نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی بازی Deus Ex: Mankind Divided دارای مشکلاتی بوده است | گیمفا
نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی بازی Deus Ex: Mankind Divided دارای مشکلاتی بوده است | گیمفا
نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی بازی Deus Ex: Mankind Divided دارای مشکلاتی بوده است | گیمفا
نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی بازی Deus Ex: Mankind Divided دارای مشکلاتی بوده است | گیمفا

نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی بازی Deus Ex: Mankind Divided دارای مشکلاتی بوده است

فرشاد سامانی
۰۸:۰۹ ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی بازی Deus Ex: Mankind Divided دارای مشکلاتی بوده است | گیمفا

بازی Deus Ex: Mankind Divided برای کلیه پلتفرم‌ها عرضه شد اما بازیکنان نسخه رایانه‌های شخصی آن مشکلاتی را با آن داشته‌اند و برخی از پیش خرید کنندگان این بازی برروی هر پلتفرمی احساس می‌کنند که فریب خورده‌اند.

در صفحه این بازی در استیم شاهد وضعیت ترکیب (mixed) برای نظرات این بازی هستیم و این عبارت بدین معنی است که در کنار نظرات مثبت، به همان اندازه نظرات منفی گزارش شده است. برخی از این نظرات منفی پیرامون microtransactionهای این بازی بوده است. این درصد نظرات در حالی ارائه می‌شوند که برخی از کاربران بجای صفحه استیم بازی در انجمن استیم یا subreddit نظرات خود را ارسال کرده‌اند و مشکلات تکنیکی را اعلام کرده‌اند. این مشکلات شامل کاهش نرخ فریم، شتاب سرعت موس و عدم پایداری در بازی، کرش و مشکلات دیگری می‌باشند.

وضعیت دو مشکل کرش و شتاب سرعت موس در لیست تحت بررسی سازنده بازی قرار گرفته است تا سر از علت آن درآورند. یکی از کرش‌های اعلام شده مربوط به زمانی می‌شود که در ایستگاه قطار حضور داشته و به خوبی امکان حرکت به اطراف وجود ندارد، این موضوع شامل عدم امکان دویدن در حالت windowed و خاموشی زیرنویس نیز می‌شود. برخی از بازیکنان نیز متوجه این موضوع شده‌اند که محورهای موس در تنظیمات برعکس کاری که باید انجمن دهند را انجام می‌دهند که سازنده بازی یعنی آیدوس مونترئال برای آن پیشنهاد نموده است که با صرفنظر کردن از آنچه که در منو می‌بینند، عملکرد آنها را در بازی مشاهده و براساس آن، تنظیمات را انجام دهند تا راه حل برطرف نمودن این مشکل ارائه گردد.

برای برطرف نمودن مشکلات مربوط به عملکرد بازی راه حلی نظیر بروز رسانی درایور کارت گرافیک پیشنهاد شده است اما راه حل برطرف نمودن مشکلات از طریق بازی بصورت زیر پیشنهاد شده است:

  • خاموش کردن MSAA
  • خاموش کردن Contact Hardening Shadows
  • حجم نورپردازی را برروی روشن یا خاموش نگه دارید.
  • اگر شما دارای ۴ گیگابایت GPU می‌باشید، تنظیمات خود را به High تغییر دهید.
  • از رزولوشن ۱۰۸۰p استفاده شود.
  • حالت منحصراً تمام صفحه فعال شود.

مشکلات عملکردی که این بازی برروی رایانه‌های شخصی دارد چندان غیر معمول نیست، مخصوصاً زمانیکه بازی برروی چند پلتفرم منتشر شده است. اما دیدن آنها ما را ناامید می‌کند. این امکان وجود دارد که که پشتیبانی از دایرکس ۱۲ این بازی که در ماه سپتامبر عرضه می‌شود منجر به برطرف نمودن مشکلات برخی از بازیکنان شود، پشتیبانی که عرضه آن به تازگی به تاخیر خورده است.

موضوع ناامید کننده دیگری که بوجود آمده است مربوط به ویژگی پیش خرید این بازی یا بسته دانلودی Day One Edition می‌باشد. این بسته برای کلیه پلتفرم‌ها در دسترس بوده است و Covert Agent Pack نامیده می‌شود که شامل آیتم‌های متنوعی در بازی مانند سلاح‌ها، پوسته‌ها و ارتقا بوده است. موضوعی که در مورد این بسته وجود دارد این است که بازی با این پیش فرض طراحی شده است که شما این آیتم‌ها را در اختیار ندارید و مشکل دیگر آن است که آیتم‌های این بسته یک بار مصرف هستند!

همانطور که در مکان‌های مختلفی نظیر Reddit به این موضوع اشاره شده است، اولین نشانه مشکل زمانی دیده شد که نام بسته از Covert Agent Pack برروی استیم به Augmented Covert Agent Consumables Pack تغییر پیدا کرد. زمانیکه شما اقدام به دریافت آن برروی کنسول‌ها یا رایانه شخصی نمایید، شما تنها به پاداش‌های مصرفی دسترسی خواهید داشت که شامل Praxis Kits، مهمات، اعتبار و crafting parts که در یک زمان به شما داده خواهند شد. طبق پستی که در سایت Reddit توسط مدیر روابط عمومی آیداس مونترئال ارسال شده است این پاداش‌ها در فهرست دارایی‌های شما ذخیره شده تا شما آنها را در هر موقعیتی دریافت نمایید. در صورت استفاده از این آیتم‌ها در بازی پیش روی خود، آنها مصرف شده و قابل مصرف دوباره نخواهند بود. موضوع مصرف این آیتم‌ها بدین شکل خواهد بود که شما مقید به استفاده یک باره از آنها خواهید بود. این بدین معنی خواهد بود که اگر شما از این پاداش‌ها استفاده کنید و سپس تصمیم بگیرید که بازی خود را با مراحل ذخیره جدیدی شروع کنید، دیگر دسترسی به هیچ یک از آنها نخواهید داشت. این موضوع ظاهراً شامل آیتم‌هایی با قابلیت مصرف کردن خواهد شد و شامل آیتم‌های دارای دوامی چون سلاح‌ها، پوسته‌ها و augmentationها نخواهد بود. این بسته در هنگام دریافت بطور خودکار برروی بازی شما اعمال و نصب خواهد شد.

علت این موضوع پیش آمده و محدودیت یک بار مصرفی بودن بسته Covert Agent Pack این بوده است که امکان دریافت محتوای این بسته دانلودی از طریق microtransactionها به سادگی محیا شده است، موضوعی که تا به امروز از آن اطلاعاتی در دست نبوده است.

بازی Mankind Divided این اجازه را به شما می‌دهد تا با پرداخت پول واقعی در محیط بازی، آیتم‌هایی را برای شخصیت اصلی و حالت Breach دریافت کنید، این موضوع فارغ از قیمت ۶۰ دلاری این بازی است که منجر به تشدید عصبانیت بازیکنان شده است. این بازی دارای سیزن پس نیز می‌باشد که شامل بسیاری از آیتم‌های مصرف گرا بوده و دارای محتویات قابل توجهی می باشد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی بازی Deus Ex: Mankind Divided دارای مشکلاتی بوده است | گیمفا
نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی بازی Deus Ex: Mankind Divided دارای مشکلاتی بوده است | گیمفا
نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی بازی Deus Ex: Mankind Divided دارای مشکلاتی بوده است | گیمفا
نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی بازی Deus Ex: Mankind Divided دارای مشکلاتی بوده است | گیمفا
نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی بازی Deus Ex: Mankind Divided دارای مشکلاتی بوده است | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Farhadn گفت:

    واسه همین چیزاس که دیگه بیخیال شدم و میخوام کنسول بگیرم
    واقعا دردسر داره pc
    هرچی سیستم میگیری یه سال بعدش دیگه قدیمی شده و نمیشه با کیفیت بالا بازی کرد از موقع خبر تایید بازی منتظری ببینی سیستم مورد نیازش چیه
    از هر ۱۰ تا بازی هم که میدن ۹ تاش مشکل داره رو pc
    خیلی از بازی ها هم که یا نمیاد یا چند ماه یا سال بعد میاد
    من خودم از مخالف های سرسخت کنسول بودن ولی دیگه تسلیم شدم

    • MR_WiliAm گفت:

      این حرف رو بر چه اساس میزنی کسایی که تو ۲۰۱۲ سیستم High end گرفتن تا الانم هیچ مشکلی نداشتن این سری مشکلام فقط مربوط به سیستمای ضعیفه و بعد از ۱ هفته هم یکس میشه اگرم میخوای کنسول بگیری اینطوری نظر نده و جنگ راه ننداز.

      • Ali_rashedi گفت:

        با خودتون صادق باشید !
        من خودمم با pc شروع کردم ولی از یه جایی به بعد دیگه نمیتونید با pc بازی کنید ! چرا دلیلشو میگم .
        اول اینکه این بازی های که تو همین ۲ سال اخیر اومده چند تا بازی بی مشکل بودن ؟
        دوم خیلیا میگن انحصاری ها مایکروسافت رو رو pc میزنیم ولی چند نفر تونستن اینارو بازی کنن
        سوم روزی چند نفر تو نصب بازی مشکل داشتن و میان سوال میکنن و اغلب هم مشکلشون حل نمیشه .
        چهارم چه دلیلی داره بیام یه سیستم سه یا چهار میلیونی ببندم در حالی که مشکل داره ولی راحت میشه با یه کنسول که الان قیمتش به یک میلیون میرسه بازی کرد .

        خود pc باز ها اکثر این مشکلات قبول دارن ولی باز جبهه می گیرن .

