رئیس ایکس‌باکس: عناوین انحصاری سال ۲۰۱۷ ایکس‌باکس وان بیشتر از سال گذشته هستند - گیمفا
رئیس ایکس‌باکس: عناوین انحصاری سال ۲۰۱۷ ایکس‌باکس وان بیشتر از سال گذشته هستند - گیمفا
رئیس ایکس‌باکس: عناوین انحصاری سال ۲۰۱۷ ایکس‌باکس وان بیشتر از سال گذشته هستند - گیمفا
رئیس ایکس‌باکس: عناوین انحصاری سال ۲۰۱۷ ایکس‌باکس وان بیشتر از سال گذشته هستند - گیمفا

رئیس ایکس‌باکس: عناوین انحصاری سال ۲۰۱۷ ایکس‌باکس وان بیشتر از سال گذشته هستند

امیرحسین دهنوی
۱۰:۴۶ ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
رئیس ایکس‌باکس: عناوین انحصاری سال ۲۰۱۷ ایکس‌باکس وان بیشتر از سال گذشته هستند - گیمفا

فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس اعلام داشت که عناوین انحصاری سال ۲۰۱۷ کنسول نسل هشتمی غول ردموندی بیشتر از سال گذشته است.

اسپنسر در توییتر شخصی خود در پاسخ به سوالات طرفداران چنین گفت که امسال سال بسیار خوبی برای برند ایکس‌باکس خواهد بود و عناوین انحصاری سال ۲۰۱۷ بیشتر از سال گذشته است، همچنین عناوین ژانر‌ها و سبک‌های متفاوتی هستند. در ادامه نیز اسپنسر صحبت‌های بسیار خوبی درمورد Sea of Thieves داشت و آن را یکی از بهترین‌های امسال دانست.

سال ۲۰۱۶ کنسول ایکس‌باکس وان دارای عناوین انحصاری زیر بود:

  • Gears of War 4
  • Quantum Break
  • ReCore
  • Superhot
  • Killer Instinct: Season 3

در سال ۲۰۱۷ نیز شاهد عناوین انحصاری زیر برای کنسول ایکس‌باکس وان خواهیم بود (عناوینی که تابه‌حال تایید شده‌اند):

  • Sea of Thieves
  • Cuphead
  • State of Decay 2
  • Halo Wars 2
  • Crackdown 3

در کنار این بازی‌های موردانتظار شاهد انتشار عناوینی چون Gigantic و Tacoma درکنار We Happy Few هستیم. همچنین شاهد عرضه کنسول اسکورپیو هم در سال ۲۰۱۷ هستیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رئیس ایکس‌باکس: عناوین انحصاری سال ۲۰۱۷ ایکس‌باکس وان بیشتر از سال گذشته هستند - گیمفا
رئیس ایکس‌باکس: عناوین انحصاری سال ۲۰۱۷ ایکس‌باکس وان بیشتر از سال گذشته هستند - گیمفا
رئیس ایکس‌باکس: عناوین انحصاری سال ۲۰۱۷ ایکس‌باکس وان بیشتر از سال گذشته هستند - گیمفا
رئیس ایکس‌باکس: عناوین انحصاری سال ۲۰۱۷ ایکس‌باکس وان بیشتر از سال گذشته هستند - گیمفا
رئیس ایکس‌باکس: عناوین انحصاری سال ۲۰۱۷ ایکس‌باکس وان بیشتر از سال گذشته هستند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سال ۲۰۱۶ که فوق العاده بود انشاالله امسال هم با صحبت های اخیر اسپنسر میشه برداشت کرد IP های جدید بیشتری در راه هستند خلاصه که تا ابد مایکروسافت :heart:

    • برادر من، من خودم یکی از فنای ایکس باکس بودم و هستم اما انصاف هم باید داشته باشیم در نظر دادن و تعریف کردن. لیست انحصاریهای ۲۰۱۶ دو شرکت سونی و مایکرو رو بزاریم کنار هم، سبکها و اینکه همه پسند بودنشم در نظر بگیریم خواهیم فهمید که کی موفق بوده. از نظر من انحصاری باید ناب باشه، و از لیست سال قبل مایکرو فقط gears 4 عالی بود اما امسال یک استراتژی داره که لذتش با کامپیوتر هست نه کنسول، sea of thieves هم که انگار آنلاینه و داستان نداره، crackdown 3 رو هم که میگید تخریب پذیری داره که اینم نمیتونه دلیله محکمی واسه من باشه که بگم بازی نابی هست یا نه. مایکرو باید بازی در حد آنچارتد و گاد آف وار و last of us داسته باشه که نداره یکی هم بود که کنسل شد. Fabel هم کنسل شد. گیرز و هیلو هم که امسال نیستن. پس انحصاری شاخی نداره امسال، فقط امیدوارم تعریف و تمجیدهایی که از کنسول اسکورپیو کردن مثل تعاریف از این انحصاریها نباشه وگرنه باید مایکرو رو در خطر شکست ببینیم. و این لیست انحصاریها هم نیازی به کنسول قدرتمندی همپون اسکورپیو ندارن کمپانیهای بازیساز هم که آزادن با هر کیفیتی که میخوان بسازن یعنی ممکنه بازم به کیفیتی کمتر از پلی ۴ معمولی بسازن، و اینا احتمال کمی هم نیست پس چی میمونه !!!
      تنها راه نجات مایکرو و اسکورپیو ساخت انحصاریهای قدرتمند با رزولوشن ۴k هست و همچنین ساخت بازیهای ۴k از طرف بازیسازان که مایکرو همه جوره باید باهاشون کنار بیاد تا این اتفاق بیفته. که امیدوارم همینطور بشه چون کسی نمیخواد کنسولی داشته باشه که قدرتمندترینه اما بازیهاش با پلی ۴ معمولی در حد گرافیکی برابر باشه.

      • ببین علیرضا جان سلیقه ها باهم متفاوت هست فرض کن برای یک گیمر کرک داون اصلا باب سلیقش نیست اما همین کرک داون برای شوتر بازها بسیار مورد انتظار هست یا sea of thieves ببین این بازی درسته تمام انلاین هست اما یک بازی ای هست که تا الان کمتر مثلش رو داشتیم در نظر بگیر هر کسی توی کشتی یک مسئولیت بر عهده میگیره بازی state of decay باز سبک زامبی محور هست که علاقه مندان خودش رو داره یا هیلو وارز ببین سبک ها متنوع هست و هرکدوم علاقه مندان خودش رو داره حالا ما هنوز از بازی هایی که در E3 معرفی میشن که خبر نداریم پس قضاوت از الان خیلی زوده چرا که مایکروسافت از بعد از E3 سال گذشته کنفرانس دیگری نداشته در نهایت ببین سیاست سونی و مایکرو باهم خیلی متفاوته

        • 7KHAT_ گفت:

          ” من خودم یکی از فنای ایکس باکس بودم
          از لیست سال قبل مایکرو فقط gears 4 عالی بود”
          فورتزا هم پشم؟

          • ببخشید، و فورزا.
            اما ما داریم در موردی بحث میکنیم که رقابت قدرتمندی وجود داره و صرفا نمیسا ی که بگی ساختم و تمام، میسازی که بگی اضافه شد و جا افتاد. با شخصیت پردازی و داستان خوب و گیم پلی روان و گرافیک عالی، فرمولی داره که خودشون میدونن و اگر دقیق اجرا کنن موفقیتهایی همانند سونی بدست میارن. اینا از آمار و ارقام فروش سونی روشنه.

