نگاهی بر Mafia 3 | به دنبال انتقام | گیمفا
نگاهی بر Mafia 3 | به دنبال انتقام | گیمفا
نگاهی بر Mafia 3 | به دنبال انتقام | گیمفا
نگاهی بر Mafia 3 | به دنبال انتقام | گیمفا

نگاهی بر Mafia 3 | به دنبال انتقام

محمدسعید خزایی
۱۴:۱۷ ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
نگاهی بر Mafia 3 | به دنبال انتقام | گیمفا

بدون تردید یکی از محبوب ترین سری بازی های رایانه ای در میان بازیبازان، مجموعه Mafia می‌باشد. سری که محبوبیت خود را به یکباره بدست نیاورده و ریشه ی این موضوع را می بایست در نخستین نسخه سری یعنی ساخته ی استودیوی خوش ذوق Illusion Softworks جست و جو کرد. زیرا این بازی را می توان عنوانی همه چیز تمام خواند که در آن سالها توانسته بود مدت زمان مدیدی علاقه مندان به این سبک را شیفته خود کند. بعد از موفقیت های فراوان نسخه نخست در سال ۲۰۰۲ و هنگامی که کنسول های نسل هفتمی در حال نشان دادن قدرت واقعی خود بودند شاهد معرفی و انشار نسخه بعدی  Mafia تحت نام Mafia II بودیم. بازی که همه چیز داشت اما یک چیز کم داشت! آن هم بی دقتی تیم سازنده در به کارگیری درست از جو و اتمسفری بود که خودشان خلق کرده بودند. زیرا Mafia II از گرافیکی انقلابی در آن زمان بهره می برد و گیم پلی بازی نیز بجز رفتار های سختگیرانه ی پلیس و اندکی سیستم رانندگی واقعا دلچسب بود. اما در این بین منتقدین و بازیبازانی بودند که ارتباط چندان خوبی با داستان آن برقرار نکرده و همین امر سبب شده بود به لذت تجربه بازی برای آنها لطمه وارد شود. به هر شکل فروش شش میلیون نسخه از  Mafia II به خوبی نشانگر این می باشد که علارقم ضعف های ریز و درشتی که در بطن بازی وجود داشت، بازیبازان ساخته ی  ۲K Games را دوست داشته اند.

پس از پنج سال از انتشار نسخه دوم چند ماه پیش و در هیاهوی  GamesCome 2015 بود که استودیو Hanger 13 و  ۲K Games از  Mafia III پرده برداشتند تا شادی و شعف سراسر وجود علاقه مندان به دنیای تبهکاران و قاچاقچیان در بازی های رایانه ای را فرا بگیرد. البته کاملا مشهود است که با انتشار نخستین تریلر از این بازی مخاطبین به سه بخش تقسیم شدند. دسته ی اول که عده ی بسیاری از بازیبازان را شامل می شود عنوان در دست ساخت Hanger 13 را مطابق انتظارات و یک بازی بسیار خوب می داند، دسته ی دوم کسانی هستند که  Mafia III را حتی فراتر از انتظارات و بازی به نظر کم نظیر تصور می کنند؛ اما در این بین گروه سومی نیز وجود دارند ( که تعداشان به مراتب کمتر از سایرین است! ) که بنا بر دو دلیل به عاقبت این بازی چندان خوش بین نیستند. اول آنکه معتقدند شخصیت اصلی بازی جدا از بحث نژاد پرستی می بایست فردی ایتالیایی و سفید پوست باشد نه مردی سیاه پوست و آمریکایی. زیرا بر خلاف روند بازی چنین مردی نمی تواند پیشرفت قابل توجه ی با در نظر گرفتن قوانین مافیایی و تم آن دوران ( دهه ی ۶۰ میلادی ) در گروه های تبهکار داشته باشد. همچنین این دسته ی سوم اندکی به هوش مصنوعی و عملکرد دشمنان به هنگام مبارزات نیز خرده می گیرند که تا به امروز و با توجه به نمایش اخیر گیم پلی بازی چندان بی راه نمی گویند! اینک و به هر حال قصد داریم تا نگاهی بیندازیم بر یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال ۲۰۱۶ که سالهای طولانی منتظر معرفی و انتشار آن بوده ایم.