        امیدوارم هرکسی هر پلتفرمی داره راضی باشه

        • دوست عزیز دقیقا حرف دلمو زدی ولی علاوه بر اینها یه بحث دیگه هم هست الان تعداد دیسک های بازی pc داره زیاد میشه و امکان خرابی دیسک بالانره و نصب کلی طول میکشه ولی رو کنسول دیسکو میذاری میری تو بازی مشکلی هم نداری:yes:

          • ERFAN CR7 گفت:

            اگه بازی رو روی ssd نصب کنی خیلی کمتر از کنسول طول میکشه نصبش

            • الان تنها بازی که رو ps4 نصب داره انچارتده اونم ۵۰ گیگه
              مرد مومن کدوم بازی ۵۰ گیگی رو میتوین تو ۴٫۵ دقیقه نصب کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

            • alittttz گفت:

              Ali_rashedi@چرا شع.ر.و.و.ر میگی اولا این بازیهایی که تو دوسال اومدن مشکل نداشتن به جز یکی دوتا که با ابدیت رفع شد
              دوما من والا نفهمیدم چی گفتی ولی بازیهای ماکروسافت واسه pc اومده
              سوم مشکل از خودتونه بلد نیستین نصب کنین یا کرکو خراب میکنین یا نرم افزار هارو نصب نمیکنین
              اره جون خودت برو یه کنسول بگیر با کیفیت lwo pc بازی کن :rotfl: :rotfl: :rotfl: :silly: :silly: :silly:

            • B گفت:

              @alittttz
              واقعا برای امثالی مثل تو که جواب انتقاد رو با توهین میدن متاسفم
              امثال مثل تو فقط یه مشت حیوونن که به صورت اتفاقی شبیه انسان ها هستن

            • alittttz گفت:

              ببین من اصلا توهین نکردم من انتقاد کردم ولی تو داری ف.ه.ش میدی باشه من اصلا جام اینجا نیست خودتون بگین من اصلا ف.ه.ش ندادم ولی ایشون… خدافظ

          • INSIDE 1369 گفت:

            چرا چرت و پرت میگی عزیز من من الان سه ساله اصلا از دیسک استفاده نمیکنم بازی ها رو دانلود میکنم مدت زمانی که شما میری دیسک بازی رو بگیری ما میذاریم دانلود بشه بعدشم تو نیم ساعت نصب میشه حالا شما برو ۲۲۰ هزارتومن بده واسه دیسک بازی ما هم رایگان بازی میکنیم حالا یه بازی دوباره مشکل پیدا کرد دلسوزان کنسول باز دوباره کامنتاشون شروع شد منو اگه دار بزنن نمیام با دسته بازی کنم وقتی موس و کیبورد هست یه هفته صبر میکنم مشکلات بازی حل بشه رایگان بازی میکنم با گرافیک بالا و با موس و کیبورد ۱۰۰ برابر کنسول هم حال میده شما هم با کنسولاتون خوش باشین

          • Alitttz
            تو اول برو یاد بگیر چطور low رو مینویسن بعد بیا در ضمن پماد بزن چون دیجیتال فاندری گفته گرافیک کنسول با پی سی تفاوتی نداره 😛

            • alittttz گفت:

              بهونه نداری میای غلط املایی میگیری(کیبوردم فارسی نداره) برو با همون low بازی بکن(منکه کاری ندارم میرم چند روز دیگه یه Pc قوی میبیندم فقط به خاطر دوتا و total war :inlove: :inlove: :inlove: )
              چشاتم مشکل داره حتما فرق کیفیت low با ultra رو نمیفهمی دیجیتال فاندری یه چیزی واسه خودش گفته

            • سخن بزرگان 😐 :دیجیتال فاندری براش خودش میگه 😐
              Alitttz باشه تو خوبی برو با باگ لگ و افت فریم بازی کن بعد بیا اینجاذیه مشت ش.ر و ور تحویل بده که نمیدونم ۲۰۰ فریم میزنمو……….

          • Hossein E گفت:

            دیسک زیاده قیمتش چنده با سی دی کی اشتراکی اینا حساب کن چقد درمیاد پی اس فور چی

          • Hossein E گفت:

            بین شما که میگی توهین کردی این چی گفت که باید باهاش اینجوری برخورد بشه شما خیلی خوب حرف زدی؟ با انتقادش مشکل داری بگو ف..و.ش نده

        • |Rasou گفت:

          دیگه خوبه آدم یه کم منطقی باشه. مشکلاتی که میگید همه ش برای افرادی پیش میان که توقع دارن با سیستم نسل هفتمی بازیای نسل هشت رو اجرا کنن. شخصا از یونیتی گرفته تا بتمن رو بدون مشکل بازی کردم و لذت بردم.
          انحصاریای مایکرو رو میشه روی PC بازی کرد بله. ولی فعلا که آش دهن سوزی نبودن. کسی که PC بگیره تا انحصاریای مایکرو رو بازی کنه از PC هیچی نفهمیده. مگه دیوانه م شاهکارای PC رو ول کنم بازی با متای ۷۰ بازی کنم؟
          من که از AC Revelations تا حالا توی نصب مشکلی نداشتم. اونم تقصیر خودم بود که اون موقع نمیدونستم Direct X چیه. مشکل نصب برای کسیه که حداقل دانش لازمو نداره. ایراد از بازی و پلتفرم نیست.
          شما یه میلیون کنسول بخر رو تو کوچه باهاش فوتبال بازی کن. ظاهرا از قیمت بازیا با خبر نیستی نه؟
          _______________
          کسایی که دم از قدیمی شدن سیستم میزنن بهتره یه بار بعد از شروع نسل جدید سیستم بخرن (نه قبلش) تا بفهمن قدیمی میشه یا نه.
          کرک هم که دیگه زبونمون مو در آورد انقدر گفتیم با ۱۰ تومن میشه اشتراکی خرید.

