در نمایشگاه گیمزکام امسال شاهد فهرست بزرگی از عناوین شرکت اسکوئر انیکس خواهید بود | گیمفا
در نمایشگاه گیمزکام امسال شاهد فهرست بزرگی از عناوین شرکت اسکوئر انیکس خواهید بود | گیمفا
در نمایشگاه گیمزکام امسال شاهد فهرست بزرگی از عناوین شرکت اسکوئر انیکس خواهید بود | گیمفا
در نمایشگاه گیمزکام امسال شاهد فهرست بزرگی از عناوین شرکت اسکوئر انیکس خواهید بود | گیمفا

در نمایشگاه گیمزکام امسال شاهد فهرست بزرگی از عناوین شرکت اسکوئر انیکس خواهید بود

فرشاد سامانی
۱۵:۵۸ ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
در نمایشگاه گیمزکام امسال شاهد فهرست بزرگی از عناوین شرکت اسکوئر انیکس خواهید بود | گیمفا

شرکت اسکوئر انیکس فهرست بازی‌هایی که قرار است در نمایشگاه گیمزکام به نمایش گذاشته شوند را اعلام کرد.

در ادامه فهرست اعلام شده در کنار توضیحات بازی‌ها را مشاهده خواهید کرد:

عنوان بازی: DEUS EX: Mankind Divided

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی

سازنده: آیداس مونترال، یکی از استودیوهای شرکت اسکوئر انیکس

تاریخ عرضه: ۲۳ اوت سال ۲۰۱۶ برابر با ۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۵

توضیحات: بازی Deus Ex: Mankind Divided ادامه‌ای است از بازی تحسین شده Deus Ex: Human Revolution که بر پایه انتخاب و مشاهده نتیجه، ساخته شده است و تجربه‌ای منحصر بفرد و خاطره انگیزی برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. در این بازی بازیکنان بار دیگر کنترل شخصیت Adam Jensen را در دست خواهند گرفت که اکنون به یک مامور مخفی با تجربه تبدیل شده است و دسترسی منحصر بفردی به مجموعه‌ای از تجهیزات قابل تنظیم و جدیدی را خواهد داشت. در حالیکه زمان بر ضد او است، Adam باید مسیر صحیح را تشخیص و انتخاب کند و در کنار کسانیکه به آنها اعتماد دارد از یک توطئه گسترده جهانی پرده برداری کند. این بازی همچنین شامل Deus Ex: Mankind Divided – Breach، یک حالت جدید و نوآورانه می‌باشد. این حالت جدید برای اولین بار در دنیای این بازی ارائه شده و مسیر مناسبی را در گیم‌پلی بازی Deus Ex: Mankind Divided در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که از طریق آن بازیکنان تجربه منحصر بفردی از پازل شوتر را پشت سر خواهند گذشت.

عنوان بازی: DRAGON QUEST BUILDERS

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا

سازنده: اسکوئر انیکس

تاریخ عرضه: ۱۱ اُکتبر سال ۲۰۱۶ برابر با ۲۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵

توضیحات: DRAGON QUEST BUILDERS این امکان را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد تا با جمع آوری مواد مختلف به ساخت ابزار منحصر بفرد متنوعی اقدام کنند و به بازسازی شهرها بپردازند تا زندگی را به جهان نابود شده Alefgard برگردانند. بازیکنان با هیولاهای معروف از سری بازی DRAGON QUEST مقابله خواهند کرد و تعاملی با شخصیت‌های جذاب ۳بعدی خواهند داشت. داستان همه جانبه DRAGON QUEST به بازیکنان امکان کاوش در جهان را با ترکیب آزادی در گیم‌پلی sandbox خواهد داد و تجربه‌ای جدید و هیجان انگیز و خانواده دوست را با یک سیستم کنترل بصری فراهم خواهد نمود. این بازی به شما امکان ساخت برج‌ها و قلعه‌هایی در زمانی نامعلوم در رویاهایتان را خواهد داد.

