچ حمایت بهتری از جانب Third-Party‌ها در مقایسه با Wii U خواهد داشت - گیمفا

نینتندو سوییچ حمایت بهتری از جانب Third-Party‌ها در مقایسه با Wii U خواهد داشت

مهرداد میرشاهی
۲۳:۰۰ ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
نینتندو سوییچ حمایت بهتری از جانب Third-Party‌ها در مقایسه با Wii U خواهد داشت - گیمفا

یکی از بزرگترین مشکلات و دلایل شکست کنسول Wii U، پشتیبانی و حمایت ضعیف شرکت‌های شخص ثالث (Third-Party) از این کنسول بود. عده‌ای در خصوص تکرار شدن این وضعیت برای جدیدترین کنسول نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ، نیز نگرانی‌هایی دارند. نینتندو اخیراً در این خصوص صحبت‌های داشته و از برنامه‌های خود برای جلوگیری از رخ دادن این مورد برای نینتندو سوییچ سخن گفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

شینیا تاکاهاشی (Shinya Takahashi) از نینتندو در خصوص این مورد گفت:

از زمانی که مراحل ساخت و توسعه‌ی نینتندو سوییچ را آغاز کردیم، تمام تلاش ما تحقق بخشیدن به این هدف بود که محیطی خلق کنیم تا توسعه دهندگان شخص ثالث به راحتی قادر به توسعه‌ی نرم‌افزارهای هماهنگ با آن باشند؛ همچون هماهنگ سازی موتورهایی نظیر آنریل و یونیتی و همچنین ابزارهای توسعه‌ی بازی خودمان. در نتیجه، حتی شرکت‌هایی که از تعداد توسعه دهنده‌ی کمی نیز برخوردار هستند شروع به ساخت بازی برای نینتندو سوییچ کرده‌اند.

تاکاهاشی سپس گفت که نمایش ویژه‌ای از بازی ۱-۲-Switch برای توسعه دهندگان، به دلیل نشان دادن ویژگی‌های مهم کنسول نینتندو سوییچ به آن‌ها بوده است. اگر نینتندو اقدام به ساخت نرم‌افزارهای قابل توجه برای نینتندو سوییچ کند، دیگر توسعه دهندگان نیز به این سمت سوق داده می‌شوند.

در جریان رویداد مرتبط با نینتندو سوییچ اخیر ما [که در روز ۱۳ ژانویه صورت گرفت]، ما یک پیام ویدئویی از سوی خالق عنوان Skyrim، آقای تاد هاوارد از شرکت بتسدا، پخش کردیم که در آن وی احساس واقعی خود را هنگامی که برای نخستین بار نینتندو سوییچ را نشانش دادیم، به اشتراک گذاشت.

شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto) نیز چندی پیش در خصوص توسعه دهندگان بازی‌های ویدئویی برای رایانه‌های شخصی نیز گفت:

[با توجه به] محیط فعلی توسعه بازی‌های ویدئویی، من می‌توانم بگویم که آن‌ها [توسعه دهندگان] در کمتر از یک سال می‌توانند به پورت بازی‌های رایانه‌های شخصی خود برای نینتندو سوییچ بپردازند.

میاموتو همچنین در ارتباط با توسعه دهندگان حاضر در نینتندو و میزان پیشرفتشان در کار با موتورهای بازی‌سازی ساخت غرب نیز اظهار داشت:

توسعه دهندگان نرم‌افزار نینتندو در استفاده از تکنولوژی‌هایی نظیر آنریل انجین (Unreal Engine) تسلط دارند و هم‌اکنون مهارت‌های آن‌ها با توسعه دهندگان غربی قابل مقایسه است.

کنسول مورد انتظار نینتندو سوییچ از روز جمعه ۱۳ اسفند ماه (۳ مارس ۲۰۱۷ میلادی) وارد بازار خواهد شد. نینتندو قیمت اولیه‌ی این کنسول را ۳۰۰ دلار اعلام کرده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نینتندو سوییچ حمایت بهتری از جانب Third-Party‌ها در مقایسه با Wii U خواهد داشت - گیمفا
نینتندو سوییچ حمایت بهتری از جانب Third-Party‌ها در مقایسه با Wii U خواهد داشت - گیمفا
نینتندو سوییچ حمایت بهتری از جانب Third-Party‌ها در مقایسه با Wii U خواهد داشت - گیمفا
نینتندو سوییچ حمایت بهتری از جانب Third-Party‌ها در مقایسه با Wii U خواهد داشت - گیمفا
نینتندو سوییچ حمایت بهتری از جانب Third-Party‌ها در مقایسه با Wii U خواهد داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نینتندو سوییچ حمایت بهتری از جانب Third-Party‌ها در مقایسه با Wii U خواهد داشت - گیمفا
نینتندو سوییچ حمایت بهتری از جانب Third-Party‌ها در مقایسه با Wii U خواهد داشت - گیمفا