رجی: اشتباهاتی که در زمان عرضه Wii U مرتکب شدیم برای انایکس تکرار نخواهد شد
رجی فلس-امه، رئیس شعبه آمریکایی شرکت نینتندو در مورد اشتباهاتی که این شرکت در زمان عرضه کنسول Wii U مرتکب شد صحبت کرده است.
در مصاحبهای با سایت Alist، آقای رجی اعلام کرد که شرکت نینتندو درسهایی از عرضه کنسول Wii U آموخته است که آنها را در زمان عرضه انایکس به مرحله اجرا خواهد گذاشت. او گفت:
هر زمان که پلتفرم جدیدی را عرضه میکنیم یا هر زمان که یک بازی جدید را عرضه میکنیم، همواره در حال آموختن درسهایی خواهیم بود. همیشه کارهایی که کردهایم و نکردهایم را نابود میکنیم و مخصوصاً در زمان عرضه کنسول Wii U این اتفاق افتاد.
نکتهای که در پیام آقای رجی مشخص است این است که او معتقد است صحبتهایش منجر به این موضوع خواهد شد که مخاطبین درک کنند چه چیزی کنسول انایکس را منحصر بفرد کرده است. او گفت:
یکی از چیزهایی که در زمان عرضه انایکس باید به آن توجه کنیم این است که باید عملکرد بهتری در زمینه ارتباطات محصول داشته باشیم. ما باید به مردم کمک کنیم که درک کنند با چه چیز منحصر بفردی طرف هستند و معنی آن در تجربهای که در اجرای بازیها بدست خواهد آمد چه خواهد بود.
یکی از نکاتی که رجی به آن اشاره کرد داشتن نظمی در ارائه بازیها است. یکی از مشکلات کنسول Wii U نقصان در ارائه منظم بازیها برای آن بوده است، حتی خود شرکت نینتندو نیز به این موضوع اهمیت کمی داده بود. او گفت:
کاری که باید انجام دهیم این است که در زمینه ارائه نرم افزار در نقطه مناسبی قرار بگیریم و با ارائه پیوسته بازیها، مخصوصاً بازیهای بزرگ منجر به آن شویم که افراد بیشتری به سخت افزار ما روی آورند و افراد بیشتری از بازیهای ما استفاده کنند.
اینها درسهای مهمی بودند که یاد گرفتیم و باید آنها را به مرحله اجرایی برسانیم، درسهایی معمول مهمی که باید با صنعت ادغام شوند. شما باید کاری کنید که مردم شرایط را درک کنند، شما باید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که مجموع بزرگی از بازیها را در اختیار دارید و زمانیکه این کار را انجام دهید، شما خود به خود بهترین کار را انجام خواهید داد.
پلتفرم بعدی شرکت نینتندو با اسم رمز انایکس در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد اما این شرکت هنوز جزئیات رسمی را برای آن اعلام نکرده است. ساتورو ایواتا به عنوان رئیس این شرکت این پلتفرم را یک مفهوم جدید در دنیای بازیهای ویدئویی نامیده بود.
طبق گزارشات، انایکس یک کنسول قابل حمل میباشد و دارای یک کنترلر جدا شدنی خواهد بود اما امکان اتصال آن بصورت کنسولهای مرسوم و تجربه بازیها وجود خواهد داشت.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- کدام نسخه از بازی GTA از همه محبوبتر است؟ + ویدیو
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
نظرات
کنسولای قابل حملی که دیدم خیلی قوی نبودن
نمیدونم این چطور میخواهد باشه
اما دهنش توی عکس باحال افتاده خخخخ
شکست دیگر برای شرکت قدیمی
ناموسا چجوری پیشگویی کردی ؟؟ به ماهم بگو 😮 😮 :sweat: :dazed: :rotfl: :rotfl: :silly:
این دفعه موفقیتی مثل wii تکرار می کنه
خدا کنه
تنها چیزی که میخوام برای نیتندو آرزو کنم،موفقیتشه
پاشو پیرمرد
هر طور شده باید یک Wii u تهیه کنم.هم سری ماریو داره هم splatoon و از همه مهمتر بایونتا ۲ ک خودش به تنهایی برای یک نسل کافیه.نینتندو درسته معمولأ از نظر سخت افزار سطح پایینتری داره نسبت ب رقبا اما باید پذیرفت ک انحصاری های شگفت انگیز با متای بالای ۹۰ بیشتر از رقبا داره