پلی‌استیشن 4 اسلیم هم اکنون در دسترس است | گیمفا
پلی‌استیشن 4 اسلیم هم اکنون در دسترس است | گیمفا
پلی‌استیشن 4 اسلیم هم اکنون در دسترس است | گیمفا
پلی‌استیشن 4 اسلیم هم اکنون در دسترس است | گیمفا

پلی‌استیشن ۴ اسلیم هم اکنون در دسترس است

فرشاد سامانی
۲۲:۲۴ ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
پلی‌استیشن 4 اسلیم هم اکنون در دسترس است | گیمفا

امروز دستگاه جدید شرکت سونی به نام پلی‌استیشن ۴ اسلیم در فروشگاه‌ها عرضه شد. قیمت این دستگاه ۳۰۰ دلار بوده و نسبت به مدل پیشین ۳۰ درصد کوچکتر و مصرف انرژی آن بهتر می‌باشد.

یکی از بهترین باندل‌های این دستگاه مربوط به Uncharted 4: A Thief’s End  است که شامل دستگاه و یک کپی از بازی شرکت ناتی داگ می‌باشد و ۳۰۰ دلار قیمت دارد.

انتشار پلی‌استیشن ۴ اسلیم در حالی صورت می‌گیرد که حدود یک ماه پیش شرکت مایکروسافت کنسول جدید خود یعنی ایکس‌باکس وان اس را عرضه نموده بود که قیمت آن از ۳۰۰ دلار شروع می‌شود.

پیش از این شرکت سونی در مورد عرضه این کنسول در آسیا اعلام کرده بود که هنگ هنک، تایوان و کره پلی‌استیشن۴ اسلیم را اول از همه در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور ماه) دریافت می‌کنند. همچنین این کنسول در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور ماه) در سنگاپور عرضه خواهد شد و کمی بعد از آن شاهد عرضه‌اش در کشورهای دیگر آسیایی خواهیم بود.

در این هفته همچنین شاهد عرضه بروز رسان ۴٫۰۰ پلی‌استیشن ۴ بودیم که شامل تغییرات مهمی در ظاهر سیستم بوده است. در این بروز رسان همچنین قابلیت استفاده از پوشه‌ها افزوده شده تا امکان مدیریت بهتر دستگاه امکان پذیر باشد.

پلی‌استیشن ۴ اسلیم تنها سیستمی نیست که شرکت سونی در امسال عرضه کرده است، در ماه نوامبر شاهد عرضه پلی‌استیشن ۴ پرو خواهیم بود. قیمت این دستگاه ۴۰۰ دلار بوده و نسبت به مدل موجود قدرتمندتر می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پلی‌استیشن 4 اسلیم هم اکنون در دسترس است | گیمفا
پلی‌استیشن 4 اسلیم هم اکنون در دسترس است | گیمفا
پلی‌استیشن 4 اسلیم هم اکنون در دسترس است | گیمفا
پلی‌استیشن 4 اسلیم هم اکنون در دسترس است | گیمفا
پلی‌استیشن 4 اسلیم هم اکنون در دسترس است | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ALIREZA A.T.A گفت:

    ای بابا من فکر میکردم خیلی دیر تر عرضه شه :rotfl:
    یکی بره بهشون بگه سه هفته پیش عرضه شده 😀

  • Mohi.b گفت:

    خسته نباش 😀 😀
    اوایل شهریور اومد :laugh:

  • یه چند تا مقایسه سایزps4 slim با xb1s هم اومده بگذارید لطفا

  • Matt Murdock گفت:

    میخواستم توی بازگشت به نسل ۸ بخرمش،ولی قیمت خوب پرو نظرمو عوض کرد

  • Sixaxis V گفت:

    نمیدونم موافقین یا نه اما ps4 معمولی که وزین تر بود! نه گنده بود نه اداپتور داشت! سخت افزارشم که مثل one s تغییر نکرده! Ps4 اولیه نظرم بی نقص تر از طراحیه جدیداست