مردی دل شکسته:

همه ی ما و به عبارتی همه ی انسان ها یک تکیه گاه محکم دارند که بدون آن فرد به انزوا و قهقرا کشیده خواهد شد که این تکیه گاه مستحکم و امن برای اغلب افراد خانواده می باشد. کلمه ای که مفهوم آن برای یک مرد خسته از جنگ و خونریزی، خسته از غربت و دوری از سرزمینش و از همه مهم تر بیزار از دو رویی و ظلم فراتر از آن چیزی است که ما بخواهیم در مورد آن حرف بزنیم. اما چه چیزی سبب می شود به معنی واقعی کلمه انسانی از خود بی خود و تنها آرمان او به انتقام تبدیل شود؟ بی تردید خیانت است… خیانت و ستمی دردناک که سبب در هم شکستن آن تکیه گاه بزرگ شود و به عبارتی بهتر می توان از آن به عنوان اتفاقی تلخ تعبیر کرد که باعث از دست رفتن تمامی رویا های یک مرد بریده از همه جا و همه چیز می شود.

چند سطر بالا تنها گوشه ای از داستان به نظر پر محتوا و درگیر کننده ی  Mafia III می باشد. در این بازی شما کنترل مرد میانسالی به نام  Lincoln Clay  ( لینکلن کلی ) را برعهده دارید که مدتی قبل در جبه های نبردی که دولت مردان آمریکا به وجود آورده بودند در حال مبارزه علیه ی ویتنامی ها بود. در این کش و قوس ( هنگامی که لینکلن در ویتنام می باشد ) رئیس یکی از بزرگترین و پیچیده ترین گروه های خرابکار آمریکا به نام Sal Marcano ( سال مارکانو )  به او قول حفاظت از خانواده اش را می دهد. اما چنین نمی شود و در پی سلسله اتفاقاتی خانواده و دوستانی که از اهمیت فوق العاده ای برای  قهرمان بازی برخوردار بودند کشته می شوند و اینجاست که لینکلن کمر بر نابود کردن دشمنانش می بندد.

گوشه ای از سخنان شخصیت اصلی بازی در تریلر معرفی  Mafia III:

شما مردم از خانواده دم میزنید….. انگار که مفهوم اونو فهمیدید

همه ی شما تو خانواده و پیش اونا بزرگ شدید…

شما هیچ وقت نبایست از تعلقات و جاهایی که از اونجا آمدید دم بزنید

چون هیچوقت مجبور به کشتن انسان ها تو یه جنگل ( اشاره به نبرد ویتنام ) برای شناختن برادر های واقعی تون نبودید

هرگز مجبور به دست زدن به هر خطایی ( پشت کردن به خدا ) نشدید…. اونم فقط به این دلیل که یکی به شما محبت کنه ( مثل پسرش با شما رفتار کنه )

خانواده… یه نسبت فامیلی بزرگ و لعنتی! نمی دونید چه معنی میده

چون اگه می دونستید هرگز با خانواده ی من اون کارو نمی کردید ( اشاره به کشتن دوستان و آشنایان لینکلن )

( جمله ی پایانی لینکلن ) حالا شما فهمید که من برای گرفتن انتقام خانواده ام چکار می کنم. ( اشاره به کشتن دشمنش در تریلر که هشداری برای سایرین محسوب می شود )