عنوان بازی: FINAL FANTASY  XII THE ZODIAC AGE

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴

سازنده: اسکوئر انیکس

تاریخ عرضه: سال ۲۰۱۷

توضیحات: FINAL FANTASY XII THE ZODIAC AGE نسخه بهبود یافته بازی کلاسیک FINAL FANTASY 12 می‌باشد که در سال ۲۰۰۶ انتشار یافت اما اکنون دارای ظاهری زیباتر و آسان‌تر برای اجرای هر چه بهتر بازی نسبت به هر زمان دیگری می‌باشد. نسخه بازسازی شده HD این بازی چند پیشرفت مدرن را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد که شامل بازسازی طراحی نبردها و یک سیستم کار جدید می‌باشد. این بازی همچنین دارای قابلیت‌های تروفی و عملیات اشتراک گذاری بوده و پیشرفت‌های سمعی و بصری را ارائه می‌نماید. اکنون چه بازیکنان قدیمی و چه بازیکنان جدید شاهد تجربه جدیدی در دنیای این بازی خواهند بود و امکان ماجراجویی عظیمی را در دنیای Ivalice خواهند داشت.

عنوان بازی: FINAL FANTASY 14

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳، رایانه‌های شخصی و مک

سازنده: اسکوئر انیکس

تاریخ عرضه: هم اکنون

توضیحات: با بیش از شش میلیون یوزر ثبت شده در سراسر جهان، بسته گسترش دهنده Heavensward به توسعه و افزایش تحسینات بازی FINAL FANTASY 14 کمک می‌کند که از ویژگی‌های آن می‌توان به توسعه خط داستانی Holy See of Ishgard و جنگ هزار ساله Dragonsong اشاره کرد. بسته Heavensward موجب بروز رسانی محتوای بازی شده و با عرضه بهینه ساز ۳٫۳ و بسته Revenge of the Horde شاهد به سرانجام رسیدن داستان جنگ Dragonsong هستیم. این بسته همچنین شامل اتحادی جدید و ویژگی‌های دیگری می‌باشد.

عنوان بازی: FINAL FANTASY 15

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان

سازنده: اسکوئر انیکس

تاریخ عرضه: ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۱۶ برابر با ۹ مهر ماه سال ۱۳۹۵

توضیحات: بازی FINAL FANTASY 15 با داستانی شگفت انگیز از دنیای این بازی، گیم‌پلی انقلابی، خط داستانی دراماتیک و یک تکنولوژی روبه جلو می‌باشد. Noctis، ولیعهد پادشاهی Lucis از شعله‌های آتش جنگ فرار می‌کند تا در یک سفر حماسی در کنار بهترین دوستانش از طریق دنیایی که در آن جانورانی بزرگتر از حد معمول و شگفتی‌های منحصر بفردی که در آنها قرار دارند اقدام می‌کند. در کنار خطرات موجود در این سفر او امیدوار است که قدرت منحصر بفردی را پیدا کرده تا بوسیله آن به سرزمینش بازگردد و به جنگ پایان دهد.

عنوان بازی: HITMAN

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی

سازنده: آی‌او اینتراکتیو، یکی از استودیوهای شرکت اسکوئر انیکس

تاریخ عرضه: اکنون، اپیزودهای جدید این بازی تا پایان سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد.

توضیحات: بازی HITMAN بازیکنان را در معرض ترور شخصیت‌های مهمی در مکان‌های عجیب و غریب دنیا قرار می‌دهد. از بزرگترین مراسم مُد لباس پاریس و ساحل آفتابی ایتالیا گرفته تا بازارهای قدیمی در مراکش. گیم‌پلی این بازی با تمرکز برروی یافتن اهداف در سطحی بزرگ و پیچیده sandbox در مسیری با آزادی عمل کامل می‌باشد. اینکه کجا بروید، در چه زمانی کار خود را انجام دهید و اینکه چه کسی را بکشید، همگی سوالاتی هستند که تنها شما پاسخگوی آنها هستید و به شما بستگی دارند. برای اولین بار، عرضه دیجیتالی بازی HITMAN  بازیکنان را دعوت به دنیای ترور می‌نماید.