          • میشه بگی pc به جز دوتا چه چیز دیگه ای داره

            • پس تو اصلا پی سی گیمر نیستی
              war craft , wow,total war, counter strike ,stronghold crusader

            • بازی استراتژیک هم شد بازی تازه این بازی هایی که میگی که وقتی بچه بودم میزدم

            • |Rasou گفت:

              😐 😐 :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: فقط دوتا؟ :laugh:
              شما مطمئنی قبلا PC باز بودی؟ یا همینجوری یه PC داشتی و هر چی میرسیده دستت بازی میکردی؟
              فقط بازیای انحصاری PC که توی نسل هشت اومدن رو میگم.
              XCOM 2 با متای ۸۸
              Total War: WARHAMMER با متای ۸۶
              Undertale با متای ۹۲
              Starcraft II: Legacy of the Void با متای ۸۸
              Pillars of Eternity با متای ۸۹
              Her Story با متای ۸۶
              Cities: Skylines با متای ۸۵
              World of Warships با متای ۸۱
              لطفا، لطفا و لطفا اگر اطلاعات کافی از PC ندارید الکی نیاید بگید من قبلا PC باز بودم. نبودید. صرف داشتن PC و گرفتن چهار تا بازی از رفقا کسی PC باز نمیشه.

            • یعنی الان اونایی که دارن اینارو بازی میکنن بچن 😐 😐 😐

            • |Rasou گفت:

              “بازی استراتژیک هم شد بازی”
              خوب یکی نیست به من بگه چرا داری با کسی که به هر بازی که دوربینش از بالا باشه میگه استراتژیک، بحث میکنی اصلا؟ :laugh:
              باشه… بچه ها هفته ی پیش تورنومنت ۲۰ میلیون دلاری رو بازی میکردن.

            • رسول اینایی که گفتی یک دهم انحصاری کنسولی نه فروش داشتن نه نکته مثبتی داشتن که منتقد پسند باشه دو سومشون هم که استراتژیک هستن یه تنوع ندارن

            • واقعا ممنون که بساط خنده و شادی رو فراهم کردی جا باز کردم شکمم ویبره رفت از بس خندیدم اشتهام باز شد
              من نمیدونم چرا شما عادت دارین بازی رو ترشی بندازین برگشتی میگی دلم تنگ شده میرم بازی میکنم….مگه عمه و خاله عمو هستن که میخوای تجدید خاطره کنی

            • |Rasou گفت:

              اولا فروش هیچ ربطی به من و تو نداره. اون میره تو جیب سازنده. دوما تو از کجا میدونی فروششون چقدره؟
              پس حرف اولت کلا معتبر نیست.
              نکته ی مثبتی نداشتن که منتقد پسند باشن؟؟؟ حتما اوردر با متای ۶۰ منتقد پسنده آره؟ یا بقیه بازیای با متای زیر ۸۰ نه؟ منتقد حرفشو با متا میزنه. که فعلا اکثر بازیایی که برای ۴ اومده عددایی نزدیک ۷ داشتن.
              دو سومشون استراتژیکن تنوع ندارن؟ 😐 محض اطلاعات میگم فقط دو تا از بازیای لیست بالا استراتژیک بودن. اگه اینجوریه منم میگم بازیای کنسول همه سوم شخصن تنوع ندارن.
              پس این حرف هم عملا غلطه

            • Moriarty گفت:

              😐 ۷۱۰میلیون پی سی گیمر طبق آمار ۲۰۱۴ بوده اونوقت میگی فروش کنسول بیشتره :rotfl: سیمز هم ۱۷۵میلیون فروش کرده. کدوم یک از انحصاریای پلی استیشن و ایکس باکس انقدر فروش کرده؟

            • Hossein E گفت:

              شمام بگو پی اس فور جز گاد او وار و انچارتد چه گلی به سرتون زده اون بازیم که شما بچگش میزدی اینا نبوده ببین چیه بعد بگو همین که بازیا یک سال بعد عرضه واستون میاد بسه

            • dark one گفت:

              از مجموعه تمام بازی های انحصاری کنسول های بیشتر انحصاری داره
              چی می گی برادر من
              ۳ ژانر انحصاری فکر می کنی هیچی توش نیست ؟

          • در انحصاری که کنسول جلوتره
            در ضمن گیم چیزی نیس که نون و اب بشه برات پس خر.یت محضه که بخوای چند میلیون پول بدی
            ثانیا کسی که کنسول داره راحت بازی ها رو عوض میکنه که مشکلی نیست
            در ضمن نمیدونم چرا تا سازنده مولتی پلتفرم و اپن ورد به گوشش میخوره به خودش حق گند زدن میده الان هر بازی حداقل یه مشکلی روی یه پلتفرم داره البته روی کنسول کمتره ولی هست

            • |Rasou گفت:

              در انحصاری که ما فعلا فقط یه آنچارتد دیدیم که در حد کلمه ی انحصاری باشه. بلاد بورن هم برای افراد خاص
              همین دیگه. شما بازی رو عوض کن، من برای همیشه توی Library استیمم نگه ش میدارم. هر وقت دلم تنگ شد برمیگردم بازی میکنم و با هزینه ای که شما برای تعویض میدی من یه چیز جدید میخرم.

