سازندگان Mass Effect Andromeda از بابت رفع مشکلات فنی بهطرفداران اطمینان میدهند
دیروز در The Game Awards 2016 اتفاقات خوب و جالبی رخ داد، از اهدای جایزهی نماد صنعت به هیدئو کوجیما گرفته تا انتخاب Overwatch بهعنوان بهترین بازی سال. با این حال، اتفاقات ناراحتکنندهای را هم شاهد بودیم؛ برای مثال در نمایش The Legend of Zelda: Breath of the Wild، افت فریم حس میشد و برخی انیمیشنهای ضعیف Mass Effect Andromeda نیز آزاردهنده بودند که همین موضوع، باعث شده است که بایوور از بابت رفع مشکلات فنی بازیاش اطمینان دهد و کمی از نگرانیهای طرفداران بکاهد.
مک والترز بهعنوان مدیر نوآوری Mass Effect Andromeda که در طول ماه گذشته اطلاعات مختلفی از این بازی به اشتراک گذاشته، در توئیتر به طرفداران گفته است که تا زمان عرضهی آن و حتی بعد از عرضهاش با ارائهی بهروزرسانهای مختلف، به خوبی مشکلات فنی را رفع کرده و عنوانی عاری از اینگونه نقصها منتشر میکنند. همچنین چندین ماه تا انتشار Mass Effect Andromeda باقی مانده است که شاید باعث شود خیالمان از بابت مشکلات فنی و باگها راحت شود. البته باید انیمیشنهای ضعیف بازی را در نظر گرفت و از آنجایی که بایوور در انیمیشنها و حرکت لبها به خوبی کار میکند، میتوان انتظار داشت که در بازی نهایی شاهد این مشکلات نباشیم.
Mass Effect Andromeda در ماه مارس ۲۰۱۷ برای رایانههای شخصی و کنسولهای نسل هشتمِ ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات
ایشالا که هیچ مشکلی نداشته باشه بازی تا سال ۲۰۱۷ سالی پر از شاهکارهایه بیاد ماندنی باشه