عنوان بازی: KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴

سازنده: اسکوئر انیکس و دیزنی

تاریخ عرضه: دسامبر ۲۰۱۶

توضیحات: بازی KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue تلفیقی است از بازی محبوب KINGDOM HEARTS Dream Drop Distance که بصورت بازسازی شده برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. یکی از عناوین این مجموعه محتوای جدید و بهبود یافته KINGDOM HEARTS 0.2 Birth by Sleep است که به حوادثی که برای Aqua پس از خط داستانی  KINGDOM HEARTS Birth by Sleep روی می‌دهد می‌پردازد و ارتباطی با عنوان پیش روی KINGDOM HEARTS 3 خواهد داشت. این مجموعه هچنین شامل یک فیلم HD جدید به نام KINGDOM HEARTS χ [chi] Back Cover می‌باشد که به بازگو کردن اسرار داستان Foretellers می‌پردازد و ارتباطی با حوادث ابتدایی خط داستانی این سری بازی خواهد داشت.

عنوان بازی: RISE OF THE TOMB RAIDER: 20 Year Celebration

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی

سازنده: کریستال داینامیکس، یکی از استودیوهای شرکت اسکوئر انیکس

تاریخ عرضه: ۱۱ اُکتبر سال ۲۰۱۶ برابر با ۲۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵

توضیحات: کریستال داینامیکس و شرکت اسکوئر انیکس جشن بیست سالگی Lara Crof را به معرفی نسخه Tomb Raider: 20 Year Celebration بطور خاص برای کنسول پلی‌استیشن ۴ برگزار کردند. این نسخه دارای قابلیت‌های جدیدی است که از آن جمله می‌توان به اضافه شدن خط داستانی جدید تحت نام Blood Ties، یک co-op جدید، پشتیبانی از پلی‌استیشن وی‌آر در Blood Ties به همراه کلیه بسته‌های دانلودی پیشین عرضه شده برای این بازی، تجهیزات و سلاح‌های بیشتر اشاره کرد. بجز پشتیبانی از پلی‌استیشن وی‌آر کلیه محتویات اعلام شده برای دارندگان سیزن پس ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهند بود و بصورت خودکار این محتویات را به رایگان دریافت خواهند کرد. هیچگونه سیزن پسی برای نسخه پلی‌استیشن ۴ این بازی وجود نخواهد داشت چراکه کلیه محتویات اعلام شده از زمان اولین عرضه بازی در تاریخ اعلام شده در دسترس خواهند بود.

عنوان بازی: WORLD OF FINAL FANTASY

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا

سازنده: اسکوئر انیکس

تاریخ عرضه: ۲۸ اُکتبر سال ۲۰۱۶ برابر با ۷ آبان ماه سال ۱۳۹۵

توضیحات: در بازی WORLD OF FINAL FANTASY شما هدایت یک جفت دو قلو را در اختیار خواهید داشت که Reynn و Lann نامیده می‌شوند و سفر خود را از طریق سرزمین Grymoire آغاز می‌کنند تا به جستجو و بازگشت خاطرات از دست رفته‌شان اقدام کنند. در طول این سفر بازیکنان بایستی به جمع آوری، رشد و نبرد بپردازند. در این راه با شخصیت‌های آشنای cactuar ،chocobo  و behemoth همراه خواهید بود تا با آماده کردن ارتشی از هویلاهای خود و ساخت برج‌های استراتژیک، به چالش مبارزه با مخالفان و دشمنان بپردازید.

