چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا

چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند

شایان مددی
۱۳:۴۵ ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا

در Alien، آموختیم که هیچ‌کس قادر به شنیدن صدا و فریاد شما در فضا نیست. نسخه‌ی جدید سری Call of Duty، یعنی Infinite Warfare هم به فضا سفر کرده و تا حدودی در آن جریان دارد؛ اما موضوع این است که در این بازی، به چه صورت باید صدای دیگران را در فضا بشنویم؟ آیا ممکن است که آن‌ها در خلا صدا ایجاد کنند؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

کارگردان ارشد هنری بازی، براین هورتون از اینفینیتی‌وارد، گفته که آن‌ها فکر زیادی راجع به چگونگی شبیه‌سازی صدا در فضا کرده‌اند. او در مصاحبه‌ای با پلی‌استیشن بلاگ تاکید کرده که در یک منطقه‌ی نظامی، عدم وجود صدا می‌تواند بسیار خطرناک و زیان‌آور باشد و شما باید باشنیدن صدای انفجار‌ها و گلوله‌ها، نسبت به آن‌ها واکنش دهید.

برای حل این مسئله در Infinite Warfare، کافی است که شخصیت‌ها لباس فضایی‌شان را به تن کنند که هورتون هم در مورد آن چنین گفته است:

در این بازی، با لباسی که می‌پوشید، صداها را شبیه‌سازی کرده و از طریق فوتون‌ها تاثیر می‌گذارید، پس قادر به داشتن آگاهی تاکتیکی نسبت به محیط اطرف خود خواهید بود. ما صداها را کمی کم کرده‌ایم، ولی هنوز تا حدی است که مطمئن شوید از تجربه‌ی آن لذت می‌برید. این موضوع واقعا علمی‌تخیلی نیست و بالعکس، بسیار قابل قبول و باورکردنی است.

همان‌طور که می‌دانید، جاذبه در فضا برابر با ۰ است و موضوع دیگری که پیش می‌آید و تاثیر زیادی هم بر روی تجربه‌ی بازیکنان دارد، سرعت کم آنان است. سری Call of Duty هم همیشه به عنوان سرعت بالای خود معروف است. راه حل اینفینیتی‌وارد برای این موضوع، استفاده از قلابی است که با آن می‌توانید با سرعت زیادی از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر فضا حرکت کنید و حتی می‌توانید با قلاب‌گرفتن دشمنان‌تان، آن‌ها را به سمت خود بکشید. در حالی که Infinite Warfare سعی در معقول و واقع‌گرایانه‌بودن دارد، هورتون اذعان داشته که این قلاب، کمی ناخوشایند است. او گفته است:

این موضوع و مکانیک قلاب، برای ما، هل‌دادن به‌سمت مرز علمی‌تخیلی است؛ اما هنوز می‌توان فکر کرد که کسی آن را مهندسی کرده و قابل طراحی است.

 صحبت ما به‌طور کلی بیشتر راجع به محیط مربوط به آینده و باورپذیربودن Infinite Warfare است؛ ولی هورتون گفته که بیش از واقع‌بینانه‌بودن، احساس هیجان و شادیِ بازیکنان مهم است. او همچنین گفته است:

شما باید با ایجاد تغییر و اختلال و درواقع، دست‌کاریِ واقعیت‌ها، به آن تجربه‌ای که می‌خواهید برسید. پس، ما هم باتوجه به دلایل و منطق علمی عمل خواهیم کرد. بعد از همه چیز، Infinite Warfare یک اثر در این بازار است، مانند یک فیلم اکشن، اما ما واقعا خواستار این هستیم که درگیر و گرفتار پرتوهای لیزر، موجودات بیگانه و از این دست مسائل، نشویم.

Call of Duty: Infinite Warfare در ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتِ ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. اکتیویژن همچنین نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Call of Duty 4: Modern Warfare را هم عرضه خواهد کرد که تنها راه دریافت آن، خرید یکی از نسخه‌های ویژه است که آغاز آن‌ها، با قیمت ۸۰دلار است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Y PS گفت:

    فوتون چه ربطی به امواج صوتی داره؟! 😐
    والا آخر کار اکتیویژن هم از فضا رفتن پشیمون میشه…

  • کمپین بازی رو درست بسازید یه بخش انلاین خوب با مد های زیاد بسازید همه چیز حل میشه چون گیم پلی خوبه

  • arshia.hidden گفت:

    والا توی ghost تیر ها ماشاالله توی فضا و توی آب سرعتشون پنج برابر می شد و صدا هم که قربونش برم زیر آبش و فضاش کلا فرقی نداشت.

