راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش هفتم: Greirat of the Undead Settlement (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش هفتم: Greirat of the Undead Settlement (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش هفتم: Greirat of the Undead Settlement (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش هفتم: Greirat of the Undead Settlement (اختصاصی گیمفا) - گیمفا

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش هفتم: Greirat of the Undead Settlement (اختصاصی گیمفا)

سعید آقابابایی
۱۶:۳۰ ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش هفتم: Greirat of the Undead Settlement (اختصاصی گیمفا) - گیمفا

دنیای سری عناوین Souls، دنیاییست بسیار پیچیده و البته در اکثر موارد، مرتبط یه هم. انواع و اقسام رمز و رازهای محتلف در تک تک گوشه و کنار این عناوین وجود دارند و بسیاری از کسانی که این بازی ها را حتی چند بار نیز به پایان می رسانند حتی متوجه نمی شوند که چنین رازهایی وجود داشته است زیرا پیشروی در این رازها و کشف آن ها نیازمند انجام کارهایی خاص در زمان های خاص است که خیلی از ما اصلا نمی دانیم که باید آن ها را انجام دهیم. یکی از مهمترین این رمز و رازها مربوط به شخصیت های مختلفی است که در دنیای این عناوین می بینیم و هر کدام برای خود یک دنیا پیچیدگی هستند و خیلی از آن ها یک خط داستانی کامل دارند که حتی در برخی موارد انجام یکی از آن خطوط داستانی منجر به شکست در خط داستانی شخصیت دیگر می شود و  برای این که بتوانید همه را انجام دهید بایستی چندین بار بازی را به اتمام برسانید.

در نسخه سوم Dark Souls نیز همین مسئله کاملا مشهود است و بازی پر است از انواع و اقسام شخصیت های مختلف با رفتار مختلف و عقایدی که بسیار با دیگران متفاوت است و البته یک خط داستانی که در مورد برخی شخصیت ها بسیار کوتاه و در مورد برخی، مانند همین شخصیتی که در این مطلب برای شما در نظر گرفته ایم طولانی تر است. هر کدام از آنها خواسته هایی از شما دارند و باید آنها را در روندی درست و در زمانی درست انجام دهید تا در خط داستانی آنها پیش بروید و نهایتا آنها را تبدیل به یک دوست برای خود نمایید که می توانید در باس فایت های بسیاری به کمک شما بیایند و یا برعکس، دشمن شما شوند و با دیدن شما حمله کنند و مجبور شوید آنها را بکشید.

dark souls 3 guide npcs greirat undead settlement

خط داستانی و ماموریت Greirat of the Undead Settlement

روابط شخصیت ها با شما و ارتباط خط داستانی آنها با یکدیگر در Dark Souls 3 بسیار جالب و به هم پیوسته است و بدون اطلاع و آگاهی دقیق در روند داستانی آن ها و اطلاع از رابطه آن ها را یکدیگر، نمی توانید تمام آن ها را به درستی پیش ببرید، لذا در این موارد وحود یک راهنما بسیار کارامد است. راهنماهای بیشماری در سراسر اینترنت برای این عنوان وحود دارد اما نکته اصلی اینجاست که این راهنماها به زبان فارسی نیستند و در واقع راهنمای خاصی به زبان فارسی وجود ندارد (یا اگر هست شاید ویدئویی باشد که تماشای آن برای برخی مقدور نباشد) مخصوصا در مورد عنوان Dark Souls 3 که یک بازی جدید است. بنابراین تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که از این عنوان دارم و با ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی شخصیت های موحود در Dark Souls 3 برای شما عزیزان آماده کنم تا کاملا با خط داستانی هر یک و آیتم هایی که می توانید از آنها بگیرید و… آشنا شوید و بتوانبد با آگاهی بیشتری این عنوان را انجام دهید. لازم به ذکر است که این مطالب از ان جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آنها به زبان فارسی وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این کار فقط توسط گیمفا تاکنون انجام شده است.

