الکترونیک‌آرتز: Mass Effect Andromeda عنوانی تماشایی است - گیمفا
الکترونیک‌آرتز: Mass Effect Andromeda عنوانی تماشایی است - گیمفا
الکترونیک‌آرتز: Mass Effect Andromeda عنوانی تماشایی است - گیمفا
الکترونیک‌آرتز: Mass Effect Andromeda عنوانی تماشایی است - گیمفا

الکترونیک‌آرتز: Mass Effect Andromeda عنوانی تماشایی است

شایان مددی
۰۸:۰۰ ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
الکترونیک‌آرتز: Mass Effect Andromeda عنوانی تماشایی است - گیمفا

در طول UBS Global Technology Conference، مدیر ارشد مالی الکترونیک‌آرتز یعنی بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen)، نظر خود درباره‌ی Mass Effect Andromeda که تا چند ماه دیگر عرضه می‌شود را به اشتراک گذاشت.

اول از همه، یورگنسن این عنوان را تحسین نمود، آن را یکی از بهترین‌های Mass Effect برشمارد و “عنوانی تماشایی” توصیفش کرد:

Mass Effect عنوانی عالی است که مردم آن را دوست دارند و سبک علمی-تخیلی و اکشن را با هم ترکیب کرده و Andromeda یکی از بهترین‌های این سری است که تاکنون دیده‌ام. منظور من این است که با یک بازی تماشایی طرف هستم.

یورگنسن همچنین به این موضوع اشاره کرد که تاریخ انتشار Andromeda مشخص نبوده و الکترونیک‌آرتز دقیق مطمئن نیست که تا قبل از اتمام سال مالی جاری آن را عرضه کند یا خیر:

من فکر می‌کنم که این عنوان، چه در امسال و چه در سال آینده عرضه شود، فروش خوبی را با خود به ارمغان می‌آورد و ما هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی را مشخص نکرده‌ایم، ولی به احتمال زیاد در پایان سال مالی جاری یا سال آینده آن را وارد بازار کنیم. در حال حاضر، مطمئن نیستیم اما بستگی به این دارد که این محصول ما، در چه زمانی کارش به اتمام می‌رسد و تکمیل می‌شود. در آخر، Mass Effect محصولی است که فروش خوبی را از یک تا سه سال به همراه دارد و ما به فروش آن ادامه می‌دهیم زیرا عنصر مهمی در کسب و کار ماست.

با این حال، در آخرین گزارش مالی الکترونیک‌آرتز برای سه‌ماهه‌ی دوم سال مال جاری، این شرکت اعلام کرد که Andromeda در لیست بازی‌های امسال قرار دارد. مدتی قبل هم خود یورگنسن به این موضوع اشاره کرده بود که مراحل ساخت این عنوان به خوبی پیش می‌روند ولی اگر نیاز باشد، الکترونیک‌آرتز انتشار آن را با تاخیر مواجه خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

الکترونیک‌آرتز: Mass Effect Andromeda عنوانی تماشایی است - گیمفا
الکترونیک‌آرتز: Mass Effect Andromeda عنوانی تماشایی است - گیمفا
الکترونیک‌آرتز: Mass Effect Andromeda عنوانی تماشایی است - گیمفا
الکترونیک‌آرتز: Mass Effect Andromeda عنوانی تماشایی است - گیمفا
الکترونیک‌آرتز: Mass Effect Andromeda عنوانی تماشایی است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • OLDKRATOS گفت:

    همون روزی که نسخه ی ٣ رو تموم کردم میدونستم این فرانچایز ادامه داره،با اینکه bioware اعلام کرده بود آخرین نسخه ی mass efect خواهد بود.
    مرحله ی آخر mass effect 3 وقتی شپرد در سفینه رو باز میکنه و به پایین نگاه میکنه پسر بچه ای رو میبینه که داره بهش نگاه میکنه،و سفینه اونجارو ترک میکنه
    این نسخه مطمعنا ارتباطی با اون پسر بچه داره

    • amir_hosine گفت:

      تا جایی که من می دونم هیچ ربطی نداره
      بنرامه شروع حرک این ها از به سوی کهکشان اندرومدا ، قبل از واقیعه mass efect 1 شروع میشه و اواخر داستان mass efect 2 حرکت می کنن به سمت کهکشان اندرومدا
      اینطور که گفتن این بازی ربطی به سگانه نخواهد داشت.

