نارضایتی بعضی کاربران از عملکرد ضعیف اخیر کنسول ایکس‌باکس وان - گیمفا
نارضایتی بعضی کاربران از عملکرد ضعیف اخیر کنسول ایکس‌باکس وان - گیمفا
نارضایتی بعضی کاربران از عملکرد ضعیف اخیر کنسول ایکس‌باکس وان - گیمفا
نارضایتی بعضی کاربران از عملکرد ضعیف اخیر کنسول ایکس‌باکس وان - گیمفا

نارضایتی بعضی کاربران از عملکرد ضعیف اخیر کنسول ایکس‌باکس وان

علی فهمیده اژدری
۱۹:۵۷ ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
نارضایتی بعضی کاربران از عملکرد ضعیف اخیر کنسول ایکس‌باکس وان - گیمفا

مدت کوتاهی می‌گذرد که بعضی از کاربران کنسول ایکس‌باکس وان از عدم رضایت خود در برابر عملکرد ضعیف کنسول ایکس‌باکس وان خبر داده‌اند و همگی خواستار رفع تمامی این مشکلات شده‌اند که در ادامه شاهد آن هستیم.

چندی پیش، پس از انتشار بازی Resident Evil 7، تریلری از مقایسه گرافیکی این عنوان برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمِ ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر شد که همگی شاهد عملکرد ضعیف نسخه ایکس‌باکس وان در این بازی بودیم و موجب نارضایتی بسیاری از کاربران شد. بسیاری از کاربران ایکس‌باکس وان خبر از کیفیت تصاویر و بافت‌های بشدت پایین نسبت به کنسول پلی استیشن ۴ دادند و همین مسئله موجب شکایت‌های زیادی از جانب کاربران به مایکروسافت شد و همگی خواستار رفع چنین مشکلاتی با آپدیت‌ها شدند اما جوابی از مایکروسافت نگرفتند. آتش طرفداران نسبت به قضیه گرافیکی Resident Evil 7 فروکش نشده بود که با انتشار نسخه آزمایشی بازی Ghost Recon Wildlands، شعله‌های این آتش دوچندان شد. زیرا که بسیاری از طرفداران از نسخه ایکس‌باکس وان ناراضی بوده‌اند و آن را نسبت به نسخه‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی پایین‌تر می‌دانند. بعضی از کاربران از وجود باگ‌های بسیاری بر روی کنسول ایکس‌باکس وان خبر داده‌اند و چنین گفته‌اند که عملکرد بازی بر روی این کنسول بسیار ناامید کننده است. بسیاری از کاربران این کنسول بر این باور شدند که عمر این کنسول رو به پایان است و دیگر توان پردازش عنوان‌های جدید‌تر در سال‌های بعد را ندارد. تعداد زیادی از کاربران ادعا کردند که مشکلات پردازشی این کنسول دیگر با هیچ آپدیتی رفع نمی‌شود زیرا این کنسول از پایه ضعیف است. بعضی نیز چنین گفتند که خود مایکروسافت می‌داند که این کنسول دیگر قدرتی برای اجرای بازی‌های جدید‌تر را ندارد و همچنان می‌داند که با انتشار آپدیت‌های بزرگ و کوچک این مشکل حل نمی‌شود‌، پس به این دلیل دست به ساخت اسکورپیو زده است تا بتواند طرفداران را راضی نگه دارد. عده‌ای نیز از خرید این کنسول ابراز پشیمانی کرده‌اند و گفته‌اند که ما به مایکروسافت اعتماد کردیم و این کنسول را خریدیم، مایکروسافت خود می‌داند که دیگر کار از انتشار آپدیت برای این کنسول گذشته است. این نتیجه خیانت بزرگ مایکروسافت به طرفداران است، ما همه می‌دانیم با انتشار اسکورپیو مایکروسافت به مرور زمان دیگر این کنسول را پشتیبانی نمی‌کند و این کار مایکروسافت صحیح است زیرا این کنسول با پیشرفت زمان از قدرت آن کم‌تر می‌شود. عده‌ای دیگری نیز چنین گفتند که از بحث رزولوشن پایین که بگذریم به بحث داغ بافت و کیفت بازی می‌رسیم. چندی پیش تمام دغدغه دارندگان این کنسول رزولوشن بازی بود که برای طرفداران این کنسول اندکی اهمیت نداشت زیرا که کیفیت بازی یکسان بود اما حالا معلوم است به جز مشکل رزولوشن بازی، حال باید دغدغه کیفیت بازی را نیز داشته باشیم که شاید این امر دارای اهمیت بسیاری برای طرفداران می‌باشد. مایکروسافت باید قبل از انتشار این کنسول، این فکر را می‌کرد که چنین سخت‌افزاری بعد از مدت کوتاهی با توجه به پیشرفت روزانه سازندگان و مسائل گرافیکی و پردازشی، دیگر این کنسول جواب‌گو آینده بازی‌ها نیست و سریع از میدان رقابت خارج می‌شود. امیدواریم اسکورپیو نیز دچار سرنوشت ایکس‌باکس وان نشود زیرا که دیگر اعتماد به مایکروسافت سخت است. حال تا به این لحظه مایکروسافت جوابی به این کاربران نداده است و باید منتظر ماند که عکس‌العمل مایکروسافت در آینده با توجه به این نظرات چگونه است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نارضایتی بعضی کاربران از عملکرد ضعیف اخیر کنسول ایکس‌باکس وان - گیمفا
نارضایتی بعضی کاربران از عملکرد ضعیف اخیر کنسول ایکس‌باکس وان - گیمفا
نارضایتی بعضی کاربران از عملکرد ضعیف اخیر کنسول ایکس‌باکس وان - گیمفا
نارضایتی بعضی کاربران از عملکرد ضعیف اخیر کنسول ایکس‌باکس وان - گیمفا
نارضایتی بعضی کاربران از عملکرد ضعیف اخیر کنسول ایکس‌باکس وان - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • MS GAMER گفت:

    آقایه اسپنسره عزیز الان جوابگو باش دیگه

    • HQ.PC گفت:

      امیدوارم نگه این ((به نفع گیمران است))…OMG
      من فکر میکنم باید یک بالانسی بوجود بیاد این بالانس میتونه با کاهش افزایش قدرت گرافیکی صورتبگیره یابا کاهش افزایش قدرت سخت افزار های جدید pc یا حتی حذف ((کنسول)) ……….بلاخره باید یک بالانسی صورت بگیره ، فک نکنم افراد زیادی حاضر باشن هر سه سال یک بار کنسول بگیرن!!!!
      من فکر نمیکنم اسکورپو ارزون باشه ((قیمت بالایی)) رو من براش پیشبینی میکنم !!!
      از طرف دیگه هم نمیشه کنسول رو با سخت افزار قدرتمند مجهزش کرد کی حاظر میشه بیشتر از ۶۰۰ دلار به کنسول بده؟؟ همینطوریش بالای ۵۰۰ دلار مردم سخت تهیه میکنن کنسول رو!!
      بزارید من با چند سوال کامنتم رو تموم کنم
      ایا شما tv 4k دارید؟؟؟؟
      حاضرید برای pro دو میلیون هزینه کنید ، pro که بیشتر قدرتش خلاصه میشه به رزولویشن بالا؟؟ که اون هم تنها با tv 4k متوجه میشید؟؟
      تو چی رفیق………تو حاظری هزینه بالای اسکورپو که ((که ۱۰۰البته گرون تر از پروهست رو بدی؟؟))که ۱۰۰ البته نیاز به tv 4k دارید؟؟
      من فکر میکنم در اون صورت خیلیا میان سمت pc (( اتفاقی که الانم داره میوفته من میتونم ثابت کنم حرفم رو!!))
      شما تو pc محدود به رزولویشن نیستید و براحتی میتونید از خیر مانیتور چند میلیونی ۴k بگذرید و از تنظیمات بالا و فریم بینهایت و صد البته تکنولوژی انویدیا بهره مند بشید…