انشالله قصد دارم تا بعد از پایان این مقالات راهنما در مورد شخصیت ها، یک راهنمای فارسی از پیشروی در بازی نیز برای شما آماده کنم تا تمام دیوارهای مخفی و آیتم های مهم و موارد پنهان در بازی را کاملا بشناسید. امیدوارم که این روند مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. امیدوار هستم که این مقالات راهنمای Dark Souls 3 که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. امروز با هفتمین قسمت از سری مقالات راهنمای قدم به قدم ارتباط با شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که اختصاص به شخصیت Greirat of the Undead Settlement دارد.

dark soul 3 wiki greirat locked

Greirat of the Undead Settlement در سلولی زیر ساختمان بونفایر Tower on the Wall در High Wall of Lothric زندانی شده است.

Greirat of the Undead Settlement یکی از شخصیت های حاضر در عنوان دارک سولز ۳ است که مدام در حال رفت و آمد است! وی به طور مداوم از شما می خواهد که اجازه دهید او برود و مقداری آیتم های مختلف “بدزدد” و سپس بیاید به شما بفروشد! در ابتدا بد نیست تا یکی دو مورد از اطلاعات کلی این شخصیت را برای شما عزیزان بیان کنیم:

  • به شما حلقه Blue Tearstone Ring را می دهد تا آن را به  Loretta در Undead Settlement بدهید (که البته مرده است)
  • به عنوان یک فروشنده که لیست آیتم هایش در طول بازی زیاد می شوند در Firelink Shrine حضور خواهد یافت.
  • به شما Gesture (حالت) Curl Up را یاد می دهد
  • به راحتی ممکن است در بازی کشته شود.
  • به نوعی خط داستانی او با هر دو شخصیت Unbreakable Patches و Siegward of Catarina مرتبط است.
۴۳۴۴۷۶۵۱۲

کلید زندانی که Greirat of the Undead Settlement در آن است را در این اتاق خواهید یافت

محل حضور Greirat of the Undead Settlement

  • در زیر ساختمان بونفایر Tower on the Wall در High Wall of Lothric یک سلول (زندان) یک درب قفل وجود دارد که اولین بار می توانید Greirat of the Undead Settlement را در آنجا بیابید. کلید این سلول را در پایین پله های اتاق workshop که در تصویر برای شما عزیزان مشخص شده است می توانید پیدا کنید.
  • بعد از این که درب سلول وی را با کلید باز کردید باوی صحبت کنید و پس از پذیرفتن درخواست وی، او در Firelink Shrine ظاهر خواهد شد به عنوان یک فروشنده و از شما میخواد تا تقاضای او را به یاد داشته باشید. محل وی در پایین پله های سمت راست آهنگر است.
  • شما می توانید استخوان های Loretta زا بعد از بونفایر Undead Settlement پیدا کنید. آنها روی یک جسد هستند که از یک بالکن در اولین خانه ای که وارد آن می شوید آویزان است و باید به او ضربه بزنید تا پایین بیافتد در منطقه ای که یک درخت بزرگ وجود دارد و تعداد زیادی دشمن دور ان مشغول عبادت هستند.
  • بعد از این که استخوان های Loretta را Greirat of the Undead Settlement دادید او از شما می خواهد که حلقه را برای خود نگاه دارید اما به غیر از آن دیگر واکنشی نشان نمی دهد. وقتی بازی رو دوباره از بونفایر Firelink Shrine ریست کنید باز هم او واکنشی نشان نمیدهد اما به شما Gesture (حالت) Curl Up را یاد می دهد.  وقتی که یک بار دیگر از آن منطقه بروید و دوباره وارد Firelink Shrine شوید این بار او از شما اجازه می خواهد که برای یافتن آیتم های بیشتر برای فروشگاهش به سفر برود. او بعد از این که باس بعدی را شکست دهید باز می گردد و البته بعد از کشتن Curse-Rotted Greatwood نیز بلافاصله باز خواهد گشت.
dark souls 3 greirat 04

در زندان با او صحبت کنید و ماموریت وی را بپذیرید تا به Firelink Shrine برود.

خط ماموریت و داستانی Greirat of the Undead Settlement

برای ان که Greirat of the Undead Settlement به نخستین سفرش برود شما باید حتما منطقه Undead Settlement را دیده باشید تا او برای نخستین بار Firelink Shrine را ترک کند. اگر برای خروج او از Firelink Shrine به مشکل برخوردید به بونفایر منطقه Dilapitated Bridge بروید و از پل رد شوید و مسیر را تا خرابه های Road of Sacrifices ادامه دهید تا وی Firelink Shrine را ترک کند.

