۱۰ بازی Xbox که براحتی امتیازهای شما را افزایش میدهند. - گیمفا
۱۰ بازی Xbox که براحتی امتیازهای شما را افزایش میدهند. - گیمفا
۱۰ بازی Xbox که براحتی امتیازهای شما را افزایش میدهند. - گیمفا
۱۰ بازی Xbox که براحتی امتیازهای شما را افزایش میدهند. - گیمفا

۱۰ بازی Xbox که براحتی امتیازهای شما را افزایش میدهند.

مجید محمدی
۲۰:۳۲ ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
۱۰ بازی Xbox که براحتی امتیازهای شما را افزایش میدهند. - گیمفا

نمی دانم که عاشق این کار هستید و یا نفرت دارید. شما پس از ۲ ساعت تلاش وقتی صدای شیرین باز شدن achievement را میشنوید و چند امتیاز شما بالاتر میرود، احساس رضایت میکنید و از سر خوشحالی جیغ میزنید و دسته را پرتاب میکنید .

شما پس از اینکه توانستید یک امتیاز بالا بدست بیاورید به XboxLive میروید و امتیازات خود را با دوستانتان جهت رقابت نشان میدهید و این یک راه بسیار خوب برای نشان دادن دستاورد های شما در بازی هاست به خصوص اگر بتوانید همه ۱۰۰۰ امتیاز کامل یک بازی را بدست بیاورید.

در این مدت ممکن دوستتان از شما سبقت بگیرد و امتیاز بالاتری را بدست اورند برای همین لیست بازی هایی که در زیر به شما پیشنهاد میدهیم بهترینها هستند تا بتوانید امتیازات خود را براحتی افزایش دهید و بدست اوردن achievement بسیار اسان است.

اگر هدف اصلی در زندگی شما فقط افزایش امتیاز است و یا اینکه شما میخواهید با بازی کردن سریع امتیازات خود را افزایش دهید بدون اینکه وقت زیادی را جلوی تلویزیون با یک کنترل در دست هدر بدهید این راهنمای ۱۰ بازی برتر Xbox را بخوانید.

۱۰: Prison Break: The Conspiracy

 من قبلا سریال فرار از زندان را ندیدم ( البته من دیدم این نویسنده ندیده ) و دانش قبلی در خصوص داستان ان ندارم اما وقتی بازی را شروع کردم از ان لذت بردم. بازی در مورد وقایع داستان فصل اول فیلم است که در ان مایکل به صورت مخفیانه وارد زندان میشود تا برادرش لینکلن که به دروغ زندانی شده و به اعدام با صندلی الکتریکی محکوم است نجات دهید.

بازی شباهتی مثل سام فیشر در بازی Splinter Cell دارد و شما باید مخفیانه در زندان به مکان های مختلف بروید و وظایف خود را انجام دهید. این وظایف مثل دزدیدن چاقو از اشپز خانه، یا خواندن گزارش پزشکی رفیقتان در زندان هست. به همراه بخش فرار از دیدن شدن که کلیات بازی را شامل میشود که گاهی باید با مشت با دیگر زندانیان مبارزه کنید. مکانیک مبارزه سادست و شما فقط باید سریع و قدرتمند ضربه بزنید.

گرفتن achievement در بازی بسیار اسان است و فقط کافیست بخش داستانی بازی را ادامه بدهید. پس از گذشت ۸ ساعت و چند بار تکرار بعضی قسمتها شما میتوانید براحتی همه ۱۰۰۰ امتیاز را بدست اورید.

اما تنها یک Achievement دردسر ساز بنامInvisible  وجود دارد و ان هم این است که باید کل مراحل بازی را بدون دیده شدن توسط نگهبانان به پایان برسانید. بخش ازار دهنده اینجاست که اگر نگهبانی شما را ببیند شما مجبورید که از داشبورد xbox خارج شوید و دوباره وارد شوید و بازی را دوباره راه اندازی کنید که این بدین معناست که شاید شما مجبور باشید تا پایان بازی چندین بار این کار را انجام بدهید.

۹: Terminator Salvation

بازی بر اساس فیلم چهارم این سری است. شما در نقش John Conner هستید و در بازی از یک سرباز معمولی به رهبر گروه مقاومت تبدیل خواهید شد.

این یک بازی شوتر سوم شخص است  که  در ان کاورگیری، حرکت و قسمتی استراتژی هم وجود دارد که تقریبا Action  قابل قبولی دارد. گیم پلی بازی تقریبا ۵ ساعت است و اگر شما بر روی درجه سختی Hard (نه very hard) بازی کنید میتوانید تمام Achievement های بازی را بدست اورید. در کل بازی اسانی است و با تکرار مرحله اخر بازی بر روی درجه سختی Hard تمام ۱۰۰۰ امتیاز را بدست خواهید اورد.