mafia iii trailer gamefa 480p17 51 35

یکی از موارد دیگری که سبب شده است شخصیت اصلی بازی تا حد جنون از این رخداد ناگوار به خشم آید یتیم بودن او می باشد. همانطور که در چند خط بالاتر مطالعه کردید لینکلن می گوید، هرگز مجبور به دست زدن به هر خطایی ( پشت کردن به خدا ) نشدید…. اونم فقط به این دلیل که یکی به شما محبت کنه ( مثل محبت پدر به فرزند ). موضوعی که به خوبی آینه ی تمام نمای کودکی سخت لینکلن در یتیم خانه ای و به سرپرستی مردی به نام پدر جیمز می باشد.  پس از گذشت مدتی قهرمان بازی ما تصمیم بر تشکیل گروهی برای گرفتن انتقام برادرانش می گیرد. گروهی که رهبری آن بعد از لینکلن کلی بر عهده ی سه شخصیت دیگر می باشد. نخستین شخص، فرد اول بازی  Mafia II یعنی ویتو اسکالتا می باشد که اینک در حال سپری کردن دوران میانسالی خود بوده و به طبع اندکی از آن بی پروایی هایی که در نسخه ی پیشین از او شاهد بودیم کاسته شده است. فرد دیگر کاساندرا نام دارد. زنی میانسال با چهره ای تیره که رهبری گروهی به نام  Haitian را عهده دار است و در طول بازی قرار است نقش پر رنگی را ایفا کند. یار دیگر لینکلن در بازی بروک می باشد. مردی با قیافه ای خاص که به خوبی می توان آن حس کلاسیک بودن و رنگ و بوی دهه ۶۰ میلادی را در آن حس کرد که عضو ارشد  گروه خرابکار ایرلندی ها بوده و از قضا خصومتی با مارکانو دارد و به همین سبب با شما برای تحقق هدف مشترکشان یعنی نابودی دار و دسته ی سال مارکانو هم قصم می شود. همچنین علاوه بر این افراد دوستان و دشمنان بسیار دیگری در بازی حضور دارند که سبب باور پذیر تر شدن روایت  Mafia III خواهد شد. از میان این افراد می توان به  Tony Derazio ( تونی درازیو ) اشاره کرد که در زمره ی دشمنان لینکلن قرار می گیرد. این فرد همان دشمنی می باشد که در در اولین نمایش گیم پلی بازی در پی پیدا کردن او بودیم و بر اساس اطلاعات موجود حسابدار سال مارکانو بوده و وظیفه ی سرپوش گذاشتن بر اعمال خلاف این فرد را بر عهده دارد.

به شخصه همواره یکی از نکات مثبت این سری را اتمسفر بازی و جو سنگین آن می دانم. موردی که به نظر سازندگان به خوبی آن را درک کرده اند و انتخاب سال ۱۹۶۸ میلادی نیز موید این امر می باشد. زیرا با در نظر گرفتن اوضاع آشفته ی کشور ( آمریکا ) و اوج گرفتن گروهی هایی همانند فمنیسم ها ( فمنیسم به گروهی از بانوان اطلاق می شود که به دنبال حق برابری مردان و زنان در جامعه بوده و تا به حال تا حدودی به اهدافشان دست یافته اند )، مخالفان جنگ و… برهه ای مناسب برای ظهور گروه های خلافکار و دار و دسته های انتقام جویی همچون گروه تازه شکل گرفته ی شما می باشد.

اما عاملی که در مقدمه به آن به عنوان یکی از عوامل دل نگرانی هواداران از بازی در دست ساخت استودیو چکی Hanger 13 اشاره شده، انتخاب شخصیتی غیر ایتالیایی و در کانون نبودن مافیای اروپایی  می باشد. زیرا همانطور که احتمالا مطلع هستید در واقعیت و همچنین در پیشینه ی این مجموعه افراد بلند پایه ی مافیا را اقشار اشاره شده شامل می شوند و کمتر به مردی سیاه پوست و دورگه بها داده می شود زیرا این یکی از قوانین چنین گروه هایی بوده و مهم تر از آن وقتی نام ” مافیا ” به گوش اکثر هواداران می خورد آن جو و دار و دسته ی اروپایی در ذهن ما تداعی می شود. اما در این نسخه ما شاهد چنین چیزی نبوده و تیم سازنده از قهرمانی با نژادی دیگر بهره گرفته است و دلیل آنها نیز این می باشد که آیا همه ی خلافکاران و گروه های مافیایی ایتالیایی هستند؟ مسلما پاسخ منفی بوده و اعضای ارشد  Hanger 13 اعتقاد دارند درست ترین انتخاب برگزیدن فردی مانند لینکلن کلی می باشد که عقاید و افکار خود را داشته و به دنبال انتقام از دشمنانش می باشد. البته اگر انصاف را چاشنی کار کنیم به این نتیجه می رسیم که حرف سازندگان نیز چندان بی راه نبوده است و با توجه به اطلاعات و موارد منتشر شده از بخش داستان و شخصیت پردازی بازی با عنوانی بسیار بزرگ طرف هستیم که احتمالا تا مدت طولانی مخاطبینش را درگیر خود نماید.

mafiaiii retaliation

کامل تر از گذشته:

این طور که پیداست  قرار است شاهد گرد هم آمدن اکثر نکات مثبت سری و اضافه شدن برخی مکانیزم های محبوب سایر سری بازی های جهان باز در  Mafia III باشیم. در این نسخه همانند اکثر بازی های امروزی ( در این سبک و سیاق ) می توانید مراحل بازی را به دو شیوه ی کلی که هرکدام زیر مجموعه های خاص خود را دارند انجام دهید. این دو شیوه شامل درگیری مستقیم و شلیک و خونریزی و یا مخفی کاری می شود. همانطور که در تریلر های گیم پلی بازی دیده ایم لینکلن گاهی به صورت مخفیانه خود را به محل و یا افراد مورد نظرش می رساند و سپس طغیان می کند! و یا از همان ابتدا انگشتش را بر روی ماشه قرار می دهد و با تفنگ های متنوع بازی همه ی دشمنانش را تار و مار می کند. در بازی به نظر تنوع خوبی از سلاح ها و دشمنان را شاهد خواهیم بود. زیرا در نمایش های بازی به وضوح می توانیم تعدد سلاح هایی که از آنها استفاده می شود را ببینیم که هر کدام کارایی و عملکرد مختص به خود را دارند. همچنین رقبای شما در بازی نیز به چند دسته تقسیم می شوند. دسته هایی که شامل اوباش های خیابانی تا کله گنده تجارت پر سود و کثیف مواد مخدر می شود. و به طبع شیوه ی مقابله با هر کدام از آنها نیز متفاوت است. به عنوان مثال شما به هنگام در گیری های خیابانی قادر خواهید دوستان خود را خبر کنید تا به کمکتان بیایند تا به گونه ای سازمان یافته تر به دفاع از خود بپردازید. همچنین در طول بازی قادر به اجیر کردن مزدورانی برای پیشبرد اهدافتان خواهید بود که البته ممکن است در این راه به شما خیانت شود و پولتان نیز بر باد برود!

در Mafia II گیم پلی بازی قابل قبول بود اما اصلا  بدون اشکال نبود. یکی از مشکلات این بخش از بازی را می توان نحوی عملکرد پلیس ها و تعداد کم ماموریت های جانبی بازی با توجه به تقریبا جهان باز بودن آن دانست. به همین سبب  ۲K Games به بازیبازان وعده داده است در  Mafia III شاهد یک پیشرفت قابل قبول و گستردگی فراوانی در بازی خواهیم بود که سبب افزایش مدت زمان لازم برای تکمیل شدن بازی خواهد شد. البته این سخنان را نباید این طور قلم داد کرد که قرار است آزادگی عملی همچون سری  GTA  به مخاطب داده شود. خیر،  چنین نمی باشد اما انتظار می رود در این نسخه محیط شهر گسترش یافته باشد، ماموریت های فرعی افزایش یافته باشند و با شهر و مردمی پویا تر رو به رو باشیم که کسب درآمد و خرج کردن پول هایتان در آن ساده و جذاب باشد.

یکی دیگر از موارد نگران کننده در بازی نحوی انفجار ماشین ها می باشد! بله درست خواندید همانطور که در نمایش های گم پلی بازی دیده اید به هنگام رانندگی شما قادر خواهید بود با شلیک به ماشین مورد نظرتان آن را منفجر کنید. اما اشکال کار همین شیوه ی انفجار است! مسلما کسی با اینکه پس از شلیک به چرخ های یک ماشین آن وسیله سرنگون می شود مشکلی ندارد اما نگرانی مخاطبان از شیوه ی سرنگونی و سریع و عجیب بودن آن می باشد. همچنین ملاحضه می شود به هنگامی که با سرعت با یک یا دو ماشین برخورد می شود آنها آتش می گیرند! در حالی که پیش از این آسیب خاصی به آنها وارد نشده و این اتفاق ( انفجار زود هنگام اتوموبیل ها ) اندکی به دور از منطق و حقیقت جلوه می کند! اما گذشته از این نکات منفی، موارد مثبت بسیاری در بخش وسایل نقلیه و اتوموبیل های بازی به وجود دارد. همچنین با توجه به دهه ی رقم خوردن این نسخه تعداد و تنوع ماشین ها نسبت به گذشته بیشتر شده است و اینک شما می توانید به هنگام تصاحب یک اتوموبیل تصمیم گیری های جالبی را انجام دهید. در همان ابتدای سرقت ماشین انتخاب با بازیباز است که صاحب آن را به زور از وسیله ی نقلیه اش خارج کند و یا او را با خود ببرد! در ادامه ی راه نیز تیم سازنده این انتخاب را به شما داده اند که در مورد کشتن یا به بیرون پرت کردن افراد نیز تصمیم بگیرید که بسیار جالب و دوست داشتنی به نظر می رسد. البته گاهی این روال دست خوش تغییر می شود و ممکن است با زیاد شدن سرعت اتوموبیل پیش از تصمیم گیری شما صاحب پیشین! آن خود را از ماشین به بیرون بیندازد. دیگر آزادی عملی که در گیم پلی در اختیار شما قرار گرفته است تصمیم گیری در مورد چگونه مردن برخی از دشمنانتان می باشد. به این صورت که بعد از وارد کردن جراحات جدی به فرد مورد نظر او به حالت گیجی وارد می شود ( که بسیار جالب اما به دور از واقعیت است! ) و بازی دو راه متفاوت برای اتخاذ تصمیم در مورد سرنوشت او پیش پای تان می گذارد.

mafia iii trailer gamefa 480p17 51 11

همانطور که چند سطر پیش اشاره شده تنوع سلاح ها در بازی بالا رفته و همچنین سیستم تیر اندازی و کاور گیری  Mafia III نیز بهبود یافته است.  هر سلاح در بازی نوع عملکرد خاص خود را دارد و به خوبی می توان تفاوت در عملکرد را در استفاده از گونه های متفاوت سلاح های گرم را احساس کرد. همچنین شما قادر به استفاده از سلاح سرد همچون چاقو و یا کشتن دشمنانتان با کوبیدن سر آنها به دیوار خواهید بود. اما موردی که اندکی تغییر در آن سبب بهبود مبارزات بازی خواهد شد سبک تیر اندازی لینکلن و بدتر از آن تیر اندازی افراد مقابلتان می باشد! زیرا در طول نمایش های گیم پلی بازی شاهد بودیم گاهی دشمنان شما به جای اینکه بدن شما را هدف قرار دهند چند لحظه ای چندین متر آن طرف تر را نشانه می روند که خیلی مطابق با واقعیت نیست. البته یکی از نکات مثبت و دوست داشتنی بازی در مبارزات سیستم کاور گیری کم نقص آن می باشد. در  Mafia III به زیبایی تمام شاهد تغییر وضعیت بدن شخصیت اصلی بازی به هنگام نقل مکان از سنگری به سنگر دیگر هستیم که می تواند باعث دلچسب تر شدن گیم پلی شود. به علاوه خشونت در بازی با اتمسفر و جو بازی رابطه ی مستقیمی دارد. به همین سبب به هنگام کشتن دشمنانتان در حالت مخفی کاری و بدون سر و صدا و خصوصا با چاقو شاهد خونریزی بسیار زیاد و مرگی دردناک برای آنها هستیم که در نوع خود جالب می باشد!

خبری از بخش چند نفره نیست! :

متاسفانه یا خوشبختانه در نسخه ی جدید  Mafia  شاهد بخش چند نفره نخواهیم بود و تیم سازنده نیز علت این امر را تمرکز بر روی سایر بخش های بازی اعلام کرده است. البته با وجود مهم بودن قسمت آنلاین و چند نفره در بازی های امروزی نمی توان فقدان قسمت مذکور را در صورت افزایش کیفیت بخش تک نفره، نکته ی منفی قلم داد کرد. اما به هر حال تنها می توان این موضوع را نقطه ای روشن  در زمینه ی افزایش تمرکز تیم سازنده بر روی بخش داستانی بازی دانست.

