نرم‌افزار استیم سرانجام برای ویندوز فون منتشر شد - گیمفا
نرم‌افزار استیم سرانجام برای ویندوز فون منتشر شد - گیمفا
نرم‌افزار استیم سرانجام برای ویندوز فون منتشر شد - گیمفا
نرم‌افزار استیم سرانجام برای ویندوز فون منتشر شد - گیمفا

نرم‌افزار استیم سرانجام برای ویندوز فون منتشر شد

آرش نوروزپور
۱۴:۴۳ ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
نرم‌افزار استیم سرانجام برای ویندوز فون منتشر شد - گیمفا

بالاخره، کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های ویندوز فون می‌توانند از نرم‌افزار استیم استفاده کنند. آنها می‌توانند این نرم‌افزار را که به‌صورت رسمی منتشر شده، دانلود کرده و بر روی دستگاه خود داشته باشند و از آن بهره ببرند. سیستم عامل ویندوز فون تا به امروز فاقد این نرم‌افزار بود، در حالی که کاربران اندروید و iOS سال‌ها توان اجرا آن را داشتند.

 

همچنین، آرا اکثریت کاربرانی که که به این برنامه رای داده‌اند، مثبت است؛ به این معنا که بیشتر آنها نمره ۴/۵ و ۵/۵ را ثبت کرده‌اند. در تصویر زیر، می‌توانید نظر برخی از آنها را مشاهده کنید:

۳۰۸۸۲۴۴ steam+finally

 استیم، واحد امنیتی خود را در ماه مارس به‌روزرسانی کرد. بسیاری از کاربران از اینکه این برنامه بر روی ویندوز فون وجود نداشت، ناراضی بودند؛ ولی حالا با عرضه برنامه استیم، محدودیت‌ها برداشته شده و آنها می‌توانند کارهای مربوط به استیم را از طریق گوشی همراه خود انجام دهند.

شما می‌توانید نرم‌افزار استیم را از این لینک دانلود کنید. نرم‌افزار استیم از نسخه‌های ۸٫۱ و ۱۰ سیستم عامل ویندوز فون پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نرم‌افزار استیم سرانجام برای ویندوز فون منتشر شد - گیمفا
نرم‌افزار استیم سرانجام برای ویندوز فون منتشر شد - گیمفا
نرم‌افزار استیم سرانجام برای ویندوز فون منتشر شد - گیمفا
نرم‌افزار استیم سرانجام برای ویندوز فون منتشر شد - گیمفا
نرم‌افزار استیم سرانجام برای ویندوز فون منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • milad metal.ps4 گفت:

    طولی نمیکشه واسه ps4 هم میاد البته اگه سونی قبول کنه

    • Dr. Freeman گفت:

      چه ربطی به ps4 داشت میلاد جان؟
      استیم چون تحت محیط ویندوزه برای ویندوز فون هم اومده. وگرنه قرار نیست برای سیستم عامل های خانواده لینوکس هم بیاد (سیستم عامل ps4) یا حتی برای اکس باکس وان چون اینها شبکه های فروش مستقل خودشون رو دارن

      • milad metal.ps4 گفت:

        هکر ها نرم افزار استیم رو با ps4 اجرا کرده و بازی های انحصاری از جمله دوتا و تیم فورستر رو باهاش اجرا کردن جالب اینجاست با اکانت خودشون هم رفتن
        گفتم شاید یروز مثل ea مستقل نرم افزار واسه کنسول بدن و بازی های انحصاری خودشون رو بفروشن شدنی نیست ولی نشدنی هم نیست

        • ... گفت:

          team fortress 2 انحصاری نیست و روی کنسول هم تا جایی که خبر دارم منتشر شده.ولی اجرا شدن Dota ربطی به استیم نداره و بازی باید روی کنسول پورت بشه.کسی که DOTA رو روی کنسول اجرا کنه مثل این می مونه که تمام بازی های PC رو روی کنسول اجرا کرده.
          DOTA هم اگر کنترل هاش جواب بده خود VALVE زودتر از هر فرد دیگه ای بازی رو میده رو کنسول از طرفی هم اون بازی خیلی وابسطه به استور استیم و بخش مارکت هست برای خرید آیتم که فکر نمی کنم سونی اجازه وجود دو شکل استور روی کنسولش بده !…
          که البته کانتر هم که دیدید با پشتیبانی از استیم و قابلیت کراس پلتفرم (و البته نیاز به ساخت اکانت استیم) روی PS3 منتشر شد ولی بعد چند وقت اونهم به خاطر پشتیبانی ضعیف تر نسخه ی کنسولی نسبت به PC قضیه کراس پلتفرمش هم رفت کنار…

      • ... گفت:

        کاری به این قضایا نداره!…این که فقط یک نسخه ی موبایلی استیم هست و نهایت کاربردش هم برای چت کردن هست و بررسی پروفایل بقیه و استور استیم وگرنه کاربرد گیمی نداره…ازطرفی هم همین نسخه ی موبایلی روی اندورید و ios هم چند سال هست که منتشر شده الان هم عجیب هست که روی ویندوزفون هم منتشر کردن.
        نسخه ی اصلی استیم هم که خیلی وقت هست که روی لینوکس و os x منتشر شده و کاربردش هم دقیقا مثل همین نسخه ی ویندوز هست و لینوکس هم همونطور که می دونید Valve به عنوان پلتفرم گیمی خودش انتخاب کرد و Steam os رو داد بیرون.

  • Dr. Freeman گفت:

    الحق و الانصاف که استیم افتخار هر پی سی گیمره
    رابط کاربری کاربر پسند
    انجمن فعال
    تخفیف های عالی
    همین امروز bastion رو خریدم سه دلار و نیم
    تخفیفاتش جدا رویاییه. همه جور بازی ای هم هست جزو تخفیف.
    به امید اینکه مایکروسافت هم انحصاری هاش رو رو استیم منتشر کنه

  • ali گفت:

    از استیم متنفرم ۱ به خاطر هک شدن فوری اکانت ۲ به خاطر گرون بودن ایتم هاش ۳ به خاطر بازار های غیر قانونیش اما شهروز از یه چیزش خوشم اومد بهتره بگم ۲ چیزش ۱ تخفیفات خوب بازی کردن انلاین با کاربران دیگه.

    • ... گفت:

      این هک شدن فوری اکانت دقیقا چه چیزی هست ؟…افرادی که اکانتشون هک میشه تقریبا میشه گفت افرادی هستن که از روشن کردن کامپیوترشون هم چیزی نمی دونن.که این وسط میرن لینک هایی که بقیه بهشون میدن باز می کنن و همینطور راحت یوزر و پسوردشون رو میدن به دست یکسری که اسم خودشون رو میزارن هکر…
      وگرنه ما هم یک چیزی حدود ۴-۵ سال هست که داریم از استیم استفاده می کنیم ولی حتی یکبار هم مشکلی برامون پیش نیومد !…تنها یکبار بود که دیدم یک نفر از بین هزاران نفری که میشناختم هک شد اونهم به خاطر این بود که طرف انقدر خ*ر بود که رفته بود لینکی رو از کسی که هنوز ۵ دقیقه هم نبود اد کرده بود باز کرده بود و فایلی که بهش داده بود دانلود کرده بود.که اونهم نهایت به یک روز هم نکشید دیدم که اکانتش رو پس گرفته بود.
      که از این افراد به اصطلاح هکر من هم تو این چند ساله کم ندیدم ولی بعد این قضیه فعال کردن اکانت با پرداخت ۵ دلار دیگه نسل این افراد هم منقرض شد و از همون ها هم خبری نیست !…الان یعنی اگر کسی هک بشه یعنی خیلی وضعیتش خرابه.
      بازار ها غیر قانو نیش هم دقیقا نمی دونم چه چیزی هست !…استیم هم از طرف خودش چیزی به اسم آیتم نداره ! و احتمالا منظور شما به بازی هایی مثل DOTA و CS هست که کوچکترین اجباری به خرید آیتم ندارن !…

      • GG.WP.EZ.WIN گفت:

        با تک تک حرف هات موافقم.خودم یا کسی از دوستام تا حالا تو استیم هک نشدیم .