            • لست اف اس و گاد او وار پس چین به نظرت؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هوی رین پس چی
              هیلو مایکروسافت؟؟؟؟؟؟؟؟گیرز او وار
              اینفیموس
              میگم خالا که اینا رو شنیدی برو به جای من یه کم دوتا بزن بیا واسم تعریف کن خاطراتم زنده شه

            • |Rasou گفت:

              لست آو آس که واس نسل هفتمه. دینگ دینگ دینگ. سه سالی میشه نسل هشتیم. من فقط انحصاریای نسل هشت رو گفتم.
              گاد آو وار که هنوز نیومده و بیادم با این بلایی که سرش اوردن خدا به خیر کنه، اگرم قبلیا رو میگی که واسه نسل هفتن و تاریخ مصرف گذشته.
              شما چجوری هیلو و گرز و لست آو آس رو روی یه پلتفرم بازی میکنی؟ :laugh:
              اینفیمس هم که متاش شد ۸۰٫ حداقل ۸ تا بازی با کمترین متایی که من اوردم ۸۱ بود.
              خونسردیت رو هم حفط کن. =))

            • من فقط فن سونی نیستم
              من فن کنسولم چون پی سی بازا معمولا از روی سوزش میخوان کنشولو خرد کنن

            • اگه لست و گاد او وار و هوی رین تاریخ مصرفشون گذشته دیگه باید فاتحه دوتا و وارکرفت و همه انحصاری های نداشته پی سی رو خوند

            • |Rasou گفت:

              چه سوزشی؟ سوزش این که واسه هر بازی ۲۰۰ تومن ندادم و آخرشم ۴۰ تومن سر ندادم تعویض کنم؟ :laugh: من به خاطر قیمت ۱۰ تومنی بازیا بسوزم؟
              خوب مگه من میگم فن چی هستی؟ اومدی انحصاریای دو تا پلتفرم رو با یکی مقایسه میکنی توقع داری جلو هم نیوفتی؟
              لست و گاد آو وار تاریخ مصرف گذشته ن چون دیگه کسی نمیره بخاطرشون PS4 بخره. روی PS3 هم هستن.
              دوتا و وارکرفت و امـثالهم دائما در حال تغییر و بهبودن و موارد جدید براشون میاد. برای همینه که هیچ وقت تکراری نمیشن. منتها لست آو آس رو چهل بارم بازی کنی همونه که بار اولم بود.

            • ایدن گفت:

              “هیلو مایکروسافت؟؟؟؟؟؟؟؟گیرز او وار”
              خب انحصاری های مایکرو از این به بعد برای pc میاد.مطمئنم به زودی بازی های شاهکار نسل ۷ مایکرو ریمستر میشن و ریمسترشون برای pc میاد 😉
              فقط انحصاری های سونی میمونه. 😉 از بینشون یه آنچارتد قبول دارم و یه بلاد بورن دیگه هیچ 🙂

            • Hossein E گفت:

              هر کدوم از کنسولا که گفتی سه چهارتا انحصاری درست حسابی دارن گیرزم واسه پی سی میاد

          • تو وقتی به گیرز او وار میگی اش دهن سوز معلومه وضعت خرابه
            بدبخت مایکرو که کنسولش داره واسه یه عده نوب مث تو گیم میده بسرون که بگی اش دهن سوزی نیست
            لابد جنگهای صلیبی یا مثلا دوتا که مال سالها پیشه خیلی خوبه

          • ” فعلا اکثر بازیایی که برای ۴ اومده عددایی نزدیک ۷ داشتن.”
            احتمالا دچار مشکلات بینایی هستی که انچارتد و تلو و گاد وار و هوی رینو نمیبینی و چسبیدیه به اوردر
            همین اوردر گرافیکش به قدری بالاس که تو خواب رو پی سی نمی بینیش

            • |Rasou گفت:

              آنچارتد و تلو و گاد آو وار و هوی رین که روی PS3 هم بودن. 😐 من اگه بخوام اینا رو بازی کنم که میرم PS3 میخرم. 😐
              گرافیک بالا به چ دردی میخوره وقتی بازی کلا ۸ ساعته و به شدت خسته کننده؟ بازی شامل گیم پلی و داستان هم میشه که اوردر در این زمینه ها هیچ حرفی نداره

            • عزیز من مگه پی سی نسل داره؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟اگه به نسل بودن بود که دوتا و استراتژیک ها حذف بودن چون پی سی نسل نداتتهو شیر تو شیر بوده تو این بازی های اهل عتیقو انحصاری ناب مسدونی و گرنه تلو دقیقا محصول سال ۲۰۱۳ هست سالی که پس اس فور امد پس قدیمی نیست : 😛

            • |Rasou گفت:

              مگه من گفتم PC نسل داره؟ من بازیای که توی نسل هشت برای PC اومد رو گفتم.
              دوتا رو اصلا اسم نبردم که بخواد حذف شه 😐 بقیه هم استراتژیک نیستن این ۲۰۰ بار. در ضمن همه شون توی نسل هشتم عرضه شدن.
              بازیای اهل عتیق؟؟؟ باز مثل همیشه بدون اطلاعات حرف زدی؟ تموم بازیایی که گفتم برای سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ هستن. برو سرچ کن.
              تلو واسه سال ۲۰۱۳ هستش و نسل هفتم عرضه شده. بازی که سال ۲۰۱۳ و توی نسل هفت برای PS3 اومده، دلیل برتری و خریدن PS4 نیست. این بازی رو میشه با PS3 با قیمت ۵ تومن بازی کرد.
              حالا باز بگو اهل عتیق 😐 هر چی بیشتر ادامه بدی، بیشتر نشون میدی که اطلاعات نداری

          • INSIDE 1369 گفت:

            دمت گرم ۳ ساله دارم همینو میگم تو گوش کسی نمیره :teeth:

        • Hossein E گفت:

          پی سی باز فکر اینجاهاشو میکنه که میره

      • عزیز من منم قبلا pc گیمر بودم ولی دیگه اصن نمیشد تحمل کرد ………….یونیتی و gta v که کلی باگ داشت توی فروم ها هم پر از مشکلات بازیه و هرکی یه مشکل داره
        یه سری بازی ها هم کرک نمیشن …..من سه چهارماه صبر کردم تا ارکام نایت کرک شه بعدشم خریدم متوجه شدم مشکلات زیادی داره
        ولی کنسول از این مشکلها نداره خودشون میدونن روی چه تنظیماتی بذارن که مشکلات کمتر شه
        الان سایت. Candy land با gtx 780 ti و cpu cire i7 3390 مشکل داره فریم بازی میره زیر سی فریم
        این مشکلات بازی یه کم حاد هست چون من تزش ویدیو دیدم کیفیت سایه ها و فریم و hbao کم هست

    • Strixxx گفت:

      تا جایی که میدونم رو کنسول هم افت فریم داره…

    • عزیزان من یک PC باز واقعی نمیاد واس این دردسرا بره کنسولی بخره که بره با دسته رو کاناپه بشینه بازی کنه!
      من خودم شخصا حاضرم هیچ بازی رو انجام ندم ولی دوتا ۲ رو ادامه بدم…!
      منم اصلا از دیسک استفاده نمیکنم. بازی هارو دانلود میکنم.
      و همینطور بگم که بازی رو کنسول هم دارای مشکلاتی بوده.
      جنگ راه نندازین.

    • Hossein E گفت:

      الان شما از سه ساله پیش تغییری توسیستم موردنیازا دیدی حداقلا هم یکیه مگر رم که شیش یا هشته که الکیه من با شیش همه چیرو میاره الان کیفیت کنسول بالایه ؟ پس اینهمه منتقد متخصص از دم کشکن مشکلات بازیم نه منز اسکای رو کنسولم مشکل داشت ازونور شاهکار کوجیما بهترین پورت نسلشو داشت هاردلاین رو فراموش کردی یا بتل ۴ که چقد بهینه بود جی تی ای چی الانم اولشه مگه کامبت ایکس یا ویچر اول مشکل نداشت با اپدیت حل شد از اون نظرم که میگین نمیادم تامب ریدر اول ایکس باکس بعد پی سی بعد پی اس فور اینسایدم تازه اومده یه بازی بگو چندسال بعد اومده باشه همین پی سی بود که با کرایسیس همه رو در سکوت برد و کسی پیداش نمیشد من نمیگم کنسول بد ولی تعصبت منطق داشته باشه بد نیست ی دلیل درست میگفتی

  • BObby گفت:

    همین بازی رو کنسول PS 4 هم بدون اشکال نبوده! اقای بابایی هم تو مقاله بهش اشاره کرد…

  • Amir.P گفت:

    دیگه خداوکیلی دهن ما رو سرویس کردن. دیشب بازی رو دانلود کردم و شروع کردم به بازی می بینم افت فریم داره!! کی میخواد این مشکلات درست بشه؟؟ توی همین ماه چند مورد داشتیم. اون از بتمن تل تیل، اونم از نو من اسکای. اینم از دئوس ایکس.
    حالا جالبه که توجیهشون اینه چون سخت افزارها مختلفه نمیتونن روی همه ی اونا آزمایش کنند و این مشکل پیش میاد!!!!! چرا تو نسل هفت این مشکلات وجود نداشت>؟؟! تو نسل قبلی نمیدونستم افت فریم رو با کدوم ت مینویسن حالا بیا و ببین. الان اگه بازی افت فریم نداشته باشه باید آدم تعجب کنه.
    اینم از امتیازات پیش خرید بازی که اصلا در دسترس نیست. بازی رو باز کردم می بینم هیچی از اونایی که گفتن توش نیست. خیرسرمون گفتیم پیش خرید کنیم از اینا استفاده کنیم که اینم هیچ. حتی از praxis kitهایی که از بازی Deus ex go هم بدست آوردم نمیذاره استفاده کنم. فقط میخواد به زور کاری کنن که پول بدی. خو لامصبا همین الانش ۶۰ دلار پول دادیم دیگه چقدر دیگه باید بدیم.
    >>>> فقط اینو بگم که باید روزی هزار بار لعنت فرستاد به اون آدمی که microtransaction رو اختراع کرد!