      • دوست عزیز اندرومدا بعد از نابود شدن ریپر هاست!!! یعنی بعد از ۳ گانه مس افکت!!!!! شما اون تریلری ندید که باقی مونده Citadel تو کهکشان سرگردونه!!!! درسته گفتن ربطی نداره به سریا قبل ولی یکی از مدیران ارشد bioware گفته داخل صفحه تویترش شپرد در اندرومدا حضور دارد ولی قابل دیدن نیست!!! بیشتر هم نمی تونم توضیح بدم!!!! اینو گزاشته بود تو صفحه رسمی bioware….مثلا شما فکر کردی مثل ارباب حلقه هاس بعد از سری سوم برن به گذشته قبل از وقایع که تو ارباب ۱ افتاد هابیتو بسازن؟؟؟ 😐 والا اینجور که ما نتیجه گرفتیم با خبر های منتشر شده از این سری این بود که گفتیم اگر شما منبع متعبر تری از صفحه رسمی تویتر bioware دارین به ما هم بگید استفاده کنیم!!!

        • دوست عزیز اونیکه شما دیدین بقایای سیتادل نبود، بلکه arc hyperion بود که بوسیله اون به اندرومدا مسافرت کردن، اگه به سایت masseffect*com مراجعه کنی تو قسمت the andromeda initiative و قسمت calendar زمان هایی که هرکدوم از وقایع بازی اتفاق افتادنو میبینی، شروع اندرومدا بین مس افکت دو و سه هست، اینم که میگی شپرد هست ولی قابل دیدن نیس دقیقا همینه، در بازه زمانی شروع بازی شپرد هس ولی خب قابل دیدن نیس! دلیلی هم که پایان مس افکت ۳ رو اندرومدا تاثیر نداره هم همینه

          • https://mobile.twitter.com/bioware?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor

            دوست عزیز این صفحه تویتر Bioware هست! اگر شما بهش مراجعه کنید متوجه عرضه بنده می شید!!! والا ما حرفی از خودمون در نمیاریم همچی با مدرک می گیم!!! شما یه بار دیگه بفرماید تریلر ها رو مشاهد کنید متوجه می شید حتی تو تریلر که روز N7 اومد می بینیم که تو سیاره Tuchanka با هیولای باستانی کروگان ها دارن مبارزه می کنن…. اگر بین مس افکت ۲ و ۳ اتفاق اافتاده چرا سیارشون اونطوریه؟ دوباره تریلر هارو ببنید!

      • Ali Nietzsche گفت:

        امیر حسین جان، تیزر بازی که بنشر رسید نشون داد بازی ۶۰۰ سال بعد از نسخه سوم در جریانه :yes:

        • amir_hosine گفت:

          خوب ۶۰۰ سال در راه بودن دیگه 🙁
          تلپروت که نمی کنن به اندرومدا
          مس ریلی هم که توی اندرومدا نیست تا بخوان بپرن برن اندرومدا
          در زمان بازی دوم حرکت می کنن و ۶۰۰ سال در راهن و می رسن به اندرومدا
          اولیش سفینه هایپریون حرکت کرد بعد هم برقیه ارک ها همراه نکسوس

          • دوست عزیز من نمی دونم کی به شماها اینوگفته!!!! یکی میگه قبل از مس افکت ۱ بوده…یکی میگه بین مس‌افکت ۲.۳‌بوده بابا توی تیزری که روز N7 اومد دیگه خودشون گفتن‌ ۶۰۰ سال بعد از اون اتفاق افتاد…. لاقل حرفه مارو قبول ندارین برین‌فرم مس افکت تو سایت Bioware بپرسین ببنید چی جوابتونو می دن…..

    • P30PlayBox گفت:

      خطر اسپویل گرفتگی!!! :evilgrin:
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      دادا یادمه که اون پسرک “اول نسخه سوم بازی” بعد از اینکه سوار سفینه می شه بعد از حمله رپلرها فورا منهدم میشه! آخر بازی هم روح پسرک! توضیحاتی به فرمانده شپرد درباره انتخاب آبی یا سبز یا قرمز میده!
      البته شاید تو نسخه بعدی با DNA، پیکر پسرک دوباره بازسازی بشه! چیزی که انتظار داشتم تو همون نسخه سوم اتفاق بیوفته.
      در کل به نظرم نسخه جدید این بازی اگر ربطی به سه گانه قبلی داشه باشه یا نداشته باشه عالی خواهد بود چون سازندگان قدرتمند قبلی (bioware & ea) پشتیبان نسخه جدید هستن. :yes:

      • داداش اونی که شما میگی catalyst بود که فرم پسر بچه ای که شپرد میشناختتش و مرده بود رو برای ارتباط با شپرد به خودش گرفته بود، در ضمن شروع mass effect andromeda بین بازه ی زمانی نسخه های ۲و۳ اتفاق میفته و ششصد سال تو خواب به سر میبرن، پس عملا نه از Catalyst چیزی میدونن و شاید نه حتی از ریپر ها، اینم بخونی بد نیس یه جایی دیدم کپی کردم
        As for the end, when the Catalyst takes the kid’s form, I’m thinking it’s just a construct, an image taken from Shepard’s mind so that there’s something familiar for our hero to interact with.