این بازی هیچ Achievement درگیرانه و دردسر ساز ندارد و شما براحتی میتوانید تمام امتیازها را بدست اورید.

۸: TMNT

لاک پشت های نینجا با وجود داشتن مبارزات تکراری بازی بدی نیست. این بازی همانند فیلم ان است و فلشبک هایی به فیلم میزند تا داستان را بازگو کند. سازنده بازی یوبیسافت است پس هیچ جای تعجب نیست که چرا گیم پلی بازی شباهتی به بازی Prince of Persia  دارد !

بازی دارای ۱۶ مرحله است و دارای ۵ ساعت گیم پلی که برای بدست اوردن تمام امتیازها نیاز است که چند بار بازی را تکرار کنید.

Achievement درگیر کننده این بازی Clean Sweep است که در ان باید بدون این که ضربه ای توسط دشمن بخورید یک مرحله را به پایان برسانید که اسانترین ان مرحله اول بازی است که با کمی تلاش میتوان این امتیاز را نیز بدست اورد.

۷: My Horse And Me 2

یکی از بهترین چیزهایی که میتوان داشت اسب است. که حالا تصور ان را میتوان در Xbox خود با این بازی به واقعیت تبدیل کرد.

بازی درباره شخصیتی به نام Emma است که به مزرعه داییش رفته تا به او کمک کند از ورشکستگی نجات پیدا کند. این امکان وجود دارد که اسم شخصیت بازی را تغییر بدهید اما همچنان در صحنه های بازی شما را Emma صدا خواهند کرد.

هنگامی که شما اسب سواری را یاد گرفتید بازی به شما چند مهارت دیگر مانند انجام حرکات نمایشی و یا پرش به شما یاد میدهد که انها را در مسابقات تکرار خواهید کرد و همچنین متوانید اسب خود را تمیز کنید که از دیگر بخش های این مینی گیم است.

بازی دارای ۱۹ achievements است و متاسفانه برای بدست اوردن تمام انها باید یکبار بر روی درجه سختی “معمولی” و یکبار بر روی درجه سختی ” حرفه ای ” بازی را تمام کنید که کار سختی نیست و پس از ۷ ساعت بازی کردن میتوانید همه ۱۰۰۰ امتیاز بازی را بدست اورید.

Achievement درگیر کننده این بازی Grooming Expert نام دارد که زمانی ان را بدست میاورید که توسط اسبتان ۱۵ روح را نابود کنید که در مینی گیمی توسط سازندگان ساخته شده است.

۶: Disney’s UP

UP انیمیشین موفق مشترک Disney/Pixar است که در ان یک پیرمرد و پسر جوان بنام راسل با خانه خود که با بادکنک به پرواز در امده به امریکای جنوبی مسافرت میکنند.

بازی دارای ۱۱ مرحله است و شما در نقش شخصیت های مختلف این فیلم بازی خواهید کرد و در مکان های مختلف مانند جنگل و غار به بازی میپردازید. در کل بازی سادست و کمتر از ۵ ساعت به پایان میرسد.

Achievement درگیر کننده این بازی Teamwork Bridge است که در ان در مبارزه با یکی از باس های بازی همراه او یک تمساح نیز هست که شما مجبورید این تمساح را نیز شکست دهید.

۵: Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie

Peter Jackson’s King Kong: The Official Game یکی از بهترین بازی هاییست که از روی فیلم ساخته شده و تا کنون منتشر شده است و یکی از بهترین بازی هاییست که حتی از فیلمش نیز بهتر است.

این بازی شوتر اول شخص است که در بعضی مراحل به حالت سوم شخص رفته و در نقش گوریل عظیم الجثه این فیلم یعنی King Kong بازی میکنید. داستان سرایی به سادگی قابل فهم است، مراحل بخوبی طراحی شده و حتی اغلب باعث میشود احساس کنید دارید فیلم سینمایی نگاه میکنید که با اضافه شدن بازیگران فیلم به جای صداپیشگان بازی این احساس قوی تر شده است.

شما در این بازی  براحتی میتوانید بدون دردسر همه ۱۰۰۰ امتیاز را بدست اورید و به امتیازهای خود اضافه کنید.

۴: Saw

هر انچه که در مورد سری فیلمهای اره فکر میکنید، بازی ان بد نیست.

بازی در مورد کاراگاهی است که گیر افتاده افتاده و برای نجات جان خود تلاش میکند. در بازی با شخصیت های دیگره همانند خود که گرفتار هستند مواجه میشود و تلاش میکند که با حل معما ها زنده بماند که برخی معماها نیاز به هوش خوب دارد.

شما براحتی میتوانید با یکبار پایان بازی اکثر Achievement های بازی را بدست اورید. برای بدست اوردن همه امتیازها در هر مرحله شما دو پایان دارید کافیست پس از دیدن یک پایان بازی را دوباره load کنید و با انتخاب گزینه دیگر پایان دوم را مشاهده کنید تا براحتی امتیازها برای شما افزایش یابند.

