مصاحبه سایت siliconera با تهیه کنندگان Resident Evil 6 - گیمفا
مصاحبه سایت siliconera با تهیه کنندگان Resident Evil 6 - گیمفا
مصاحبه سایت siliconera با تهیه کنندگان Resident Evil 6 - گیمفا
مصاحبه سایت siliconera با تهیه کنندگان Resident Evil 6 - گیمفا

مصاحبه سایت siliconera با تهیه کنندگان Resident Evil 6

امیر محمد جیریایی
۱۰:۵۱ ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
مصاحبه سایت siliconera با تهیه کنندگان Resident Evil 6 - گیمفا

سایت siliconera.com به تازگی مصاحبه ی جالبی را با تهیه کنندگان Resident Evil 6 انجام داده که ترجمه این مصاحبه برای شما خوانندگان گیمفا آماده شده است.

این مصاحبه با نیم نگاهی به مبارزات کریس و همکارش Piers با یک مار بزرگ آغاز می شود . ماری که حتی در صورت رفتن به اتاق دیگر باز هم دنبال شما خواهد آمد. پس از این موارد هم  در مورد Resident Evil های گذشته و همچنین فواید همکاران صحبت های جالبی شده است.

siliconera : بعد از دیدن نمایشی از مبارزه کریس با یک مار B.O.W این احساس به نوبه خود به آدم دست می دهد که مراحل کریس بیشتر شبیه Resident Evil 5 خواهد بود و مسیر لئون هم بیشتر شبیه رزیدنت اویل های کلاسیک می باشد.

Yoshiaki Hirabayashi تهیه کننده بازی : آن چه که شما از این مرحله دیده اید را من فکر می کنم احساس وحشت رزیدنت اویل های کلاسیک را به ارمغان خواهد آورد حتی اگر مراحل کریس باشد. من مطمئن هستم که همان طور که شما هم گفتید هنگامی که طرفداران این عنوان را ببینند ، آن ها در قسمت هایی از کمپین لئون موارد بیشتر از وحشت رزیدنت اویل های کلاسیک را خواهند دید و در مورد کریس هم این احساس ترس را کمی بیشتر از بازی Resident Evil 5 در نظر می گیرند. من فکر می کنم که بسیاری از عناصر وحشت رزیدنت اویل های قدیمی و Resident Evil 5 در این عنوان وجود خواهد داشت.

ما تمامی تلاشمان را می کنیم تا مطمئن شویم می توانیم عناصر وحشت را در تمامی کمپین های بازی ترکیب کنیم اما به هر حال انواع مختلفی از وحشت برای هر کس وجود دارد  و نمی توان وحشتی در بازی ایجاد کرد که همه را بترساند و با هم متحد کند. واقعیت این است که گیمر ها رزیدنت اویل را می خواهند و هدف ما هم این بود که همه آن ها با رزیدنت اویل احساس راحتی بکنند. وقتی که مردم بازی را تجربه کنند. از آن جا که هر کس در این سری طرفدار  نسخه هایی است ( برخی افراد رزیدنت اویل ۵ را دوست دارند و عده ای هم علاقه مند به رزیدنت اویل ۱ هستند) ما می خواستیم تا به این اطمینان برسیم که این گونه مسائل را در بازی طوری قرار دهیم که باعث خشنودی همه شود.

وقتی که شما کمپین کریس را بازی می کنید ممکن است احساس کنید که موارد اکشن بیشتر می باشد ، اما هنوز هم عناصر وحشت در مراحل کریس وجود دارد و کمپین کریس فقط یک شوتر محز نخواهد بود.

 

siliconera :  بله در رزیدنت ایل ۱ هم در یکی از راه ها ها ماری قبل از شروع درگیری ظاهر می شد و اشاره به این می کرد که مبارزه در راه است. اما جیک را چگونه توانستید در گیم پلی بازی جای بدهید ؟

Hiroyuki Kobayashi تهیه کننده اجرایی بازی : برای داستان جیک وی توسط موجودی با نام Ustanak تعقیب خواهد شد. این جانور غول پیکر با هیچ چیزی متوقف نمی شود و بی وقفه دنبال شما خواهد آمد. ما امیدواریم با انجام این کار همان احساس Resident Evil 3: Nemesis که در آن موجودی با نام نمسیس تمام وقت به دنبال جیل بود را بازگردانیم.  اما چه چیزی این دوبازی را از هم جدا می کند ، این است که در حال حاضر شما تنها نخواهید بود. شما در این فرار همراه با شری می باشید و این موجود هر دوی شما را تعقیب می کند.

siliconera : من می بینم که تا حد زیادی بین مبارزات تن به تن جیک و حملات کریس تفاوت هایی ایجاد کرده اید . اما در مورد شخصیت های همکار چه می توان گفت ؟ چگونه می خواهید مطمئن بشوید که بودن شری در کنار جیک جواب می دهد ؟

YH: باید بگویم که حتی اگر شری یک شخصیت همکار باشد اما ارتباط ما در برابر همه آن ها به عنوان شخصیت اصلی بوده است. همان طور که شما هم گفتید ما می خواهیم مطمئن شویم که چیزی سرگرم کننده برای هر یک از شخصیت ها وجود دارد. ما به شری یک باتوم بی حس کننده داده ایم. سلاح ویژه ای که وی فقط می تواند از آن در بازی استفاده کند که با این کار وی را از نظر تکنیک های هنر های رزمی در همان سطح جیک قرار می دهد. وی می تواند در زمان مبارزات تن به تن از باتوم استفاده کند که اثری مشابه با ضربات جیک خواهد داشت.

