لطفا فاجعه نسازید! | ضعیف‌ترین عناوین پلی‌استیشن4 | گیمفا
لطفا فاجعه نسازید! | ضعیف‌ترین عناوین پلی‌استیشن4 | گیمفا
لطفا فاجعه نسازید! | ضعیف‌ترین عناوین پلی‌استیشن4 | گیمفا
لطفا فاجعه نسازید! | ضعیف‌ترین عناوین پلی‌استیشن4 | گیمفا

لطفا فاجعه نسازید! | ضعیف‌ترین عناوین پلی‌استیشن۴

سعید آقابابایی
۲۰:۰۰ ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
لطفا فاجعه نسازید! | ضعیف‌ترین عناوین پلی‌استیشن4 | گیمفا

همیشه تا اسم مقالات ۱۰ برتر و … می آید ناخوداگاه منتظر شنیدن بهترین ها و جذاب ترین ها و قدرتمندترین ها هستیم و البته غلط هم نیست. زیرا قریب به اتفاق این نوع مقالات در مورد نکات مثبت و موفقیت آمیز است و کم پیش می آید که در مطالب ۱۰ برتر از بازی های منفی و شکست خورده صحبت شود. البته نه این که پیش نیامده باشد، اما تعداد مقالات منفی بسیار بسیار کمتر از مقالات مثبت است. اما در این مقاله می خواهیم به همین مقوله عناوین منفی بپردازیم و به جای تعریف کردن از بازی ها کمی به جان آنها و سازندگان‌ آن‌ها غر بزنیم و انتقاد کنیم! (البته فقط انتقاد سازنده!)

از زمان عرضه کنسول نسل هشتمی سونی پلی استیشن ۴ تا کنون عناوین فوق العاده و بسیار قدرتمندی برای آن منتشر شده اند که قطعا همه شما و همه دنیا آنها را می شناسند و بارها موضوعاتی مثل برترین بازی های پلی استیشن ۴ و برترین بازی های انحصاری پلی استیشن ۴ و … را حتی در گیمفا مشاهده و مطالعه کرده اید اما یقینا عناوینی هم بر روی این کنسول وجود دارند که واقعا ضعیف و درب و داغان بوده اند و شکستی بزرگ را متحمل شده اند، عناوینی که خرید آنها به معنای دور ریختن پولتان است. البته خوشبختانه تعداد چنین عناوینی نسبت به بازی های خوب و متوسط خیلی کمتر هستند و اغلب سازندگان و ناشران مراقب هستند تا عنوانشان چنین افتضاحی را به بار نیاورد که در دسته بدترین های یک پلتفرم قرار بگیرد اما بالاخره گاهی هم آنها اشتباهاتی را مرتکب می شوند که سبب به بار آمدن یک افتضاح با انتشار بازی خواهند شد.

بعضا این اشتباهات طوری هستند که واقعا باید گفت حق سازنده و ناشر بازی است که چنین اتفاقی برای عنوانشان بیافتد زیرا از قبل انتشار مشخص است که اشتباهی بزرگ را مرتکب شده اند و پیش بینی رخ دادن یک فاجعه را می توان کرد. مثلا بازی Tony Hawk Pro Skater 5 که یک فاجعه برای بازیسازی محسوب می شود با اشتباه محض اکتیویژن برای سپردن ساخت این بازی به سازندگانی که قبلا به بدترین شکل امتحان خود را پس داده بودند، کاملا قابل پیش بینی به نظر می رسید.

در این مطلب قصد داریم تا در مورد بدترین و ضعیف ترین عناوین پلی استیشن ۴ که تاکنون برای این پلتفرم منتشر شده اند صحبت کنیم و ۱۰ عدد از آنها را برشماریم. توجه داشته باشید که در این مقاله هدف ما عناوین متوسط و حتی متوسط رو پایین هم نیستند زیرا که چنین عناوینی هم ممکن است طرفداران خاصی را در سبک خود دارا بوده و نکاتی مثبت، هر چند کم، برای لذت بردن داشته باشند.

ما در این مطلب تنها به عناوین خیلی ضعیف و شکست خورده می پردازیم که حتی طرفداران آن سبک هم نباید آن بازی را خریداری کنند زیرا حتی عاشقان سینه چاک سبک خود را نیز ناامید می کنند و به هیچ وجه نباید سمت آن ها رفت. اگر علاقمند هستید که ضعیف ترین عناوین پلی استیشن ۴ را بشناسید و آنها را هرگز به لیست خرید خود اضافه نکنید، در ادامه مطلب “۱۰ بازی ضعیف پلی استیشن ۴” با بنده و وبسایت خبری تحلیلی گیمفا همراه  باشید.

۱۰- Alekhine’s Gun

alekhines gun

سازنده: Maximum Games

ناشر: Maximum Games

ژانر: اکشن ماجرایی

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی

تاریخ انتشار: مارس ۲۰۱۶

امتیاز متا: ۴۶/۱۰۰

اولین مشکل بازی Alekhine’s Gun از همان ابتدای بازی شروع می‌شود که لوگوی استودیو Maximum Games به نمایش در می‌آید و بازیباز را به یاد شاهکارهای قبلی این استودیو مثل Motorcycle Club می‌اندازد که اتفاقا در همین لیست بدترین‌ها هم حضور دارد و این استودیو نیز با داشتن ۲ بازی در این لیست در رقابت نزدیک با Recotechnology S.L است!

Alekhine’s Gun سعی می‌کند تا از لحاظ گیم‌پلی چیزی مثلا شبیه به Hitman: Blood Money باشد و بسیاری از المان‌های خود را از بازی‌های بزرگ مخصوصا هیتمن کپی‌برداری کرده است ولی سازندگان نمی‌دانسته‌اند که چطور از این المان‌های جذاب به موقع و در جای خود استفاده کنند و حاصل کار عنوانی شده است که واقعا پتانسیل بیشتری برای یک بازی خوب بودن داشت ولی متاسفانه موفق به این کار نشده است. داستان بازی جذاب است و در آن باید برنامه‌های هسته‌ای نازی‌ها را خنثی کنید ولی گیم‌پلی اصلا این‌طور نیست. در بازی محکوم به مخفی‌کاری هستید و این‌گونه نیست که بگویید “بی‌خیال بابا، همه رو می‌کشم”. زیرا سیستم هدف‌گیری و تیراندازی اصلا درست کار نمی کند و بسیار شما را آزار می‌دهد. Alekhine’s Gun شاید در برخی بخش‌ها واقعا خوب عمل کرده است ولی آن جرقه لازم برای جذابیت یک بازی را ندارد و توجه به جزییات در آن بسیار پایین است، کاری که بزرگان این سبک مثل هیتمن در آن استادانه عمل می‌کنند.

۹- NBA Live 14

nbalive14gameplay01

سازنده:  EA Sports

ناشر: Electronic Arts

ژانر: ورزشی (بسکتبال)

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان

تاریخ انتشار: نوامبر ۲۰۱۳

امتیاز متا: ۴۳/۱۰۰

وقتی رقیب قدرتمندی مثل سری NBA2K داشته باشی که با هر نسخه موفق‌تر از قبلی عمل می‌کند کار بسیار سختی است که بتوانی عنوانی بسازی که برتر از آن عمل کند ولی از شرکت صاحب‌نام و قدرتمند الکترونیک آرتز که یه بخش مجزا مخصوص بازی‌های ورزشی با نام EA Sports دارد انتظارات بسیار بالاتر است. به هیچ وجه در حد و اندازه‌های آوازه این کمپانی نیست که بازی افتضاحی مثل NBA Live 14 را به بازار بفرستد و انتظار موفقیت آن را نیز داشته باشد.

تنها کاری که NBA Live 14 به خوبی انجام داد خلق اتفاقات و وقایع فصل مسابقات NBA بود ولی همین مسئله نیز به کار نمی‌‌آمد زیرا وقتی یک بازی شبیه‌ساز بسکتبال اصلا شبیه بسکتبال نباشد دیگر هیچ نکته مثبتی فایده‌ای ندارد. گیم‌پلی این عنوان در واقع هیچ شباهتی به آن‌چه که در بسکتبال واقعی اتفاق می‌افتد ندارد. گیم‌پلی بازی بسیار ضعیف و کنترل حمله و دفاع در آن به طرز عجیبی آزاردهنده است. NBA Live 14 بری این که تبدیل به یک بازی کامل و سطح بالا شود نیاز به کار بسیار بیشتری داشته است، آن هم نه فقط در یک یا دو بخش بلکه در تمام زمینه‌ها و المان‌های مختلف بازی از گرافیک گرفته تا گیم‌پلی و …

۸- Godzilla

godzilla 20150714175654

GODZILLA_20150714175654

سازنده: NATSUME ATARI Inc.

ناشر: Bandai Namco Games

ژانر: اکشن

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴

تاریخ انتشار: جولای ۲۰۱۵

امتیاز متا: ۳۸/۱۰۰

ما گیمرها عاشق تخریب اشیا و ساختمان‌ها و.. در بازی‌ها هستیم. درست است؟ همچنین ما اغلب عاشق هیولاهای قدرتمند و غول‌پیکر هم هستیم، پس قاعدتا ایده و المان‌های عنوانی مثل گودزیلای افسانه‌ای که در آن می‌توانید کنترل این موجود غول‌پیکر را بر عهده بگیرید و با موجوداتی هم‌اندازه خودتان بین ساختمان‌های سر به فلک کشده‌ شهر مباززه کنید و شهرها را درنوردید و نابود کنید، باید بازی بسیار بزرگ و جذابی برای ما باشد، درست است؟ نخیر! درست نیست!

بازی گودزیلا افتضاح است، گرافیک آن وحشتناک است و وضعیت گیم‌پلی آن بسیار وخیم گزارش شده است و از همه مهمتر کنترل این موجود غول‌پیکر به قدری بد و افتضاح است که راه رفتن شخصیت اصلی در بازی اصلی Resident Evil، پیش آن حکم رقص باله را دارد!

سازندگان عزیز بازی در استودیو NATSUME و دوستان عزیز در باندای نامکو، شما یک وظیفه، تنها و تنها یک وظیفه داشتید که با این همه امکانات و ایده جالب یک بازی خوب بسازید. واقعا ساختن یک بازی سرگرم کننده برای هیولای محبوبی مثل گودزیلا با آن همه توانایی و قدرت کار این‌قدر سختی بود؟ گمان نمی‌کنم، بلکه فکر می کنم شما کار سخت‌تر را انتخاب کرده‌اید و بازی ضعیف ساخته‌اید!

۷- Fluster Cluck

flustercluck 1player alpine 01

سازنده: LOOT Entertainment

ناشر: LOOT Entertainment

ژانر: twin-stick shooter

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴

تاریخ انتشار: اکتبر ۲۰۱۴

امتیاز متا: ۳۷/۱۰۰

Fluster Cluck بازی بسیار خاص و منحصر به فردی است. از این جهت که امکان ندارد یک نفر هم درد دنیا پیدا شود که بعد از انجام این بازی آن را به کس دیگری توصیه کند زیرا باعث می‌شود تا اعتبار و آبروی وی نزد آن شخص از دست برود! وقتی این بازی را انجام دهد شاید بلافاصله لقب بدترین عنوانی که تاکنون تجربه کرده‌اید را به ان بدهید که این خود لقب خاصی است و هر بازی نمی‌تواند آن را کسب کند!

در مقایسه با دیگر عناوین local multiplayer که بر روی پلی‌استیشن ۴ منتشر شده‌اند Fluster Cluck قطعا در جایگاه آخر قرار می‌گیرد. کنترل بازی بسیار ضعیف و عذاب‌آور است و در مدتی کوتاه شما را از بازی ززده می‌کند. طراحی مراحل بازی بسیار افتضاح انجام شده است و هیچ حس هیجان و تنوعی را به شما منتقل نمی‌کند. گیم‌پلی بازی بسیار کسل کننده است و حتی برای مدت کوتاهی نیز نمی تواند شما را سرگرم کند. در مجموع قویا به شما توصیه می‌کنم که حتی اگر هیچ عنوان نیز در اختیار نداشتید که بازی کنید، هر طوری که وقت خود را بگذرانید بهتر از تجربه Fluster Cluck است.

۶- Tony Hawk’s Pro Skater 5

tonyhawkproskater5

سازنده: Robomodo

ناشر: Activision

ژانر: ورزشی (اسکیت)

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳

تاریخ انتشار: سپتامبر ۲۰۱۵

امتیاز متا: ۳۲/۱۰۰

خیلی از ماها مخصوصا گیمرهایی که مقداری قدیمی‌تر هستند حتما خاطرات خیلی خوبی با نسخه‌های اوریجینال و اصلی Tony Hawk’s Pro Skater داشته‌ایم و این عنوان در بخشی از قلبمان که مربوط به عناوین قدیمی و محبوبمان اسیت جای دارد. این عناوین همواره گیم‌پلی فوق‌العاده، موزیک‌های بی‌نظیر و هر کدام در زمان خود گرافیکی بسیار عالی داشتند. اما می‌دانید که زمانی که اکتیویژن به راس کار بیاید دیگر احتمال درست شدن وجود ندارد و پس از نسخه‌های سالانه و پشت سر همی که از این سری منتشر شد و در هر شماره بازی مضخرف‌تر می‌شد، سرانجام این فرنچایز به سایه‌ای شکسته از آن‌چه که قبلا بود تبدیل شد.