      • ali گفت:

        شما داری میگی استیم مارکت ایتم ها نداره اشتباه کامل پس شما چطور ۴ ۵ سال تو استیم بودید که حتی نمیدونید تمام قسمت های مارکت به استیم مربوطه حتی اگه کاربران ایتم های خودشان رو بفروشند یه قسمت از پولی هم به عنوان سود به استیم میره معلومه اصلا شما تو جریان نیستید.اول برید تحقیق کنید بعد حرف بزنید درضمن یکی از دوستانه من همینطوری هک شد نه لینکی براش اومد نه پسوردی به کسی داد این حرفتون هم کاملا اشتباهه.

        • Ramsay گفت:

          دوست من بهتره شما یکم تحقیق کنید “آیتم استیم 😐 “دقیقا چی هست؟ 😐
          شما مث اینکه همون خبر شکایت رو خوندید و با کمال احترام الان شما در جریان نیستید اگر شما آیتم های دوتا یا اسکین های CS یا keyو…رو بفروشی باید بری مارکت ک اونجا با فروختن این آیتمها استیم درصدی(بسته به قیمت)ور میداره ک قبل از قراردادن آیتم هم کاملا واضح مینویسه چقدر برمیداره(شاید به عنوان واسطه).
          ….بنده خدا حرف حق رو زد حالا به صحبت از روی جهل و نادانی متهم شد 😐 شگفتا 😐

  • lepetitmori گفت:

    ویندوز ۱۰ موبایل اسم درسته این ورژن ویندوزه نه وینفون
    وینفون اسم سیستم عامل ویندوز ۸/۱ موبایلهای مایکروسافت بود

  • daryl گفت:

    دوستان عزیز کسانی که قصد خرید گوشی دارند به هیج عنوان سراغ windows phone نرن . باور کنید بد ترین سیستم عامل دنیاست از باگ های مختلف بگیرید تا کمبود نرم افزار و گیم

    • lepetitmori گفت:

      من لومیا دارم و کاملا از داشتن این گوشی راضی هستم
      اینجور حکم کلی دادن زیاد درست نیست
      به نظر من ویندوز ۱۰ موبایل یکی از بهترین پلیرهای ویدئو و موسیقی رو در بین همه ی سیستم عاملها رو داره
      از مرورگر ادج هم نگم بهتره،خارق العاده به معنای واقعی

      در مورد کمبود برنامه و گیم در استور حق با شماست که این مشکل با برنامه های یونیورسالی که هرروز دارن اضافه میشن حل میشه

      من از خریدم راضی هستم چون هر آنچه که از یه موبایل میخواستم رو به بهترین شکل بهم ارائه میکنه

    • Vault Boy گفت:

      سیستم عامل که به نظرم سلیقه ای هست ولی ویندوزفون هم هنوز مشکلات زیاد داره

    • بعد از چهار سال تجربه اندروید ۴ ماهه ویندوزفون دارم،و تمام خواسته هامو برآورده کرده،محیطش با بقیه سیستم عاملا متفاوته و به دلم نشست،دلیل نمیشه شما با رابط کاربریش حال نکردی بکوبی!
      تو این مدت به ندرت لگ،باگ یا فریز داشته.استور هم ک هر روز آپدیت میشه.ویندوزفون ۸ خیلی ابتدایی بود و مشکلات زیادی داشت اما بعد از آپدیت به ۸٫۱ و نهایتا ویندوز موبایل ۱۰ آپشنهای متعددی بهش اضافه شد،مشکلات زیادی رفع و به یک سیستم عامل کامل نزدیک شد.
      امیدوارم این سیستم عامل همه گیر نشه و همینطور خاص بمونه.

  • Parsa-2₭ گفت:

    ffs
    جونشون در اومد که…
    سرویس کردن مارو تا release کنن

نرم‌افزار استیم سرانجام برای ویندوز فون منتشر شد - گیمفا