طراح شخصیت NieR: Automata تصاویر هنری زیبایی را به اشتراک گذاشت - گیمفا
طراح شخصیت NieR: Automata تصاویر هنری زیبایی را به اشتراک گذاشت - گیمفا
طراح شخصیت NieR: Automata تصاویر هنری زیبایی را به اشتراک گذاشت - گیمفا
طراح شخصیت NieR: Automata تصاویر هنری زیبایی را به اشتراک گذاشت - گیمفا

طراح شخصیت NieR: Automata تصاویر هنری زیبایی را به اشتراک گذاشت

اشکان عالی خانی
۱۲:۰۰ ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
طراح شخصیت NieR: Automata تصاویر هنری زیبایی را به اشتراک گذاشت - گیمفا

قطعا طراحان شخصیت ژاپنی در دنیای بازی‌های ویدیویی نقش بزرگ و پر رنگی را ایفا می‌کنند. خلاقیت و هنر بی بدیل این هنرمندان باعث خلق آثار بسیار ارزشمندی در رسانه بازی‌های ویدیویی و البته رسانه‌های دیگر شده است. یکی از همین عناوین که بسیار نیز مورد انتظار است، NieR: Automata نام دارد. اگر می‌خواهید از این بازی تصاویر هنری زیبایی را مشاهده کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

طراح شخصیت بازی مورد انتظار NieR: Automata، آقای یویا ناگای (Yuya Nagai)، به تازگی دو تصویر هنری زیبا از مدل‌های اولیه و مفهومی شخصیت‌های فرمانده نیروهای Yorha و دو شخصیت جادویی بازی، یعنی Adam و Eve به اشتراک گذاشته است که بسیار زیبا هستند.

موضوعی که در مورد این طرح‌های هنری جالب به نظر می‌رسد این است که آقای ناگای که این طرح‌ها را در استودیوی خود، CyDesignation (که شامل آقای آکیهیدو یوشیدا، طراح شخصیت اصلی بازی می‌شود) و به دلخواه تهیه کرده است. این بدان معی است است که این طرح‌های هنری و مفهومی بخشی از کار ساخت بازی NieR: Automata محسوب نمی‌شوند و تنها الهاماتی از آن‌ها گرفته می‌شود. در واقع این دو طرح در وقت آزاد آقای ناگای طراحی شده است. شما می‌توانید این تصاویر هنری و زیبا را در زیر مشاهده کنید.

عنوان NieR: Automata در تاریخ ۲۳ فوریه سال ۲۰۱۷ در ژاپن و برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار این عنوان در مناطق غربی (که علاوه بر پلی‌استیشن ۴ برروی استیم نیز منتشر می‌شود) ، اوایل سال ۲۰۱۷ اعلام شده است.

nieryuyanagai 1 nieryuyanagai 2

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

طراح شخصیت NieR: Automata تصاویر هنری زیبایی را به اشتراک گذاشت - گیمفا
طراح شخصیت NieR: Automata تصاویر هنری زیبایی را به اشتراک گذاشت - گیمفا
طراح شخصیت NieR: Automata تصاویر هنری زیبایی را به اشتراک گذاشت - گیمفا
طراح شخصیت NieR: Automata تصاویر هنری زیبایی را به اشتراک گذاشت - گیمفا
طراح شخصیت NieR: Automata تصاویر هنری زیبایی را به اشتراک گذاشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • UNESISM گفت:

    من باید یه چند واحد متد زیبا شناسی از منظر گیمفا برم

  • Delta 6 گفت:

    مقایسه کنسول و PC : اساسا کنسول خودش بدست رایانه طراحی میشه.تو دنیای امروز همه چیز رو بوسیله رایانه طراحی میکنن حتی رباط میسازن.تمام بازیها با رایانه ساخته میشم تو خونه اکثر شما رایانه هست.اساسا بازی از ابتدا با رایانه ساخته و برای کنسول برنامه ریزی میشده.اما به مرور زمان برای رایانه هم ساخته شده هر چند اصلا رایانه برای بازی نیست اما قدرت رایانه در اجرای بازی از هر کنسولی بیشتره. اخیره دیگه مادربوردها و کارتهای گرافیک زیادی با پسوند Gaming داره به بازار عرضه میشه.اگه رایانه وجود نداشته باشه مطلاقا کنسولی هم وجود نخواهد داشت.شما در کنار رایانه میتونید از وسایل دیگه ای استفاده کنید که یکی از مهم ترین اونا چاپگره که کاربرد وسیعی داره.اما کنسول فقط برای بازی است و بس.کلا این دو در یک کلاس نیستندبطور کلی رایانه استفاده های بیشماری داره که کمترین شون اجرای بازیه و اساسا هر کسی برای بازی باید بره سمت کنسول.اما رایانه مزیت هایی داره که باعث شده گیمرهای بیشتری به خودش جذب کنه حتی درامد حاصل از فروش رایانه برای استفاده گیم بیشتر از دو برابر فروش کل کنسول هاست.کیفیت اجرای بازی در رایانه بمراتب بالاخره.کارتهای گرافیک گران قیمتی همانند GTX 1080 تولید شده اند که به تنهایی به اندازه یک کنسول قیمتشونه.تعداد بازیهای تولید شده برای رایانه خیلی بیشتره و شما میتونین بازیهای ده سال پیش رو هم رو رایانه اجرا کنین حتی بازیهای بعضی کنسولهای قدیمی مثل سگا و میکرو تا خاطراتتون زنده بشه.در حالی که در طی چنین مدتی کنسول ها حداقل دو نسل عوض میشن روی کنسول جدید دیگه اون بازیا قابل اجرا نیستن.بیشتر بازیهای مهم و معروف مولتی پلتفرم بوده و فقط تعداد کمی عناوین انحصاری AAA برای کنسولها وجود داره که تنها دلیل موجه برای خرید کنسول است چه بسا اگه بازیهایی مثل uncharted چند مورد دیگه نباشن خرید کنسول توجیه اقتصادی نداشته باشد هر چند قیمت رایانه گران است اما گران بودن هر چیزی نشان از کیفیت بالاتر ان دارد)بگذریم از بحث بازیهای کپی وکرکی و اشتراکی) .بیشتر بازیها رو کنسول با نرخ فریم ۳۰ در ثانیه اجرا میشن که این یعنی بال بال زدن روی تیغه لگ و افت فریم.چه بسا عناوین خوبی همانند AC Unity و Just Cause 3 که بهینه درستی نداشتن و در رایانه اجرای بهتری داشتن و در کنسول در افت فریم بسرمیبردند البته عکس این قضیه هم در مورد Batman Arkham Knight صدق میکند که یک نمونه نادر است و بطور کلی حتی اگه بازیهای مولتی پلتفرم بخوبی برای رایانه بهینه نشده باشن باز هم به دلیل قدرت مهار نشدنی و افسار گسیخته PC فریم بالاتری نسبت به کنسول میدهند.یکی از ایراداتی که به PC وارده لازمه ان برای ارتقا سخت افزارش میباشد که البته با یک برنامه ریزی خوب میشه یک PC قدرتمند داشت و فقط بعد سه یا چهار سال شما مجبور به تعویض تنها گرافیک ان خواهید بود،هر چند که هنوز هم کارتهای چند سال پیشی مثل ۷۹۷۰ و GTX680 در بازیهای فعلی حرفهایی برای گفتن دارن و اگه به فکر ۴K نباشید)اساسا ۴K مال پولدارهاست و برای سیستمهای بالای ۷ میلیون مناسبه) و انتظار خیلی زیادی نداشته باشید در ۱۰۸۰ پیکسل و سطح گرافیکی متوسط یا حداقل با همین کارتهای منقرض شده میتونین فریمی بالاتر از کنسول دریافت کنید.
    نتیجه این که کنسول فقط مخصوص بازیست اما رایانه یک اچار فرانسه همه کاره است که بسته به نوع استفاده از ان کاربر سیستم خاصی برای خود سر هم کرده و از ان بهره میبر.خلاصه دنیا در دستان رایانه میچرخه.این یک غلو نیست بلکه حقیقته تمام وسایل الکترونیکی و حتی تمام خودروها و وسایل نقلیه و…. بوسیله رایانه طراحی میشوند. رایانه و کنسول نباید با هم مقایسه بشن چون از هیچ لحاظ هم وزن هم نیستن و نمیتونن با هم کشتی بگیرن.حال اگر فقط از لحاظ گیم بخوان مقایسه بشن هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و از لحاظ گیمرهای کنسول شما صاحب بازیهای انحصاری میشید.کنسول برای گیم ساخته شده و اساسا از لحاظ گیمرهای کنسول واسه بازی باید سمت کنسول امد.البته PC گیمرها هم دلایلی زیاد و موجه برای خرید یک سیستم گیم دارند و کاربر با توجه به بودجش میتونه سیستم مورد نظر را جمع کرده و از بازیهای بیشمار PC لذت ببره.( خصوصا که اینجا بازیها کپی و کرکی موجوده و اونایی هم که کرک نمیشن رو میشه به روش اشتراکی استفاده نمود.حالا این که کنسول بازها به این روش ها میگن دزدی با چیزی مثل این رو کار نداریم.و فرض رو بر این بگیریم که PC گیمر هم فقط بازی اورجینال بخره .(
    کیفیت اجرای بازیها در کنسول و PC اصلا با هم قابل مقایسه نیستن و رایانه هر چه قدرتمندتر باشه میتونه فریم بالاتری رو برایشما فراهم کنه تا از بازی لذت ببرین.در ضمن گیمرهای PC خیلی بیشتر از گیمرهای کنسولند و بازی مثل counter strike global offensive تعداد بیشماری بازیگر انلاین داره و حتی بعضی کشورها برای خود تیم کانتر استریک دارند و در مسابقاتی که برگزار میشه تیم برنده حتی چندین میلیون دلار به جیب میزنه.
    (بشخصه فکر میکنم تو یک بازی شوتر یا جهان ازاد استفاده از موس و کیبورد خیلی راحت تر ازJoystick است.البته برعکس این قضیه هم واسه گیمرهای کنسول قادقه)
    در پایان باید گفت که کنسول فقط و فقط ساخته شده برای بازی.در حالیکه رایانه اصلا برای بازی ساخته نشده ) هر چند حالا دیگه مادربورد و گرافیک گیمینگ هم ساخته شده )قدرت بمراتب بیشتری در اجرای بازیها داره.قدرتی بی نهایت.اجرای گیم کمترین کاریه که میتونه انجام بده و این فقط یک چشمه از کاربردهای وسیع رایانه است.پس بهتره هر گیمری با توجه به سلیقش پلتفرم خودشو انتخاب کنه و از ایجاد بحث های الکی جدا خودداری کنه چرا که این بحث ها راه به جایی نمیبره و هر گیمری فن ثلتفرم خودشه.این که چه بازی واسه فلان کنسول میاد واسه بقیه پلتفرم ها نمیاد فقط دلیلی برای خرید ان کنسول است و چه بسا اگه هیچ بازی انحصاری نبود دلیلی برای خرید کنسول وجود نمیداشت)با توجه به بازیهای ارزون و کپی بازار ما همینطوریش هم بیشتر گیمرها رو PC بازها تشکیل میدن.).
    بهتره هر فرد از پلتفرم خودش لذت ببره فقط همین

