احتمال عرضه بازی‌های Halo برای مخاطبین جوان‌تر وجود دارد - گیمفا
احتمال عرضه بازی‌های Halo برای مخاطبین جوان‌تر وجود دارد - گیمفا
احتمال عرضه بازی‌های Halo برای مخاطبین جوان‌تر وجود دارد - گیمفا
احتمال عرضه بازی‌های Halo برای مخاطبین جوان‌تر وجود دارد - گیمفا

احتمال عرضه بازی‌های Halo برای مخاطبین جوان‌تر وجود دارد

صدرا صالحی
۰۰:۳۹ ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
احتمال عرضه بازی‌های Halo برای مخاطبین جوان‌تر وجود دارد - گیمفا

در چند هفته اخیر، بعد از این‌ که با ویدیو اندرو بورمن عنوان مگابلاک(Megablok) سری Halo که ساخت آن متوقف شده بود رونمایی شد بحث‌های بسیاری در مکان‌های مختلف انجام شده است. حال استدیو سازنده یعنی ۳۴۳ Industries بیان کرد که با بازخوردهای بسیار مثبت این بازی مگابلاکی ، یک عنوان Halo با چنین نوعی شاید در آینده ساخته بشود.

مدیر جامعه مجازی ۳۴۳ در پست بلاگی اخیر این استدیو می‌گوید:

کسی چه می‌داند ، شاید با این همه بازخورد و حمایتی که می‌آید در آینده سری Halo را در چنین خط‌هایی نیز ببینیم.

بعد از این که ویدیوی مگابلاک بازی در هفته پیش منتشر شد رئیس ۳۴۳ آقای بونی راس تایید کرد که این پروژه چندین سال پیش برای ۳۶۰ در حال ساخت بوده است. راس نیز تایید کرده که این استدیو به دنبال کشف عناوین Halo جدید است.

سال گذشته راس افشا کرد که ۳۴۳ درخواست‌های زیادی جهت درست کردن بازی‌های Halo به شکلی است که متناسب مخاطبین جوان‌تر باشد.

در یک خبر دیگر از Halo ، استدیو سازنده در پست بلاگی هفته‌ای خود تایید کرد که مسابقه Warzone Mythic Firefight در نقشه Apex 7 انجام می‌شود.این مسابقه که شامل RP بیشتری است در ۱۳ تا ۱۵ ژانویه برگزار می‌گردد.

به علاوه ، ۳۴۳ در مقدار RP و XP در بخش چند نفره Halo 5 کمی تغییراتی انجام داده است. ۳۴۳ می‌گوید:

هفته گذشته ، مقدار RP مسابقه Mythic WZ Firefight افزایش یافت اما بعد از بررسی بیشتر و بازخوردهایی که تیم گرفت تصمیم بر این شد که مقدار آن حتی بیشتر شود تا در مقابل چالش‌های سختی که بازی‌بازان مواجه هستند عادلانه باشد. به علاوه، مقدار RP بخش Legendary Warzone Firefight نیز کمی بیشتر شده است. تیم Warzone ما در تلاش است تا نظارت بر اطلاعات و بازخوردهای بازی‌بازان را ادامه دهد.

به علاوه، شما هم‌چنین XPهای بیشتری را در مسابقه Infection به دست می‌آورید.

این را به عنوان یک سناریوی آزمایشی در نظر بگیرید و به ما بگویید که تجربه‌تان با کسب کردن این Xp‌های بیشتر در هنگام بازی‌کردن Infection چیست. به مانند Warzone تیم ما این مورد را نیز از نزدیک نظارت خواهد کرد تا ببینیم تاثیر آن چه خواهد بود و بازخورد بازی‌بازان چیست تا به ما کمک کند چند پارامتر برای تنظیمات بازی در آینده مشخص کنیم.

در نهایت ۳۴۳ می‌گوید که بازخوردهای بازی‌بازان در رابطه با محدودیت ۶ بازیکن در مسابقات Warzone که پارسال آمد را شنیده و در حال کار است تا یک مسابقه Warzone  با ۱۲ بازیکن را اضافه کند تا مناسب بازیکنانی باشد که می‌خواهند در گروه‌های بزرگ‌تر بازی کنند.