    • mhs gamer گفت:

      کل فرانچایز Mass Effect تماشایی هست. :shy:
      :-)) حتی رکورد گینس بیشترین تعداد دیالوگ رو هم Mass Effect 3بعد ازGTA IV داره. 😯

    • Normandi 7 گفت:

      پایان مس افکت ۳ شپرد از سفینه نگاه میکنه ، پسر بچه هرو میبینه !!!!!!! وات ، این صحنه که میگی مربوط به شروع بازی مس افکت ۳ هست جایی که ریپرها به زمین حمله میکنن و اشلی با نرمندی ۷ میاد سراق شپرد و اندرسون که شپرد همراه سفینه میره و پسر بچه رم که میگی داخل یکی از سفینه های نجات میبینه که توسط ریپرها منفجر میشه اون سفینه و باعث میشه شپرد بارها کشته شدن اون پسر بچرو بصورت کابوس ببینه ، حالا پایان مس افکت ۳ ، سه تا پایان کلی داره ، تلفیق موجودات ارگانیک و سینرژیک با هم که پایان سبز هست ، پایان قرمز خوب که ریپرها و تمام موجودات سینرژیک از بین میرن از جمله هوش مصنوعی نرمندی ۷ و پایان ابی خوب که شپرد با مرگش تبدیل میشه به یک واحد کلی کنترل کننده ریپرها ، اگه امتیازت بالای ۵۰۰۰ میبود تو پایان قرمز شپرد زنده میموند که وابسطه به انلاین بازی کردن بود ، اون پسر بچه اخر داستانم که با شپرد صحبت میکنه یه هوش مصنوعی هست که ریپرها رو کنترل میکنه و به شکل پسر بچه اول بازی که کشته شد و بصورت یک هولوگراف خودشو نمایش میده ، حالا در پایان مس افکت ۳ تمام مس ریلی ها که نقاط مختلف کهکشان رو بهم وصل میکردن از بین رفتن و ارتباط نژاد انسانها کلا با باقی سیارات قطع شد ، در شروع اندرومدا که صد ها سال پس از پایان مس افکت ۳ هست ، چون تعداد انسانها افزایش پیدا کرده دیگه محل زندگیشون برای زندگی انسانها کارامد نیست ، نژاد انسان دنبال مکان های دیگه برای زندگی بشر میگردن و فلسفه اندرومدا هم همینه کاوش در نقاط مختلف کهکشان

  • تاخیر بخوره اما خوب از آب دربیاد بهتره ازینکه زود بدن بیرون اما افتضاح!

  • peen گفت:

    فقط خواهشا لطفا ماموریت های جانبی اش مثل dragon age inquisition نباشه که افتضاح ترین بخش بازی به اون خوبی همین ماموریت های جانبی چرت چرت تکراری تکراری تکراری خسته کننده و……….. بود

  • sajaddidas گفت:

    معلومه تماشایی خواهد بود ولی هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه

  • INJURED گفت:

    از بزرگ نشون دادن یه بازی خوشم نمیاد.
    خاطرات تلخمون رو زنده نکن

  • sarfaraz گفت:

    میدونم بچه های خیلی زیادی هستند ک شب رو با خواب شپرد و mass effect میگذروندن 😎 هنوز هم خیلی از شما عاشق این عنوان بوده و هستید :heh: اما واقعا نمیدونم ب چ دلیل؟؟؟ داستان بی سر وته :mean: سفینه داغون :beatup: کاراکتر های غیر طبیعی :pain: گیم پلی افتضاح :shutmouth: فقط بخشی از این عنوان هست اما با این وجود هنوز افرادی هستند ک جونشون واسه بازی کردن این عنوان رد میره :rotfl: گیم پبلی سری ۴ رو دیدید؟ اصلاب نسل ۸ نمیخوره 😐 موتوری ک بازی استفاده کرده هم قوی نیست :dazed: تنها و تنها دلیل نوشتن این کامنتم تریلر سینمایی اونه ک با اصل بازی ۳۶۰ فرق داره :hypnotized: باز هم میگم گندی دیگر در راه هست :rotfl: :rotfl: کمی فقط کمی با دید باز ب بازی نگاه کنید :cowboy: واقعا ب چ چیز این بازی دل خوش کردید :pirate: وقتی کامنت ها رو میخونم ب نظرم میرسه ی مشت ادم مواد مصرف کرده اومندن نظر دادن :poop: هنوز هم کسایی هستن ک خاطره های تلخ سری های قبل را یادشونه بهترین عنوان فضایی ک من تا ب حال دیدمdead space 2 , 3 ب خاطر گیم پلی عالی بود از ی بازی نسل هشتمی بیش از این ها باید انتظار داشت خودتون رو الکی گول نزنید حالا میتونید دیس لایک ها تون رو ب ط رفم حواله کنید :no: :yawn:

الکترونیک‌آرتز: Mass Effect Andromeda عنوانی تماشایی است - گیمفا
الکترونیک‌آرتز: Mass Effect Andromeda عنوانی تماشایی است - گیمفا