        • با کمال احترام، با نظرت مخالفم چون به یک نفر هم میشه گفت یک سلیقه اما اینا نمیان واسه تعداد خاصی از افراد بازی بسازن میان تا بازیشون هم مثل یک اسسطوره بشه و هم اینکه کلی فروش داشته باشه. و همین که گفتی سیاست اشتباهیه که مایکرو رفت و باعث شد فیبل رو با اون شخصیت پرطرفدار بزاره کنار و جز هیلو و گیرز و فورزا آی پی خاصی نداره که مثل یک اسطوره بدرخشه.
          بطور مثال، سونی در ساخت بازی به بلوغی رسیده که از هر چهار بازی که جدید بسازه قطعا سه تاش میمونه تو قلب و ذهن بازیباز و موجب ساخت نسخه های بعدیش میشه. و یک چیز مهمتر اینکه سونی بازیهاش هم داستان منحصر به فردی دارن و هم شخصیتهای داستان جذاب هستن مثل آنچارتد و لست آف آس و گاد آف وار، که مایکرو هم تو همین مسیر بود اما فعلا جز شخصیتهای دوست داشتنی هیلو و گیرز، چیز دیگه ای نمونده و نداره. اما سونی داره به اون شخصیتهای پر طرفدار اضافه میکنه با معرفی بازیهای جدید، و همین آی پی جدیدی که در سبک زامبی هم هست که معرفی شد ببین چطور در ذهن همه جا بیفته. کلا سونی با بازیسازانی کار میکنه که وقتی اسمشون پای بازی باشه شکست تا حد ۹۹/۵ درصد میاد پایین. الانم که کوجیمای افسانه‌ای داره واسشون بازی میسازه که مشخصا تا چند سالی فنای ایکس باکس میدونن که کوجیمایی براشون درکار نخواهد بود. و اینا همش برمیگرده به مایکرو. مثلا بنظرت چه معنایی داره با اینکه کنسول ایکس باکس اس که از hdr هم پشتیبانی میکنه و قدرتش بهتر از مدل قبلیشه اما بازم بازیها با رزولوشن ۹۰۰ پیکسل میان واسش و اینکه از hdr هم پشتیبانی نمیکنن اما همون بازیها تو پرو پشتیبانی کامل دارن؟!! پس اینم برمیگرده به مایکرو که کمپانیها تلاش بیشتری میکنن واسه کنسول سونی و احترام بیشتری قائلن! همین ماس افکت که قراره به زودی بیاد با اینکه مایکرو رابطش خیلی هم خوبه با ea, اما قراره با رزولوشن ۹۰۰ بیاد که واقعا خنده داره واینا دلیل میشه واسه نگرانی بازیبازان در مورد آینده اسکورپیو و مایکرو.
          و در پایان اگر دقت کرده باشی منم گفتم تنها راه مایکرو ساخت بازیهایی ناب در حد آی پی های سونی هست با شخصیت پردازی عالی و در گرافیکی ۴k که بتونه از قدرت اسکورپیو بخوبی استفاده کنه. یعنی امیدواری و نا امیدی دست مایکرو هست و در e3 جواب همه این سواالات رو خواهیم گرفت.
          همه هم میدونیم که شکست مایکرو یا هرکدوم از قدرتهای صنعت گیم، باعث یکنواختی و کاهش انکیزه در رقابت خواهد شد. امیدوارم مایکرو در مسیرش هماهنگ پیش بره و همونطور که یک کنسول غول میسازه بازیهای غولی هم درحد کنسولش بسازه.

      • mamad1166 گفت:

        انحصاریاش بیشتر از اینا بودن ها مثبل فورزا هورایزن و بقیه ….. مایکروسافت تیم رسانه ای و تبلیغات بسیار ضعیفی به نسبت سونی داره ضمن اینکه توی طراحی وان اشتباه کرد ضعیف تر از ps4 بود و مهمتر از اون بازیها رو ۱۰۸۰ اجرا نمیکرد پس تبلیغات رو به ps4 باخت در مورد بازی بستگی داره من دوستایی دارم که ps4 رایگان هم بهشون بدی بازی نمی کنن دلیلشون اینه که بازیهای آنلاین شاخی نداره درحالی که وان داره سونی شوتر آنلاین اختصاصی در رقابت با تایتانفال یک و هیلو و گیرز و کرکداون اگر بیاد نداره ریسینگ شاخ اختصاصی در مقابل دو سری فورزا نداره تا اینجای نسل در طرف مقابل مایکروسافت بازی هک اند اسلش و اکشن ادونچر اختصاصی شاخ نداشته پس خوب یا بد بودن بازیا دلیل فاصله نیست بسیاری از گیمر ها در سرار دنیا بازیهای آنلاین رو بیشتر بازی میکنن و میخرنپس به نظر من ضعف قدرت سخت افزار برای اجرای ۱۰۸۰ و تبلیغات ضعیف مایکروسافت دلیل عقب موندن وان هست نه بازی

