رئیس Tequila Works: شاید Rime خیلی زود رونمایی شد اما بازی‌بازان با مشاهده نسخه نهایی خشنود خواهند شد - گیمفا
رئیس Tequila Works: شاید Rime خیلی زود رونمایی شد اما بازی‌بازان با مشاهده نسخه نهایی خشنود خواهند شد - گیمفا
رئیس Tequila Works: شاید Rime خیلی زود رونمایی شد اما بازی‌بازان با مشاهده نسخه نهایی خشنود خواهند شد - گیمفا
رئیس Tequila Works: شاید Rime خیلی زود رونمایی شد اما بازی‌بازان با مشاهده نسخه نهایی خشنود خواهند شد - گیمفا

رئیس Tequila Works: شاید Rime خیلی زود رونمایی شد اما بازی‌بازان با مشاهده نسخه نهایی خشنود خواهند شد

صدرا صالحی
۱۳:۲۷ ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
رئیس Tequila Works: شاید Rime خیلی زود رونمایی شد اما بازی‌بازان با مشاهده نسخه نهایی خشنود خواهند شد - گیمفا

Tequila Works زمانی که ویدیوی Rime را در کنفرانس گیمزکام ۲۰۱۴ سونی نشان داد معروفیت زیادی کسب کرد. این استدیو اسپانیایی توجه زیادی را با آن ویدیو به خود جلب کرد به طوری که رسانه‌ها و بازی‌بازان این بازی را با عناوین قابل احترامی چون Zelda و ICO مقایسه می‌کردند. با گیمفا همراه باشید.

با این حال از آن زمان Tequila Works سکوت اختیار کرد تا این که ما بالاخره دانستیم که این تیم اسپانیایی آی‌پی بازی‌ را از سونی خریداری کرده‌ بود. اکنون عنوان Rime به نظر می‌رسد قرار است در سال ۲۰۱۷ عرضه شود.

در مصاحبه‌ای که اواخر دیروز توسط  GamesIndustry.biz منتشر شده بود، رئیس Tequila Works اقای رائول روبیو اعتراف کرد که شاید نشان دادن این عنوان در سال ۲۰۱۴ خیلی زود بوده است و آن‌ها شک و تردیدهایی که پیرامون بازی است را درک می‌کنند.

ما کاملا درک می‌کنیم. اگر بازی تاخیر بخورد و یا حتی بازی در ذهنتان به دلیل این‌که تا به حال تاریخ عرضه‌ای داده نشده تاخیر بخورد ، با خود فکر می‌کنید: «حتما یک جای کار آن‌ها می‌لنگد» و سپس شایعه‌ها پخش می‌شوند.مردم می‌گویند که هرجا دود است آتش نیز هست اما بعضی اوقات زمانی که دود است دیگر چیز دیگری به غیر از دود نیست…به عنوان یک بازی‌باز من درک می‌کنم.شما چیزی را انتظار دارید و می‌خواهید بازی را تجربه کنید ولی نمی‌توانید.بنابراین نیاز به تلاش برای پیدا کردن دلیل آن را می‌بینید.

اگر به گذشته بخواهیم نگاه کنیم شاید نشان دادن بازی در آن زمان خیلی زود بود اما این به دلیل آن نیست که تریلر واقعی یا صادقانه نبود بلکه آن خود بازی واقعی بود.اما بعضی اوقات زمانی که بازی‌باز چیزی را روی صفحه نمایش می‌بیند فکر می‌کند که این همان اثر نهایی است.گرافیک آن عالی است پس ساخت بازی تمام شده است. اما به این آسانی نیست. توسعه بازی به این معناست که شما زمان زیادی را به ارتقا دادن محصول نسبت به ساختن محتویات بگذرانید.

روبیو سپس اضافه کرد که به نظرش مردم با تجربه نهایی شگفت‌زده خواهند شد که قرار است نگاه کوتاهی به آن در اوایل ۲۰۱۷ داشته باشیم. زمانی که Tequila Works  بعد از یک مدت زمان خیلی طولانی بیشتر از این عنوان نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رئیس Tequila Works: شاید Rime خیلی زود رونمایی شد اما بازی‌بازان با مشاهده نسخه نهایی خشنود خواهند شد - گیمفا
رئیس Tequila Works: شاید Rime خیلی زود رونمایی شد اما بازی‌بازان با مشاهده نسخه نهایی خشنود خواهند شد - گیمفا
رئیس Tequila Works: شاید Rime خیلی زود رونمایی شد اما بازی‌بازان با مشاهده نسخه نهایی خشنود خواهند شد - گیمفا
رئیس Tequila Works: شاید Rime خیلی زود رونمایی شد اما بازی‌بازان با مشاهده نسخه نهایی خشنود خواهند شد - گیمفا
رئیس Tequila Works: شاید Rime خیلی زود رونمایی شد اما بازی‌بازان با مشاهده نسخه نهایی خشنود خواهند شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

رئیس Tequila Works: شاید Rime خیلی زود رونمایی شد اما بازی‌بازان با مشاهده نسخه نهایی خشنود خواهند شد - گیمفا