      • ........ گفت:

        بنظرم اسکورپیو آخرین تیر مایکرو سافت در صنعت گیمه. باید تمام توانشونو بذارن برای این کنسول. اسکورپیو یعنی آخرین شانس میاکرو.
        از اول هم مایکرو سافت با دید درستی وارد نسل هشت نشد. اونها از کنسول نه به عنوان وسیله ای که برای بازی باشه بلکه بعنوان یک دیوایس خانگی ازش استفاده بشه. که خیلی از مردم تمایل ندارن به همچین جیزی. فروش کنترل بصورت جدا و کینکت اجبازی از دیگر اشتباهات مایکرو بودن.
        اما فلسفه وجودی شرکت مایکرو سافت با دنیای گیم خیلی جور نیست. چرا که مایکرو بخش های زیان ده رو به سرعت حذف میکنه و اهل نازکشی گیمساز جماعت نیست. اما گیمینگ چیزی نیست که باهاش مثل کارمندای دیگر بخش ها برخورد کرد.
        باید بذاری هنرمند روحیات خودشو بروز بده. بنظرم اپل میتونه شرکت خوبی باشه برای ورود به عرصه گیم. یا شاید هم یک شرکت چینی بیاد رو.
        البته مایکرو ممکنه با عقرب چیز هایی در آستین داشته باشه که ما نمی دونیم. شاید چندین انحصاری جالب بخواد معرفی کنه

        • MS GAMER گفت:

          داداش اگر اپل وارده ساخت کنسول ها بشه که دیگه هیچی اولا قیمته کنسولش بالایه هزار دلار هست دوما تمام وسایله اضافیش خدا تومن قیمت داره سوما مردم انقدر باهاش سلفی میگیرن که ا..شو در میارن پس کلا اپل نیاد بهتره

      • MS GAMER گفت:

        اونوقت این تنظیمات بالا و فریم بی نهایت چند؟

      • HannaH گفت:

        به نظر من در کنار مواردى که به عنوان سئوال مطرح کردید، مشکل بى هدفى مایکروسافت خیلى پررنگه. مایکروسافت هر بازه از زمان سراغ یک ایده مى ره و قبلى رو رها مى کنه. زمانى که با ویندوز ٧ و ٨ درگیر بود کلا بازار پردازش ابرى رو رها کرد و چسبید به ویندوز و ٣۶٠. بعد در یک حرکت ناگهانى ویندوز ١٠ و پروژه سرقیس رو شروع کرد و وان و ایکس باکس رو کلا فراموش کرد. هر چند تو این مورد سابقه خرابى داره (از گیزمو تا کینکت) حالا هم اسکورپیو کنسولى هست که عملا براى بازار فعلى تولید نشده. یه چیزیه شبیه به دریم کست. شاید براى چهار سال دیگه حظورش منطقى باشه اما الان بازارش سخته و مایکرو براى فروشش کار ساده اى نداره.
        نه تلویزیون ۴K معموله و نه هزینه بالا با وضعیت اقتصادى دنیا براى کنسول بازى. من آمریکا رو نمى دونم ولى اینجا کسى منتظر شکوفایى اقتصادى تو یکى دو سال آیمده نیست و حداقل از سمت پایه دستمز د مى دونم آمریکایى ها خیلى از ما کمتر مى گیرن (حتى با دلار گرانترشون).
        امیدوارم مایکرو موفق باشه تو این پروژه اما من هنوز روى ایده سه سال پیش ام درمورد فروش بخش ایکس باکس به صورت مامل یا مشارکتى به شرکت رو به رشدى مثل آمازون یا مشابهش در یک یا دو سال آینده هستم.

    • Sixaxis V گفت:

      بیچاره اسپنسر! ریدمان تحویل گرفت:|
      وقتی اومد خرابه تحویل گرفت چیکا کنه بد بخت:|

      اینا همه از اون متریک بلند میشه

    • beyond two souls گفت:

      نا امید کننده ترین کنسول تو تمام دوران متاسفانه همین ایکس باکس وانه. امیدوارم اسکورپیو این نامیدی رو از بین ببره که البته با وضع اسفناک انحصاری های مایکروسافت همچین فکری نمیکنم 🙁

    • marcus.finex گفت:

      ماکروسافت قدرت وان رو با گرز ۴ فورزا هورایزن ۳ نشون داد در ضمینه گرافیکی
      کم کاری سازنندگان بر می گرده به خودشون نه کنسول
      گرافیک ددرایزینگ ۴ رو ببینید بد بود برای همچین سطح گرافیکی باید رو pc رو حالت high بازی کرد
      کاپکام تو ریمیستر اویل ۵٫۶ هم مشکل داشت چه برسه به اویل ۷
      فقط متاسفم برای نویسنده که قصد تخریب ایکس باکس رو داره شبکه نتورک پی سی ان ۲ بار طی این هفته هک شد اما کو مطلب بدون منبع شروع می کنند به نشر

      • وقتی که سازنده های بازی های مولتی پلتفرم دارن برای بهینه سازی بازی هاشون برروی یک پلتفرم کمتر از بازی های انحصاری پس نباید گیرز رو که هم انحصاری هست و هم ۳۰ فریم رو با RE7 که مولتی پلتفرمه و ۶۰ فریم مقایسه کنید !

        • marcus.finex گفت:

          Come on Doky COME BACK
          ددرایزینگ ۴ هم مولتی پلتفرومه انحصاری ایکس باکس نیست نسخه pc منتشر شده
          ما ۱۰۸۰ درپیت نخواستیم از کپکام ۹۰۰ بدند ما راضی هستیم تا اینجوری بخواد گند بزنه به خاطر پولی که از سونی گرفته بابت انحصار زمانی vr ………………..
          دوست عزیز بقیر از انحصاری ها ماکروسافت تو مولتی هم تو بعضی از بازی عملکرد بهتری داشته نسبت به پلی ۴ نمونه اش بتفیلد ۴ . هارد لاین .ویتچر ۳
          وقتی رزولیشن مطرح همه p900 بودن ایکس باکس رو می زنند تو سرش هیچ کس به بافت کوالیته بهتر تو ایکس باکس اهمیت نمی ده اما الان که رزولیشن فریم ریت مساوی هست بافت کوالیته در اولویت هست
          کسی به فریم ریت بهتر اهمیت نمی ده تو ایکس باکس وان اما همین که یه بازی سازننده اش گند می زنه به کنسول مقابل در اقبال پول ضعف کنسول نمایان میشه
          کپکام ددرایزینگ ۴ رو هم منتشر کرد برای ایکس باکس وان چرا اونجا مشکل نداشت روی اویل ۷ مشکل پیدا کرد
          کمپانی هایی مثل کپکام برای پول بیشتر هر کاری می کنند

          • اولا ددرایزینگ ۴ هم گرافیک خاصی نداشت که بخواد مشکل داشته باشه حالا انحصاری کنسولی هم هست. بتل ۴ هم که رو PS4 بهتراجرا شده بود. راجع به ویچر ۳ هم رزولوشن برروی PS4 هم ۱۰۸۰ هست و هم بافت ها و جزئیات بهتر از نسخه X1 اجرا شده و دلیل افت فریم بیشترش هم همین هست.