بعد از این که این فرنچایز رو به سقوط رفت، از جدول عناوین سالانه اکتیویژن کنار رفت و برای چند سالی خبری از آن نبود. گیمرها و طرفداران بسیار خوشحال بودند که این تاخیر برای بهبود بازی است و وقتی سال ۲۰۱۴ نسخه پنجم این سری با نام Tony Hawk’s Pro Skater 5 معرفی شد از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجیدند. البته سازنده بازی که قرار بود این نسخه را بسازد در چند نسخه از افتضاح‌های قبلی بازی دست داشت و سازنده آن‌ها محسوب می‌شد ولی باز هم اکتیویژن به این تیم اعتماد کرد و نتیجه‌اش را هم با بدترین شکست ممکن گرفت. طرفداران در ابتدای معرفی این بازی بسیار امیدوار بودند ولی حیف که امیدشان بدجوری ناامید شد.

بازی با گرافیکی فوق افتضاح، کلی باگ‌های بسیار بزرگ که مانع بازی می‌شدند، و از همه مهم‌تر گیم‌پلی بسیار سطح پایینی که حتی از خط استاتداردهایی که سال‌ها قبل بازی اول این سری معرفی کرده بود هم بسیار پایین‌تر قرار داشت، منتشر شد. Tony Hawk’s Pro Skater 5 یک عنوان ناقص و افتضاح است که حتی نباید روی قفسه فروشگاه‌ها قرار می‌گرفت.

۵- Basement Crawl

basementcrawl0124 610

سازنده: Bloober Team

ناشر: Bloober Team

ژانر: اکشن ۲٫۵ بعدی

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴

تاریخ انتشار: فبریه ۲۰۱۴

امتیاز متا: ۲۷/۱۰۰

واقعا نمی‌دانم که پس از عرضه چندهزار گیگ پچ و آپدیت احتمال دارد که بازی Basement Crawl ارزش بازی کردن پیدا کند؟ این بازی به قدری ضعیف و افتضاح است که حتی فکرش را هم نمی‌توانید بکنید. بازی سرشار است از باگ‌های مختلف و بسیار عذاب‌آور که اعصاب شما را به هم می‌ریزند. تصور کنید حتی وقتی که بازی را Pause می‌کنید اکشن بازی متوقف می‌شود ولی تایمر مرحله همچنین حرکت می‌کند! واقعا یعنی شما معنی دکمه Pause را هم نمی‌دانستید دوستان سازنده؟!

شاید در آینده و با عرضه تعداد بسیار زیادی پچ و آپدیت بازی ارزش مقداری بازی کردن را پیدا کنید ولی در حال حاضر به هیچ وجه نباید حتی سمت این عنوان بروید. گیم‌پلی بازی بسیار سطحی و ابتدایی است و به هیچ وجه شما را هیجان‌زده نمی‌کند. کمبود گزینه‌های متنوع و مختلف در بازی بیداد می‌کند و بازی همواره یکنواخت و خسته‌کننده است. روند بازی بسیار در‌هم ریخته و نامنظم به نظر می‌رسد و پیدا کردن ریتم بازی و دنبال کردن آن بسیار سخت است. هیچ المانی در بازی اوریجینال و مخصوص این عنوان نیست بلکه همگی بدون استثنا از بازی‌های مشابه کپی‌برداری شده‌اند آن هم به بدترین و ضعیف‌ترین شکل ممکن. Basement Crawl دریایی از مشکلات و اشکالات فنی و هنری و باگ‌های مختلف است و سعی کنید که حتی از نزدیک آن نیز رد نشوید!

