Horizon: Zero Dawn در استرالیا رده بندی سنی شد - گیمفا
Horizon: Zero Dawn در استرالیا رده بندی سنی شد - گیمفا
Horizon: Zero Dawn در استرالیا رده بندی سنی شد - گیمفا
Horizon: Zero Dawn در استرالیا رده بندی سنی شد - گیمفا

Horizon: Zero Dawn در استرالیا رده بندی سنی شد

سعید شیخی‌پور
۱۴:۳۹ ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
Horizon: Zero Dawn در استرالیا رده بندی سنی شد - گیمفا

Horizon: Zero Dawn که به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ در دست ساخت قرار دارد، در استرالیا رده بندی سنی شد. این نشانه‌ای از این است که بازی به مراحل پایانی ساخت خود نزدیک بوده بنابراین امیدواریم دیگر شاهد تاخیرها نباشیم.

انجمن رده بندی استرالیا در اوایل هفته جاری Horizon: Zero Dawn را رده بندی سنی کرد. بازی به علت داشتن “تم تخیلی و خشونت‌آمیز” برای افراد بالغ رده بندی شده است.

بازی از نظر خشونت و تم تاثیر متوسطی برروی مخاطب می‌گذارد. Horizon: Zero Dawn همچنین با داشتن کلمات نامناسب تاثیر خفیفی هم به جای خواهد گذاشت. در بازی هیچ‌‌گونه مواد مخدر، برهنگی یا رابطه جنسی وجود ندارد.

Horizon: Zero Dawn یکی از عناوین انحصاری پلی‌استیشن ۴ است که توسط استودیوی گوریلا گیمز ساخته می‌شود. این توسعه دهنده بیشتر به خاطر سری Killzone مشهور بوده اما Zero Dawn حرکتی بزرگ با بهره‌گیری از تلاش‌های قبلی آن‌ها است.

بازی با اولین نمایش خود در E3 2015 همه را حیرت زده کرد. نمایش بازی در آن زمان مربوط به گیم‌پلی واقعی بازی می‌شد و مردم از آن زمان برای این عنوان هیجان‌زده هستند.

در ابتدا قرار بود عنوان Horizon Zero Dawn سال ۲۰۱۶ عرضه شود اما مدتی قبل سازندگان آن را تا ۲۰۱۷ تاخیر زدند. در حال حاضر تاریخ انتشار این بازی برای ۲۸ فوریه (سه‌شنبه ۱۰ اسفند) به‌صورت انحصاری برروی پلی‌استیشن ۴ برنامه‌ریزی شده است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Horizon: Zero Dawn در استرالیا رده بندی سنی شد - گیمفا
Horizon: Zero Dawn در استرالیا رده بندی سنی شد - گیمفا
Horizon: Zero Dawn در استرالیا رده بندی سنی شد - گیمفا
Horizon: Zero Dawn در استرالیا رده بندی سنی شد - گیمفا
Horizon: Zero Dawn در استرالیا رده بندی سنی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام دوستان اگه کسی wow blizz بازی میکنه لطفا ایدیشو بزاره اینجا من ادد کنم مردم از تنهایی اونجا.
    شرمنده بابت اسپم.
    ——————————————-
    بازی قشنگی به نظر میاد ارزش ۲۰۰هزار تومن رو داره.

  • Amir sy گفت:

    اسپم:
    دوستان ببخشید من لپتابم دو تا کارت گرافیک داره اینتل و نویدیا.
    امروز که سیستمو روشن کردم وقتی رو تنظیمات نویدیا کلیک کردم دیدم ارور میده که همچین سخت افزاری اصلا وجود نداره.
    یک ریست کردم درست شد ولی میخواستم بدونم آیا دلیل خاصی داره؟

    • UNESISM گفت:

      درایور کارت گرافیکتو آپدیت کن
      ———————————-
      دیروز اثر قبلی این شرکت دوست داشتنی یعنی killzone shadow fall رو تموم کردم انصافا طراحی هنری بازی خوب و گرافیکش خیره کننده بود بازی فقط در گیم پلی رنج می بورد و هر چقدر که پیش میرفتم هیچ تغییری نمی کرد و حتی بهش اضافه نمی شد یعنی یک نواخت و کم تنوع بود که بهشون حق میدک آخه همه بازی های اول نسل از این مشکل رنج میبردند و این بازی بینشون بهترین عملکرد رو داشت

      • UNESISM گفت:

        ناگفته نمونه که اتمسفر بازی با توجه به اینکه در آینده بود اما واقعا خارق العاده بود برعکس سری شوترهای چند وقت اخیر که توی این خط د استانی قرار داشتن این بازی واقعا استثنا بود و سازنده ها تا جایی که تونستن زورشونو زدن تا سبک خاص خودشونو داشته باشن بازی اصلا شخصیت پردازیش دلچسب نبود و داستانش با توجه به پیشینه عالیش در این قسمت یک ضعف بود ومخصوصا پایانش که زمانی که فکر می کردم بای ادامه داره در یک حرکت چرت و پفک نمکی تمومش کردن و بعدها با یک پچ داستانی ماست مالیش کردن که خیلی اعصابمو خورد کرد آخه هنوز با شخصیتاش خو نگرفته بودم و زمانی که تموم شد به کارگردانش و نویسندش تا جایی که تونستم فحش دادم اخه این همه استرس و عذاب و اعصاب خوردی با این جو سنگین بازی همچین پایانی ظلم اکبر به الله که میشه گفت بخاطر زمان کم ساختشه اما مطمعنا بازی جدیدشون با توجه به زمانی که واسه ساختش صرف کردن شاهکاری بی نظیر خواهد بود

      • UNESISM گفت:

        ناگفته نمونه که اتمسفر بازی با توجه به اینکه در آینده بود اما واقعا خارق العاده بود برعکس سری شوترهای چند وقت اخیر که توی این خط د استانی قرار داشتن این بازی واقعا استثنا بود و سازنده ها تا جایی که تونستن زورشونو زدن تا سبک خاص خودشونو داشته باشن بازی اصلا شخصیت پردازیش دلچسب نبود و داستانش با توجه به پیشینه عالیش در این قسمت یک ضعف بود ومخصوصا پایانش که زمانی که فکر می کردم بازی ادامه داره در یک حرکت چرت و پفک نمکی تمومش کردن و بعدها با یک پچ داستانی ماست مالیش کردن که خیلی اعصابمو خورد کرد آخه هنوز با شخصیتاش خو نگرفته بودم و زمانی که تموم شد تا جایی که تونستم به سبک هموطنهای باغیرت فیسبوکی به روح پاک و ملکوتی ع.م.ه کارگردان و نویسندش ف.ح.ش نثار کردم اخه این همه استرس و عذاب و اعصاب خوردی با این جو سنگین بازی همچین پایانی ظلم اکبره به خدا دیگه اصغرشو بیخیال که میشه گفت بخاطر زمان کم ساختشه و همچنین اون شروع تو ذوقش که بی شباهت از the last of us نبود با پایانش کاملا مرتبط بود اما مطمعنا بازی جدیدشون با توجه به زمانی که واسه ساختش صرف کردن شاهکاری بی نظیر خواهد بود

    • Delta 4 گفت:

      اینتل که گفتی در واقع پردازنده گرافیکی cpu است.تو لپ تاپ نمیدونم چطو سویچ میکنن.راستش اگه دسکتاپ بود کافی بود کابل رو بزنی به پورت مین بورد..

      • :/ گفت:

        آره پردازنده هست و یه گرافیک هم هست نمیدونم فک کنم بهش میگن integrated graphics.اینا ضعیف ترن و مصرف باطریشون کمتره , هر وقت بخوای بازی هم انجام بدی باید به کارت گرافیک دیگه ای که واس گیم یا … تو لپتاپ گذاشتن سوییچ کنی

    • Sam Gideon گفت:

      Amir sy بله سیسمتمت کارت گرافیکو نمیخونه
      برو از همونجا که خریدی بده درستش کنن .
      رفع اسپم : هوریزون حرف نداره . ایشالله که تاخیر نخوره

  • dr.0011 گفت:

    مبارک صاحابش باشه
    ماکه نمیتونیم بازیش کتیم

  • mehrdadPS گفت:

    والا من که این بازی رو پیش خرید کردم (۶۰ دلار) امیدوارم ارزش این همه gift cart داشته باشه