            • marcus.finex گفت:

              بتل ۴ از لحاظ رزولیشن رو پلی ۴ بهتر بود اما از لحاظ تکسچر کیفیت فریم ریت رو ایکس باکس بهتر بود می تونی عکس های دوتا پلتفروم رو مقایسه کنی
              ویتچر ۳ از لحاظ فریم ریت بهتر بود تو ایکس باکس از لحاظ تکسچر هم تصاویر رو ببینی هیچ فرقی ندارند با پلی ۴ رزولیش ایکس باکس درسته ۹۰۰ پی هست اما تکسچر تصویر هیچ تفاوتی با پلی ۴ نداره عکس هاشو نگاه کن

      • MS GAMER گفت:

        ماکروسافت هم پشتش به شما گرمه دیگه هر چی میخواد گند میزنه امثاله شما میان پشتش در میان بایدم حسابی واستون بتازونه

        • marcus.finex گفت:

          MS GAMER
          گند زدن بازی هایی که ناشرین مولتی پلتفروم توش دخیل هستند ربطی به ماکروسافت نداره کم کاری استدیو ها نشانه ضعف خودشون هست نه کنسول
          پلتفروم pc هم ضعیفه که با اون سخت افزارش عملکردش نسبت به پتانسیلش در مقابل کنسول ها کمتره
          چیزی که مشخصه پول بیشتر به استدیو ها اون ها رو به هر کاری وا می داره
          خارج از بحث اسکورپیو بیاد می خوام ببینم این سایت ها چه قدر یکجانبه داری می کنند در مقابل پرو اون موقع هم ضعف کنسول ها رو می سنجن

          • MS GAMER گفت:

            ببین عزیزه من حرفه من صرفا فقط یک بازی نیست الان ماکروسافت داره با بزرگانه صنعته گیم رقابت میکنه منظورم از بزرگان فقط سونی نیست چون میدونی که سود یک شرکت فقط به فروشه کنسولش نیست و فروشه بازی ها سوده بسیار بیشتری رو روانه جیبه شرکت ها خواهد کرد من قبول دارم سال ۲۰۱۶ ماکروسافت عملکرده بسیار خوبی رو داشت و دو عنوانه بسیار بزرگش رو عرضه کرد ولی امسال چی سونی داره بازی هایه فوق العاده ای رو عرضه میکنه که بسیار هم متنوع هستن ولی ماکرو میخواد چیکار کنه باز فورزا معرفی کنه باز هیلو معرفی کنه واقعا ماکرو باید به فکره ایده هایه جدید و بزرگ باشه نه اینکه بچشسبه به چندتا بازی و بقیه بازی هاش بشن یه مشت بازیه متوسط من خودم از خدامه ماکرو برگرده به روز هایه اوجش چون اونجوری رقابت بیشتر میشه و رقابت هم به نفعه همه ما گیمرهاست ولی سران ماکرو نمیخوان بفهمن که ایکس باکس به جز این سه بازیه بزرگش بازی هایه بزرگه دیگه هم لازم داره تا بتونه تو رقابت دووم بیاره.

            • marcus.finex گفت:

              ۲۰۱۶ ماکروسافت بازی هاشو رو کرد حالا سونی داره بازی هاشو رو می کنه طبیعی هست
              ماکروسافت تنوع داره تو ساخت بازی هاش اما به چشم نمیاد
              عناوین ۲۰۱۷ اینا هستش

              Sea of Thieves
              Cuphead
              State of Decay 2
              Halo Wars 2
              Crackdown 3
              Gigantic
              Tacoma
              We Happy Few
              فارغ از چرخه سنتی بازی هاش
              کوانتوم رایس سانست اوری تایتان فل ۱ … مگه بازی های بدی بودند فارغ از چرخه سنتی انحصاری های ماکروسافت ارائه شدند
              سونی امسال دستش پره اما سال بعد هم آیا همینجوری هست
              سونی بعد از ۳ سال امسال پرباره از لحاظ انحصاری
              من هم اگه بخوام انحصاری های شاخ سونی رو بگم ۴الی ۵ تا بیشتر نیست
              انچارد . گاد اف وار.گرن تریسیمو .کیلزون لست اف اونم یه نسخه اومده که نسل قبل همه بازی کردند گرن تریسیمو هم بعد از چندسال یه نسخه فرعی داده
              تو e3 سونی بازی هاش رو کلا معرفی کرد برای ۲ الی ۳ سال آینده اما همش میاد امسال نه ماکروسافت یعنی هیچ برنامه ای نداره برای طی این ۲ الی ۳ سال می خواد فقط گرز فورزا هیلو معرفی کنه قطعا نه

            • MS GAMER گفت:

              من حرفم اینه که شرکت هایی مثله سونی میان عناوین جدید AAA رو معرفی میکنن و بدونه هیچ ترسی روش ریسک میکنن شما ببین دمون سولز رو سونی باعث شد که میازاکی بتونه ایده هاشو ارائه بده و بعدش هم که دیدید که دارک سولز متولد شد یا مثلا هوی رین شاهکاری در سبکه خودش قبول دارم همه پسند نیست ولی سونی اومد روش ریسک کرد و به نظره من ریسکش هم جواب داد البته فقط سونی اینطور نیست شما EA رو ببین یهو میاد بتل رو میبره به ۱۰۰ ساله پیش و این ریسکش جواب میده به نظره من ماکرو آنچنان که باید و شاید ریسک نمیکنه و این ماکرو رو در موضعه ضعف قرار میده شما ببین سونی همین امسال چندتا آی پیه جدید رو معرفی کرد مگه نمیتونست بچسبه به گاد آف وارو آنچارتدوکیلزون ولی میاد به گوریلا گیمز آزادیه عمل میده و یه آی پیه جدید خلق میشه میاد یکی از بهترین ببازی هاشو یعنی آنچارتد رو تموم میکنه تا بهترین استدیوش رویه بازی هایه دیگه کار کنن میاد تغییراته بزرگی در بزرگترین بازیش یعنی گاد آف وار انجام میده اینا همه ریسک هستن که سونی انجام میده و بخاطره همین ریسک ها هست که داره حسابی جلو میوفته

  • Sony for ever گفت:

    از روز اول وقتی مشخصات سخت افزاری xbox one معلوم شد این موضوع کاملا مشخص بود
    ولی مایکروسافت نمیخواست قبول کنه و یه عده از طرفداران سینه چاک این شرکت هم اصرار داشتند
    که تفاوت میان ps4 و xbox one زیاد نیست
    این کنسول آنقدر ضعیفه که حتی بسیاری از عناوین انحصار خودش رو هم ۹۰۰p و ۷۲۰p اجرا میکنه
    وای به حال عناوین مولتی پلتفرم الان هم به مرحله ای رسیده که حتی با همون ۹۰۰p هم نمیتونه کیفیت مطلوب
    داشته باشه و سازنده مجبور میشه بسیاری از ویژگی های گرافیکی رو حذف کنه
    مایکروسافت به جای این که الان بخواد کنسولی مثل اسکورپیو رو منتشر کنه
    باید از اول نسل به جای اینکه به فکر اجرا محتوای چند رسانه ای برای این دستگاه باشه
    و الکی شعار all in one xboxone رو بده بهتر بود سخت افزار مناسبی براش در نظر میگرفت
    تا الان اینطور به دردسر نیوفته
    در ضمن مطمئن باشید بعد انتشار اسکورپیو این موضوع بدتر هم خواهد شد

    • هرگز یک اسپارتان را تهدید مکن گفت:

      :yes: :yes: :yes:

      • Sixaxis V گفت:

        ضعیف که بود فرست پارتی ها ۱۰۸۰ و فریم ۶۰ هست! این سرویس رسانیای ۳rd پارتی واسه اینه که بازار پلی استیشن طرفدارا و مخاطباش بیشتره!
        ایشالا ادامه پیدا نکنه!

        یه سری هم که دوس دارن مایکرو با خاک یکسان شه! خب مایکرو اگه تو بازار رقابت نباشه به ضرر گیمینگه! جز اون یه نینتندو میمونه که کنسول ۲ نسل دیگشم! با ps4 نمیتونه.رقابت کنه

        • دوران PS2 و اون همه شاهکار چی بود؟؟؟اون زمان هم ماکرو علنا وجود نداشت تو صنعت گیم و فقط سونی و نینتندو بودند ولی نگاه کنید چقدر شاهکار رو اون کنسول وجود داشت مثل سری MGS یا ICO یا Shadow of The Colossus یا فارنهایت و …
          رقابت بین سونی و ماکرو درسته مهمه ولی رقابت بین اون دو تا برند باعث بوجود اومدن اون جرقه ها ایده ها تو ذهن بازی ساز ها نمیشه.نیل دراکمن منتظر ماکرو یا رقیب نمیشه واسه ساخت بازی و وقتی اینکار رو میکنه که ایده داشته باشه ولی خب شاید یه ذره حمایت ها کمتر بشه از شرکت ها توسط ناشرا ولی میتونه هم همه چیز بهتر بشه.کی میدونه؟؟

      • Cell گفت:

        چه عجب
        (به گفته فنای ماکرو)
        این حرفا چیه من قبول ندارم عمو فیل بهترین مدیر دنیاست و مایکروسافتم بهترین شرکت دنیاست
        بهترین پشتیبانی رو فقط مایکرو داره اصلا سابقه نداره این پشتیبانی
        فنای ماکرو کجا هستن بیا دفاع کنند از جعبه ی X
        مزیت های کنسول Xbox One
        ۱.اداپتور کنسول بیرون بسیار بزرگ و جا گیر همیشه رو مخه جوری که به خودت میگی چرا کنسول به این بزرگی و فضای خالی کنسول چرا جا ندادن اداپتور رو داخل معلوم نیست
        ۲.کنسول مثلا زیبا و شکیل جوری که چندین سال مهندسی شده (ظاهری لاکچری)
        ۳.گرافیک ۹۰۰p هر کاری کنن توان اجرای ۱۰۸۰p رو ندارن چرا (چون ۱۳۱۱ Gflops قدرت داره و
        ۱۲ cu 768 core)
        مزیت ۹۰۰p نیاز به TV فول HD ندارین و TV که رزولوشن ۷۲۰p یا ۱۰۸۰i کفایت میکنه
        ۴.بازی انحصاری ندارین
        ۵.بازی AAA هم ندارن
        ۶.مایکروسافت یا بخش Xbox استودیو فرست پارتی نداره
        ۷.(کنسل) بازیهاش حتی سه سالم بگذره به احتمال زیاد کنسل میشن پس دلتون رو خوش نکنید
        ۸.کیفیت بازیها همیشه از Ps4 پایین ترین نمونه مثال جدید (RE7)
        ۹.تو ژاپن فروشش عالی هست (اون هفته ۳۵ دونه)
        ۱۰.با ورود کنسول اسکورپیو منسوخ میشه
        ۱۱.با صدا شما روشن میشه (Xbox one on)
        فکر کنید ۱ یا دو شب هست با صدای بلند
        ۱۲.اپدیتای عالی برداشتن صدای اول کنسول
        ۱۳.نداشتن قابلیت HDR
        ۱۴.عمو فیل
        کنسول Xbox One S
        نسخه کوچیک تر شده Xbox One
        به گفته خودشون عمو فیل مایکرو و فنای ماکرو پردازش گرافیک خیلی بیشتر نسخه اول بود
        Xbox One
        AMD Radeon GCN
        (۱۲CU 768 Cores)
        ۲۸ nm
        ۸۵۳ MHz
        ۱۳۱۱٫۵ GFlops
        Xbox One S
        AMD Radeon GCN
        (۱۲CU 768 Cores)
        ۱۶ NM
        ۹۱۴ MHz
        ۱۴۰۵٫۲ GFlops

        پیشرفت گرافیکی خیلی چشمگیر بوده

    • amir_22 گفت:

      همچین میگی انحصاریهای خودشو ۹۰۰ اجرامیکنه انگار اوردر شما ۱۰۸۰ بود 😐 دیگه انقدرها هم ضعیف نیست این سازندها هستن که کم کاری میکنن وگرنا re7 رو هم میتونستن مثل نسخه ps4 برای وان بدن ماشالا سونی خوب جیب این سازندها رو پر میکنه که مایکروسافتو بکوبونه وگرنا این بازیها گرافیکی ندارن که واسه یه کنسول با گرافیک پایین بزنه واسه یکی بالا ایکس باکس وان امتحانشو با بازیهای مثل رایز و هیلو و فورزا پس داده الان یعنی میخوای بگی گوست ریکون یا re7 از رایز بیشتر گرافیک داره؟!!!! 😐

  • Resident Evil گفت:

    مایکرو تو نسل۷ خیلی نزدیک شد به سونی اما نسل۸ همه چیو باخت
    امیدوارم تو نسل بعدی حداقل اختلاف به کمترین حد برسه تا شاهد بهتر شدن محصولات باشیم
    و اینکه قیمتا تو کشور منصفانه بشن

  • آخه اسکورپیو هم که بیاد قیمتش بالاس … چه فایده ای داره برای کسانی که روز اول اون همه بابت X1 پول دادن؟ خدارو شکر که انتخابم PS4 بود …

  • samsung7733@ گفت:

    خود دارندگان دستگاه ناراضی هستن و دادشون در اومده حالا شما هی بگید مشتری مداری خوب مایکروسافت آقای فیل اسپنسر هم که هر روز یه فکت صادر میکنه خدایی اگه من جای اون بودم خودمو دار میزدم و اگه جای طرفدار ها کنسول رو با تمام بازی هاش آتیش میزدم و دور آتیش میچرخیدم مثل سرخپوست ها بعدش هم یه کنسول سونی میخریدم

  • god of war گفت:

    حق دارن بی چاره ها
    خب پلی استیشن دیدن دلشون می خواد دیگه
    مخصوصا با سیل عظیمی از انحصاری های سونی که توی راهه

  • Sky-hawk گفت:

    من هر دو کنسول رو دارم چیز خاصی هم نیست که هر دو کنسول رو داشته باشی ولی واقعا ایکس باکس حرفی در مقابل ps نداره مخصوصا تو زمینه انحصاری اصلا چیزی نداره که بازی نکنی و چیزی از دست بدی

  • Delta nine گفت:

    به یقین میشه گفت عمر این کنسول تموم شده و الحق اسکورپیو جایگزین مناسبیه.
    چنین مشکلاتی رو یک کنسول تاثیر خیلی بدی میزاره در حالیکه اتفاق افتادن چنین چیزی رو PC اصلا مهم نیست.به کی میخوایم شکایت کنیم؟!!! 😀

  • Dante76 گفت:

    من خودم به عنوان کاربر اکس باکس وان از این کنسول نارضایتی دارم… از لحاظ انحصاری که ضعیف عمل کرده و تو سال ۲۰۱۷ تعداد بازی ها بسیار کم است ( نسبت به رقیب)
    اکس باکس ۳۶۰ کنسول فوق‌العاده ای بود و حداقل یک رقابت تنگاتنگ با سونی تو نسل ۷ ایجاد کرده بود و انحصاری های خارق‌العاده ای مثل گیرز و هیلو و فورتزا رو داشت!!!! که متاسفانه الان هیلو و گیرز او وار مثل سابق نیستند…
    ولی تو نسل ۸ پلی استیشن از لحاظ فروش و انحصاری بسیار بهتر از اکس باکس وان عمل کرده و این امر کاملاً واضح است!!!( تازه بازی های سیستم سلرش مونده!! )
    امیدوارم وضع انحصاری های کنسولی اکس باکس بهتر بشه…
    و لاین اپش بهتر بشه… و از همه مهم تر بازی های عظیم و سیستم سلرش رو کنسل نکنه…

    • joule گفت:

      من گرز رو بازی نکردم نظری در موردش نمیتونم بدم… ولی halo
      به عقیده خیلی ها بهترین داستان رو (نه روایت داستان) رو قسمت چهارم داشت ، از سایت ign نمره فوق العاده ٩.٨ رو گرفت و از طرف همون سایت هم کاندید بهترین بازی سال شد، وسعت گیم پلی توش به شدت ارتقا یاقته بود و گرافیک هم به مراتب ارتقا یافته بود.
      اگه میخوای بگی متا باید اینو در نظر بگیری که یک سری سایت درجه دو سه فقط به خاطر اینکه دولوپر دیگه bungie نبود بدون دلیل کوبیدنش، سر هیلو ۵ بله کمپین کوتاه بود و روایت داستان هم ضعف داشت، ولی بهترین مولتی پلیر کل سری رو داشت و همه سایتها ی معتبر بدون استثنا لذت بخش ترین سری معرفیش کردن به طوری که ign تو توصیفش نوشته “halo never felt so good”
      مرجع مقایسه شما متاست که فقط “میانگین” یک سری منتقد که هم توش درجه دو هم درجه یک هم درجه سه(برای اینکه یک مثال بیارم از اعتبار کم این سایت اینه که فیلم پاپ کورنی مثل spider man 2 از فیلم شاهکاری مثل dark knight نمره بالاتری داره! خواهش میکنم نگو اون فیلم ما درباره ی بازی صحبت میکنیم، متا دقیقا یک شیوه برای شناخت و جمع اوری داره پس اشکال در هر جز کل مجموعه رو زیر سوال میبره) از طرفه دیگه حتی نقدای متا همشون از سایتهای یکسان نیست و بازی با بازی فرق میکنه، در صورتی که به صورت واضح معتبر ترین سایت نقد گیم ign هست که راحت میشه بهش رجوع کرد، مزیت دیگش هم اینه که به جای اینکه فقط به یک نمره نگاه کنی میتونی نقد رو بخونی و بفهمی نقاط ضعف و قوت چیه، بسا اینکه نقاط قوت بازی مهمترین معیار ها برای شما باشه
      در مورد بازی های امسال ، بله در حالی که Sony بازی nioh که ign بهش ٩.۶ داد و گفته یکی از احتمال های اصلی بازی سال رو منتشر کرده ایکس باکس دست خالی به نظر میرسه، ولی منطقیه، ایکس باکس عرضه اسکورپیو رو در پیش داره، توی معرفی یک کنسول معرفی بازی خیلی نقش مهمی رو إیفا میکنه، کنفرانس نینتندو سویچ رو ببین، پر بود از بازی های رنگارنگ چقدر أدمو مشتاق کرد! به احتمال زیاد halo جدید ٢٠١٨ میاد ولی معرفیش نکرد ، در صورتی که میتونست یک تیزر کوچیک بده ولی صبر کرد، به احتمال زیاد میخواد لائن اپ بازی های معرفی شده برای اسکورپیو پر و پیمون باشه ، پس به نظر من برای قضاوت عادلانه باید حداقل تا e3 صبر کرد

      • هرگز یک اسپارتان را تهدید مکن گفت:

        ign معتبر ترین سایت؟ :rotfl: :rotfl: لووول :rotfl: متا مهم ترین معیاره:))همین nioh رو مثال زدی.قبل از نمره ی ign متاش ۸۷ بود بعد شد ۸۸ ولی بعد یه سایت گمنام اومد بهش ۶۵ داد شد ۸۷:))پس فرق زیادی نکرد:))دیگه مثلا هر چقدر هم کم نمره بدن دیگه مثلا متای هیلو از ۹۴ به ۸۴ کاهش پیدا نمیکنه که مثلا فوقش دو یا سه نمره:))پس همون متای هیلو ۵ معیاره:))در بهترین بودن(!!!!!!)ign همین بس که بهترین بازی های پلی فور و وان رو بازیهای مولتی پلتفرم معرفی کرد(با وجود آنچارتد و فورزا) :rotfl:

        • Hossein E گفت:

          یه نفر بود میگفت اول ign و گیم اسپات مهم هستن بعد لست گاردیان و گیرز چون این سایت به گیرز بیشتر از انچارتد و لست داد ign یه سایت مضخرف شد بعد nioh یکی از بهترین سایتا شد و متا هم اهمیتش بالا شد اینا بازیای خوبین ولی ادم نباس انقدر دورو باشه منظورمم با شما نیس شاید گفته باشین همچین حرفیرو ولی من کار ندارم کسی که باس بفهمه فهمید

        • joule گفت:

          اره رتبه Alexa. سایت ign کاملا گویاست
          من درباره ی هیلو ۴ حرف اصلی مو زدم درست کامنتمو بخون(کلا این تذکرو هر دفعه باید بهت بدم نه؟)
          توی خود ارتیکل ign هم نوشته بودن که بهترین بازی Xbox یا ps4 بهترین بازی انحصاری نیست ، بلکه بهترین بازی که اونسال منتشر شده توی پادکستش که مجری اصلیش رأیان مکارفی بود توضیح دادن که توی این بخش برنده گوتی رو دوباره برنده نمیکنن، و گفتش توی این جایزه عاملی مثل پورت هم دخیل که پورت دیزانرد مثلا رو PC جالب نبود ولی برای کنسولها خوب بود
          خب احسان عزیز خودت به تناقض گویی افتادی :-)) چرا سایت معتبر جناب عالی نمره ۶۵ رو تاثیر داد؟ کاملا واضح نیست که این نمره غیر معقوله پس چرا این کار رو کرد :-)) تازه من دلیلی نمیبینم که شما اعتبارها ثابت کنید، ign بهترین منتقدا رو داره، منتقدهاییش رو که دیگه نخواستم الانم دارن تو سایتای معتبر دیگه فعالیت میکنن، رتبه الکساش بین سایتای نقد گیم بالاترینه، کلی پادکست داره و یک رقابت داخلی عالی بینشون هست، مستقله… ولی متا؟ میانگین نمرات!!! :-))

          • هرگز یک اسپارتان را تهدید مکن گفت:

            چرا میپیچونی دوست عزیز؟:))فهمیدنش انقدر سخته که همین بهترین(!!!!!!!!!!!!) سایت بهترین بازی پلی فور رو دیس آنرد ۲ (با وجود آنچارتد) و وان رو اینساید(با وجود فورزا) انتخاب کرده؟:))همین بهترین بودنش رو اثبات میکنه:))در رابطه با متا:اون سایت معتبر من نیست تمام افراد جهان اون سایت رو قبول دارن.در رابطه با متای ۶۵:خب سلایق افراد مهمه و نمیشه انتظار داشت نمره بالا بدن:))ولی این مهمه که وقتی بازی شاهکار باشه(بالای ۹۰)امکان نداره زیر نود بشه.مثلا اگه همین نمره واشتنگتن پست بود و نبودش در بالای نود انچارتد تاثیری‌ نداره:))امیدوارم منظورمو بفهمی:))

            • joule گفت:

              اها من دارم میپچونم احسان عزیز یا تو؟ تو حتی توضیحات هر کدوم از اوارد ها رو نخوندی،
              یک بار دیگه میگم امیدوارم بفهمی”در توضیحات رسمی اومده که بهترین بازی هر پلتفرم، بهترین بازی منتشر شده روی اون پلتفرمه نه بازی انحصاری” امیدوارم ایندفعه بفهمی
              بعد میگی سلیقه شخصی، وقتی من میخوام یک منبع معتبر و قابل استناد پیدا کنم نه منابعی که سایتهایی که بی دلیل و “بر اساس نظر شخصی ” نمره میدن رو، سایتهایی که چهارچوب های مشخص و خاص خودشو دارن
              انقدر پارادوکس گو نباشه، باشه؟ :-))

            • هرگز یک اسپارتان را تهدید مکن گفت:

              وای تو چرا منظور منو نمی فهمی داداش؟ 😯 من منظورم فقط انحصاری نبود!یعنی به نظرت میشه یک بازی بهتر از آنچارتد رو پلتفرم پلی فور وجود داشته باشه؟(فقط انحصاری بودن رو نمیگم کیفیت رو هم میگم.آنچارتد ۹۳،دیس انرد ۸۸،انچارتد بیگ وینر و پر افتخارترین بازی سال،دیس انرد جوایزش از ده تا بیشتر نیست،فروش هم انچارتد بیش از ۹ میلیون فروش روی یک پلتفرم،دیس انرد رو تمام پلتفرم ها مجموعا هم فک نکنم اینقدر فروخته باشه و …)این بهترین بودنش رو اثبات میکنه:))در مورد متا من ترجیه میدم نمرات میانگین تمام سایت های ذی صلاح که مجوز انتشار نمره رو دارن رو مرجع قراز بدم تا یک سایت خاص 😉

      • MS GAMER گفت:

        داداش یکی از مشکلاته اصلیه ماکرو همینه که چسبیده به هیلو گریز و فورزا یه عنوانه عالیه دیگه نمیسازه سه سبک رو گرفته ادامه میده تا کی هیلو تا کی فورزا تا کی گریز بلاخره یه بازیی میاد که حسابی این بازی هارو به چالش بکشه اونوقت ماکرو چه حرفی برایه گفتن داره بخدا من قصد کوبیدنه ماکروسافت رو ندارم ولی خدایی این نسل ماکروسافت خوب کار نکرده ایشالا که بتونه تو e3 بترکونه که البته چشمم آب نمیخوره

      • والا فیلم اسپایدرمن ۲ هم شاهکاره و نسبت به سطح خودش متایی که حقشه رو گرفته. حالا البته نمیدونم فیلم چربطی به بازی داره :/

      • Dante76 گفت:

        Joule
        اتفاقاً هیلو ۴ بازی فوق‌العاده ای بود و متای ۸۷ رو گرفته بود… ولی هیلو ۵ متای ۸۴ گرفته بود… و بسیار افت کرده بود.
        نسخه اول هیلو متای ۹۷ داشت!!!!!! و اخرین نسخه منتشر شده متای ۸۴ که بسیار بسیار پسرفت داشته…
        شما اگه اهل سینما باشی به راحتی میتونی بفهمی فیلم های بسیار زیادی هستند که متای بدی اوردند ولی از طرف جشنواره ها بسیار تحسین شدند و فیلم هایی هستند که متای ۹۹ دارند مثل boyhood که هیچ چنگی به دل نمیزد…
        ولی یک فیلم مثل life is beautiful میاد متای ۵۵ میگیره و جزو بهترین فیلم های تاریخ میره و برنده چندین جایزه کن میشه و ۳ جایزه اسکار برنده میشه و نامزد ۷ بخش میشه…
        تو فیلم سایت متاکریتیک خیلی مهم نیست و راتن تومیتوز بهتره و تو اون سایت dark Knight نمره ۹۴ رو گرفته و اسپایدرمن ۲ نمره ۹۳ رو گرفته و در ضمن به گفته خیلی ها بهترین فیلم ساخته شده تو ژانر ابر قهرمان اسپایدرمن ۲ هست چون دارک نایت بیشتر یک فیلم شاهکار و بی نقص بود نسبت به یک فیلم ابر قهرمانی ساده…

        • joule گفت:

          در مورد خیلی افت داشت موافق نیستم منتقدا هم طرف منن، من میدونم شما ادم دقیقی هستین و از کامنتای پناه ای که میدین هم کاملا معلومه پس حتما نقدا رو خوندین و همه گیم پلی بازی رو تحسین کردن و گفت لذت بخش ترین
          از بخش روایت داستان و خود داستان(از داستان برای این ضربه خورد چون که برای اینکه داستان اصلی لو نره تبلیغات رو بردن روی جنگ لاک و چیف ولی اصلا داستان روی این متمرکز نبود به طوری که ign یک مقاله در این باره نوشت و کلی نقدش کرد، در حالی که خود داستان بازی جذاب و هیجان انگیز بود) بخش مولتی هم بحثی نیست
          در باره نقد فیلم هم وقتی که متا از یک شیوه و الگوریتم برای جمع اوری نمره استفاده میکنه چرا تو یک ور معتبر در طرف دیگه نه؟ تازه روتن تومیتوز خیلی اغراق امیزه، یا یک فیلمی نمرش خیلی خوب میشه یا بد، اصولا متوسط توش تعریف نشده، مثلا جوخه خود کشی نمرش حدودای ٢٠ در صورتی که واقعا فیلم متوسطی بود
          و اینکه spider man 2 هر چقدر هم عالی باشه در حد darkknight نیست! پس نمره بالاتر هم لایقش نیست!

