امکان عرضه بازی Lumines برای کنسولهای نسل هشتم و رایانههای شخصی وجود دارد
بازی جدید از سری Lumines تحت عنوان Puzzle & Music بزودی برای تلفنهای همراه ارائه خواهد شد. طبق صحبتهای خالق این بازی، بنظر میرسد که او برنامههایی برای عرضه این بازی برای کنسولهای نسل هشتم و رایانههای شخصی در سر دارد.
از تتسویی میزوگوچی به عنوان خالق Lumines در Reddit پرسیده شد که آیا برنامهای برای عرضه این بازی برروی پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی وجود دارد و او در پاسخ گفت:
شاید روزی، بازی Lumines به توسعه خود ادامه خواهد داد.
آقای میزوگوچی همچنین توضیحاتی در مورد عنوان Puzzle & Music ارائه کرد و گفت که سخت افزار مورد نیاز این بازی نسبت به نسخه اصلی برروی PSP متفاوت است اما گیم پلی به همان صورت خواهد بود. او گفت:
ممکن است برای عادت کردن به این بازی نیاز به گذشت مدت زمانی باشد اما به محض آشنایی با آن، شما آن را همچون قدیم خواهید دید. یکی از بزرگترین تفاوتها تغییر در زاویه دید میباشد اما امیدوارم از این قسمت بازی نیز لذت ببرید.
سوال دیگری که از میزوگوچی پرسیده شد این بود که آیا امکان استفاده از کنترلر خارجی برای دستگاههای تلفنهای همراه وجود دارد و او در پاسخ گفت:
ما از شدت تقاضاهایی که برای اینگونه موارد وجود دارد آگاهی داریم. در حال حاضر برنامهای برای آن وجود ندارد و بازی جدید Lumines براساس قابلیت کنترل لمسی طراحی شده است، بنابراین اطمینان داریم که از این سبک بازی لذت خواهید برد، لطفا از آن تصاویری تهیه کنید و بگذارید ما هم از آنها با خبر شویم.
این اولین بازی جدید از سری خود میباشد، آخرین عنوان از این سری بازی Lumines Electronic Symphony بوده است که توسط شرکت یوبی سافت در سال ۲۰۱۲ برای کنسول پلیاستیشن ویتا عرضه شده بود. آخرین بازی از این سری که برای کنسول نیز عرضه شد، بازی Lumines Supernova بود که در سال ۲۰۰۸ برای پلیاستیشن ۳ عرضه شده بود.
میزوگوچی همچنین برروی ساخت بازی کلاسیک Rez نیز کار کرده است و برروی ساخت یک بازی پازلی جدید به نام ۱۸ و همچنین بازی Rez Infinite که برای پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ویآر عرضه خواهد شد کار میکند. از آقای میزوگوچی پرسیده شد که با وجود حضور قابلیت واقعیت مجازی آیا امکان مشاهده چالشی در Rez وجود دارد؟ و آقای میزوگوچی اعلام کرد “بله بسیار”، او گفت:
ساخت چیزی برای واقعیت مجازی در مقایسه با عدم وجود این قابلیت بسیار متفاوت است. بطور مثال در گذشته بزرگی تخیل شما اهمیتی نداشت و شما تنها میبایست آن را در یک ابعاد مستطیلی به تایید میرساندید. اما حالا با حضور واقعیت مجازی شما قیدی نخواهید داشت. به عقیده من این یکی از چالشهایی است که هه سازندگان در سراسر جهان با آن روبرو خواهند بود و من انتظار دارم که در سالهای آینده شاهد چیزهای هیجان انگیری باشیم.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات