مختصر و مفید | تحلیل کنفرانس بتزدا در E3 2016 - گیمفا
مختصر و مفید | تحلیل کنفرانس بتزدا در E3 2016 - گیمفا
مختصر و مفید | تحلیل کنفرانس بتزدا در E3 2016 - گیمفا
مختصر و مفید | تحلیل کنفرانس بتزدا در E3 2016 - گیمفا

مختصر و مفید | تحلیل کنفرانس بتزدا در E3 2016

دانیال دهقانی
۱۸:۰۰ ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
مختصر و مفید | تحلیل کنفرانس بتزدا در E3 2016 - گیمفا

ناگهان ناشری معتبر و معروف و خوش‌نام، تصمیم می‌گیرد در E3 کنفرانس مخصوص به خود را برگزار کند. در کنفرانس، در زمانی که هیچ‌کس انتظارش را نداشت، بزرگ‌ترین سورپرایز گیمی سال ۲۰۱۵ معرفی می‌شود، آری، Fallout 4 ناگهان معرفی می‌شود و از آن مهم‌تر، تاریخ انتشارش هم به دور از ادا و اطوارهای چندسال اخیر ناشرها، همان شب معرفی مشخص می‌‎شود، در ماه ژوئن مشخص می‌شود که Fallout 4 چند ماه بعد یعنی در نوامبر به بازار عرضه خواهد شد. این چنین همگی انگشت به دهان می‌مانند و ناشر را یک صدا تشویق می‌کنند. ناشری که در موردش حرف زدیم بتزدا (Bethesda) است، همان ناشر خوش‌نامی که تعدادی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین RPGهای تاریخ را به بازار عرضه کرده است. امسال هم بتزدا کنفرانس مخصوص به خود را در نمایشگاه E3 داشت. با ما همراه باشید تا ببینیم این بار آن‌ها در کنفرانس خود چه کرده‌اند.

از همان قبل از آغاز رسمی E3 اطلاعات بسیاری از بازی‌هایی که در این نمایشگاه معرفی خواهند شد لو رفت و به همین جهت، نسبت به سال‌های پیش کنفرانس‌ها از غافلگیری‌های کمتری برخوردار بودند. البته باز هم بازی‌های جدیدی معرفی شدند و ما را غافلگیر کردند اما همچون سال‌های قبل، حداقل تا کنون که ۲ کنفرانس برگزار شده (تا زمان نگارش این مقاله دو کنفرانس بتزدا و الکترونیک آرتز برگزار شده است) هنوز شاهد آن بمب‌های خبری نبوده‌ایم. با ارائه این مقدمات، می‎‌رویم به سراغ تحلیل کنفرانس بتزدا.

!Quake Is Back

مختصر و مفید | تحلیل کنفرانس بتزدا در E3 2016 - گیمفا

و بزرگ‌ترین سورپرایز اید سافتور و بتزدا برای طرفداران… !Quake Is Back

از همان ابتدای کنفرانس شاهد معرفی نسخه جدید سری Quake بودیم که خود یکی از بزرگ‌ترین غافلگیری‌های امسال بود و حداقل همچون بسیاری از بازی‌های دیگر، قبل از معرفی رسمی نسبت به عرضه آن مطمئن نبودیم! تام ویلیتس (Tom Willits) از استودیو اید سافتور (id Software) به روی استیج آمد و به ارائه توضیحات مختلف پیرامون این بازی پرداخت. او به این نکته اشاره کرد که نسخه جدید Quake (که با نام Quake Champions شناخته می‌شود) قرار است در زمینه گرافیک و گیم پلی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. او کمی به صحبت در مورد میراث Quake پرداخت و اشاره کرد که هنوز هم این سری طرفداران زیادی دارد. او در خلال صحبت‌هایش به Quakecon نیز اشاره کرد که آگوست امسال در شهر دالاس برگزار می‌شود و احتمالاً آن جا هم شاهد حضور پررنگ Quake Champions خواهیم بود. این بازی که فقط برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود (البته فعلاً که این طور اعلام شده است، شاید بعداً شاهد تغییر در تصمیمات سران بتزدا باشیم) هم بازی‌بازان قدیمی که طی ۲۰ سال گذشته با Quake آشنا بوده‌اند را هدف قرار داده و هم بازی‌بازانی که تازه با این سری آشنا شده‌اند. گیم پلی این بازی همچون دیگر بازی‌های اید سافتور قرار است سریع، دیوانه‌وار و جذاب باشد. این بازی که تمرکز بسیاری برروی بخش چند نفره دارد (و هنوز هم معلوم نیست که آیا بخش تک نفره‌ای در خود خواهد داشت یا خیر) محدودیتی از لحاظ نرخ فریم نخواهد داشت و بازی‌بازان با توجه به قدرت سخت افزاری رایانه خود می‌توانند بازی را با تنظیمات دلخواه اجرا کنند. از این بازی تنها یک تریلر سینمایی در ابتدای کنفرانس پخش شد که بر اساس آن نمی‌توان در مورد بازی نظری داد. در هر حال، در Quakecon 2016 می‌توان منتظر اطلاعات جدیدی از این بازی بود، ولی همین که یکی از سری بازی‌های بزرگ سبک شوتر اول شخص به کارزار بازگشته خود بسیار جالب است.