عنوان بازی: THE TURING TEST

پلتفرم: رایانه‌های شخصی

سازنده: بالکهد اینتراکتیو

تاریخ عرضه: اوت ۲۰۱۶

توضیحات: در این بازی شما به عنوان Ava Turing به ایفای نقش خواهید پرداخت، یک مهندس آژانش بین المللی فضایی که به اختصار ISA نامیده می‌شود. کسی که در تلاش است تا حقیقت پشت ماجرای تحقیقات مربوط به اروپا (یکی از قمرهای سیاره مشتری که در سال ۱۶۱۰ توسط گالیله کشف شد) یعنی یکی از قمرهای سیاره مشتری پی ببرد. این بازی جذاب در سبک پازل اول شخص در دست تولید بوده و از موتور بازیسازی آنریل ۴ بهره می‌برد. در حل پازل‌های بازی بایستی که از ابزار مربوط به انرژی خود که به اختصار EMT نامیده می‌شود استفاده و نیروی یک جسم را از آن خارج و به جسم دیگری منتقل کنید. کنترل ماشین‌های مصنوعی هوشمند را در دست گرفته، سازه‌های بزرگ را دستکاری کنید و وظایف مختلفی را به انجام برسانید. همه اینها بر پایه یک داستان چند لایه براساس نیروی انسان جهت کنترل بنا نها شده‌اند. بازی The Turing Test برای رایانه‌های شخصی توسط اسکوئر انیکس کالکتیو در ماه اوت سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

عنوان بازی: BLACK THE FALL

پلتفرم: رایانه‌های شخصی

سازنده: استودیوی سند سیلور

تاریخ عرضه: زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۶

توضیحات: بازی Black The Fall یک بازی اکشن ماجراجویانه است که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های دیجیتالی ارائه خواهد شد و داستان آن مربوط به دوران سیاه و سرشار از ظلمت یک سرزمین می‌شود. این بازی بر گرفته از تجربه اعضای تیم سند سیلور در دوران کمونیستی کشور رومانی می‌باشد. کشف یک دنیای صنعتی فراموش شده، جاییکه در آن قوانین سختگیرانه و مجازات‌های سختی وجود دارند که بشریت را نابود می‌کنند. برای نجات خود چکار خواهید کرد؟ برای پیشرفت در این بازی می‌بایست پازل‌هایی را حل کنید، این در حالی است که همه قصد دارند تا جلوی شما را بگیرند. بازی Black The Fall برای رایانه‌های شخصی و کنسول توسط اسکوئر انیکس کالکتیو در اواخر (سه ماهه سوم) سال ۲۰۱۶ انتشار می‌یابد. انتظار می‌رود که نسخه کنسولی این بازی در اوایل سال ۲۰۱۷ در دسترس بازیکنان قرار گیرد.

عنوان بازی: TOKYO DARK

پلتفرم: رایانه‌های شخصی و مک

سازنده: چریموچی

تاریخ عرضه: زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۶

توضیحات: بازی Tokyo Dark یک بازی ساید اسکرولینگ پوینت و کلیک ماجراجویانه و اسرار آمیز برای رایانه‌های شخصی و مک می‌باشد. شما در نقش کارآگاه Itō به کاوش در شهر توکیو خواهید پرداخت و با پیروی از دستورات، جمع کردن سر نخ‌ها و گرفتن تصمیمات سخت که عواقب وسیعی را بدنبال خواهند داشت می‌پردازید. از ویژگیهای بازی Tokyo Dark می‌توان به وجود تعداد زیاد دیالوگ‌های قابل انتخاب و تاثیرات آنها برروی شخصیت‌های خاص و تغییرات پایانی داستان بازی اشاره کرد. بر خلاف دیدی که از یک رمان وجود دارد، شما کارآگاه Itō  را مستقیماً کنترل و به کاوش در توکیو می‌پردازید. تلاش کنید تا به انجام وظیفه حرفه‌ای خود در کنار زندگی شخصی بپردازید. آیا گذشته بازگشته و شما را در بر خواهد گرفت یا بر تکیه بر تصمیمات خود در برابر آن مقاومت خواهید کرد؟