    • INSIDE 1369 گفت:

      داداش بتمن تل تیل رو من بدون مشکل تمومش کردم حتی به نظرم از بقیه ی بازی های تل تیل هم روون تر بود!(نمیگم بازی واسه هیچکس مشکل نداشت ولی حداقل من راحت تمومش کردم) نو منز اسکای هم الان مشکلاتش حل شده(بازی مالی هم نیست)

  • please گفت:

    بعد میگن دنوو باعث توجه بیشتر سازنده ها به PC میشه
    ر.ی.د.ن

  • Armin گفت:

    نمیدونم چرا انقدر خراب میکنن نسخه pc رو.

  • INSIDE 1369 گفت:

    همیشه بازی هایی که میخوان از تکنولوژی های جدید گرافیکی استفاده کنن این مشکلات پیش میاد واسشون ولی حل میشه اسکوئر کارش درسنه

  • بازیش شاهکاره فقط من یه ذره افت فریمش موقع پریدن اذیتم میکنه البته آپدیتشو نصب نکرده بودم.

  • ... گفت:

    تا جایی که ما دیدیم و vg247 هم نوشته بود این بازی رو هر دو کنسول هم مشکل داره و فریم بازی به زیر ۳۰ میرسه! …احتمالا هم مشکل از موتور جدید این استدیو هست که بازی روی هر سه پلتفرم مشکل فنی داره !…

    • رو پی اس فور فقط فریم بعضی وقت ها میره رو ۲۷ و برمیگرده که حاد نیست خیلی ولی وضع پی سی علاوه بر افت فریم گرافیک بازی هم هست

        • من از کندی لند ویدیو دیم وضع خراب بود فریم به ۲۶ میرسید در ضمن سایه هادقیق نبودن یه چیز محوی بودن انگار کیفیت سایه ها روی لو بود بعدشمامبیانت اکولوژن هم اوت بود عمل نمیکرد

          • من که رو هر دو پلتفرم تست کردم و تا جایی که من دیدم تو کنسول با مات کردن تصویر ماست مالی کرده بودن ولی من الان راحت بدون افت فریم رو هایت شصت فریم میگیرم :yes:
            البته شما فرقی نداره ما چقدر توجیح کنیمت یه کنسولی یک میلیونی خریدی یجوری سنگشو به سینه میزنی انگار کل سهام سونی مال شماست :no:

            • اگه میخواستم فن بازی در بیارم نمیگفتم ویدیو بلکه از طرف خودم حرف میزدم 😉
              در ضمن چیزایی که شما پی سی گیمرا میگین ش.ر و ور هست نه توجیه دیروز که ps now به پی سی امد همتون ا.ن تو ک.ونتون جم شده بود که میتونین کنار پلتفرم ضایتون لست اف اسو ببینین ولی الان جف.تک پرونی میکنین که کنسول روی لو هست
              یک دهموتن هنوژ نتوستین حتی منو بازی کوانتوم بریکوذلود کنین ولی میگین پی سی خوبه
              همتون هم میرین ۴ میلیون سیستم میبندین بعد میشینین بازی دوتا بازی میکنین :rotfl:
              اره داداش اگه تا حالا اینجوری جوابتون رو ندادهذبودم چون دارم صبر میکنم
              این alitttz هر چی دلش میخوادذبه کنسول بازا میگه ولی هیچکی حق نداره به پلتفرمش چیزی بگه
              یه توصیه هم بهت دارم برو یه سبد سوراخ دار ور دار هر وقت از اب پر شد میتونی بری فیفا و پی ای اس رو با کیفیت بالا اجرا کنی :laugh:

            • در ضمن مجید جان دلبندم اون های هست نه هایت
              همه پی سی گیمرا مث که تافل دارن اون از alitttz که بلد نیس بنویسه low این هم مدل جدیدش

            • خب مثل اینکه شما کلا میخوای بحث رو به حاشیه بکشونی
              اولا برای هر کس اشتباه تایپی پیش میاد و این رو هم بگم که کسی حق نداره توهین کنه حالا اون دوست عزیز یا شما؛ فقط کامنت های خودتون تو این پست رو ببینید می فهمید که چه کسی توهین میکنه :no:
              در ضمن اینکه اطلاعات شما کمه و این که درک نمیکنید پی سی گیمینگ تا چند سال بعد ارزش بازارش چند برابر میشه که مقالش تو سایت همسایه هم هست و اون تازه شروع راه بود رو نمیخواید بپذیرید پس بهتره کمی مطالعه کنید چون شما فقط قصد تخریب دارید و این بر کسی پوشیده نیست :yes:

          • INSIDE 1369 گفت:

            عزیزم خودتو کنترل کن میدونم از این که بازی های ps3 داره برای pc میاد خیلی ناراحتی میدونم از این که بازی های xbox1 داره واسه pc میاد ناراحتی میدونم گرافیک کنسولت ضایعه میدونم دسته کنسولت اصلا قابل مقایسه با موس و کیبرد نیست میدونم باید کل پول بازی بدی ولی سعی کن به پلتفرم خودت هر چند ضایعه ولی قانع باشی من کوانتوم رو مجانی و به راحتی بازی کردم شما برو بسوز که نتونستی بازی کنی در ضمن به سواد کسی ایراد نگیر که خودت وضعیتت خیلی خیطه هنوز به این درک نرسیدی که به سلیقه ی بقیه احترام بذاری برو با کنسولت خوش باش مگه نمیگی همه چیز کنسول از pc بهتره از گرافیک تا…پس برو با کنسولت خوش باش آفرین بچه ی خوب