پس از اتمام صحبت‌های تام ویلیتس، کار Quake نیز به پایان رسید و نوبت به پیت هاینس (Pete Hines) رسید تا روی استیج بیاید و ادامه کنفرانس را اجرا کند. در ابتدا پیت هاینس (که شخصیت شوخ طبع و جالبی هم دارد!) نگاهی به بازی‌های بتزدا از کنفرانس سال گذشته تا کنفرانس امسال انداخت و به طور مختصر آن‌ها را معرفی کرد. پس از این بخش کوتاه، او به سراغ نمایش‌های جدید رفت.

The Elder Scrolls کارتی!

beta registrations open today for the elder scrolls legends

فقط The Elder Scrolls کارتی کم بود که آن هم به بازار خواهد آمد! ولی فارغ از شوخی، این بازی هم احتمالاً به موفقیت می‌رسد

نمایش بعدی مربوط به بازی The Elder Scrolls Legends بود. برای آن‌هایی که با این بازی آشنا نیستند پیت هاینس اطلاعات نسبتاً خوبی را در مورد بازی به اشتراک گذاشت. این عنوان یک بازی کارتی است که سال گذشته در کنفرانس بتزدا معرفی شده بود و چندی پیش هم نسخه بتای آن در دسترس قرار گرفت. این بازی یک بخش داستانی نیز خواهد داشت و تریلری از بخش داستانی بازی در کنفرانس پخش شد که دربردارنده اطلاعات جالبی در مورد داستان بازی بود. The Elder Scrolls: Legends بازی‌بازان را با ابعاد جدیدی از دنیای The Elder Scrolls آشنا خواهد کرد و به نظر هم بازی سرگرم کننده و جالبی می‌آید. حالت‌های مختلفی در این بازی وجود خواهد داشت و به نظر Legends در نهایت تبدیل به عنوانی موفق خواهد شد. این بازی برای iOS و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. افرادی هم که هنوز برای بتای بازی ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند اکنون این کار را انجام دهند.

اگر از بخش نه چندان کوتاه مربوط به The Elder Scrolls: Legends که به اندازه دیگر بخش‌های کنفرانس هم جذاب نبود گذر کنیم، موارد بسیار جذاب‌تری در انتظارمان است.

نوبت به تاد هاوارد (Todd Howard) دوست داشتنی رسید تا البته نه به صورت زنده بلکه از طریق یک ویدیوی از پیش ضبط شده در مورد Fallout 4 صحبت کند. در ابتدا صحبت از موفقیت‌های بازی شد و تاد هاوارد از طرفداران بابت استقبال کم نظیرشان تشکر کرد. سپس، نوبت به معرفی محتویات جدید رسید.

Fallout، Fallout و باز هم Fallout

fallout 4 e3 2016 07 930x425

هجوم بسته‌های الحاقی به Falloutهای بازار!