هنر نمایی Hanger 13:

از همان روز های آغازین نسل هشتم بود که استودیو های بازی سازی به دنبال به رخ کشیدن گرافیک و جنبه های بصری عنوان خود و یا به عبارتی به کارگیری درست سخت افزار کنسول ها در این بخش بوده اند. یکی از برگ های برنده ی  Mafia III نیز همین طراحی ها و گرافیک بازی می باشد که تا به امروز بسیار خوب و کم نقص جلوه کرده است. انیمشن هایی که برای راه رفتن، دویدن، تیراندازی، کاور گرفتن و سایر موارد برای شخصیت های بازی در نظر گرفته شده است بسیار عالی و نرم می باشند. همچنین بر اساس نمایش های منتشر شده تخریب پذیری در بازی بسیار خوب و کم نقص جلوه می کند و به هنگام شلیک به دیوار، برخورد ماشین ها با اشیا و… به خوبی شاهد پدیدار شدن تغییراتی در آنها هستیم. گذشته از این موارد در یک بازی جهان باز آن هم در چنین سبکی اتمسفر و طراحی شهر و محیط بسیار مهم می باشد. به همین سبب تیم سازنده به خوبی در طراحی شهر و محله های بازی دقت کرده است و به هنگامی که از یک قسمت شهر نیو ارلانز به منطقه ی دیگری می روید تغییر فرهنگ مردم و ساختار بنا ها را حس خواهید کرد. همچنین تعداد و عملکرد عابرین پیاده نیز در بازی قابل قبول به نظر می رسد و هر یک از این افراد در حال انجام کاری خاص هستند  و به عنوان مثال می توان به جوانکی اشاره کرد در حال نواختن گیتار در پیاده رو می باشد! گذشته از این موارد سیستم نور پردازی عنوان در دست ساخت Hanger 13 نیز بسیار جالب توجه و کم نقص به نظر می رسد. زیرا در نمایش های گیم پلی بازی می توان نظاره گر طبیعی بودن نور لامپ ها و روشنایی ها در شب های نیو ارلانز باشیم و به دنبال آن سایه های طبیعی و بدون لبه ای نیز از افراد و اشیا حاضر در بازی تشکیل می شوند که سبب افزایش حس طبیعی بودن  Mafia III شده است.

این طور که پیداست قرار است موسیقی های  Mafia III لحظات بسیار خوشی را برای شما رقم بزنند. همان موسیقی کلاسیک و دلچسب قسمت پایانی تریلر معرفی بازی کافی است تا به کیفیت بالای احتمالی این قسمت از بازی پی ببریم. با وجود اینکه تا به این لحظه اسامی افرادی که در بازی وظیفه ی صداگذاری و صحبت کردن به جای شخصیت های آن را برعهده دارند مشخص نشده است، با در نظر گرفتن مکالمه ی لینکلن با دشمنش در ماشین ( که در بالا به آن اشاره شد ) می توان انتظار موفقیت بازی در این قسمت را نیز همانند اکثر بازی های مهم این نسل داشت.

mafia iii trailer gamefa 480p17 50 50

سخن پایانی:

در انتها باید گفت سری بازی های  Mafia  مجموعه ای بسیار ارزشمند می باشند که به نظر می رسد فرزند جدید این خانواده تقریبا آن چیزی است که انتظار می رفت باشد. بازی که از داستانی حماسی، ملموس و بزرگ بهره می برد که می تواند نظر هر بازیبازی را به خود جلب کند. همچنین بخش های گرافیکی و جنبه های صوتی  Mafia III نیز بسیار مناسب و درخور توجه ظاهر شده اند که می توانند سبب سخت تر شدن انتظار کشیدن برای منتشر شدن بازی بشوند! اما این عنوان در قسمت گیم پلی خود خرده اشکالاتی دارد که ممکن است اندکی به مذاق هواداران خوش نیایند اما به طور کلی گیم پلی  Mafia III نیز همانند نیاکانش نکات مثبت بسیاری را در بطن خویش دارد. پس می بایست چند ماه دیگر را صبر کنیم تا به ماجراجویی با لینکلن کلی بپردازیم و همچنین به پاسخ برخی از سوالات و نکات مبهم نسخه های پیشین نیز دست یابیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نگاهی بر Mafia 3 | به دنبال انتقام | گیمفا
نگاهی بر Mafia 3 | به دنبال انتقام | گیمفا
نگاهی بر Mafia 3 | به دنبال انتقام | گیمفا
نگاهی بر Mafia 3 | به دنبال انتقام | گیمفا
نگاهی بر Mafia 3 | به دنبال انتقام | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نگاهی بر Mafia 3 | به دنبال انتقام | گیمفا
نگاهی بر Mafia 3 | به دنبال انتقام | گیمفا