  • GoodHunter گفت:

    یه خانم بود ساکن استرالیا عکس پروفایلش همین NieR بود الان اینو دیدم یادش افتادم خیلی وقته نظر نذاشته کسی ازش خبر داره؟

  • ragnaros گفت:

    فقط تصویر دوتا G.a.y !!!

  • silver eye گفت:

    اون چیزی که واضحه اینه که ز.ن و مرد اینا از برنامه من.حرف فمینیستی دارن تبعیت می کنن.
    اغراق و ان.حراف در شخصیت هایی مثل بیونتا یا همین یورها و یا شخصیت های انیمه هایی مثل akame ga kill یا kill la kill یا گل سر سبد انیمه های فمینیستی یعنی س.گ و قیچی که ارجاعی مستقیم به کتاب اتاقی برای خود اثر یکی از بزرگان فمینیسم یعنی آدلاین ویرجینیا وولف هست دیده میشه شخصیت ها در این آثار اسم ز.نانه دارن با اندام ز.نانه ولی عملا مرد هستن و مردها رو هم به اشکال مختلف تحقیر میکنن. کلا هر کس بخواد در باره اندیشه ها و خواسته های فمینیسم آگاه بشه دو کتاب اتاقی برای خود و جنس دوم سیمون دوبووار ما.در فمینیسم رو بخونه همه چیز رو روشن میکنه.

طراح شخصیت NieR: Automata تصاویر هنری زیبایی را به اشتراک گذاشت - گیمفا
طراح شخصیت NieR: Automata تصاویر هنری زیبایی را به اشتراک گذاشت - گیمفا