نمی‌توان منکر نقش محوری Fallout در کنفرانس امسال بتزدا شد. هم Fallout 4 و هم Fallout Shelter امسال در کنفرانس بتزدا حضور پررنگی داشتند و اخبار مختلفی پیرامون‌ آن‌ها منتشر شد. در ابتدا به Fallout 4 بپردازیم، برای این بازی ۳ بسته الحاقی جدید معرفی شد که هر یک موارد جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند. اولین بسته الحاقی که هفته آینده در دسترس قرار خواهد گرفت، Contraptions Workshop نام دارد و موارد بسیاری را برای ساخت و ساز در اختیار بازی‌بازان قرار می‌دهد. این بسته الحاقی اسلحه‌ها و زره‌های جدیدی را نیز به بازی خواهد افزود. بسته الحاقی دوم که ماه آینده در دسترس قرار خواهد گرفت Vault-Tec Workshop نام دارد. این بسته الحاقی همان طور که از اسم‌اش پیداست، موارد زیادی را برای ساخت و ساز Vault در اختیار شما قرار خواهد داد. بسته الحاقی سوم هم Nuka World نام دارد و بخش جدیدی با همین نام را به نقشه بازی اضافه خواهد کرد. این بسته الحاقی (که به نظر از بقیه هم جذاب‌تر به نظر می‌رسد) در ماه آگوست در دسترس قرار خواهد گرفت. هنوز مشخص نیست که این بسته‌های الحاقی رایگان هستند یا خیر، و اگر پولی هستند قیمت آن‌ها چقدر است. البته به طور قطع این بسته‌ها برای خریداران Season Pass بازی رایگان خواهند بود. بعد از آن نوبت به Fallout Shelter رسید تا تاد هاوارد کمی در مورد آن توضیح دهد. او گفت که بازی بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده که این مسئله خود یک موفقیت بزرگ است. تاد هاوارد اعلام کرد که به روز رسانی بزرگی برای Fallout Shelter در راه است و در ادامه شاهد مشخص شدن جزئیات این به روز رسانی بودیم. با این به روز رسانی شما می‌توانید ساکنان را به انجام Questها فرا بخوانید. لوکیشن‌ها و محیط‌های جدیدی در دسترس قرار خواهند گرفت، دشمنان و شخصیت‌های جدیدی به بازی اضافه خواهند شد و تغییراتی هم در سیستم مبارزات بازی به وجود خواهد آمد. علاوه بر آن، بازی بالاخره برای رایانه‌های شخصی هم عرضه خواهد شد. به روز رسانی بزرگ و نسخه رایانه‌های شخصی در ماه جولای در دسترس قرار خواهند گرفت. پس از این، کار تاد هاوارد با Fallout به پایان رسید و نوبت به نمایش‌های دیگر رسید. به طور کلی می‌توان گفت که بتزدا برنامه‌های زیادی برای سری Fallout دارد و حساب زیادی روی آن باز کرده است. خوشبختانه از لحاظ کیفی نیز همواره سری Fallout در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و به همین جهت، طرفداران همیشه از منتشر شدن اخبار پیرامون این سری خوشحال می‌شوند. با وجود آن که در کنفرانس امسال تنها شاهد معرفی شدن محتویات الحاقی جدید برای دو Fallout اخیر (یعنی نسخه چهارم و Shelter) بودیم ولی این محتویات جدید به نظر موارد قابل اعتنا و جالبی به نظر می‌آیند و می‌توانند به سرگرم‌کننده‌تر شدن بازی اصلی کمک کنند.

Skyrim، این بار زیباتر از همیشه

skyrimspecialeditionpath 1465779466

همیشه دوست داشتیم Skyrim تا این اندازه وسوسه کننده و اغواگر به نظر برسد! بالاخره رویاهایمان دارند رنگ واقعیت به خود می‌گیرند.