تمامی شخصیت های دیگر از جمله Helena و Piers هم توانایی های منحصر به فرد خود را دارند که باعث می شود با انتخاب هر کدام از آن ها یک تجربه متفاوت در هنگام بازی ایجاد شود.

re6_jake_sdcc_02_bmp_jpgcopy_thumb_e1.jpg

 

siliconera : تصور می شود که  Piers یک تک تیرانداز است . اما در مورد هلنا چه می توان گفت ؟

HK: درسته ، Piers یک تک تیرانداز می باشد.

YH: شخصا هلنا جزو شخصیت های مورد علاقه من در این گروه است. ( می خندد )  اگر بخواهیم در مورد بخش اکشن صحبت کنیم وی دارای خصوصیات خاص خود می باشد. یکی از این موارد در این است که وی می تواند از شاتگان استفاده کند. مثلا هنگامی که  لئون از شلیک سریع استفاده می کند و قابلیت استفاده از دو اسلحه را دارا می باشد، هلنا هم از شات گان استفاده خواهد کرد ، سلاحی که لئون دسترسی به آن را ندارد. این یکی از ویژگی های هلناست که در شخصیت های دیگر موجود نیست.

همچنین حملات فیزیکی لئون هم متفاوت تر از قبل شده است. وی مجموعه مختلفی از حملات فیزیکی را خواهد داشت ، بنابر این شما با او در بازی می توانید کارهای مختلفی انجام دهید و با وی مانند یک کاراکتر متفاوت احساس راحتی کنید.

siliconera : با این همه شخصیت ، سیستم امتیاز مهارت ها چگونه کار خواهد کرد ؟ آیا شما قادر به توزیع مهارت بین این کاراکتر ها هستید ؟

YH: امتیاز مهارت هایی که شما در بازی جمع آوری می کنید بین تمامی شخصیت ها به اشتراک گذاشته خواهد شد. من خوشم نمی آید  مواردی که شما با لئون بر می دارید را فقط بتوانید آن ها را برای لئون مورد استفاده قرار بدهید. شما می توانید آن ها را بین تمامی شخصیت ها به اشتراک بگذارید و هنگامی که این کار را انجام بدهید فهرستی از مهارت هایی خواهید داشت که می توانید آن ها را باز کنید. سپس می توانید این مهارت ها را به کاراکتر ها اضافه کنید. همچنین می توانید در هر زمان از بازی این مهارت ها را تغییر دهید.

بیایید فرض کنیم که در حال انجام بازی با کمپین لئون هستید و به نقطه خاصی از بخش مراحل لئون می رسید و مهارتی که شما به آن مجهز هستید در آن لحظه واقعا مناسب نیست. شما می توانید آن ها را با چیزی مفید تر مبادله کنید یا از موارد سودمندتری برای آن لحظه از بازی استفاده کنید.ما پیش بینی این را می کنیم که شما می توانید این مجموعه مهارت ها را در بازی کسب کنید و آن ها را برای شخصیت های مختلف اختصاص دهید و با خود می گویید که چگونه می توانم از آن ها استفاده کنم و ما هم می خواهیم به بازیکن در تغییر این مهارت ها آزادی کامل بدهیم.

برای روشن شدن کامل در مورد باز کردن مهارت ها ، اگر مهارتی را در کمپین لئون باز کنید و آن را برای انتخاب در دسترس شخصیت ها بگذارید دیگر لازم نیست که در کمپین کریس هم این مهارت را دوباره باز کنید.

re6_leon_sdcc_03_bmp_jpgcopy_thumb_e1.jpg

 

siliconera : در این چند روز Resident Evil با نمایش هایش احساس اکشن بیشتری را منتقل کرده است. فکر نمی کنید که ما می خواهیم یک بار دیگر وحشتی از Resident Evil های کلاسیک را ببینیم یا بازی های بیشتر از Resident Evil های کنسول های دستی مانند Revelations را مشاهده کنیم ؟

HK: ما واقعا می خواهیم مطمئن باشیم که هر پلتفرم یا سیستمی که Resident Evil  را بر روی آن قرار می دهیم کاملا با آن سیستم منطبق باشد. ما می خواهیم که همیشه به طور کامل از تمام بهره وری که دستگاه می تواند ارایه دهد را برای Resident Evil مورد استفاده قرار دهیم. من نمی توانم در حال حاضر زیاد در این مورد حرف بزنم . اما در آینده اطلاعاتی بیشتری را از طرف ما خواهید دید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مصاحبه سایت siliconera با تهیه کنندگان Resident Evil 6 - گیمفا
مصاحبه سایت siliconera با تهیه کنندگان Resident Evil 6 - گیمفا
مصاحبه سایت siliconera با تهیه کنندگان Resident Evil 6 - گیمفا
مصاحبه سایت siliconera با تهیه کنندگان Resident Evil 6 - گیمفا
مصاحبه سایت siliconera با تهیه کنندگان Resident Evil 6 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

مصاحبه سایت siliconera با تهیه کنندگان Resident Evil 6 - گیمفا