ما دلایل زیادی برای منتشر کردن این نوع مسابقه در زمستان پارسال داشتیم اما متاسفانه چند باگ تیم را مجبور کرد تا تاریخ انتشار آن را عقب بیندازد. این کار هنوز هم در جریان است و در حال حاظر به نظر می‌رسد تا انتشار آن چند هفته فاصله داریم.زمانی که این مسابقه آزمایشی انتشار یافت ما انتظار داریم که این مسابقه با توجه به ۱۲ بازیکن بودن آن نیاز به زمان بیشتری داشته باشد اما ما هنوز علاقه‌مندیم تا این ایده را ادامه دهیم و ببینیم چطور نیازهای بازیکنان را برطرف می‌کند.

بدانید که مطلع هستیم که این موضوع توسط افراد زیادی از جامعه ما دنبال می‌شود بنابراین لطفا در نظر داشته باشید که تیم ما در حال کار روی آن است و به خاطر صبر و درکی که تا کنون به خرج داده‌اید کمال تشکر را داریم.

شما می‌توانید پست بلاگی کامل ۳۴۳ را در اینجا بخوانید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

احتمال عرضه بازی‌های Halo برای مخاطبین جوان‌تر وجود دارد - گیمفا
احتمال عرضه بازی‌های Halo برای مخاطبین جوان‌تر وجود دارد - گیمفا
احتمال عرضه بازی‌های Halo برای مخاطبین جوان‌تر وجود دارد - گیمفا
احتمال عرضه بازی‌های Halo برای مخاطبین جوان‌تر وجود دارد - گیمفا
احتمال عرضه بازی‌های Halo برای مخاطبین جوان‌تر وجود دارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • در وصف این پشتیانی همین بس که بازی در سال ۲۰۱۵ برای اکس باکس امد و در هفته اول ۴۰۰ میلیون دلار و در ۳ ماه اول عرضه ۵ میلیون نسخه فروخت و چند روز پیش بعد از امار فروش بریتانیا هنوز بعد از گذشت یکسال جزو ۵۰ بازی پر فروش بریتانیاست و این مهم به دست نمیاد مگر با پشتیبانی قوی که خدا روشکر ۳۴۳ عالی پشتیبانی کرد یک بخش کمپین ۸ ساعته در کنار یک مولتی تمام عیار که باعث میشه بازی هیچوقت به فراموشی سپرده نشه باید قدر این ۳۴۳ رو دونست :inlove: :inlove:

    • HannaH گفت:

      در کیفیت هیلو شکى نیست اما فکر کنم یه کم محاسباتتون اشتباه ریاضى داره. رقم فروش بر اساس سه ماهه مورد نظرتون مى شه ٣٠٠ میلیون دلار. نتیجتا هفته اول باید ۴٠ میلیون باشه وگرنه محاسبه غلط مى شه.

      • کاری نداره هانا جان یه سرچ ساده بکن و به همین فارسی بزن “فروش ۴۰۰ میلیون دلاری هیلو۵ در هفته اول” اتفاقا همین گیمفا خبر رو پوشش داده بود در باره ۳ ماه اول بازم یه سرچ ساده رئیس ۳۴۳ در جواب به یکی از کاربرها اعلام کرد فروش هیلو۵ در ۳ ماه اول عرضه ۵ میلیون نسخه بوده یه سرچ ساده در گوگل بزن همه امارها هست

        • HannaH گفت:

          دوست گرامى، مطمئناً اشتباه از ترجمه خبر بوده. اکر شما تعداد نسخه فروش رفته رو در ۶٠$ (قیمت یک بازى) ضرب کنید، مى رسید به عدد ٣٠٠ میلیون دلار که مى شه فروش سه ماهه و منطقى هم هست. چرا، چون داریم درباره معروفترین و خوش نام ترین بازى AAA مایکروسافت صحبت مى کنیم. اما این فروش کمتر از ۴٠٠ میلیون هفته اول مى شه که اصولا رقم بیش از اندازه بزرگیه. حالا اگر این دو تا رو با هم جمع کنى مى وسى به ٧٠٠ میلیون در سه ماه که مى شه نزدیک به یک هفتم کل فروش بازى هاى الکترونیکى، اعم از موبایل، کنسول و کامپیوتر و البته محصولات جانبى و eSport و خود پلتفرم ها براى یکسال که مى بینیىد که ساده اش اینه که خبر اشتباه ترجمه شده باشه.