  • “بر.هنگی یا رابطه ج.نسی ندارد”حیف شد بهش امیدوار بودم ولی افسوس ناامیدم کرد 😀 😀

    • پنکه گفت:

      مصرف drug هم نداره امیدوار بودم ببینم دراگ های آینده چجوریه 😀

    • arshia.hidden گفت:

      میدونید نکته جالب چیه همین حرف رو من میزدم منشوری خطاب میشد و شاید حتی بن میشدم ؛ منفی هایی که میخوردم هم بماند :rotfl:
      بعد اون موقع که افراد دورو رو ترسو خطاب کردم همه ناراحت شدن چرا با بهترین ( :rotfl: ) کاربر سایت مشکل داری

      • MoHamMaD 1122 گفت:

        دادا،همه مایکرو جعبه شماره یک رو میشناسن که اینطوریه
        تو چنتا پست هم اینطور گفته تو هم دیگه اینقد بش گیر نده بذار هرچی رو که داداچ مایکرو جعبه شماره یک می نویسه بنویسه،به تو چه مربوطه؟
        ٪٪٪٪٪٪٪٪٪
        گفتم شماره یک 😀
        بیت ساز شماره یک علیرضا جی جی :heart:

      • میگم جناب arshia شما مشکلت چیه جدا میگم ایا من به شما تا به حال توهینی کردم خودم خبر ندارم یا به چ.یزی که شما خوشت میاد توهینی کردم یا یا تا حالا پشت سر شما صحبتی کردم که شما ناراحت هستی خب بلاخره حتما یه دلیلی داره که شما از ما ناراحت هستی خلاصه اگر تا به حال در این چند سال از من توهینی به شما شده و من خبر ندارم شما ببخش بلاخره شاید من حرفی به شما زدم که شما ناراحت شدی چون الان مدت طولانی هست که شما از من گویا کینه داری یا حالا هرچ.یزی خلاصه که من از شما یا هیچ فردی دیگری نه کینه دارم نه دشمنی نه شما رو تا حالا دیدم نه پدر کش.تگی با شما دارم پس خواهشا تمامش کن دیگه چون توی اکثر پست ها شما داری غیر مستقیم به من اشاره میکنی در نهایت اختیار دست خودتون هست اما بدان که این کار شما درست نیست موفق باشید

        • Abbas گفت:

          همدیگرو ببوسید تموم شه بره.فقط قول بدید خودتون باشید 😀

          • نه اخه عباس جان ببین من بالا هم گفتم نه از کسی دلخوری دارم و نه از دست کسی ناراحت هستم خدا خودش شاهده من تا به حال به جناب arshia اصلا توهینی نکردم یا اصلا بحث جدی با ایشون نداشتم در این سایت هم با حتی متعصب ترین فن های سونی رفیق هستم خودشون هم میدونن و شاید توی این پست هم باشن قبلا هم گفتم کاربران این سایت مثل اعضای خانواده خودم هستن و همیشه در هر ساعت به سایت سر میزنم و با همه کاربرها هم راحت هستم و صحبت میکنیم بحث میکنیم ولی ایشون مدت طولانی هست به طور مستقیم یا غیر مستقیم به من اشاره میکنن خب شاید از من ناراحت هستن یا دلخوری دارن امشب هم شب شهادت هست بالا هم گفتم اگر از طرف من به ایشان توهین شده یا من حواسم نبوده و پشت ایشون صحبتی کردم یا …. ببخشن اما اینکه مدام کامنت میذارن و …. خب میل خودشون هست اما این کار درست نیست کاربران این سایت مخصوصا کاربران قدیمی خودشون شاهد هستن که من به این اقا اصلا تا به حال بحثی نداشتم در نهایت همون طور که گفتم من دلخوری از شخصی ندارم

        • arshia.hidden گفت:

          من مشکلی با فرد خاصی ندارم حتی سعی خودم رو میکنم اگر هم با کسی مشکل داشته باشم تا حد امکان توهین نمیکنم ولی مطمئنم یه جاهایی از دستم دررفته که خودم هم افتخار نمیکنم بهشون.
          مسئله اینه من مشکل شدیدی با دورویی در افراد دارم ؛ به قول kurt cobain فقید : the worst crime is faking it
          من متوجه نوع شدیدی از دورویی شدم توی گیمفا که قابل تحمل نبود و از شانس بد شما ؛ شما در بالاترین لول این دورویی بودید.
          مسئله اینه : مطمئنم خودتون هم قبول دارید که هرکی ازتون انتقاد کنه منفی بارون میشه دیگه درسته؟
          و اینکه قبول هم دارید که این جمله : برید چندسال بعد بیاید اگر صلاح دونستم باهاتون صحبت میکنم : هم م.زخ.رفه ، که شمایی که ادعای احترام و به قول برخی as.s kisser بهترین کاربر سایت رو دارید ؛ بعیده یه همچین نظری بدید.
          “اما بدان که این کار شما درست نیست موفق باشید”
          مطمئن باشید کار من درسته من لحنم یه ذره جای کار داره ؛ من فقط نیستم که از این دورویی دارم ب.الا میارم ، خیلی چیز ها هست که شما درجریانش نیستی.
          به هرحال بحث چندسال اومد وسط من الان ۴ ساله گیمفام همین طور که میدونید هرشروعی هم پایانی داره میخواستم از همینجا بگم من روز جمعه به بعد دیگه داخل گیمفا نمیام و کامنت نمیزارم و از اون روز به بعد هرکامنتی با اسم من دیدید فیکه.
          peace out

          • ببین arshia عزیز شما الان به من تهمت زدین خیلی راحت به یک انسان که تا حالا از نزدیک ندیدین و تا به حال صحبتی هم نداشتین تهمت دو رویی زدین ایا این لهن شما درسته؟؟؟ ایا قضاوت کردن افراد کاره درستی هست؟؟؟؟؟ من اصلا قضاوت رو بر عهده خوده شما میذارم ایا ما به شخصی که تا حالا ندیدیمش بیایم تهمت دو رویی بزنیم و نقدش کنیم و قضاوتش کنیم و بعد بگیم “مطمئن باشید کار من درسته” ایا خداوکیلی این کار درست هست؟؟؟؟ من اصلا در این مورد بحث نمیکنم قضاوت با خودتون
            اما درباره اون روز بیا یکبار دیگه برگردیم به اون روز و اون پست خب یه پست امد درباره تولد ۱۵ سالگی اکس باکس و بازی هیلو خب بازی هیلو برای من خیلی مهم هست خیلی مهم از کودکی باهاش بزرگ شدم از همون سال ۲۰۰۱ که بازی امد تا همین الان خب من توی پست بازی مورد علاقم بهش گفتم “خدای بی شریک شوتر اول شخص” درسته؟ خب یه شخصی امد و گفت چرا این جمله رو گفتی؟ بعد من گفتم این پست مخصوص بازی مورد علاقه من هست و من با هر صفتی ازش یاد میکنم این جمله رو همه دوستان یادشون هست بعد شما دوباره برو اون پست و ببین اون شخص در جواب من چی گفت دقت کن شما یا هر شخص دیگه ای میتونی به بازی مورد علاقت یه صفت بدی و من گفتم “این تنها به خود من ربط داره ” باز شما برو جواب اون شخص رو ببین دقت کن بعد من گفتم “با افرادی مثل شما بحث نمیکم چند سال اینده برگردین اگر صلاح دیدم جواب شما رو میدم” دقت کن من توهینی به این شخص نکردم در عین اینکه اون شخص در کامنت قبلش توهین کرد ببین حداقل یاد بگیریم به افرادی که از ما بزرگ تر هستن احترام بذاریم یا به نظر اشخاص احترام بذاریم کامنتی که من به اون شخص دادم هیچ توهینی نداشت و اگر به اون شخص اون حرف رو گفتم چون پی بردم بحث کردن با این گونه افراد نتیجه نخواهد داشت در نهایت اگر اون شخص هم ناراحت شده چون شب شهادت هست ببخشن اما من توهینی نکردم اما در عین حال درباره شما هم بله شما از کاربران قدیمی هستین و من و همه دوستان هم یادشون هست انشاالله که در زندگی موفق باشید

          • alittttz گفت:

            مطمئنم خودتون هم قبول دارید که هرکی ازتون انتقاد کنه منفی بارون میشه دیگه درسته؟
            تو تابستون من و جناب محمد رضا بیشترین مفیارو میگیرفتیم و از شانس بد ما نمیشد نظراتی که مخفی میشدن رو بخونی

  • HannaH گفت:

    و طبق معمول اولین رده بندى از استرالیاست. نه اینکه خیلى کشور مهمى باشه، از بس گیر مى ده و ایراد از همه چیز مى گیره ارجح مى دونن اول یه نسخه بفرستن اینجا تا تکلیف روشن بشه. براى بازى آخرین ما، مجبورشون کردن بازى رو سانسور کنن. کلى خرج روى دست همه کذاشت تا نسخه آمریکایى بازى رو بخرن. بعد هم که در یک حرکت جى تى آ ممنوع شد. کلاً سرمون گرمه.