    • ho3einsa گفت:

      منم دوس دارم عناوین خوبی بیاد. ولی بین اینایی که تایید شدن هیچ کدوم عنوانی در حد نام ایکس باکس نیستن. شاید یکم هیلو وارز ولی بازهم کم کاری شده. ای کاش بازی و ای پی خوبی در راه باشند که معرفی نشده. من دیگه اعتمادمو(تو قسمت گیمینگ) از دست دادم. کاش حداقل با کاهش رزولیشن تکسچرای قابل قبولی ارائه بدن و شاهد خبرای بد نباشیم.برا شخص من کیفیت بافت ها و فریم ریت با ثبات مهمه. چیزی که تو gears of war4 خیلی خوب بود و کوانتوم بریک هم بد نبود توش.

    • شما رسما ذوب در مایکروسافتیا….داداش واقعا میتونی اینجوری از گیم لذت ببری؟

  • Ali Nietzsche گفت:

    من فکر میکنم عناوین زیادی امسال بصورت انحصاری برای ایکس باکس بیاد، با این عناوین فعلی زیاد کسی رو مجذوب خرید این کنسول نمیکنه؛ اسپنسر باید E3 امسال رو بترکونه غیر اون اسکورپیو به باور من نمیتونه زیاد موفق بشه؛ سونی هم بشدت داره از این فرصت ( یعنی تا E3 ) استفاده میکنه ! اونم به شکل خیلی خوبش…

  • marcus.finex گفت:

    امیدوارم موفق بشند به عنوان آیپی های سال ۲۰۱۷ ایکس باکس

  • ali shz گفت:

    فورزا رو تو لیست انحصاری های ایکس باکس ننوشتید لطفا تصحیح شه

  • beyond two souls گفت:

    اره جون خودت. تو فعلا انحصاری ها رو کنسل کن تا بعد یه دونه از این انحصاری هایی که نوشتین به گرد پای انحصاری های سونی نمیرسن اینو همه میدونن :-))

  • UNESISM گفت:

    سال گذشته مگه انحصاری شاخصی داشت مایکرو ؟!!!

  • ASSADullah گفت:

    احساس میکنم الان همه دوستانی که تو پست قبلی که مربوط به ضعف ایکس باکس بود…..
    کامنت میدادن.
    میان اینجا.بگذریم.
    من فقط ps ولی باور کنید ایکس هم دوست دارم.
    چیزایی که در مورد ایکس باکس دیدم.به نظرم بزرگترین مشکل این کنسول بی حمایتی شرکت مایکروسافت و شرکت های دیگه باشه نه رزولوشن،فریم ریت….
    فرض کنید که ایکس باکس وضع الان رو نداشت و چندین انحصاری و پشتیبانی خوب با وجود ضعف قدرت کنسول.دیگه کسی اهمیتی به رزولوشن و فریم ریت نمی داد.
    من زمانی که ایکس باکس معرفی شد و وقتی دیدم حافظه رم کنسول از DDR3 استفاده می کنه.تعجب کردم اخه چرا باید شرکتی به این بزرگی از حافظه به این ضعیفی استفاده کنه.
    Ps از GDDR5 استفاده میکرد که ما حتی بعد از این تازه برای pc حافظه های DDR4 اومد.
    مایکروسافت اون موقع درک کاملی در مورد بازار کنسول نداشت.
    اگه اون موقع بیشتر فکر میکردن و کنسولی مناسب وارد بازار میکردن الان حتی رنگ کنسول میان نسلی رو.نمیدیدیم.
    به امید موفقیت ایکس باکس و خوشحالی
    همه دوستداران آن. :yes:

  • امیدوارم هم مایکروسافت،هم سونی و هم نینتندو روز به روز پیشرفت داشته باشن و بازیکن ها بتونن بازی های بهتری رو تجربه کنن

  • پنکه گفت:

    خود عکس پست رو جز عناوین انحصاری پارسال نمیدونی ؟ 😀

  • فیل اسپنسر، اگه همراه با اسکورپیو، بازی های تاثیرگذاری معرفی نکنه نباید به آینده و فروش اسکورپیو امیدوار باشه :coffee: 😐