  • دوستان من یه سوال داشتم میخوام تا عید یا نهایتا تابستون آینده یه پرو یا لب تاپ گیم بخرم
    اگه بخوام کنسول بگیرم به یه صفحه نمایش هم احتیاج دارم و میتونم تا سه تومن برا کنسول و صفحه نمایش خرج کنم
    اگر بخوام پی سی بگیرم هم تا پنج تومن با همه چیز هاش ولی یکی از دلایلی که منو به شک میندازه احتمال کم بودن ایرانی تو استیم و مشکلات که مثلا بعضی بازی درست نصب نمیشه یا دانلود میکنی اکسترکت نمیشه و اینجور مسائل منو به شک میندازه حالا راهنمایی میخوام بدونم خرید کدوم بهتر و اینکه من بعد تابستون زیاد وقت بازی ندارم ممنون میشم راهنماییم کنید 🙂

    • سلام بنظر من یه پلی استیشن ۴ بخری بهتره هم درد سر کتر داره هم ایرانی برا انلاین زیاده هم انحصاری های زیادی دار هو قراره بیاد اکانت هکی هم هست اگه نگران قیمت بازی هستی

    • کنسول بگیر بزار پرو بیاد بگیر خیلی ارزشش بالاست . اینایی هم که گرون میخرن میرن از گرون ترین جا قیمت میکنن که بیان به بقیه بگن خیلی گرونه !!! اونقدرام که میگن گرون نیست .پرو بیاد اگه یکم رو داشته باشی و با یه فروشنده رفیق شی قیمت واقعی بهت میده یه رفیقه فروشنده دارم که نمیدونم با چه حسابی ولی پی اس ۴ رو برام ۹۰۰ تومن قیمت میگه و دست دوم هم نیست و یه ترا هم هست از نزدیک هم دیدمش .
      یکم بیشتر بگرد موقع خرید کردن و یکم هم پر رو و تخس باش ارزونتر و بهتر بخر .
      اگه از بازیای سونی بگذری ضرر بزرگی کردی قبلا کنسول داشتم و خیلی حال میداد .
      کسایی که از سونی بد میگن هیچی از گیم نمیدونن بازی رو دست گاد آف وار نیست و سونی یه استاندارد به حساب میاد .
      وقتی سونی هست فکر کردن به گزینه های بعدی یه اشتباه به حساب میاد حالا خود دانی .
      ادمین تایید کن مرسی .

    • blackcity گفت:

      خوب مطمئناً یه کنسول بازی خیلی بهتره ، یه led 4k بگیری با صفحه نمایش ۴۸ چیزی حدود ۳ تومن و کنسول بازی هم که ۱۲۰۰ پولشه ، سرجمع ۴٫۲ دسته هم اضافه برداری ۴٫۴
      بقیش هم بازی بخر ، مهمترین ویژگی کنسول از نظر من “خیالت از اجرا شدن و لک نداشتن راحته !”
      اگه پولت میرسه حتماً پرو بخر

    • dark one گفت:

      قطعا خرید PC در حال حاظر بهترین انتخابه
      دیگه تغریبا اخر های نسله . هر کنسول بخری ۳ ۴ سال دیگه باید با کنسول جدید عوضش کنی
      اما شما با خرید یک PC با قیمت ۵ میلیون (که کمترش هم می تونی ببندی با وجود گرافیک های قوی و جدیدی که اومده) می تونی این نسل رو با حداکثر گرافیک ممکن به اتمام برسونی و نسل بعد رو با کمتر کردن گرافیک بازی کنی.
      حتی می تونی تا اون پول جمعه کنی و یک کنسول بخری (یا سیستمت رو با قیمت کمی ارتقا بدی)

      و توجه کن که مانیتور ها ارزون تر از tv هستن. پس از این نظر شما پول کمتری نسبت به کنسول میدی.(همینطور تجربه عالیه مولتی اسکرین که در بازی ها واقعا لذت بخشه)

      کمبود ایرانی توی استیم ! 😐
      اها جوک بود 😀 . خیلی باحال بود ایول :laugh: خندیدم
      مطمعن باش پلیر ایرانی توی استیم بیشتر از مجموعه پلیر های کنسول پیدا می کنی.
      به این هم توجه کن که غیر از استیم برنامه های دیگه ای هم مثل یوپلی و اورجین در استیم وجود دارن.

      شما سیستمت رو ببند و برو اشتراک ۵ دلار ماهانه origin access رو بگیر و به بیشتر از ۳۰ بازی روز دست رسی پیدا کن. بعد یک مدت هم برو از تخفیف های عالی استیم استفاده کن.

      درست نصب نشدن بازی و تمام مشکلات دیگه فقط مربوط به نسخه های کرکی میشه (پول نمی دی برای بزایت یک سری مشکلات هم برات پیش میاد. که تغریبا تمام اون ها هم به خاطر خراب کاری خود شخصه نه بازی کرکی _ مثلا پست مشکلات بازی ویچر رو نگاه کن. ۹۰ درصدشون نمی دونن چطور فایل ریجستری بسازن. این مشکل از بازی نیست)
      در مورد انحصاری هم نگران نباش
      از مجموعه تمام انحصاری های کنسول ها ، PC انحصاری های بیشتری داره ، ۳ تا ژانر (moba_strategy -mmo) که به جز چند تا استثناء فقط برای PC منتشر می شن
      و همینطور خیلی بازی های دیگه. فرق انحصاری های pc با کنسول ها اینه که هر کدوم از این ژانر ها (و حتی خود بازی ها) برای یک دسته خاصی از مردم جالبه

      مثلا اخرین بسته الحاقی بازی wow یعنی legion حدود ۳٫۳ میلیون نسخه فروخت ، توجه کن که از زمان انتشار نسخه اصلی بازی ۱۵ سال گذشته ! (بزرگ ترین انحصاری ps 4 یعنی انچارتد از این کمتر فروخته)

      به این هم توجه کن که وقتی کنسول می خری برای این که به خوای ازش به صورت موثر استفاده کنی باید کلی پول اشتراک بدی
      در حالی که توی pc رایگانه

      خرید pc توی روز اول قیمتش از کنسول بیشتر در میاد. اما در طولانی مدت با وجود تخفیف های بزرگی که استیم میزاره و همینطور تخفیف های اورجین و یوپلی و ۱۰۰ ها سایت که cd key بازی ها رو با تخفیف یا حتی رایگان بهت میدن ، باعث میشه در طولانی مدت خیلی هزینه کمتری بکنی نسبت به کنسول.

      pc نسل نداره. پس شما مهم نیست که سیستمت رو می بندی. هر وقت که شما سیستمت رو ببندی می تونی به تمام بازی هایی که تا به حال برای pc منتشر شدن دست رسی داشته باشی ، در حالی که روی کنسول باید التماس کنی تا بازی های نسل قبل رو برات ریمستر کنن.

      شما رو pc دست رسی به شبیه ساز ها داری.
      می تونی بازی های کنسول رو به صورت رایگان با شبیه ساز بازی بکنی.

      به عنوان اخرین مطلب هم اشاره می کنم به گرافیک فوق العاده بالاتر بازی ها در pc نسبت به کنسول

      شما رو به دیدن این ویدیو دعوت می کنم. (به جای * نقطه بزار)
      www*aparat*com/v/hfj5Q

    • اقا منم مثل تو اولایل همین تابستان این مشکل رو داشتم که یک لپ تاپ گیمینگ بگیرم یا از طرف دیگه ps4 بگیرم و برای کار های عادی مثل فیلم دیدن یک لپ تاپ معمولی بگیرم(در هر صورت به لپ تاپ نیاز داشتم)و در اخر ps4 و با لپ تاپ عادی گرفتم و واقعا هم راضیم و اون موقع یک نفر بهم گفت با ۴ یا ۵ نمیتونی لپ تاپ گیمینگ بگیری چون لپ تاپ برای گیم نیست و باید بالای ۸ میلیون داشته باشی تا لپ تاپ گیمینگ واقعی بخری که برات کار کنه.و الان میفهمم اون متخصص راست گفته بود و با خرید اون لپ تاپ گیمینگ اشتباه بزرگی میکردم

    • Battousai گفت:

      سلام عزیزم!
      یه کنسول درکنار یه پی سی رده پایین ، اکثر نیازاتو برطرف می کنه.
      با حدود یه تومن و خورده ای می تونی یه پی سی با گرافیک آن بورد داشته باشی (که قابلیت ارتقا داشته باشه)، برای بازی هم کنسول خیلی به صرفه تره .
      من خودم هم پی سی دارم هم ps4 , هر کدومشون لذت خودشو داره ، اما به نظر من اکثر بازیای انحصاری کنسولا فراتر از یه بازی معمولی هستن ، تاپ ترین سیستم بازارم که ببندی از این بازیا بی بهره ای . یعنی واقعا حیفه یه بازی مثل heavy rain رو از دست بدی ، یا همین horizon یا days gone که قراره تا اخر همین امسال بیان.

