بودجه ساخت نسخه بازسازی بازی System Shock به ۱٫۳۵ میلیون دلار رسید
کمپین کیکاستارتر جهت جمع آوری کمکهای مالی برای ساخت نسخه بازسازی شده بازی System Shock، بودجه ساخت این نسخه را به بیش از ۱٫۳۵ میلیون دلار رساند. نایتدایو پیش از این اعلام کرده بود که در صورت افزایش بودجه ساخت این بازی به بالای ۱٫۱ میلیون دلار آنها امکانات جدیدی را به آن اضافه خواهند کرد. اکنون زمان وفای به عهد رسیده است.
استودیوی نایتدایو تاکنون ۱٫۳۵۰٫۷۰۰دلار از طریق ۲۱٫۶۲۵ حامی برای ساخت نسخه بازسازی شده بازی System Shock بدست آورده است که رقم قابل توجهی نسبت به هدف آنها که ۹۰۰٫۰۰۰دلار بوده است میباشد و به معنی افزایش امکانات و قابلیتهای این نسخه خواهد بود. طبق قول پیشین این شرکت، اکنون این نسخه برای مک و لینوکس نیز عرضه میشود، همچنین از Razer Chroma نیز پشتیبانی خواهد کرد، چند زبان بومی دیگر نیز به این بازی اضافه خواهند شد و موقعیتها، اعضای جدید گروه و صداهای جدیدی به آن اضافه میشود.
استودیوی نایتدایو همچنان به دریافت این کمکهای مالی از طریق Paypal ادامه خواهد داد که البته بنظر میرسد هنوز اینکار آغاز نشده است. مشخص نیست که اهداف مشخص شده توسط کیکاستارتر در صورت افزایش بودجه از طریق Paypal همچنان باقی خواهند ماند یا خیر. اهدافی نظیر اضافه شدن صحنههای مرگ سینمایی بیشتر، پشتیبانی کامل از ماد و پشتیبانی از آکیولوس ریفت و اچتیسی وایو.
کمپین کیکاستارتر از اواخر ماه ژوئن آغاز شد. استودیوی نایتدایو همچنین برروی System Shock 3 کار میکند و در این پروژه وارن اسپکتور نیز به عنوان سرپرست تیم ساخت که برروی بازی اصلی نیز کار کرده است، آنها را همراهی میکند.
استودیوی نایتدایو پیش از این یک دموی آلفا برای نسخه بازسازی شده System Shock عرضه نمود تا به بازیکنان نشان دهد که چه چیزی انتظار آنها را میکشد.
پیش از افزایش بودجه بازی به رقم فعلی، زمانیکه رقم این بودجه به مقدار مد نظر نایتدایو رسیده بود اعلام شد که در کنار ایکسباکس وان و رایانههای شخصی، این بازی برای کنسول پلیاستیشن ۴ نیز عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
چه کم
اگه ۶۰$ باشه باید ۲۰۰۰۰ بفروشه که ضرر نکنه ولی فکر کنم حداقل ۰.۵ ملیون فروش کنه