قبل از آغاز نمایشگاه شاهد به گوش رسیدن شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه بازسازی شده The Elder Scrolls V: Skyrim بودیم. بله این شایعه هم رنگ و بوی حقیقت به خود گرفت و تاد هاوارد رسماً The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition را معرفی کرد. در نسخه جدید تقریباً همه چیز از ابتدا بازسازی شده است و به همین جهت شاهد رنگ و لعاب گرافیکی خاصی بودیم. در تریلر نمایش داده شده هم بخشی از بازی بر روی پلی استیشن ۳ و اکس باکس ۳۶۰ پخش شد و هم بخشی از نسخه جدید که بر روی اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت. در تریلر تفاوت‌ها بسیار محرز و آشکار بود و به خوبی می‌شد رنگ و بوی یک Skyrim نسل هشتمی را حس کرد. البته هنوز نمی‌توان Skyrim را با امثال The Witcher 3 مقایسه کرد ولی خوشبختانه گرافیک بازی واقعاً پیشرفت کم‌نظیری داشته و اگر در نسخه نهایی شاهد باگ‌ها و مشکلات فنی نسخه نسل هفتمی نباشیم، به عقیده من می‌توان آن را یکی از ۵ بازسازی برتر نسل هشتم دانست. در نسخه جدید افکت‌های مختلف نظیر برف و آب به طور کامل بازسازی شده‌اند، Depth Of Field بازی پویا و داینامیک شده و نورپردازی بازی نیز پیشرفت بسیاری داشته است. البته تفاوت‌های این نسخه با نسخه نسل هفتمی صرفاً در پیشرفت گرافیکی خلاصه نمی‌شود. در این نسخه کنسول‌بازان هم می‌توانند همچون Fallout 4 از مادها بهره ببرند که این خود یک خبر بزرگ است. بسته‌های الحاقی که برای این بازی منتشر شده بودند نیز در این نسخه در دسترس قرار خواهند داشت. این بازی برای اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در تاریخ ۲۹ اکتبر (مصادف با ۸ آبان) عرضه خواهد شد و می‌تواند تا معرفی نسخه بعدی The Elder Scrolls طرفداران سرسخت این سری را سرگرم کند.

وحشت در ایستگاه فضایی

prey e3 2016 3

از الآن منتظر Quakecon 2016 و نمایش گیم پلی این بازی دوست داشتنی هستم! ای کاش که Prey 2 هم کنسل نمی‌شد، ولی عیبی ندارد، همین ریبوت هم خودش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد!

پس از اتمام ویدیوهای مربوط به تاد هاوارد، نوبت به یکی از اعضای ارشد استودیو آرکِین (Arkane) یعنی رافائل کولانتونیو (Raphael Colantonio) رسید تا روی استیج بیاید. او کمی در مورد ساختار کلی بازی‌های آرکین صحبت کرد و اذعان داشت که بازی‌های آن‌ها به گونه‌ای است که هر بازی‌باز تجربه‌ای متفاوت از داستان خواهد داشت و این مسئله ارزش تکرار بازی را بالا می‌برد (مسئله‌ای که صرفاً یک بلوف تبلیغاتی نیست و آرکین در این زمینه واقعاً خوب عمل می‌کند) او سپس ادامه داد که پس از عرضه Dishonored در سال ۲۰۱۲ که با استقبال عالی منتقدان و بازی‌بازان همراه بود، تیم سازنده به دو بخش تقسیم شده است. بخشی از آن‌ها مشغول به کار بر روی Dishonored 2 هستند و بخشی دیگر مشغول کار بر روی پروژه‌ای جدید و اینجا بود که مشخص شد آرکین در حال کار بر روی یک بازی اول شخص دیگر است. این بازی چیزی جز Prey نیست، که البته این Prey جدید نه بازسازی نسخه اول بازی است و نه آن نسخه دوم مفلوکی که سال‌ها در دست توسعه قرار داشت و در نهایت هم کنسل شد. Prey همچون یک ریبوت به شمار می‌رود. ماجراهای این بازی در سال ۲۰۳۲ و در یک ایستگاه فضایی رقم می‌خورد و به نظر در مورد شخصیتی به نام مورگان است که روان پریشی دارد. بازی‌بازان باید با فضایی‌ها مقابله کنند و به این منظور باید از انواع اشیای اطراف‌شان استفاده کنند. در تریلر نمایش داده شده جزئیات خاصی مشخص نبود جز این که بازی هنوز هم هیجان انگیز است و اتمسفر خاصی دارد. همچون Quake، کولانتونیو ارائه اطلاعات بیشتر در مورد بازی را به Quakecon 2016 موکول کرد که این مسئله نوید یک فستیوال تماشایی را می‌دهد. Prey سال آینده برای اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. به هر حال نسخه دوم این بازی هم که کنسل شد پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای به موفقیت رسیدن داشت و نسخه حاضر هم به همین شکل، پتانسیل بالایی برای موفق شدن دارد. باید در آینده منتظر اطلاعات بیشتر از این بازی بمانیم.

جهنم را بگستران!

doom unto evil dlc ann

جهنم الحاقی!