  • Tommy Angelo گفت:

    یکی دگ از مشکلات علمی بازی,آتش و انفجار تو فضاست.که این مشکل تو Ghosts هم وجود داشت.چون عملا هیچ آتش و انفجاری نمیتونه بدون وجود اکسیژن رخ بده 😐 رفتن به فضا مشکلات خاص خودشو داره دیگه

  • mjsh گفت:

    COD haters before and now :
    before : why COD is the same thing every year?
    now : why infinite warfare is not the same COD?

    good luck with that.

    در ضمن فقط کالاف نیس که تغییر کرده و میگین این دیگه کالاف نیست و …. رزیدنت اویل تغییر کرد گاد آف وار تغغیرات داشت .. یه عالمه بازیا دیگه تغییرات دادن که اتفاقا بازخوردای مثبتی هم داشتن lثل همین گاد آف وار .

    در ضمن من کالافو با هیچ کدوم از اینا مقایسه نکردم فقط دارم میگم تغییرا دادن تو یه بازی کار نه تهنا بدی نیس بلکه کار خیلی خوبی هم هس الان نیاید بگین کالاف رو با گاد مقایسه کرد.

      • الان کریتوس رفت فضا؟
        یا نیتن رفت توی مریخ دنبال گنج؟
        ولی به نظرم کالاف اگه هوشمندانه بازی رو توی فضا بسازه میتونه موفق باشه

      • ::::::hi gentelman :::::welcome to Dubai گفت:

        دکی راسی بیا با این لیست من برتری(تو متا) سری کالاف از سری بتل معلوم میشه:
         بتل فیلد :
        بتل۴ 《۸۱》 بتل۳《۸۹》 بتل ۲ 《۹۱》
        هاردلاین《۷۳》 بد کمپانی۲《۸۷》 بتل ۱۹۴۲《۸۹》
        بتل ۲۱۹۲《۸۰》 بتل ۱۹۴۳《۸۲》 بتل بد کمپانی 《۸۳》
        لیست کال اف دیوتی :
        بلک ۳《۸۱》 ادونس《۸۱》 گوست 《۷۸》
        مدرن وار فار۱《۹۴》 مدرن وار فار ۲《۹۴》 مدرن وارفار۳《۸۸》
        بلک۲《۸۳》 بلک ۱《۸۷》 ورلد ات وار《۸۳ 》
        کال اف دیوتی 《۹۱》 کال اف دیوتی ۲《۸۶》 کال اف دیوتی ۳《۸۲》
        کال اف دیوتی کلاسیک 《۷۸》
        دیگه فک کنم برتری تو متا مشخص شد کال اف دیوتی ۳ تا شاهکار (متا بالا ۹۰)ولی بتل فقط یدونه داره در ضمن پایین ترین متای کال اف ۷۸ و پایین ترین متای بتل ۷۳ هست

        • unknown گفت:

          Please ….
          سال ۲۰۰۳
          بتلفید ۱۹۴۲=۸۹ توسط ۱۴ نفر!که خالقان بتلفید هستند ساخت شد….. ۱۴ نفر!که الانم تو DICE هستن… و از سال ۲۰۱۳ دارن روی بتلفید ۱ کار میکن…
          اکتی که تا قبل ۲۰۰۴ اصلا هیچ بازی شوتری نداشت…
          سال ۲۰۰۴
          Battlefield Vietnam متا=۸۴
          Call of Duty: Finest Hour متا=۷۶
          سال ۲۰۰۵
          Battlefield 2 متا=۹۱
          Call of Duty 2متا=۸۶
          سال ۲۰۰۶
          دایس یک عنوان فرعی منتشر کرد( که فقط مال PC بود!) جالبیش اینکه فقط با ۲ نمره شکست خورد.
          Battlefield 2142 متا=۸۰
          Call of Duty 3=متا ۸۲
          سال ۲۰۰۷
          DICE تو این سال بتلفید نزد!
          اکتی هم Call of Duty 4: Modern Warfare را منتشر کرد.
          سال ۲۰۰۸
          Battlefield: Bad Company متا=۸۴
          Call of Duty: World at War متا=۸۴
          (برابر بودن)
          سال ۲۰۰۹
          Battlefield 1943 متا=۸۴
          Call of Duty: Modern Warfare 2متا=۹۴
          (شکی نیست بهترین نسخه کالاف بود.)
          سال ۲۰۱۰
          Battlefield: Bad Company 2 متا=۸۸
          Call of Duty: Black Ops متا=۸۷
          سال ۲۰۱۱
          Battlefield 3 متا=۸۹
          Call of Duty: Modern Warfare 3 متا=۸۸
          سال ۲۰۱۲
          DICE بتلفید نزد
          Call of Duty: Black Ops II متاش ۸۳ شد.
          سال ۲۰۱۳
          Battlefield 4 متاش=۸۱
          Call of Duty: Ghosts متاش=۷۹
          (فقط این عکس را ببینید نظر IGN بود.
          ۸pic*ir/images/mwlr8h6ji1l9o18ixxcn*jpg)
          خب DICE چهار بار کالاف را شکست داد!(اونم کالافی که توسط ۳ استدیو ساخته می شد,DICE به تنهایی اینکارو کرد!)

          دیگه متا متا نکن عزیز 😉

          • ::::::hi gentelman :::::welcome to Dubai گفت:

            عزیزم شما دچار اشتباه بزگی شدید من سال به سال مقایسه نکردم من گفتم درکل
            اگه در کل مقاییسه کنیم سری کالاف بهتر از سری بتل از نظر متا من دارم کل متاهای هر دو فرانچایز رو حساب میکنم نه هر کدومو با هم تو هر سری بعدشم تا الان کالاف سه متا بالای ۹۰ داره و بتل فقط یدونه اگه تونستی اینطوری بهم ثابت کنی که بتل بهتر بوده من اصلا دیگه هیچ جا از کالاف دفاع نمیکنم
            در واقع من دارم کارنامه دو فراچایز رو مقایسه میکنم شما هم با روشی رفتید مقایسه کردی که به نفع خودتون باشه 🙂 و مدرن وار فار ۱ به حساب نیاد

            • unknown گفت:

              😐
              “اگه در کل مقاییسه کنیم سری کالاف بهتر از سری بتل”
              بله بله خیلی هم بهتر بود….
              “کل متاهای هر دو فرانچایز رو حساب میکنم”
              تا حالا ندیدم برای مقایسه به بازی کل متا ها را باهم حساب کنن
              هر بازی که تو سال میاد را باید با رقیبش تو اون سال مقایسه کنی نه اینکه بگی این بازی سال ۲۰۰۳ اومده متاش عالیه و بازی که امسال اومده در مقایل بازی سال ۲۰۰۳ حرفی واسه گفتن نداره…..
              این مقایسه نیست عزیز…

              بالا هم گفتم اکثرا بتل هرسالی که با رقیبش رقابت داشته بهتر بوده….
              با این دلیل قانع نشی بهتره بری همون مقایسه هایت را بکنی…. 😉

              بتلفید یه بازی سالیانه نیست و نبوده….
              ولی کالاف چرا…

              لطفا هم دیگه متا متا نکن 😉

            • ::::::hi gentelman :::::welcome to Dubai گفت:

              عزیزم باز نفهمیدی من چی میگم
              اون مقایسه شما وقتی به درد میخوره که بگیم مثلا مدر ن وار فار ۳ بهتر بوده یا بتلفیلد۳ ولی من دارم فرانچایز رو با فرانچایز مقایسه میکنم بازم میدونم که شما متوجه حرف من نمیشید چون میدونید که تو این مقایسه کالاف سرتره(ادمی که خواب باشه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو زده باشه به خواب رو نمیشه بیدار کرد)
              ” یه بازی سالیانه نیست و نبوده….
              ولی کالاف چرا…”
              خب پس لطف کنید دیگه شما بتل فنا تو پستا هی نخوایید این دو تا رو با هم مقایسه کنید 😉
              درضمن متا متا هم میکنم چون فرانچایز کالاف برتره 😉

            • abcdegf گفت:

              عزیز اتفاقاً بررسی شما اشتباهه… کاری که شما میکنی اینه که میری مدرن وارفر ۳ رو با هاردلاین مقایسه میکنی:D در ضمن هیچ دلیلی نیست که بهتره چون شما اومدی همه سری های کالاف رو گفتی اما فقط ۹ تا بازی از بتلفیلد!!! همینش نشون میده بررسی کاملاً اشتباهه. بتلفیلد تا به حال ۱۵ تا قسمت داشته. دیگه وقتی ۶تا قسمت رو سانسور میکنی یعنی …

            • unknown گفت:

              بالا نوشتم هروقت بتلفید با رقیبش بوده اکثرا پیروز شده چطوری کالاف بهتر از بتلفیده… 😐

              “(ادمی که خواب باشه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو زده باشه به خواب رو نمیشه بیدار کرد)”
              معلومه کی خودش را به خواب زده 😉

              شما انلاین بتلفید را بازی کن بعد میفهمی کالاف چیه و بتلفید چیه….
              کالاف داستانش بهتر از بتلفید بوده و مولتی اش هرگز…
              کسانی هم که بتلفید بازان همیشه مولتی برایشون مهم بوده 😉
              سبک کالاف یک بازی ارکید و سرعتیه
              درحالی که بتفلید نمیشه شبیه سازی و گیم پلی اش خشک و تیمیه….

              “خب پس لطف کنید دیگه شما بتل فنا تو پستا هی نخوایید این دو تا رو با هم مقایسه کنید”
              این شماهاید که هی دارید بتلفید را با کالاف مقایسه می کنید :laugh:
              وگرنه برای ما بتلفید باز ها کالاف دیگه رقیب نیست….
              الان رقیب کالاف تایتال فاله 😉
              “منظورم بتلفید باز های واقعیه نه کسی که با یه تریلر فن هرچیزی میشه :laugh: “

            • ::::::hi gentelman :::::welcome to Dubai گفت:

              عزیزم بهتره به سایت متا کریتیک مراجعه کنی
              بعدش من وقتی اینطوری مقایسه میکنم نمیام بهترین کالاف رو با بد ترین بتل مقایسه کنم 😐 میام بهترین کالاف (۹۴) رو با بهترین بتل (۹۱ ) مقایسه میکنمو همچنین بد ترین کالاف (۷۸) و بد ترین بتل (۷۳) مقایسه میکنم 😉
              بعد در ضمن اگه توجه کنی اون بقیه بتل ها دی ال سی هاشون هستن که نقد شدن 😉

            • ::::::hi gentelman :::::welcome to Dubai گفت:

              اقای ناشناس
              باز شما جواب من رو ندادیو به حاشیه پرداختید
              “کالاف داستانش بهتر از بتلفید بوده و مولتی اش هرگز…
              کسانی هم که بتلفید بازان همیشه مولتی برایشون مهم بوده”
              در این که شکی نیست
              “این شماهاید که هی دارید بتلفید را با کالاف مقایسه می کنید 
              وگرنه برای ما بتلفید باز ها کالاف دیگه رقیب نیست….
              الان رقیب کالاف تایتال فاله ”
              فک کنم دیگه همه میدونن که دعوا بین بتل فن و کالاف فن وقتی شروع شد که بتل فن سر دیسلایک و لایک تریلر یوتوب کالاف مسخره بازی در اوردن 😉
              درضمن بهتره بدونید که سازنده تایتان فال خالق سری شاهکار مدرن وارفار 😉
              درباره متا هم که بالا گفتم :-)) 😉

            • abcdegf گفت:

              ۱-بتل ۱۹۴۲ ۲-بتل ویتنام ۳-بتلفیلد۲ ۴-بتل ۲۱۴۲ ۵-بتل بدکمپانی ۶-بتلفیلد هیروز ۷-بتلفیلد ۱۹۴۳ ۸-بدکمپانی ۲ ۹-بتلفیلد آنلاین ۱۰-بتلفیلد پلی۴فیری ۱۱-بتلفیلد۳ ۱۲-بتلفیلد۴ ۱۳-بتلفیلد هاردلاین بله ببخشید یکی ماد بود یکی دیگه هم دی ال سی.

            • ::::::hi gentelman :::::welcome to Dubai گفت:

              عزیزم بتل و کالاف هیرو و واسه موبایلن واسه هر دو شون جز فرانچایز حساب نکردم
              بعد من فقط یه ویتنام رو جا انداختم

            • abcdegf گفت:

              بتلفیلد هیروز واسه موبایل بود؟ 😐 انحصاریه پی سی بود… کال هیروز واسه موبایل بود. +۴فیری و هیروز و آنلاین که همشون مجانی بودن!

            • ::::::hi gentelman :::::welcome to Dubai گفت:

              هیرو هر دوشون play4 freeبودن
              بعد همچین متا درخشانی نداشتن که با گذاشتن یا نزاشتنشون فرقی به وجود بیاد ولی من باید میزاشتم ولی دیدم پلی فور فری ان و بعد با توجه به متا هاشون همچین ارزشی تو لیست نداشتن من فقط ویتنام رو جا انداختم که اینجا اضاف میکنم:
              بتل۴ 《۸۱》 بتل۳《۸۹》 بتل ۲ 《۹۱》
              هاردلاین《۷۳》 بد کمپانی۲《۸۷》 بتل ۱۹۴۲《۸۹》
              بتل ۲۱۹۲《۸۰》 بتل ۱۹۴۳《۸۲》 بتل بد کمپانی 《۸۳》 بتل ویتنام 《۸۴》
              لیست کال اف دیوتی :
              بلک ۳《۸۱》 ادونس《۸۱》 گوست 《۷۸》
              مدرن وار فار۱《۹۴》 مدرن وار فار ۲《۹۴》 مدرن وارفار۳《۸۸》
              بلک۲《۸۳》 بلک ۱《۸۷》 ورلد ات وار《۸۳ 》
              کال اف دیوتی 《۹۱》 کال اف دیوتی ۲《۸۶》 کال اف دیوتی ۳《۸۲》
              کال اف دیوتی کلاسیک 《۷۸》

          • T.M گفت:

            بحث متا هم به اندازه بحث لایک و دیسلایک مسخره هست!!
            😉

          • ::::::hi gentelman :::::welcome to Dubai گفت:

            راسی اقای ناشناس سال ۲۰۰۴ اون کالافی که شما مقایسه کردین دی ال سیش بوده و در اصل اکتی سال ۲۰۰۴ کالاف نزده 😉

          • ::::::hi gentelman :::::welcome to Dubai گفت:

            یعنی من از لایک و دیسلایک ها فهمیدم که دتل فنا پست کالاف رو اشغال کردن

      • mjsh گفت:

        دقیقا مدرنم یه تغییر بسیار بزرگ بود که یهو از جنگ جهانی آورد به زمان حال و دیدم که چقدر هم موفق شد منم ایمان دارم این نسخه انقلابی که مدرن سخت رو تکرار میکنه.

    • Javad BG گفت:

      تو هم که همینطوری بی اساس و تعصبی از یه بازی تعریف میکنی. کالاف مرد کالاف تموم شد اینو بفهم. والا الکی هی تعریف میکنه

  • armin2100 گفت:

    اصلا ۹۰ درصد گیمر ها به این چیزا اهمیت نمیدن

  • ::::::hi gentelman :::::welcome to Dubai گفت:

    فک کنم باید سر در پست های کالاف بزنن
    ،!!!!!!!!ورود بتل فنا ممنوع!!!!!!

    • AMIR.PC73 گفت:

      والا بخدا
      من موندم مگه کالاف بتل فنا رو … کرده که دارن عقدشون رو اینجا خالی میکنن
      بالا ترین متای کالاف ۹۴ بوده بتل ۹۱
      کمترین متای کالافم ۷۹ بتل ۷۳
      تازه کالاف ۳ تا بالای ۹۰ داره بتل ۱ دونه
      سینگل کالاف همیشه زیبا تر بوده . مولتی هم سلیقه ای هست و یکی مثل من از مولتی بتل متنفره و مولتی کالاف رو بیشتر دوست داره
      اما خوب طرفداران مولتی بتل خیلی بیشتره
      این بتل جدید هم ۱۰۰۰۰% سینگل مزخرفی داره اما مولتیش شاهکاره .
      من فقط میخوام بتل فنا بکشن بیرون از پست های کالاف

  • messi game فن کریتوس گفت:

    اقا چرا گیر میدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    واسه گیمرا خوب شد هم جنگ قدیم(بتل) هم جنگ بیشرفته(کالاف) این نسل بازی میکنیم گیر ندید لذت ببرید

  • comandood گفت:

    ولی خداوکیلی cod داره بد جوری افت میکنه الان یه بازی ساختن تو فضا قسمت بعد حتما ادم فضایی حمله میکنه

  • ramin#x#.x گفت:

    یعنی اون صحنه که سیاره رو انتخاب کرد مثل مس افکت کلاً یه حال بدی شدم زدم رفت جلو . کنفرانس سونی عالی بود ولی این قسمتش افتضاح بود حیف این کنفرانس. دقتم کنید تشویقا خیلی خیلی کمتر بودن نسبت به بقیه گیمها!

