Rocket League به ۱۹ میلیون بازیکن دست یافت
بهتازگی، سایونکس، سازنده و ناشر عنوان موفق و جذاب Rocket League در توئیتر اعلام کرده که تعداد بازیکنان این عنوان به ۱۹ میلیون رسیده و از تمامی طرفداران تشکر کرده است. در ادامه همراه گیمفا باشید.
سایونکس در توئیتر چنین گفته است:
تبریک به همه! ما رسما به ۱۹ میلیون بازیکن برای Rocket League دست یافتهایم! ما از شور و شوق شما فروتن هستیم، ممنون از شما!
در ۸ ژوئیه (۱۸ تیر)، Rocket League رسما یکساله شد و سایونکس به این مناسبت، تصاویر اینفوگرافیکی بهنمایش گذاشت که نشاندهندهی آمار باورنکردنی و جالب بازی بود. در آن زمان، Rocket League بیش از ۱۸ میلیون بازیکن به خود جذب کرده بود که در ۵۴۵ میلیون مسابقه شرکت کرده بودند. ۶٫۲ میلیون نسخه از بازی با ۵٫۵ میلیون بستهی محتویات دانلودی از آن بهفروش رسیده بودند. علاوهبر این، پلتفرم برتر این عنوان، پلیاستیشن۴ انتخاب شد که احتمالا بهلطف عرضهی آن در ژوئیهی ۲۰۱۵ بهعنوان بازی رایگان سرویس پلیاسیتشن پلاس است که مدتی بعد برای رایانههای شخصی و ایکسباکسوان هم منتشر شد. همچنین هنوز روزانه حد متوسط ۱٫۱ میلیون بازیکن به تجربهی Rocket League میپردازند.
با اینکه Rocket League در اول بهصورت دیجیتالی منتشر شد، اما کمی بعد نسخهی فیزیکی آن روانهی بازار شد. سایونکس هم از زمان عرضهی بازی با پشتیبانی و ارائهی بهروزرسانیها و محتویات دانلودی مختلف، آن را ثابت و پایدار نگه داشته تا بازی تکراری نشود و همچنان جذابیت خود را داشته باشد.
یکی از بزرگترین بهروزرسانیهای Rocket League، قابلیت بازی میانپلتفرمی را به این عنوان برای بازیکردن بین بازیکنان ایکسباکسوان و رایانههای شخصی، اضافه میکند. سایونکس گفته بود که آماده است تا به بازیکنان ایکسباکسوان و پلیاستیشن۴، اجازهی بازی با همدیگر را بدهد، اما اول از همه، این موضوع نیازمند توافق بین سونی و مایکروسافت بوده که ظاهرا هنوز موافقتی بین دو شرکت صورت نگرفته است.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
مبارکش باشه حقش
بن شدی دوباره؟؟؟؟؟ 😮 😮 😮 😮
دیروز بن شدم :-((
منم تا حالا ۶ بار بن شدم اما رکورد دار تویی فک کنم
من دقیق یادم نیست حول حوش سه پنج چهل بار بن شدمhttp://uu
چرا تو رو انقد بن میکنن 😐
به جای این بیچاره اون بی شعوری که میاد اکانت جعلی از رو بقیه درست میکنه رو بن کنید :no:
:yes:
چه خوب ماشالله :yes:
۲ میلیون بودجه، +۱۱۰ میلیون درامد
مبارکشون باشه بازی جذابیه
یوبیسافت یه بازی کنه حرفه ای اسکی رو به کشتن داد تو فیلم برداری استیپ رو اسمم کلیک کنید
یه ذره برید پایین نوشته تو آخرین مطالب
😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 خدا به خیر کنه اون از پوکمن اینم از یوبی
فا.ک!
خودش موقع فیلم برداری زمین خورد و فوت شد چه تقصیری داشت یوبی بدبخت.
روحش شاد 🙁
دهنه سازندش سرویس ۱۹ ملییون یه ملت اسکل کرده 😮 😕
دمش گرم
قبلا یکى ًاز دوستان یه سایت معرفى کرد که میشد بدون پرداخت پول IP رو تغییر بدیم ولى ادرسش رو گم کردم اگه میشه لطفا بگید
(براى انجام این بازى باید ًاز ابزار هاى مربوطه( 😐 )استفاده نماییم!)