پس از اتمام کار کولانتونیو ویدیوی دیگری پخش شد که در آن یکی از سازندگان اید سافتور حضور داشت. او در مورد بازی Doom و موفقیت‌های این بازی صحبت کرد و طبق معمول از خریداران بازی تشکر کرد. Doom هم قرار است به روز رسانی‌ها و بسته‌های الحاقی جدیدی را به خود ببیند. به روز رسانی عظیمی برای Snapmap در راه است که به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا با دست بازتری اقدام به ساخت و ساز کنند. تمامی این به روز رسانی‌ها رایگان خواهند بود و در دسترس همه قرار خواهند گرفت (به روز رسانی‌های مربوط به Snapmap البته) سپس اعلام شد که دو حالت جدید برای Doom در راه است و این محتویات نیز رایگان خواهند بود. این دو حالت جدید را بر روی تمامی نقشه‌های قدیمی و جدید بازی می‌توان تجربه کرد. همچنین اولین بسته الحاقی برای بخش چند نفره Doom با نام Unto The Evil نیز معرفی شد که ماه آینده عرضه می‌شود. این بسته الحاقی شامل ۳ نقشه جدید و محتویات دیگری برای شخصی سازی و … خواهد بود. با وجود آن که تنها یک ماه از عرضه Doom گذشته است استقبال از بازی آن قدری بالا بوده که سازندگان را به ساخت بسته‌های الحاقی ترغیب کند و Unto The Evil تازه اولین بسته الحاقی مربوط به بازی است. همچنین اعلام شد که به مدت یک هفته (از زمان کنفرانس بتزدا) بازی‌بازان با هر پلتفرمی می‌توانند به طور رایگان به تجربه مرحله اول بازی بپردازند تا با آن آشنا شوند. این هم یک اقدام تبلیغاتی دیگر برای جذب مخاطب جدید است که البته برای افرادی که هنوز در خرید بازی شک و تردید دارند، نکته جالب و خوبی به حساب می‌آید.

طعم ناب یک نقش آفرینی تمام آنلاین

the elder scrolls online dark brotherhood cover

طرفداران The Elder Scrolls IV: Oblivion از این بسته الحاقی بسیار خوشحال خواهند شد

پس از اتمام صحبت‌های پیت هاینس در مورد Doom نوبت به یکی دیگر از بازی‌های سال گذشته بتزدا رسید تا دوباره به کنفرانس راه یابد. مت فیرر (Matt Firor) به عنوان کارگردان The Elder Scrolls: Online به روی استیج آمد و به مناسبت یک سالگی این بازی (بر روی کنسول‌ها البته) شروع به دادن اطلاعاتی در مورد بازی کرد که جالب بودند، مثل این که بازی اجتماعی ۷ میلیونی از بازی‌بازان دارد. سپس تریلر دیگری از بازی پخش شد که آن هم حاوی اطلاعات جالبی از بازی بود، مثل تعداد دشمنان کشته شده و تعداد ماموریت‌هایی که به انجام رسیده‌اند. او اعلام کرد که بازی همین ماه در ژاپن نیز منتشر خواهد شد و بازی‌بازان ژاپنی نیز می‌توانند از بازی لذت ببرند. یک بسته الحاقی جدید با نام Dark Brotherhood برای این بازی منتشر خواهد شد که با الهام از مرحله‌ای با همین نام در بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion ساخته شده است. این بسته الحاقی که همین هفته منتشر خواهد شد برای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. این بسته الحاقی داستانی تیره و تاریک دارد و پر از رمز و رازهای مختلف است. تریلری از این بسته الحاقی نیز منتشر شد. یک به روز رسان نیز برای بازی با نام One Tamriel منتشر خواهد شد که به وسیله آن تمام شخصیت‌ها پس از به اتمام رساندن مراحل آموزشی می‌توانند به طور آزادانه با بقیه بازی‌بازان گروهی تشکیل بدهند و در دنیای بازی کاوش کنند. این به روز رسانی پاییز امسال منتشر خواهد شد.

جهنم و بیابان‌های لم‌یزرع، این بار از دید واقعیت مجازی

نوبت دوباره به پیت هاینس رسید تا روی استیج بیاید و دوباره پای Doom و Fallout نیز به نمایشگرها باز شد. بله، Doom و Fallout 4 قرار است برای هدست واقعیت مجازی HTC منتشر شوند. بدون شک تجربه گشت و گذار در دنیای وسیع Fallout و قلع و قمع کردن هیولاهای جهنمی با هدست واقعیت مجازی بسیار لذت بخش و وسوسه‌ انگیز به نظر می‌رسد و این امر قرار است به وقوع بپیوندد. نسخه واقعیت مجازی Fallout 4 در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد ولی هنوز مشخص نیست نسخه واقعیت مجازی Doom چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد.