    • messi game فن کریتوس گفت:

      اتفاقا خیلی با حال بود من که حال کردم با گیم بلیش

    • ::::::hi gentelman :::::welcome to Dubai گفت:

      این نظر شما بتل فنه !
      ما کالاف فنا که بدمون نیومد

      • ramin#x#.x گفت:

        شما سنتون کمه برای همین با گیمهایی مثل کد۱-۲-۳ خاطرات انچانی ندارید که نابودیش به اینشکل رنجت بده.
        همیشه گفتم هیچ زمان فن هیچ چیزی نباشید فن جیبتون باشید این کد ۳۰ دلار نمیارزه!

        • mjsh گفت:

          عزیزم من تک تک کد ها رو بازی کردم جز کد ۳ که برای پی سی نیومد. این کد هم اگه خودت خوشت نمیاد نگو ۳۰ دلار نمارزه بگو من نمیخرم از نظر من خیلی بیشتر از ۶۰ دلار تا اینجا میارزه مگر اینکه نمایش مولتی و زامبیش ناامید کننده باشه. تو چی از داستانش میدونی؟ فقط چون فضایی شده ۳۰ دلار نمارزه؟ پس هیچ بازی فضایی ۳۰ دلار نمیارزه دیگه. بتل فرانت که اصن همین کمپین رو نداشت چند میارزه پس؟

        • ::::::hi gentelman :::::welcome to Dubai گفت:

          عزیز گل من با تک تک ها کالاف ها بزرگ شدم و از همشو خاطره دارم ولی شما باید بدونید که هر بازی نیاز به تغییر داره و تغییر کالاف ها هم اونقدر بد نیست مثل اینکه انچارتد۱ اگه میخواست همون انچارتد بمونخ که نمیشد شاهکار مثلا تو انچارتد ی زوم کردن وجود نداشت و باس فایت نداشت ولی تو ۲ اضافهوشد حالا تو ۳ گزاشتن نادنجک رو از زمین برداری پرت کنی و وقتی تیرت تموم شد وقتی کسی رو زدی تفنگشو رو هوا بگیری یا اومدن تو ۴ قلاب اضافه کردن کنترل وسایل نقلیه رو دادن
          میبینید همه چی نیاز به به تغییر داره شما دوست داشتید تا ابد گیم پلی کالاف ۱و۲و۳ و کلاسیک بمونه 😐
          کالاف هم واسه تغییر گیم پلی باید بره تو اینده تا دستش باز باشه اگه شما بدون تعصب به کالافای اومده نگاه کنی میبینی که گیم پلی هر نسخه با نسخه قبلیش تغییر کرده و بهتر شده و فقط مشکل کالافای امروزی روایت داستان ضعیف هسش و یه ذره مرحله ها قبلا حماسی تر بودن ولی اینفینتی نشون داد با ادونس که میتونه دوباره کالاف رو حماسی کنید بعد درضمن اگه شما واسش ارزش قاءل نیستید و بازی رو نخریدید لطفا دربارش نظر ندید درضمن شما پایین به یکی گفتید ن.و.ب ولی اینو بدونید که ن.و.ب بودن در اینه که ادم یه بازی رو نخره ولی با توجه به نظر بعضی از کالاف فن نما ها و بعضی از منتقدا بیاد به بازی بگه مزخرف و افتضاح 😉
          درضمن مطمءن باشید من تو این یکی و دو ماه خیلی خوب بلدم کالاف فن و بتل فن رو از هم تشخیص بدم 😉

  • Mehrdad007 گفت:

    مطمئنا Cod بعدی تم آخرالزمانی داره با این روندی که اکتیویژن داره پیش میره 😐 😐

  • پرویز گفت:

    مبارک طرفداراش گر چه نمایش E3 اصلا برا من جذاب نبود

  • abcdegf گفت:

    یا خدا ببین چحوری میخوان جو متشنج شده طرفدارا رو آروم کنن—ملتو خر فرض کردن میگن همش بر مبنای واقعیت و کاملاً علمی هست و همین الان هم وجود داره 😐
    بازی مرغی Chicken Invaders هم آینده نگر بود با اون فضا پیماش و مبارزه داگ فایت فضایی 😐 حالا الان دارن تعریف میکنن ما داگ فایت داریم, داگ فاییت!

    http://uupload.ir/files/q9h0_capture.png

  • ShahinSky گفت:

    مطمئنا عاشقای واقعیه کالاف هیچوقت بهش پشت نمیکنن و موقع انتشارش روی هوا میزنیمش
    اما خداییش از بلک ۳ به اینور مسیر درستی رو پیش نگرفتن
    قبلی که یه داستان بد و جنگ کامل با روبات و شخصیتای نچندان جذاب
    اینم که جنگ با روبات و بین سیاره ای
    تنها دلیلی که این کالافو میخرم وجود جان اسنو توی بازیه
    وگرنه انتظار گوست ۲ رو داشتم ولی فضایی تحویل دادن
    ولی فعلا نمیشه گفت بتل امسال سرتره از کالاف
    چون دوتا بتل قبلیم تریلرای زیبایی داشتن ولی در اخر زیره پاهای کالاف مثله سوسک له شدن

    • abcdegf گفت:

      بتل هاردلاین فرعی بود دادا. که تازه فقط ۲ تا امتیاز متا پایین تر بلک۳ گرفت! بتل۴ و گاست هم که مشخصه از هر نظر هیچ برتری نداره گاست! دیگه حالا یادم ننداز برای اینکه سازنده ذوق کرده تو اولین بازیه عمرش نور خورشید بزاره اشتباهی دو تا خورشید گذاشت :silly:

  • ایدن گفت:

    بچه ها این شادمانه(شاد مغز)
    برای من توی پیام خصوصی فح.ش نوشته بود.
    من سریع فهمیدم چون:
    in this site no one can hide from me… no one

  • آقا صدا رو یه چیزی گفتی اون آتیش سر اصلحه چی؟

  • X.O.I.T.B گفت:

    من نمیدونم چطوری تو فضا تیر میزدن :wilt:
    قوانین فیزیک به ف.اک رفت
    keep calm and play Call of duty

  • Omid_11 گفت:

    من بیست ساله دارم بازى میکنم. از همون اولم کالاف و بتل رو هر سال بازى کردم. خدا وکیلى از سال ۲۰۰۵ به این طرف کالاف هر سال یه کم از بتل عقب مونده الانم که فاصلشون خیلى زیاد شده

  • Gwynbleidd. گفت:

    الان ربط فوتون به صدا چیه؟ :/

    • daud گفت:

      داداش فوتون بسته های کوانتومی انرژی عزیزم که برای نشون دادن رفتار ذره ای امواج الکترو مغناطیس به کار میره.کلا با حرف این یارو در مورد فوتون کاری ندارم ولی توو فصا به راحتی میشه از بی سیم و ارتباط م.اه.واره ای برای حرف زدن و برقراری ارتباط استفاده کرد(که هم بی سیم و ارتباط م.اه.واره ای از امواج الکترو مغناطیس برای برقراری ارتباط استفاده میکنن).به شخصه از جزئیات کار بی سیم خبردار نیستم و سوادم همین قدره

  • Dc7 گفت:

    فکر کنم بتل فن های عزیز دلم پست اشتباه اومدن اخه پست کالاف من جرعت نمیکنم درباره کالاف تو این پست خوب بگم بتل بازهای عزیز با خمپاره نابودم میکنند فکر کنم دو سه نفر تو این پست هنوز هم فن کالاف هستند

  • پنکه گفت:

    شماها گیر به صداش دادین اینو نمیگین چجوری بدون اکسیژن اسلحه تیر میزنه ؟ 😀

    • Gwynbleidd. گفت:

      با خود گلوله هست.چیز جدیدی هم نیست الان اکثر گلوله ها اکسیژن رو دارن. همونطور ک تو اب شلیک میکنن

      • daud گفت:

        گلوله اکسیژن نداره.مخزن گاز با خود اسلحه هست که گلوله شلیک میکنه

        • abcdegf گفت:

          آقا بزار تکلیف رو مشخص کنم. هیچ انفجاری داخل فضا رخ نمیده,اما سلاح ها میتونن تیراندازی کنند! دلیلش هم وجود نیترات پتاسیم داخل چاشنیه سلاح هست که وقتی ماشه کشیده بشه موجی به وجود میاد که باعث حرکت گلوله میشه! اما اینم باید در نظر گرفت هرکی تیر اندازی میخواد بکنه باید خیلی محکم به یکجا چسبیده باشه. همینطور سرعت گلوله ها تقریباً احساس هم نمیشه بخاطر اینکه اونجا خیلی بیشتر میشه نسبت به زمین. نتیجه گیری=انفجاری در فضا نیست اما میشه به سختی تیراندازی کرد. به این سادگی گیم پلی کال نیست…