عنوان بازی: OH MY GODHEADS

پلتفرم: رایانه‌های شخصی

سازنده: تیتوتیتک

تاریخ عرضه: سه ماهه اول سال ۲۰۱۷

توضیحات: دنیای بازی Oh My Godheads دنیای بدست آوردن سر در یک رقابت یک تا چهار نفره می‌باشد. بدست آوردن سر همچون بدست آوردن یا فتح پرچم است اما اینبار بجای پرچم با سرهایی باستانی زنده سر و کار خواهید داشت، سرهایی عصبانی که حتی به تعقیب شما خواهند پرداخت! با دوستان خود بر سر تصاحب این سرها مبارزه کنید، سرهای زنده را گرفته و آنها را به پایه ستون یا مجسمه‌ای که به آن تعلق دارند برگردانید. ایده ساخت این بازی از بازی‌های قدیمی چون Micro Machines ،Worms و Street Fighter گرفته شده است. تیتوتیتک دوست دارد تا یک سرگرمی و یک تجربه بازی چند نفره را با محیطی کاملاً ۳بعدی با تاکتیک‌های زیاد و عمق زیاد خلق کند. در ضمن خاطر نشان کردیم که این سرها امکان انفجار را خواهند داشت و همچون یک تکه کیک به اطراف پخش می‌شوند؟

عنوان بازی: GOETIA

پلتفرم: رایانه‌های شخصی و مک

سازنده: سوشی

تاریخ عرضه: هم اکنون

توضیحات: یک بازی پوینت و کلیک ماجراجویانه فراموش ناشدنی، بازی Goetia شما را در نقش روح Abigail Blackwood قرار داده که اخیراً سر از قبر گشوده و به دنیا بازگشته است. کسی که در مورد ۴۰ سال گذشته و تاریخچه خانواده‌اش چیزی نمیداند. به Abigail کمک کنید تا از اتفاقی که در ملک اربابی‌اش رخ داده سر در آورد. به او کمک کنید تا بفهمد چه بر سر مکانی که در آن بزرگ شده است آمده و چرا ناگهان نابود شد؟ پازل‌های سخت و داستان عمیقی در انتظار شما هستند. با چیدن قطعات در کنار یکدیگر از اسرار داستان بازی سر درآوردید. همچون هر بازی اسرار آمیز دیگر یک حقیقت نگران کننده در مورد خانواده Abigail در پیش روی شما خواهد بود.

عنوان بازی: DEUS EX GO

پلتفرم: تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها

سازنده: اسکوئر انیکس مونترال، یکی از استودیوهای شرکت اسکوئر انیکس

تاریخ عرضه: تابستان سال ۲۰۱۶

توضیحات: بازی Deus Ex GO یک بازی براساس حل پازل است که برگرفته از دنیای Deus Ex می‌باشد. به عنوان Adam Jensen به هک، مبارزه و حل معماهای چالش برانگیز دنیای سری بازی GO خواهید پرداخت. در کنار متحدین خود در TF29 و Juggernaut Collective به مکان‌هایی نفوذ کنید و از یک توطئه تروریستی سر درآورید.

نمایشگاه گیمزکام از تاریخ ۱۷ اوت (۲۷ مرداد ماه) تا ۲۱ اوت (۳۱ مرداد ماه) دایر خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

در نمایشگاه گیمزکام امسال شاهد فهرست بزرگی از عناوین شرکت اسکوئر انیکس خواهید بود | گیمفا
در نمایشگاه گیمزکام امسال شاهد فهرست بزرگی از عناوین شرکت اسکوئر انیکس خواهید بود | گیمفا
در نمایشگاه گیمزکام امسال شاهد فهرست بزرگی از عناوین شرکت اسکوئر انیکس خواهید بود | گیمفا
در نمایشگاه گیمزکام امسال شاهد فهرست بزرگی از عناوین شرکت اسکوئر انیکس خواهید بود | گیمفا
در نمایشگاه گیمزکام امسال شاهد فهرست بزرگی از عناوین شرکت اسکوئر انیکس خواهید بود | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

در نمایشگاه گیمزکام امسال شاهد فهرست بزرگی از عناوین شرکت اسکوئر انیکس خواهید بود | گیمفا