          • هانا جان نمیشه که این همه سایت خبر رو اشتباهی ترجمه کنن گفتم که یه سرچ ساده بزن همه سایت ها اعلام کردن از طرفی شما فکر کنم یه جایی رو اشتباه متوجه شدی ببین هیلو۵ که عرضه شد بعد از یک هفته مایکروسافت رکورد های بازی رو اعلام کرد که از این رکورد ها فروش ۴۰۰ میلیون دلاری این بازی با احتساب باندل ها بود که رکورد نسخه قبلی رو شکست حالا حدودا یکسال قبل وقتی از رئیس ۳۴۳ امار فروش رو پرسیدن ایشون اعلام کرد فروش بازی در ۳ ماه اول عرضه ۵ میلیون نسخه بوده خیلی ساده هست همین طور که گفتم شما یک سرچ ساده بزن همه امارها هست نیازی نیست که بخوایم دروغ بگیم

            • HannaH گفت:

              اصل خبر رو پیدا کردم. ۴٠٠ میلیون دلار مربوط به هفته اول (شامل کنسول و بازى و درایو (نفهمیدم چیه)) هست و رقم سیصد میلیون مربط به بازى قبلى یعنى هیلو ۴ هست. که باعث شده هیلو ۵ بزرگترین فروش تاریخ مایکروسافت باشه.
              فکر کنم در مورد رقم اول حق با شما بود. رقم دوم که اشتباه ذکر شده بود گیج کننده بود.

          • Cpt.MacMillan گفت:

            من فکر میکنم فروش باندل ها رو هم در هفته اول حساب کردن. در ایام نزدیک به کریسمس فروش باندل حتی به میلیون میتونه برسه. من یادم فروش باندل استاروارز برای ps4 به دو میلیون رسیده بود احتمالا برای هیلو هم همچین اتفاقی افتاده با توجه به محبوبتی که داره. چون خبر رو در سایتهای خارجی هم چک کردم درآمد ۴۰۰ میلیون دلار رو اعلام کردن.

          • Cpt.MacMillan گفت:

            http://news.xbox.com/2015/11/04/halo-5-guardians-biggest-halo-launch-in-history/

          • بازی ک حتما به ۶٠ دلاریش نیست خیلیا نسخه دیلوکس خریدن در ضمن این قیمت فروش به همراه پرداخت درون برنامه ای بازی هم بوده

      • Napoleon گفت:

        نسخه های دلوکس و باندل ها همه حساب میشن..

  • هیلو همینجوریش تینیجر پسند هست.کلا هیلو همه جورش به ادم حال میده.اون از شاهکار هیلو۴ با اون داستان سرایی بینظیر و اینم از مولتی شاهکار هیلو ۵

    ٣۴٣ کارش درسته

    • Napoleon گفت:

      ولی معمولا تو مورد هیلو مردم دو دستن.. یا بازیش نکردن درست حسابی از اول با فهمیدن داستان یا دوستش دارن ..
      من خیلی از تینیجرارو دیدم که متنفر هستن از این فرانچایز و در عین حال اطلاعات کمی از داستان بازی و دنیاش دارن.. و از طرف دیگه آدم های بالای ۲۰ سالی هم میشناسم که خیلی دوست دارن این فرانچایز رو

  • Nader13 گفت:

    هیلو ک خشونتی نداره ک بخوان رنجه سنیشم بیارن پایین تازه خشونتشم پایینه من مشکلم با شماره ی۱و۲و ۳ و ۴ این بازی همین نبوده خشونت و حالته طنز امیزه دشمناش بود ک نمیتونستم جدی بگیرمشونو نتونستم با گیم پلیش تو بخشه کمپین ارتباط برقرار کنم فقط میرفتم تا داستانو بفهمم مگر اینکه منظورشون کلا تو بخشه انلاین باشه

احتمال عرضه بازی‌های Halo برای مخاطبین جوان‌تر وجود دارد - گیمفا
احتمال عرضه بازی‌های Halo برای مخاطبین جوان‌تر وجود دارد - گیمفا