  • Ehsan.PXP گفت:

    من خودم به شدت طرفدار انحصاری های سونی هستم ولی این بازی ناامیدم کرده فقط نکته مثبتش شاید گرافیکش باشه این بازی هم بازخوردش مثل کیل زون میشه

  • Ehsan.PXP گفت:

    چهرش خوبه کاش یه رابطه ریز ج.ن.س.ی واسش میزاشتن ببینیم کیفیت و گرافیک اندامش چطوره!خخخخ

  • دلم برای سایت های قوی و زحمتکش گیم …..مثل گیمفا و زومجی میسوزه

    با کلی زحمت و دقت مطالب تخصصی گیمی روز دنیا رو فراهم میکنن
    بعدش آدم میاد کامنت های زیر اون مطلب رو بخونه …حالش بد میشه
    ۹۰% کامنت ها اسپمه
    چند تا نوب هم میان نظر کارشناسی میدن در صورتی که بازی قراره ۳ ماه دیگه بیاد ….خود سازنده نشسته پای بازی …گیم پلی اش رو هنوز ندیده …اینا از کجا اطلاعاتش رو دارن خدا میدونه

    چندتا هم میان میگم …فقط سونی …..چند تا یگه هم میان میگن فقط X1

    چند تا هم میان میگن ….فقط آنچارتد ۴

    چند تا هم سر فیفا و پس جنگ میکنن

    از هر ۱۰ کامنت نهایت یک کامنت مفید و مثبته

    واقعا دلم براتون میسوزه ….گیمفا و زومجی …که برای کیا مطلب میذارین

  • mohamad 47 گفت:

    بازی موفقی میشه.متاشم انشالله میره برای بالای ۹۰!انحصاریه سونی و ساخت گواریلا هستا!الکیه بگه باو :waving:

  • ای بابا چه غلطی کردیم امروز یه نظر گذاشتیم اینجا.
    سال تا سال نظر نمیذاشتم حالا یه بار اومدم دنبال چند نفر تو بازی بگردم ببین مردم چجوری برا آدم گارد میگیرن!
    باو یه اسپم بود غلط کردم دستم به تایپ رفت ول کنید دیگه حالا هرکی میاد یه چیزی برا خودش میگه.
    آقایی که داری میگی سایت “زحمتکش” گیمینگ! خداوکیلی بیا به یکیشون بگو آقا من تا یه ماه بهتون پول نمیدم اینجا مجانی برام خبر جمع کن بزار! ببین کی قبول میکنه!
    شما نمیخواد دلت به حال “سایت های زحمتکش گیمینگ” بسوزه.
    حالا هرکی میخواد منفی بده اصلا برام مهم نیست چون حرف حقیقت برا همه تلخه!
    شما خودتو دریاب نمیخواد دلت بسوزه.
    ما که از اینجا کوچ کردیم رفتیم یک سایت دیگه.

  • Amir sy گفت:

    دوستان از همه متشکرم ولی مشکل من اصلا سویچ کارت گرافیک نیست که
    مشکل این بود که یکی از کارت گرافیکارو نمیخوند که درایور و آپ کردم حالا فعلا که خوبه
    ممنون از همه ی کسانی که پاسخ دادن

  • MICHAELRK13 گفت:

    بازی خیلی زیبا و جالبیه،دوست دارم تجربه فوق العاده ای مثل ویچر رو برام تکرار کنه.و بنظر میاد که فوق العاده میشه :yes: :yes: :yes:

Horizon: Zero Dawn در استرالیا رده بندی سنی شد - گیمفا
Horizon: Zero Dawn در استرالیا رده بندی سنی شد - گیمفا