  • Inside1990 گفت:

    cupdead خیلی خوبه امیدوارم استدیوی سازنده ی ori هم امسال بازیشو معرفی کنه :heart:

  • بسیار عالی . امسال عناوین بسیار قوی در پیش رو داریم که خیلی خیلی توشون نوآوری زیاده . واقعا باعث افتخاره

  • mahdi m77 گفت:

    متاسفانه کنسول وان دیگه منسوخ شده عقرب هم چون بازار هدفش یه بازار که هنوز جا نیفتاده یعنی ۴k اون هم شکست میخوره و در نهایت مایکرو بر میگرده پیش ویندوز عزیز :-(( :rotfl:

  • mj گفت:

    عناوینی نیس که کسی بخاد بخاطرش بره xone بخره اما از این ور شما انحصاریهای سونی رو نگاه کنین اصن یه چیز دیگس 🙂 حالا بازم سلیقه ها فرق میکنه و مورد احترامه :yes:

  • TLoU part two گفت:

    بخدا آدم انحصاری های ماکرو رو که میبینه حس انسان دوستیش میزنه بالا :weep:
    کاش سونی فنا یه همتی میکردن به سونی نامه میدادن تا سونی برا ماکرو یه انحصاری بدرد بخور بزنه
    واقعا فنای ماکرو لیاقتشون بیشتر از ایناست. امیدوارم تو ۲۰۱۷ بتونن یه بازی درست و حسابی رو پلی کنن.
    😥

  • in bakhshe baresiye nazarat vaghean koshandast kheyli tool mikeshe ta taid beshe lotfan nazaratra zoodtar taid va sabt konid

  • mbox گفت:

    انحصاری های امسال xboxone واقعا عالی ان
    مخصوصا sea که واقعا حرف نداره و اندازه ده تا انحصاری میارزه

  • ایدن گفت:

    از بین این بازی ها به Sea of Thieves و Cuphead و Halo Wars 2 برای گرفتن یک متای عالی و تبدیل شدن به یک بازی موفق امید دارم. به State of Decay 2 هم امید دارم که یک بازی تقریبا موفق بشه.حداقل یک بازی فرا تر از نسخه قبل و بسیار سرگرم کننده. کرک داون ۳ نویسنده ها و کارگردان قوی ای پشتشه ولی به نظر نمیاد خیلی موفق بشه و احتمالا یک بازی متوسط میشه.احتمال میدم بازی های خیلی خوبی توی E3 معرفی بشن. فورزا ۷ هم قطعی شده که امسال میاد. :yes: اگه اسکیل باند به خاطر مشکلات فنی نابود نمی شد لاین آپ امسال کامل میشد.امیدوارم تو E3 یک بازی RPG یا هک اند اسلش( احتمال داره رایز ۲ معرفی بشه) معرفی کنن.
    راستی چند روز پیش یه بازی مستقل انحصاری برای xbox one منتشر شده به اسم candleman. متای ۷۸ گرفته و به نظر جالب و خلاقانه میاد.

  • albate darmiyane bazihaye kheyli khob yadam raft halo 5ro begam .

  • تازه هفت هشتا هم کنسلی تو سال هست دیگه

  • امسال متنوع ترین انحصاری هارو داریم :inlove: بیصبرانه برا state of decay 2 لحظه شماری میکنم :inlove:

  • vergil2max گفت:

    زرشک. اینا هم شد بازی.برترین کنسول تاریخ میخواد قدرتشو در این بازی ها به رخ همه بزاره.حداقل یک بودجه میدادی کرایتک یک بازی گرافیکی برات میساخت.
    ناموسا همون nioh را به همشون ترجیح میدم.

  • Cell گفت:

    از الان معلومه تمام تمرکز خودشون رو گذاشتن روی اسکورپیو بوی منسوخ شدن Xbox One میاد

  • Reyes SH گفت:

    با توجه به لانچ اسکورپیو غیر از اینم انتظار نمیره وگرنه اسکورپیو فروش کمی رو تجربه میکنه.

رئیس ایکس‌باکس: عناوین انحصاری سال ۲۰۱۷ ایکس‌باکس وان بیشتر از سال گذشته هستند - گیمفا