برای فعال کردن دومین سفر Greirat of the Undead Settlement از Firelink Shrine نیز از پل بین Catacombs و the Boreal Valley عبور کنید.

مراحلی که باید برای اطمینان از این که Greirat of the Undead Settlement در دومین سفر خود (به منطقه Irithyll of the Boreal Valley)) زنده می ماند رعایت کنید:

در بازی دو شخصیت وجود دارند که می توانند Greirat of the Undead Settlement را در ماجراجویی دومش نجات دهند، یکی Siegward of Catarina و دیگری Unbreakable Patches. البته هر دوی اینها برای نجات وی به یک چیز نیاز دارند،  Catarina Armor Set.

dark soul 3 wiki greirat loretta bone

استخوان های Loretta روی یک جسد هستند که از یک بالکن در اولین خانه ای که بعد از بونفایر Undead Settlement وارد آن می شوید آویزان است.

  • Unbreakable Patches: شخصیت Unbreakable Patches مردی است که در ابتدا این ست لباس را می دزدد و می توانید او را در Cathedral of the Deep پیدا کنید. او به شما حقه می زند. اگر با او صحبت کنید و گولش را بخورید و در تله او در Belltower منطقه Firelink Shrine گرفتار شوید، سپس دوباره از آنجا بیرون بیایید و مجددا با او در Firelink Shrine صحبت کنید و او را ببخشید، وی تیدیل به یک فروشنده می شود. همچنین او بعد از سفر دوم Greirat of the Undead Settlement به Irithyll از شما می پرسد که وی کجا رفته است زیرا گویا به او لطفی را بدهکار است. اگر جای او را به Unbreakable Patches بگویید، Greirat of the Undead Settlement توسط یک “peculiar Onion Knight” که در واقع همان Unbreakable Patches است نجات می یابد. شما باید Greirat of the Undead Settlement را به ماجراجویی دوم خود بفرستید و سپس Unbreakable Patches را از جای او آگاه کنید اما باید حتما قبل از شکست Pontiff Sulyvahn این کار را بکنید وگرنه او از شما اصلا نمی پرسد که Greirat of the Undead Settlement کجاست. این نکته را نیز بدانید که اگر ست زره Catarina Armor Set را از Unbreakable Patches بخرید او دیگر ظاهری جعلی برای این که برود و Greirat of the Undead Settlement را نجات دهد ندارد و Greirat of the Undead Settlement کشته خواهد شد.
  • Siegward of Catarina: وی دیگر شخصیتی است که می تواند Greirat of the Undead Settlement را نجات دهد و در واقع او صاحب اصلی زره Catarina Armor Set است و برای نجات Greirat of the Undead Settlement نیز به ست زره نیاز دارد. وقتی که شما با Patches در Cathedral of the Deep صحبت کردید می توانید Siegward of Catarina را بدون زره در چاهی بیرون از منطقه بونفایر Cleansing Chapel پیدا کنید. اگر ست لباس او را از Patches خریده باشید باید آن را برای Siegward در چاه بیاندازید تا او بتواند خارج شود. شما در این بخش اصلا نباید به منطقه  Irithyll Dungeon بروید زیرا اگر بروید Siegward of Catarina منطقه  Irithyll of the Boreal Valley را ترک خواهد کرد و برای نجات جان Greirat of the Undead Settlement حاضر نخواهد بود و در این صورت بعد از کشتن باس بعدی جنازه Greirat of the Undead Settlement را پیدا خواهید کرد.
dark souls 3 greirat 06

Greirat of the Undead Settlement در Firelink Shrine در پایین پله های سمت راست آهنگر قرار دارد و به عنوان فروشنده عمل می کند.

  • قبل از این که یک باس را بکشید، به هیچ وجه در  Irithyll Dungeon گشت و گذار نکنید (البته می توانید اولین بونفایر را روشن کنید ولی اصلا جلوتر نروید و با Siegward of Catarina در Boreal Valley صحبت نکنید) و همین طور در Profaned Capital. این کارها باعث می شوند تا Greirat of the Undead Settlement بمیرد.
  • اگر از بار قبلی بازی خود ست زره Catarina Set را دارید، Patches دیگر خود به خود Greirat of the Undead Settlement را نجات نمی دهد و در این حالت باید زره را به Siegward of Catarina بدهید و هرگز آن را از Patches خریداری نکنید تا زمانی که Greirat of the Undead Settlementنجان داده شود.