    • EDWiN گفت:

      ببین دوست عزیز. شما میتونی ۳٫۵ میلیون خرج کنی برای یک PC که بازی ها رو ۱۰۸۰p رو ۶۰ فریم ثابت اجرا شن و رو ۱۴۴۰p رو ۳۰ فریم ثابت. سیستم ۵ میلیونی هم میتونی بگیری که توانایی کشش ۴k داره رو ۳۰ فریم بیشتر.
      خرجی که اول کار کردی برای PC بعدا جبران میشه بدلیل تخفیف های فوقالعاده ی استیم که هر روز بیای میبینی حداقل ۳ بازی تخفیف خورده. در کل تخفیف های استیم خیلی بیشتره. + بازی هایی هم که قسمت آنلاین جذابی نداره میتونی کرکی بخری و صد تا راه دیگه که طی مدتی خرجش از بازی های کنسول خیلی خیلی کمتر میشه و بعدا سودم میکنی
      برای آنلاین بازی کردنم نیازی به خرید اشتراک نداری و فقط خود بازی رو بخری میتونی آنلاین بازی کنی خلاف کنسول ها
      تو استیم چیزی که زیاده ایرانی هست اونم فراوون تا دلت بخواد.
      در ضمن عمر PC گیمینگ یا لب تاپ مخصوص گیم از عمر کنسول ها بیشتر هست و البته PC یا لب تاپ توانایی های بیشتری نسبت به کنسول ها دارن.
      PC فریم و کیفیت بالاتری نسبت به کنسول داره و دووام عالی ای هم داره همچنین بیشترین انحصاری ها مال PC هست و در PC مقدار تسلط بیشتری رو بازی هات داری.
      موفق باشی

  • mohamad 47 گفت:

    اصلا نمیفهمم این مدل رو بره چی عرضه کرد؟،در حالی که پرو حدودا ۲ ماه دیگه میاد و فقط ۱۰۰ دلار بیشتره!؟ ?:-) :-/

  • GG.WP.EZ.WIN گفت:

    بی صبرانه منتظره ps4 pro هستم.
    جووووون :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • Ata GAMER12 گفت:

    سلام من یه لپ تاپ گیمینگ دارم میخوام عید اینو بفروشم پی اس ۴ پرو بخرم بنظرتون آیا این کار معقولانه ایه ؟لپ تاپ هم سیستمش خوبه جی تی ای وی رو رو very high مثل هلو اجرا کرد و یه سوال دیگه اینکه این پی اس ۴ پرو کیفیت بازیاش رو تلویزیون فول اچ دی با پی اس ۴ معمولی فرقی داره یا نه؟ ممنون میشم اگه جواب بدید
    ادمین تایید لطفن مرسی.

  • A Player گفت:

    سلام.
    چطور من چند وقت پیش خونده بودم تو تلگرام وارد بازار ایران شده قیمتش هم از ۱۹۹۰ شروع میشه تا ۲ و خورده ای.

  • Khaleghi 174 گفت:

    حیف پول اخه چه کاریه صبر کنید پلی استیشن پرو. ۱۰۰دلار بیشتر میدی ولی ۱۰۰برابر بهتر هست.

  • mhs gamer گفت:

    یه سوال اگه کنسولو تو حالت افقی بذاری چه فرقی با حالت عمودی داره؟ 😕

  • XANAX گفت:

    به اینا نی گوتی ۲۰۱۶ انچارتد۴ 😎

  • Arman-TREX گفت:

    ۳۰۰ دلار :idk: .توی ایران بیاد کمتر از دو میلیون نمی دن

پلی‌استیشن 4 اسلیم هم اکنون در دسترس است | گیمفا