صحبت های مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound | به آن زمان بدهید - گیمفا
صحبت های مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound | به آن زمان بدهید - گیمفا
صحبت های مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound | به آن زمان بدهید - گیمفا
صحبت های مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound | به آن زمان بدهید - گیمفا

صحبت های مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound | به آن زمان بدهید

آرش سعادتمند
۲۳:۰۶ ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
صحبت های مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound | به آن زمان بدهید - گیمفا

سال میلادی جدید زمانی که استودیو پلاتینیوم گیمز اعلام کرد عرضه عنوان انحصاری خود برای کنسول اکس باکس وان یعنی Scalebound را به سال ۲۰۱۷ موکول کرده است، نا امید کننده شروع شد. وقتی بحث دلایل تاخیر می شود، توضیح همیشگی اینکه کیفیت باید افزایش یابد به میان می آید. شرکت مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound توضیحات تازه ای را ارائه کرده است که نظر شما را به مرور آن در ادامه مطلب جلب می کنیم. 

آقای آرون گرینبرگ به عنوان مدیر بازاریابی شرکت مایکروسافت طی صحبت های خود با سایت IGN گفته اند که این تاخیر باعث می شود Scalebound موفقیت بیشتری کسب کند. ایشان گفته اند:

با توجه به عناوینی که امسال عرضه می شوند، وضعیت فعلی پلاتینیوم گیمز با بازی Scalebound و امیدهایی که دارند می توان گفت که این بازی بسیار برایشان حائز اهمیت است … ما میخواهیم که به آنها منابع و زمان کافی را اعطا کنیم تا به کار خود برسند.

پس به صورت استراتژیک، باید به آن وقت نفس کشیدن بدهیم. اطمینان خاطر حاصل کنیم که فضای کافی را دارد. اولین و مهترین چیز این است که بازی خیلی عالی از کار در بیاید.

بازی Scalebound در اوایل سال ۲۰۱۷ به صورت انحصاری برای کنسول اکس باکس وان منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

صحبت های مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound | به آن زمان بدهید - گیمفا
صحبت های مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound | به آن زمان بدهید - گیمفا
صحبت های مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound | به آن زمان بدهید - گیمفا
صحبت های مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound | به آن زمان بدهید - گیمفا
صحبت های مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound | به آن زمان بدهید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • دیگه عادت کردیم به تاخیر :laugh:
    _______________
    آقا خیلی شرمنده هاااا واقعا شرمنده اینجا میپرسم به بزرگی خودتون ببخشید . اگه کسی شماره ششم مجله ویدیویی خانواده گیمفا رو داره بگه اون آهنگی که از دقیقه ۴۴:۳۰ شروع میشه رو بگید اسمش چیه . بازم معذرت

  • خیلی حیف شد که تاخیر خورد البته امسال که کوانتوم بریک و گیرز۴ رو داریم اگه این بازی هم میومد دیگه خدایی پولی برای خریدش باقی نمیموند در هر صورت من به کامیا اعتماد دارم

  • Sameoldgame گفت:

    سازنده ها برای این که فروش بازی شون بیشتر باش یکی دو سال زودتر بازی رو معرفی میکنن و تا خود روز انتشار بازی طرفدارا رو تشنه نگه میدارن که بنظرم این کار اصلن درست نیست و عواقب این کار هم تاخیر های پی در پی و اذیت شدن گیمر هست الآن شما فالوت ۴ رو در نظر بگیرید خیلی شیک و مجلسی بازی یهویی معرفی شد و چند ماه بعد هم بازی منتشر شد ! نه طرفدارا اذیت شدن و نه تاخیری و نه مکافاتی ….

    • hachback1 گفت:

      کاس میشد همه ی بازی ها اینجوری باشن اما حقیقت اینه که اینجوری کار کردن شاید به قول شما باعث زجر کشیدن گیمرها نشه ولی باعث میشه زمان برای بازاریابی از دست بره و مثال های فراوانی هستن از بازی هایی که زیبا و خاص بودن اما به اصطلاح در سکوت خبری منتشر شدن و توفیق چندانی توی فروش نداشتن.که خب این باعث میشه اولا اون عنوان موفق دیگه ادامه ای براش ساخته نشه و دوما حتی ممکنه اون استودیوی خوش ذوق هم به سرنوشت خوبی دچار نشه…اما مثالی که زدی به نظرم مثال خوبی نبود!فال اوت یه سری کاملا ناخته شدست که حتی اسمش هم فروشش رو تضمین میکنه!طرفداراش انقدر زیادن که به راحتی و با چشم بسته به سبد خرید گیمرها اضافه میشه.اما یه بازی مثل اسکیل باوند یه آی پی کاملا جدیده..جدای از همه ی این مسائل شرکت ها بازی ها رو بای سودشون میسازن!و کاری رو انجام میدن که سود اونها رو تضمین کنه!زجر کشیدن گیمر جایی در محاسباتشون نداره!

  • Gamer^Cat گفت:

    کودک جان شیر خوردی شب ؟
    آبروی هر چی فن ps4 هست رو بردی
    به نظرم تمام فن های ایکس باکس و ps4 باید بهت منفی بدن تا بفهمی هیچ کس اینجا بی منطق نیست به غیر از چند نفر و هیچ کس هم از بچه بازی های بی منطق خوشش نمیاد
    همه کسایی که ps4 دارن و همه کسایی که xbox دارن عزیزن
    شما هم بهتره به جای این بچه بازی های مسخره سعی کنی تو زندگیت یه هدف و کار واقعی داشته باشی که مجبور نشی اوقاتت رو با اذیت کردن بقیه بگذرونی

  • morteza 1331 گفت:

    اقا من از گیرز۴ خیلی انتظار بالایی داشتم و دارم.نمیدونم چرا احساس میکنم براورده نخواهد شد انتظارم.یعنی چی باعث شده بود من از این انقد انتظارم بالا باشه.خودمم نمیدونم. 😥 .ولی خب شاید تا عرضه خیلی کیفیتش بره بالاتر.هنوز که تجربه نکردیم 😀 .کوانتوم بریک وScalebound هم قراره خوشحالمون کنه 😀 .برخی علایم مثل تعریف کردن و حیرت زده شدن برخی شخصیت ها مثل فیل اسپنسر و … معلوم میکنه که کوانتوم بریک شاهکاره و خیلی حرفا برا گفتن داره. 😀 .هعی اما فعلا کسی از گیرز۴ انچان تعریف بالایی نکرده.هعی یکی بهم دلداری بده که گیرزم فوق العاده خواهد بود.البته من هم فن سونی و هم مایکرو در کل فن گیمم.هر دو کنسول رو دارم.پیسیمم بدک نیست 😀

  • Y PS گفت:

    تاخیر اشکالی نداره…مهم اینه که بازی خوب و بدون مشکل باشه :yes:

  • Kazuhira گفت:

    به نظر این فرصت بسیار مفید هست ، مطمئنا تیم خوش ذوق سازنده ی بازی تو این فرصت فرصت کافی برای تاپ تر کردن بخش بخش بازی رو دارند

صحبت های مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound | به آن زمان بدهید - گیمفا
صحبت های مایکروسافت در رابطه با تاخیر Scalebound | به آن زمان بدهید - گیمفا