برای بدست اوردن تمام Achievementهای بازی شما مجبور هستید با تمام سلاح های موجود بقیه را بکشید تا تمام امتیازها ازاد شود که پیدا کردن تمام سلاح ها میتواند کاری سخت و طاقت فرسا باشد.

۳: Tron Evolution

بازی لذت بخش که از روی فیلمی شگفت انگیز با همین نام ساخته شده. Tron Evolutionاتفاقات این بازی قبل از فیلم ان رخ میدهد و این را میگوید که چطور  Kevin Flynn در ان شبکه زندانی شده است. شما در نقش Anon بازی میکنید کسی که برنامه های انیتی دنیای Tron را نوشته است. همان طور که در طول بازی شما رمز و رازها را حل میکنید، داستان هایی از فیلم و پشت داستان را به صورت معقولی نشان میدهد.

گیمپلی بازی یک کپی خالص از Prince of Persia است. این بازی سرگرم کننده ایست که شما را به دنیای Tron میبرد.

بدست اوردن Achievement تقریبا اسان است و به سادگی با یکبار بازی کردن میتوان انها را بدست اورد. با این حال بعضی از این امتیازها نیاز به تلاش بیشتر دارد و یا اینکه به صورت انلاین باشید تا همه انها را بدست اورید اما بازی به صورت چند نفره نیز سرگرم کننده است و شما نیاز به زمان بیشتری برای انجام ان خواهید داشت.

Achievement درگیر کننده این بازی Boom Boom Boom است که شما باید با یک تانک ۲۰۰ نفر را بکشید. کنترل تانک سخت است مگر اینکه شما بارها بارها بازی کنید و اینکه شما مجبور هستید انلاین بازی این کار را انجام دهید و این کاری وقت گیر است. البته این کار امکان پذیری است و زمانی که من ان را انجام دادم در خانه فریاد زدم Yes !

۲: Lost

من بزرگترین طرفدار Lost نبودم. اما اگر شما از طرفداران این فیلم هستید متوجه میشوید که فیلم با بازی انچنان تفاوتی ندارد و شاید حتی توسط تولید کنندگان اجرایی ام Damon Lindelof  و  Carlton Cuse نوشته شده است.

بازی از هفت قسمت ساخته شده که داستان ان از اغاز این مجموعه تلویزیونی است. گیم پلی بازی عمدتا سادست و بهانیه ایست تا که بازی را تا اخر بروید و از هیولای دودی سیاه مخفی بمانید. خوشبختانه بازی پس از حدود ۲ ساعت به اتمام میرسد و شما را بیش از حد شکنجه نمیدهد.

Achievement درگیر کننده این بازی Dharma Ride است که شما را مجبور میکند به اطراف جنگل بروید و از VW عکس بگیرید.

۱: Avatar: The Burning Earth

این بازی بر اساس قسمت دوم فیلم ان یعنی Avatar: The Last Airbender است. خوشبختانه بازی برای Achievement سخاوتمند است. نگران نباشید که باید یک بازی کارتونی را دنبال کنید. نیازی به لذت بردن از بازی نیست چون بازی زیاد طولانی نیست و میتوان ان را سریع تمام کرد. برای بدست اوردن ۱۰۰۰ امتیاز این بازی کافیست ۲ دقیقه از مرحله اول را بازی کنید.

به محض اینکه صحنه سینمایی خسته کننده را رد کردید، بخش اموزشی و بعد از ان مبارزه شما با دشمنان شروع میشود و نیاز نیست که برای بدست اوردن همه امتیازها بارها و بارها مبارزه کنید. پس از ۲ دقیقه بازی کردن تمام امتیازها باز میشود و و شما میتوانید از بازی خارج شوید و این بازی را از حافظه دستگاه خود پاک کنید.

این بازی پادشاه اسان بدست اوردن Achievement است. شما حتی اگر واقعا تنبل باشید هم بدست اوردن سادست.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۱۰ بازی Xbox که براحتی امتیازهای شما را افزایش میدهند. - گیمفا
۱۰ بازی Xbox که براحتی امتیازهای شما را افزایش میدهند. - گیمفا
۱۰ بازی Xbox که براحتی امتیازهای شما را افزایش میدهند. - گیمفا
۱۰ بازی Xbox که براحتی امتیازهای شما را افزایش میدهند. - گیمفا
۱۰ بازی Xbox که براحتی امتیازهای شما را افزایش میدهند. - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۱۰ بازی Xbox که براحتی امتیازهای شما را افزایش میدهند. - گیمفا
۱۰ بازی Xbox که براحتی امتیازهای شما را افزایش میدهند. - گیمفا