تصاویری از تنظیمات گرافیکی نسخه رایانههای شخصی بازی Doom منتشر شد
نسخه بتای بازی Doom مدتی است که آغاز شده و دارندگان رایانههای شخصی توانستند به نحوی به گزینههای قفل شده تنظیمات گرافیکی پیشرفته (Advanced Graphics) بازی Doom دسترسی یابند و تصاویری را از آن منتشر کنند. برای مشاهده تصاویر در ادامه با گیمفا همراه باشید.
خوشبختانه استودیوی اید سافتوِر (id Sofware) تنظیمات بسیار خوبی از جمله Colorblind (کور رنگی) را در بازی قرار داده است. دارندگان نسخه رایانههای شخصی همچنین قادر خواهند بود تا فریمریت بازی را تا نرخ ۱۴۴ افزایش دهند. همچنین گزینههایی برای تنظیم Chromatic Aberration و Sharpening وجود خواهد داشت.
بهطور کلی، دارندگان نسخه رایانههای شخصی به گزینههای زیر دسترسی خواهند داشت:
- Graphics API
- Max Frames Per-Second
- Lights Quality
- Shading Quality
- Shadows Quality
- Post Process Quality
- Particles Quality
- Effects Quality
- Directional Occlusion Quality
- Reflections Quality
- Texture Filtering
- Motion Blur Amount
- Sharpening Amount
- Chromatic Aberration Amount
- Lens Flare
- Virtual Texturing Page Size
- Virtual Texturing Cache Size
- Virtual Texturing Compression
- Virtual Texturing Max PFF
- COLORBLIND MODE
- RENDERING MODE
در ادامه نیز میتوانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید:
عنوان Doom با موتور گرافیکی id Tech 6 در ۱۳ مه سال ۲۰۱۶ (جمعه ۲۴ اردیبهشت ۹۵) برروی پلتفرمهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. شما میتوانید پیشنمایش این بازی را به قلم سعید آقابابایی در اینجا مطالعه کنید. همچنین طرح کاور جدید این بازی طی یک نظر سنجی مشخص شد. لازم بهذکر است برای پایان بخش تکنفره بازی Doom به بیش از ۱۳ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- کدام نسخه از بازی GTA از همه محبوبتر است؟ + ویدیو
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
نظرات
میشه فریم ریت رو تا ۱۴۴ قفل کرد
خوبه به نظرم
منتظرم سوگلی گرافیکی ای دی رو به موتور id tech 6 ببینم.
از نسخه ی پنجم این موتور به شدت بدم میومد.
ولی مثل اینکه ششمی رو کوبیدن و از اول ساختن.
خیلی بهتره
نسخه پنجم این موتور مشکلات زیادی داشت از جمله دیر لود شدن بافت ها که رایج ترینشون بود ولی در کل گرافیک خوبی ارائه میداد اما نسخه ششم مثل اینکه خیلی خوب روش کار شده امیدوارم مشکلات نسخه قبل رو نداشته باشه
خسته نباشید و ممنون بابت اخبار
اما ((ای دی سوفتوار با Id software نمیخونه))
ممنون که گفتید ویرایش شد
بهترین شوتر قرن
انشالله که خوب از آب در بیاد :yes: :yes:
بازی زیبایی باید باشه شاید بعد از این همه بازی هایی که شاید ماگزیمم تایم ۱ ساعت گذاشتم این بشه ۲ چون کسی که بازی خاصی بازی کنه شاید هر بازی به اون حد قانعش نکنه