  • ۱ برای کسایی میگن که تو فضا اتیش نمیشه زد خب میریم سر سفینه ها چطور ادمای داخل سفینه ها نفس میکشن با اکسیژن داخل اون سفینه خب این اتیش در فضا حل شد(سفینه اونقد اکسیژن داره که باعث روشن موندن اتیش بشه)
    ۲- اتیش داخل بازی فقط اکسیژن موجود در هواپیما ها است که سری خفه میکنه و اتیششش پایدار نیست بعد از سوختن اکسیژن موجود الان شما فقط میخوان بگید کال او ری.ده اما نمیدونید خودتون ری.دین که هیچی نمیدونید فقط شعر و ور مگین

    از نظر متا مدرن ۱ انقلاب به پا کرد که بتل هنوز داشت رو بد کمپانی ۲ کار میکرد که مدر ۲ بد کمپانی ۲ رو محو کرد از نظر افتخار کالاف انقدر افتخار داره که بتل به زور ۱ کیشو داشته باشه نمونش جایزه های تو e3:))

  • ناموسسن تا حالا انقد فیزیکدان ندیده بودم،حالا من فیزیک گوه بارم نیست،یکی کامتارو ترجمه کنه لطفا ?:-) :smug: :reallypissed: :X-P: :sweat:

  • JETRANG گفت:

    آقا اصلا بیاید یه نظرسنجی کنیم :
    کسایی که میگن BATTLEFIELD 1 موفق میشه لایک کنن .
    کسایی که میگن CALL OF DUTY : INFINITE WARFARE موفق میشه دیسلایک کنن.

  • ATAR گفت:

    درود
    به لینک زیر بروید و برای افزوده شدن زبان پارسی به PS4 رای دهید .
    http://share.blog.us.playstation.com/ideas/2015/05/25/persian-language-for-ps4/
    از مدیران میخوام که این گفتگو را جزء گفتگو های مهم کنند تا زودتر زبان پارسی به PS4 افزوده شود .
    اگر تونستید با چند نام کاربری PSN به این سایت برید و رای بدید .
    این لینک برای اضافه شدن زبان عربی بوده که سونی پس از آن زبان عربی رو به PS4 افزود .
    http://share.blog.us.playstation.com/ideas/2014/05/20/want-arabic-keyboard/
    تعداد همه ی رای ها کنار دکمه ی منفی ـه و اون به معنی تعداد منفی ها نیست برای شمردن منفی ها ، رای های مثبت را از همه ی رای ها (که کنار دکمه ی منفی است) کم کنید .
    یک راهی برای بالا بردن مثبت ها با یک اکانت پیدا کردم . شما باید تمام کوکی های سایت playstation.com و سایت sonyentertainmentnetwork.com را از مرورگر خود پاک کنید و وارد همون لینک درخواست پارسی کردن بشید و به پی اِس اِن لاگین کنید . رای بدید .
    کسانی که مرورگر فایرفاکس دارند مراحل زیر رو طی کنند :
    ۱- وارد صفحه ی درخواست بشید
    ۲- راست کلیک کنید
    ۳- روی view page info کلیک کنید
    ۴- روی تب Security کلیک کنید
    ۵- روی view Cookies کلیک کنید
    ۶- روی Remove All کلیک کنید
    *******۷- از قسمتی که Search نوشته شده sony بنویسید
    *******۸- روی Remove All کلیک کنید .
    ۹-دوباره وارد صفحه درخواست بشد و لاگین کنید و رای بدید .
    البته مرحله ۷ و ۸ برای محکم کاریه و بعد از ۶ میتونید مرحله ۹ رو انجام بدید .
    تاکنون همه ی رای ها ۱۷۲۴ تا و رای های مثبت ۱۶۴۲ تا و رای های منفی ۸۲ تا است .
    همچنین به صفحه ی توییتر یوشیدا https://twitter.com/yosp ، رئیس بخش سرگرمی های سوتی به آدرس زیر بروید و پیام زیر را برایش توییت کنید .
    Hello Mr Yoshida Please Add Persian Language for PS4 and Persian Language Subtitle for Exclusive PS4 Games.*Persian language Speakers

چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا
چگونه COD: Infinite Warfare به موضوع فقدان صدا در فضا رسیدگی می‌کند - گیمفا