و بالاخره همان چیزی که منتظرش بودیم، Dishonored 2

be3 816x460

بهترین بخش کنفرانس امسال بتزدا مربوط به Dishonored 2 بود

به شخصه بسیار منتظر به نمایش کشیده شدن لوگوی Dishonored 2 روی نمایشگرها بودم و بالاخره هم این اتفاق افتاد. پیت هاینس از یکی از سازندگان Dishonored 2 با نام هاروی اسمیت (Harvey Smith) دعوت به عمل آورد تا روی استیج بیاید. او پس از کمی صحبت از تماشاگران دعوت به عمل آورد تا نگاهی عمیق به گیم پلی بازی بیندازند و سپس تریلری طولانی از گیم پلی بازی پخش شد که نکات بسیار جالبی را در خود داشت. در ابتدا باید نگاهی به محیط‌های این بازی کرد که از لحاظ تنوع بسیار عالی بودند. مناطق شهری هر کدام سیستم اقتصادی خاصی دارند و مردم خاصی در آن زندگی می‌کنند. میزان تسلط دشمنان بر هر یک متفاوت است و در هر یک از آن‌ها بازی‌بازان باید استراتژی‌های متفاوتی را اتخاذ کنند. از توضیح و تفسیر نمایش بازی به دلیل طولانی بودن پرهیز می‌کنیم ولی حتماً توصیه می‌شود تا اگر از طرفداران این بازی هستید یا حتی اگر با این بازی آشنایی ندارید، حتماً به نمایش این بازی در کنفرانس بتزدا نگاهی بیندازید چرا که به عقیده نگارنده نه تنها بهترین بخش کنفرانس بتزدا بود، یکی از بهترین بازی‌های نمایشگاه امسال هم بود و به شدت هواداران را تشنه خود کرد. پس از نمایش گیم پلی Dishonored 2، نسخه محدود و کلکسیونی این بازی نیز معرفی شد که محتویات مختلفی در خود دارد. از ماسک کوروو شخصیت بازی گرفته تا یک پوستر پروپاگاندا و قاب فلزی بازی به همراه محتویات دیگر همگی در نسخه محدود بازی موجود خواهند بود. پیت هاینس اشاره کرد که این نسخه هم ممکن است مانند نسخه Pip-Boy بازی Fallout 4 زود فروش برود پس طرفداران هر چه سریع‌تر اقدام به پیش خرید بازی کنند. هم چنین اگر به مدت محدودی هر نسخه‌ای از Dishonored 2 را پیش خرید کنید، بازی Dishonored Definitive Edition را به رایگان دریافت خواهید کرد که پیشنهاد وسوسه انگیزی است.

پس از اعلام این توضیحات توسط پیت هاینس، نوبت به قدردانی از تیم‌های بتزدا توسط او رسید و پس از آن رسماً کنفرانس بتزدا در نمایشگاه E3 2016 به پایان رسید. در کل، اگر بخواهیم در یک خط این کنفرانس را توصیف کنیم، باید گفت که کنفرانس مختصر و مفید بود هرچند که بیشتر همچون یک آپدیت برای بازی‌های گذشته این شرکت به نظر می‌رسید! امیدواریم تا بتزدا در Quakecon 2016 به دو بازی مهم‌تر کنفرانس امسال یعنی Prey و Quake Champions بپردازد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مختصر و مفید | تحلیل کنفرانس بتزدا در E3 2016 - گیمفا
مختصر و مفید | تحلیل کنفرانس بتزدا در E3 2016 - گیمفا
مختصر و مفید | تحلیل کنفرانس بتزدا در E3 2016 - گیمفا
مختصر و مفید | تحلیل کنفرانس بتزدا در E3 2016 - گیمفا
مختصر و مفید | تحلیل کنفرانس بتزدا در E3 2016 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

مختصر و مفید | تحلیل کنفرانس بتزدا در E3 2016 - گیمفا
مختصر و مفید | تحلیل کنفرانس بتزدا در E3 2016 - گیمفا