            • تو برو با کوانتوم بریک کله بزن حالشو ببر…….
              اخی gta v یه سال دیرتر براتون امد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مث بچه ها چ۶رتا گزینه گرافیکی گذاشتن روش سرتون شیره مالیدن
              در ضمن شما ظاهرا فرق الترا و های رو نمیدونین ولی تا جایی که من میدونم گرافیک ps4 حداقل در حد های هست اگه چشمای کو.رتو باز کنی و مقایسه کنی میفهمی نو.ب خان

            • INSIDE 1369 گفت:

              😀 😀 گرافیک ps4 در حد high ؟؟؟؟!! :rotfl: :rotfl:
              عزیزم اون الترا خیلی از گرافیک کنسول بالاتره شما به مدیوم هم نمیرسین چه برسه به های
              gta v یه سال دیرتر اومد با گرافیک فوق العاده بالاتر و حالت اول شخص و اسلحه های جدید و همچنین قابلیت فوق العاده ی rockstar editor که کاملا ارزشش رو داشت نوب جان :-*

            • ps4 fan@
              کامنتاتو میگیرم خندم میگیره
              اون ازونجا که میگفتی کار زشتیه بازی هارو رایگان بازی کرد
              اونم ازینجا که میگی گرافیک ps4 از pc بالاتره :laugh:
              چیزی نمیدونی خو چرا چرت و پرت میگی اینجا وقت همرو میگیری

          • Hossein E گفت:

            عزیز فن پی اس فور شما که ایکن بازیرم تو خواب نمیبینی من نمیگم سیستمم شاخه اتفاقا زغالیه ولی دارم بازی میکنم مشکلم ندارم ما مشکلی نداریم ps now اومده دسته سونی درد نکنه شما چرا میسوزی برو زیر پست گیمفا ببین کی ازین ادا ها دراورده یه مثل هست که میگه کافر همه را به خویش خود پندارد

  • Snake Forever گفت:

    تو این دوره زمونه pc گیمر بودن یه شوخی بیش نیست

  • saeedgreat گفت:

    تو نقدای کاربرا گفتن با gtx 680 رو High چهل تا پنجا فریم میگیره که.

  • Hamed72 گفت:

    اونایی ک PC بازن آدم های صبوری هستند و نتیجه صبرشون هم میگیرن.
    حالا بعضیا برن ۳۰۰-۲۰۰ تومن پول بازی بدن :-/

  • MS GAMER گفت:

    ای بابا این دیگه چه وضعشه یه بازیه بدون مشکل نمیدن واسه پی سی گندشو در آووردن

  • MS GAMER گفت:

    ای بابا چرا انقدر کنسول بازا با پی سی بازا باهم کل میندازن دوستان هم کنسول و هم پی سی عالی هستن هر دوتا مشکلاتی هم دارن

    • INSIDE 1369 گفت:

      فنای ps4 همیشه شروع میکنن(یه مشت نوجوون نوووب) وگرنه کسی کاریشون نداره یه تومن دادن کنسول خریدن فکر کردن دارن نهایت لذت گیم رو میبرن و سهام دار سونی هستن و هر روز پول میره تو جیبشون خبر ندارن چقدر باید پول بدن از اشتراک انلاین تا ۲۰۰ تومن پول هر بازی تازه وقتی سونی جونشون به بی پولی میخوره بازی های انحصاریشون رو هم به حراج میذاره

    • خدا از دهنت بشنوه اینو به پی سی گیمرا بفهمون که فقط اونا گیمر نیستن فقط بلدن به کنسول مردم توهین کنن ومال خودشونو ببرن بالا
      بدون منطق هم فکتهایی صادر میکنن که ……..

  • alittttz گفت:

    من اولا عذرخواهی میکنم بابت رفتارم یه ذره تند گفتم اما الان یه ذره منتقی حرف میزنم
    فنای سونی جالبه قبلا یه شایعه درباره neo اومد همه میگفتن دروغه وکلی هم بحث شد ولی من گفتم راسته بعداز اون هم همش انحصاریهاتونو به رخ میکشیدین و میگفتین pc انحصاری نداره بعد دیدین ماکروسافت واسه pc بازی داد حالا هم این شایعه که بازیهای سونی داره واسه pc میاد و شما میاین بحثو شروع میکنین و مسخره میکنین من دیگه با هیچ سونی فنی بحث دیگه نمیکنم چون جز اعصابم خورد بشه هیچ نفعی برام نداره (به شما دوستان pc بازها هم هستم اصلا با سونی فن ها بحث نکنین بیخوده)
    این اخرین کامنتم تو این پست ها هست چون فقط تو پست بتل نظر میدم
    با تشکر

نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی بازی Deus Ex: Mankind Divided دارای مشکلاتی بوده است | گیمفا