    • البته تو نسل قبل هم اگه یادتون باشه، تعداد انحصاری های ۳۶۰ خیلی کمتر از PS3 بود.
      یادتون باشه یه مطلب از IGN تو همینجا گذاشته شد که ۳۶۰ فقط ۳۴ تا انحصاری با نمره بالای ۷۸ داشت ولی PS3 تعداد انحصاری های با متای بالای ۷۸ ای که داشت ۶۵ تا بود.ولی خب به نظر از نظر کیفیتی خیلی بهتر بودند.
      کلا ماکروسافت به نظر نیاز به یه خونه تکونی و تغییر اساسی داره و اگه میخواد موفق باشه باید سیاست هاش رو درباره انحصاری ها از پایه عوض کنه و به فکر جذب شرکت باشه تا انحصاری های زمانی که البته با توجه به این نکته که ماکرو خیلی دیرتر از دو رقیب دیگش وارد این صنعت شد مسلما کار سخت تری داره چون اگه نگاه کنید میبینید که اکثر شرکت های سونی و نینتندو شرکت هایی هستند که از زمان قدیم و خیلی وقت پیش بهشون پیوستند و الان دارن نتیجش رو میبینند.
      یه راه دیگه هم اینه که تیم های تازه کار خوب رو استخدام کنه ولی ممکنه سال های اول خیلی براشون موفقیت آمیز نباشه.
      بهرحال نکته اینه که سیاست ماکروسافت درباره انحصاری هاش خیلی بده و هیچ وفاداری و حمایتی نسبت به تیم هاش نداره و به نظر میاد بیشتربه فکر سود مالیه تا ارائه عناوین لذت بخش.

  • amir2hashmati گفت:

    به عنوان کسی که وان دارم از قضیه اویل ۷ و گوست ریکن خیلی ناراحتم و این داستان در مورد بازیهای اینده باز هم اتفاق خواهد افتاد چاره ای نیست جز خرید اسکورپیو که خیالمون از بابت گرافیک راحت شه خدا کنه از ۵۰۰ دلار بیشتر نباشه

  • Mr Zombie گفت:

    طرفداران ب نکات بسیار کلیدی اشاره کرده اند
    کامل و مفید بود جناب فهمیده اژدری
    موفق باشید

  • من چه گناهی کردم که فن مایکروسافت شدم :-(( نه انحصاری داریم نه گرافیک داریم نه فروش داریم :-(( فقط یه مدیر داریم که فقط حرف میزنه و کار خاصی نمی کنه.حالا اصلا اسکورپیو هم بیاد قیمتش زیاد میشه.علاوه بر اون باز در مجموع تو این نسل تو این زمینه با سونی برابر میشه چون اول تا اواسط نسل سونی تو گرافیک بهتر بود از اواسط تا اواخر نسل هم مایکروسافت بهتر میشه.اینا به کنار اصلا انحصاری نداریم که!فروش اسکورپیو هم با توجه به فراگیر نبودن تکنولوژی ۴k مثل ps4 معمولی زیاد نمیشه

  • اسپنسر برو بیرووووون :reallyangry:
    ایکس باکس به یه مدیر لایق تر نیاز داره نه یکی عین تو .
    ایکس باکس کنسول بدی نیست ، دست بد آدمی افتاده :reallyangry:

  • انشاالله که مشکلاتی که گزارش شده با اپدیت حل بشه جای نگرانی نیست

    • amir2hashmati گفت:

      داداش من خودم دیگه با قضیه ای که برای اویل ۷ و گوست ریکان اتفاق افتاد پیش بینیم اینه باز این مشکل در مورد بازیهای بعدی پیش میاد خودم وان اسلیم دارم ولی با اومدن اسکورپیو با اینکه تلویزیون ۴k ندارم ولی حتما اسکورپیو رو میخرم دوتا از بازیهایی که بالا اشاره کدم واقعا میخواستم بخرم ولی گرافیک پایین این بازیها رو وان واقعا من ازار داد و نمیتونم بخرمشون

    • ho3einsa گفت:

      خیلی جالبه یه سری بچه سال ریختن که بکوبن کاریم ندارن.
      اره داش محمد رضا ایشالا با اپدیت درس میشه ولی داره….
      این اسپنسر باید از بازیای مولتی بکشه بیرون حواسشو به کار بده. مطمعنن sea of thieves برا مایکی نون نمیشه. در کل منم ناراحتم چون رفته رفته به جا درس کردن هی داره خرابتر میکنه. یدونه ایکس باکس مونده دستمون. تصمیم گرفتم بفروشم. داداش میشه ایمیلتو برام پ.خ کنی؟ خیلی علاقه دارم باهات اشنا شم.

    • Y PS گفت:

      محمدرضاجان خدا میدونه از ته دل میخوام مشکلات ایکس وان حل بشه تا طرفداراش لذت ببرن…اینکه یه گیمر از مشکلات فنی اذیت بشه اصلا خنده و خوشحالی نداره :-((
      من از این میترسم که این روند ادامه پیدا کنه و اتفاقی که تو نسل پنجم افتاد دوباره تکرار بشه! عملکرد انقلابی و فوق العاده PS1 رقبای بزرگ سونی توی گیم رو کنار زد و البته یکه تازی سونی باعث ضعفش نشد و این کنسول عالی عمل کرد و نسل بعدش هم که همه میدونن بهترین نسل گیمینگ با PS2 رقم خورد…ولی نبود رقیب خوب نیست دلیلش هم پول دوست شدن شرکت هاست که اخیرا بیشتر هم شده…

      • نمیدونم چرا یاشار جان یه عده از این خبر خوشحالن واقعا چرا؟؟؟؟؟؟ ما همه گیمر هستیم این مهم ترین مسئله هست ۷۰ درصد بازی هامون مشترکه اسکورپیو هم که بیاد ۴K هم باشه روی وان ۹۰۰P هم باشه روی PS4 1080 باشه همه قراره فقط “بازی کنیم” همین و همین و همین الان چند تا پست بالاتر یکی از دوستانمون در سایت خبر از یک بیماری داد چقدر من ناراحت شدم فرقی نمیکنه فن چی باشه بابا رفیقمون هست توی این سایت واقعا تعجب میکنم از بعضی افراد که دوست دارن فقط خودشون بهترین داشته باشن و فکر میکنن چیزی که دارن بهترین هست اما ای دل غافل چی بگم ولا

  • mahdi m77 گفت:

    شرکت خوبی بود در زمینه گیم خدایش بیامرزد :-(( :rotfl:

  • مدیران مایکروسافت به خوبی خبر داشتند که عمر این کنسول کمه و سریع دست به کار شدن و برنامه ساخت و سپس معرفی پروژه اسکورپیو رو پیاده کردن :yes: :-/
    البته ضعف فنی “وان” تیر خلاصه هست بر این کنسول، وگرنه بحث کمبود بازی های انحصاری که جای خود دارد 😉
    به مدیران مایکروسافت، پیشنهاد میشه به جای گربه رقصانی ضمن پیش بینی آینده ، از کنسول شون درست و حسابی پیشتیبانی کنند. :yes: 🙂

  • ho3einsa گفت:

    حس و حال کل کل ندارم ولی مایکرو بخواد با همین سخت افزار ضعیفم میتونه نتیجه بگیره. ولی مشکل اصلی اینه که بخواد. مشکل اصلی این عمو فیله. ایشالا به راه راست هدایت شه.

  • dr.deadpool گفت:

    دلم به حال عمو فیل میسوزه اومد یه کنسول منفجر شده چرت تحویل گرفتش(خدا ازت نگذره متریک)و با تصمیم گیریایه درست تا جایی که میتونست وضعشو بهبود بخشید ولی متاسفانه…
    این نسلو مایکروسافت دوست داشتنی بد از دست داد هم اعتبار x360 رو و هم اعتبار نسل بعدشو
    به امید بهبود این شرکت و به طور کلی صنعت گیم

  • پنکه گفت:

    از وقتی نادلا و تیمش اومدن مایکرو زیر و رو شده
    اسکورپیو کنسول همه فن حریفی خواهد بود :inlove:

    • mahdi m77 گفت:

      من اگه جای تو بودم کلا کامنت نمیدادم :rotfl:
      اخه مرد مومن هر چی میشه میای میگی مایکرو ثروتمند ترین شرکته فلانه خوب که چی از این چی به تو رسیده البته Scalebound و Fable Legends بهت رسیده :rotfl:
      ۱ سال تمام داری از کنسول شکست خورده حمایت میکنی الانم که داری نابودیشو میبینی باز یه چی میپرونی از خودت!!
      خوبه داری میبینی کنسولت رسما با خاک یکسان شده و ۵ سال دیگه هرکی به گذشته نگاه کنه به عنوان یه کنسول بی خاصیت شکست خورده ازش یاد میکنه ولی باز از رو نمیری
      عقرب که هیچ مانتیس هم بیاد راه به جایی نخواهد برد :rotfl: :rotfl:

    • Cell گفت:

      پنکه چی زیرو شده کمی توضیح بدی بد نیست
      از وقتی نادر اومده
      کل سخت افزار اسکورپیو که AMD ساخته حالا چی زیرو شده معلوم نیست

  • morteza543 گفت:

    ایکس باکس وان از پی اس کمی ضعیفتره اما این اختلاف با کاهش رزولیشن جبران میشه.اما وقتی رزولیشن میاد پایین و باز هم کیفیت بازی پایینه مشکل از سازندس.و در اخر اینکه سونی به هیچ شرکتی پول نمیده که پورت وان رو خراب کنن یا پی اس بهتر بشه بلکه خود سازنده ها وقتی میبینن تعداد کاربرای فور بیشتره بیشتر روش وقت میذارن.ضمنا بتلفیلد ۱ رو من هم رو وان دیدم و هم رو پی اس و واقعا هیچ فرقی حس نمیشد.ضمنا پردازنده وان قویتره و es ram داره. ولی فور gpu قویتر و رم سریعتر داره

  • peen گفت:

    خب اینکه خبره تازه ای نیست

  • plunder گفت:

    متاسفانه این نسل برعکس نسل قبل طرفدارهایسونیبشترن وتو سایتهایایرانی برای همین به خیلی چیزا توجه نمیشه من خودم کنسول سونی دارم ولی هنوز یک رسینگ وشوتر انحصاری خوب روش بازی نکردم هرچند تو رسینگ مولتی پلتفرم خوبی نداشتیم حالا شاید یک عده بیان فحش بدن ولی اصلا از انچارتد ۴لذت نبردم نصبت به ۳شماره قبلی اصلا اکشن نبود جالب که طرفدارهایسونی ماکروسافت تو انحصاری سرکوفت میزنن فروش انحصاری های وان بیشتره با اینکه سونی ۲برابر وان فروش داشته یوبی سافت اعلام کرد تنها فروشبازی ۵درصد توشون اختلاف هست درامد بخش گیمینگ ماکرو ۲برابر سونی بوده این یاد بگیر هر وسیله ای که ما میخریم بهترین نیست همون بازی هایرایگان ۳۶۰ خودشخیلی میارزه که بازینسل۶ ۱۵ دلار غالب کنی کنسول پرو تو فاینال فانتزیحتی از پلی ۴و وان بدتر پس پرو اشغاله دیگه در کل سونی میخواد ورشکستگیش ازبخشبازی جبران کنه که غیر ممکنه ماکروسافتم اصلا میتونه کل سونی بخره نمیدونم چطور بعضیها میگن وان فلان شد ماکرو برشکست دوست عزیز ماکروسافت کل کشورت میتونه بخره یک مطالعه بد نیست من در کل مخالف سونی نیستم وکلا بخاطر بازیهای شرقی کنسول سونی یا نینتندومیگیرم ولی این نسل از نظرات چرت بعضی ها خسته شدیم جالبه کنسول بین نسلیسونی وارد نسل کرده اینا از ماکروسافت طلبکارن تو این مدت هم خیلی از بازی ها کی سونی تبلیغ میکرد انحصاری مولتی شد مثل ریمی یا نیر یا اون بازی هواپیمایی فاینال ۷ امیدوارم ماکرو ازسونی یاد بگیره بازی های۱۰ سال دیگه میان معرفی کنه

    • arian azk گفت:

      دفعه بعد خاستی ی شرکت یا برند و بکوبونی جاخان نبند کنسول یا محصولشو داری اینطوری برات بهتره ارزش خودت پایین نمیاد کم نبودن اونایی که میگفتن کنسول دارن اونم دوتاشو بعد دیدیم اتاری هم نداشتن

  • باس به نویسنده ها یاد بدن به جا اینکه حرف دلشونو بزنن منبع خبرم بدن 🙂 حیفه سایت توسط عقده ای بازی یسریا به این وضعیت کشیده بشه.از ما گفتن بود

  • HalfLife گفت:

    آخه یکی نیست بگه که دلیل اینکه مایکروسافت اسکورپیو رو زد برای مقابله با ps 4 pro بود چرا اینقد خودتونو به اونو میزنید اسکورپیو بیاد حرفای شماها فن ps دیدن داره

  • pedrawm1 گفت:

    دروغ میگن، چشماشون مشکل داره 😀

نارضایتی بعضی کاربران از عملکرد ضعیف اخیر کنسول ایکس‌باکس وان - گیمفا