سومین سفر Greirat of the Undead Settlement (به Lothric Castle):

بعد از این که Greirat of the Undead Settlement را زا سفر دوم به سلامت بازگرداندید، او برای بار سوم از شما می خواهد تا اجازه دهید به Lothric Castle برود. این را بدانید که اگر برود می میرد و راهی برای نجات او نیست و در واقع این مسیر داستانی خط ماموریت این شخصیت است و در این قسمت دیگر شکست محسوب نمی شود زیرا راهی برای جلوگیری از آت وجود ندارد. Patches از شما می پرسد که Greirat of the Undead Settlement کجا رفته است و برای مدتی هم ناپدید می شود و سپس باز می گردد در حالی که نتوانسته Greirat of the Undead Settlement را نجات دهد و یک آیتم  Hidden Blessing نیز به فروشگاهش اضافه می شود.

ds3 boreal valley 120

اتاقی آبگرفته در منطقه دریاچه Boreal Valley پر از این زنان عنکبوتی شکل که در صورت نجات ندادن Greirat در سفر دوم، جسد و خاکستر او را در اینجا خواهید یافت.

خاکستر Greirat of the Undead Settlement را می توانید بر روی سقف منطقه Grand Archives پیدا کنید؛ در نقطه ای که بعد از پایین پریدن از آن، گروهی از Corvian ها را می بینید. دادن خاکستر Greirat of the Undead Settlement به Shrine Handmaid باعث می شود تا گلوله های انفجاری و … به فروشگاه او اضافه شود و همینطور هر آیتمی که تا قبل از آن Greirat of the Undead Settlement به شما می فروخت را نیز می توانید از فروشگاه Shrine Handmaid بخرید. همچنین آیتم هایی که بین هر دو فروشگاه Shrine Handmaid و Greirat of the Undead Settlement مشترک بوده است (مثل Firebomb)، اکنون با قیمت فروشگاه Greirat of the Undead Settlement که پایین تر است فروخته می شوند (مثلا Firebomb به جای ۱۰۰ روح اکنون با ۵۰ روح فروخته می شود).

  • خاکستر Greirat of the Undead Settlement هیچ آیتم دیگری را به غیر از مواردی که او در فروشگاهش می فروخته است آزاد نمی کند.
  • کشتن Greirat of the Undead Settlement در زمانی که هم او و هم Patches در Firelink Shrine هستند، باعث می شود تا Patches دشمن شما شود و به شما حمله کند.
  • بعد از این که خاکستر Greirat of the Undead Settlement را به Shrine Handmaid می دهید او دیگر آیتم rimeblue moss clump را نمی فروشد و باید برای او خاکستر prisoner chief را بیاورید تا وی دوباره شروع به فروختن rimeblue moss clump  کند.
  • کشتن Greirat of the Undead Settlement باعث می شود تا خاکستر او و یک Bandit’s Knife از او به جای بماند (البته اگر یکی از این چاقوها خریده باشید دیگر بر روی جنازه او وجود ندارد). همچنین اگر قبل از این که او به شما Blue Tearstone Ring را داده باشد او را بکشید این حلقه نیز بر روی جنازه او باقی می ماند.

شما می تواند تمامی قسمت های قبلی این راهنما را در این بخش مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش هفتم: Greirat of the Undead Settlement (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش هفتم: Greirat of the Undead Settlement (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش هفتم: Greirat of the Undead Settlement (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش هفتم: Greirat of the Undead Settlement (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش هفتم: Greirat of the Undead Settlement (اختصاصی گیمفا) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش هفتم: Greirat of the Undead Settlement (اختصاصی گیمفا) - گیمفا
راهنمای قدم به قدم خط داستانی شخصیت های مختلف در Dark Souls 3 | بخش هفتم: Greirat of the Undead Settlement (اختصاصی گیمفا) - گیمفا