۴- Motorcycle Club

motorcycle club ps4

سازنده: Bigben Interactive

ناشر: Maximum Games

ژانر: ورزشی (ریسینگ)

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳، رایانه‌های شخصی

تاریخ انتشار: ژانویه ۲۰۱۵

امتیاز متا: ۲۶/۱۰۰

گمان می‌کنم تنها دلیلی که سازندگان بازی فوق‌ افتضاح Motorcycle Club این نام را برای بازی خود انتخاب کرده اند این است که کاربران و خریداران گمان کنند که ارتباطی بین این بازی با عنوان زیبای DriveClub وجود دارد! اما ۵ دقیقه، تنها ۵ دقیقه تجربه کردن Motorcycle Club کافیست تا از جان و دل مطمئن شوید که نه تنها هیچ گونه ارتباطی به هیچ طریقی بین این دو بازی وجود ندارد بلکه سازندگان این دو بازی هیچ‌وقت حتی از کنار هم رد هم نشده‌اند وگرنه بازی Motorcycle Club کمی بهتر می‌شد!

گرافیک فوق افتضاح، هندلینگ بسیار ضعیف و مکانیک مسخره و به درد نخور تغویض موتور، تمام سرگرم‌هایی هستند که Motorcycle Club برای شما در نظر گرفته است. بگذارید تا شما را به حال و هوای تجربه بازی ببرم. تصور کنید که بر روی یک صندلی در اتاقی نشسته‌اید و تعدادی آدم با ناخن‌های بلند خود در الاق به طور مداوم روی تخته سیاه پنجه می‌کشند و شما دندان‌هایتان را به هم می‌فشارید ولی کاری نمی‌توانید بکنید! فکر کنم متوجه شدید، نه؟!

۳- Yasai Ninja

yasai

سازنده: Recotechnology S.L.

ناشر: Recotechnology S.L.

ژانر: اکشن ماجرایی

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی

تاریخ انتشار: جولای ۲۰۱۵

امتیاز متا: ۲۳/۱۰۰

قبل از انتشار Yasai Ninja، زمانی که مطلع شدم عنوانی در حال ساخت است که در آن سبزیجات مختلف نینجا هستند، فکر می‌کردم که شاید به دلیل ایده خوبی که دارد بازی جالب و سرگرم‌کننده‌ای از کار در بیاید. بعد از انتشار بازی متوجه شدم که بله، بازی بی‌نهایت سرگرم‌کننده است، منتها نوع سرگرمی که برای شما می‌سازد کارهایی از قبیل کوبیدن مداوم کله‌تان به دیوار، فرو کردن قاشق در چشم خودتان و …. است! آقا ما اگر نخواهیم که کلم بروکلی، کاتانا در دست بگیرد و کاهو را به روش نینجایی تکه تکه کند چه کسی را باید ببینیم؟

سیستم تشخیص ضربه بی‌رحم و افتضاح، صداگزاری و موسیقی بی سروته، پارگی‌های شدید تصاویر در بازی و دیگر مشکلات این عنوان باعث شده است تا علاوه بر این که به هیچ وجه خودتان سمتش نمی‌روید، حتی Yasai Ninja برای پیشنهاد دادن به بدترین دشمنتان هم کار درستی نیست! اگر قصد دارید تا کسی را به سختی شکنجه دهید او را واردار کنید تا بازی Yasai Ninja را به اتمام برساند، البته دیگر قید رابطه با وی را بزنید زیرا که هیچ‌وقت شما را نخواهد بخشید!

۲- Afro Samurai 2: Revenge of Kuma Volume One

afro samurai 2 revenge of kuma volume 1 screenshot 04 ps4 us 15sept15

سازنده: Versus Evil

ناشر: Versus Evil

ژانر: اکشن، Hack and Slash

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی

تاریخ انتشار: سپتامبر ۲۰۱۵

امتیاز متا: ۲۱/۱۰۰

نسخه اول بازی Afro Samurai که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد یک هک اند اسلش فوق‌العاده بود که تحسین بسیاری را برانگیخت و عنوان جذاب و هیجان‌انگیزی را با سبک خاص گرافیک و گیم‌پلی خود برای بازی‌بازان به ارمغان آورد. اما متاسفانه مانند بسیاری از دنباله‌های دیگر، نسخه دوم آن یعنی Afro Samurai 2: Revenge of Kuma Volume One بسیار ناامید کننده ظاهر شد و در لیست نمرات متای کل عناوین پلی‌استیشن ۴ که تا به امروز منتشر شده‌اند در قعر جدول قرار گرفته است با متای ۲۱ که واقعا شرم‌آور است.

بازی در هر لحظه دچار مشکلات فنی و باگ‌های گوناگون است. سیستم ارتقای مهارت‌ها بسیار بیهوده و بدون استفاده است. مبارزات بازی بر خلاف نسخه اول بسیار خسته‌کننده و کسالت‌آور و فاقد هیجان است و حالتی خشک و مرده دارد. دیابوگ‌های بسیار زشت و زننده‌ای در بازی وجود دارد که شاید در بازی که همه چیزش عالی است به چشم نیاید ولی در این عنوان وقتی این دیالوگ‌ها در کنار سیلی از ضعف‌های دیگر قرار می‌گیرند حالتی منفی و زننده پیدا می‌کنند. صداگذاری شخصیت‌های بازی به بدترین شکل ممکن صورت گرفته است و همچنین قوانینی که در دنیای بازی وجود دارند بسیار مبهم و بی‌معنی به نظر می‌رسند و شما را از بازی زده می‌کنند. گمان می‌کنم همین مواردی که گفتم برای این که متوجه شوید به هیچ وجه نباید سمت Afro Samurai 2: Revenge of Kuma Volume One بروید کافی باشند. نه؟

۱- Toro

torothegame 700x336

سازنده: Recotechnology S.L.

ناشر: Recotechnology S.L.

ژانر: ورزشی (گاوبازی!)

پلتفرم: پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی

تاریخ انتشار: جولای ۲۰۱۵

امتیاز متا: ندارد!

من واقعا نمی‌دانم که چه کسی به اعضای استودیو Recotechnology S.L (که ماشالله از ۳ عنوان اول این لیست بدترین‌ها ۲ تایش متعلق به آن‌هاست!) گفت که صنعت بازی‌های رایانه‌ای نیاز به یک عنوان در سبک گاوبازی دارد. اولین و انشالله آخرین عنوان سبک گاوبازی با نام Toro برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و صادقانه باید بگویم که دنیا بدون این بازی قطعا جای بهتری بود!
با توجه به کمپین نسبتا طولانی و تعداد زیادی گاوهای وحشی با حرکات متنوع که این بازی داراست، باید اعتراف کنم که این عنوان اگر شبیه به بازی‌های پلی‌استیشن۱ نبود و یا کنترل آن کمی، فقط کمی مناسب بود یا به هر نحوی ذره‌ای سرگرم‌کننده بود، می توانست خیلی بهتر از این ظاهر شود! از لحظه‌ای که بازی Toro را شروع کنید اولین احساسی که بلافاصله به شما دست می‌دهد پشیمانی بسیار زیاد از دور ریختن پولتان است که هر چه بگذرد بیشتر نیز می‌شود و از تصمیم خود خجالت زده می‌شوید.
زشت و تاریخ‌گذشته، کسل‌کننده، آزاردهنده و حمله کننده‌ای تمام‌عیار به پرده گوش شما، همگی از صفات خاص بازی Toro هستند که در کمتر عنوانی این‌چنین با هماهنگی دور هم جمع شده‌اند! پس از چند ساعت تجربه این بازی به قدری پشیمان خواهید شد که مثلا اگر یک متال‌باز باشید حاضر خواهید شد به آهنگ جاستین بیبر گوش دهید تا Toro را دوباره بازی کنید! عاجزانه از سازندگان و اعضای عزیز استودیو Recotechnology S.L تقاضا داریم که تحت هیچ شرایطی سراغ ادامه‌ای برای این عنوان نروند و حتی اگر لطف بیشتری می‌کنند کلا بازیسازی را کنار بگذارند! ببینید چقدر این بازی جذاب است که هیچ سایتی در دنیا حتی زحمت نکشیده است که ان را نقد کند و مثلا به آن ۱ بدهد! احتمالا فکر می‌کرده‌اند که کلا بازی نیازی به امتیاز ندارد چون شایستگی‌اش را ندارد!

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

لطفا فاجعه نسازید! | ضعیف‌ترین عناوین پلی‌استیشن4 | گیمفا
لطفا فاجعه نسازید! | ضعیف‌ترین عناوین پلی‌استیشن4 | گیمفا
لطفا فاجعه نسازید! | ضعیف‌ترین عناوین پلی‌استیشن4 | گیمفا
لطفا فاجعه نسازید! | ضعیف‌ترین عناوین پلی‌استیشن4 | گیمفا
لطفا فاجعه نسازید! | ضعیف‌ترین عناوین پلی‌استیشن4 | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا فاجعه نسازید! | ضعیف‌ترین عناوین پلی‌استیشن4 | گیمفا
لطفا فاجعه نسازید! | ضعیف‌ترین عناوین پلی‌استیشن4 | گیمفا