فارمولر را به صورت رایگان دریافت کنید | گیمفا
فارمولر را به صورت رایگان دریافت کنید | گیمفا
فارمولر را به صورت رایگان دریافت کنید | گیمفا
فارمولر را به صورت رایگان دریافت کنید | گیمفا

فارمولر را به صورت رایگان دریافت کنید

امید آریایی
۱۹:۴۷ ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
فارمولر را به صورت رایگان دریافت کنید | گیمفا

فارمولر یک بازی شبیه‌سازی کشاورزی می‌باشد که توسط تیم علم‌وگیم برای پلتفرم اندروید به تولید رسیده است. در ادامه با اطلاعات بیشتر از این بازی همراه باشید.

این بازی level-based است که در ۱۲۰ مرحله جذاب طراحی شده‌است. در هرلول یک هدف داریم که باید به این مقصود در مدت زمان مشخص شده دست پیدا کرد. از جمله اهداف مراحل چند محصول کشاورزی یا کارخانه‌ای و یا مقادیری اسکناس است. هر مرحله ۳ زمان دارد. زمان طلایی، زمان نقره‌ای و زمان برنزی که بسته به زمان رسیدن به هدف آن مرحله به این سه زمان و جوایز آن دست می‌یابد. این بازی آفلاین است اما در صورت ثبت‌نام بازیکن و وصل بودن به اینترنت رکورد هر بازیکن در سرور نگه داشته می‌شود و هر کاربر می‌تواند رتبه‌های خود و دیگران در هر مرحله را مشاهده کند. می‌توان از جمله معروف‌ترین بازی در این سبک به Farm Frenzy اشاره کرد. این بازی کاملأ ایرانی است و تمامی محصولات کارخانه‌ای و کشاورزی ایرانی در آن استفاده شده است. همچنین هر کدام از کاراکترهای بازی، اقوام ایرانی همچون کردی، لری، گیلکی، بندری و غیره می‌باشند.

 

comelmogamefarmuler6

 

comelmogamefarmuler7

 

comelmogamefarmuler8

 

فارمولر در ۴ جعبه که هر کدام یک فصل را نشان می‌دهد؛ ساخته‌ شده‌است. هر فصل شامل ۳۰ مرحله جذاب است که این مراحل با توجه به شرایط جوی آن دارای آب و هوای متناسب آن فصل است. یعنی در بهار باران بهاری و رنگین کمان و در فصل زمستان برف و باران و غیره به زیبایی بازی کمک کرده است. در هر مرحله در ابتدا اهدافی که بازیکن باید به آن‌ها برسد به همراه تعداد آن‌ها نمایش داده می‌شود. مثلأ نان سنگگ ۱۰ تا. بازیکن با مشاهده اهداف بازی و نیز مدت زمانی که فرصت دارد تا این مرحله را در زمان طلایی به پایان برساند؛ بازی را شروع می‌کند. استراتژی گیمر برای مدیریت زمان و نیز کاشت و تولید محصولات و یا واردات به وقت مناسب در مدت زمان بازی تعیین کننده است. همچنین مخاطب در منوی بازی می‌تواند آیتم‌های مختلف همچون سرعت تولید محصول کارخانه‌ها، سرعت و ظرفیت ماشین‌های صادرات محصولات مزرعه، سرعت و ظرفیت هلی‌کوپترهای واردات محصولات، ارتقای سطح انبار محصولات و نیز کارخانه‌ها را می‌تواند آپگرید کند. سیستم درآمدزایی فارمولر از طریق خرید و فروش درون برنامه‌ای می‌باشد.

 

 

 

—————————————

دانلود رایگان بازی

—————————————

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فارمولر را به صورت رایگان دریافت کنید | گیمفا
فارمولر را به صورت رایگان دریافت کنید | گیمفا
فارمولر را به صورت رایگان دریافت کنید | گیمفا
فارمولر را به صورت رایگان دریافت کنید | گیمفا
فارمولر را به صورت رایگان دریافت کنید | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • DJMJ گفت:

    به نظر خوب میاد
    ایول پیشرفت 🙂

  • cv گفت:

    بااین بازی های ابکی بعضی ها انتظار دارن ایران پیشرفت کنه

  • Woodkid گفت:

    رایگان !!!
    به نظرم بهتره که ازین به بعد به بازیهایی که قابلیت مایکروترنزکشن دارن نگیم رایگان … درسته که رایگانن ولی رکرد زدن تو این بازیها یه چیزه عجیب یاشایدم مسخرس . اینا با همین رایگان بودن بازیشون دارن جیب مردمو خالی میکنن ، به یه نوعی مفت گرونن ( بگین رایگان اصن به من چه 😀 )
    پرداخت درون برنامه‌ای واسه بازیهای موبایل تا حدودی قابل درکه ولی واسه بازیهایی که برای سه پلتفرم اصلی ساخته میشن باز هم قابل درکه ( کی‌از پول خوشش نمیاد ) ولی توهین به مخاطبه.
    ______________
    با همون ارزوی همیشگیه تکراریه پیشرفت گیم ایران!

    • ashkandlv گفت:

      داش این طرز فکر کاملا اشتباهه ..هیچ بازی ۱ روزه و به صورت خودکار ساخته نمیشه واسه یه بازی کوچیک کم کم ۱ ماه زمان نیاز دارین هزینه از دفتر مداد گرفته تا ارتقا سیستم ها ئ خرید لایسنس ..بازی ساز باید از هنرش درامد داشته باشه..و این فقط نوعی بیز نس هست ..اگر شما یاد گرفتین هنر(سینما .بازی.نقاشی..) م و فت م و ف ت استفاده کنی..واسه اینه که جایی هستیم که ک پی رایت معنی نداره..درسته که ق ا ن و ن نداریم ولی سیع رو بر این بزاریم م ن ط ق داشته باشیم و ح ق رو رعایت کنیم .مرسی

  • Y PS گفت:

    به نظر بازی جالبی میاد :yes: به امید اینکه شرکتای ایرانی بازی های بزرگی که شایسته کشور عزیزمون باشه بسازن :yes:

  • ata2000 گفت:

    به نظرتون کپی بازی Farm Frenzy نیست :sweat: 😐 :-(( :-((

  • mohammad1380n گفت:

    چرا شماها با بازی سازی ایران و پیشترفت بازی سازان ایرانی مخالفید؟
    تا کی میخواید این بازی های خارجی که هیچی از زبونشون سر در نمیارید و نمیفهمید چی میگن رو بازی کنید (من نمیگم بد هستن خیلی هم عالی هستن)ولی میخوام در کنارش بازی ایرانی باشه که لااقل از زبونش چیزی سر بیارم
    به امید اون روز که بازی ۴۱۱۴۸ بزنه رو دست بازی های ماجراجویی
    بازی فارمولر بزنه رو دست farm frenze
    بازی جنگ کچل ها که تو بازاره(اسمش خیلی ضایس :rotfl: :rotfl: :rotfl: ) بزنه رو دست کلش
    و اول این بازی های اندرویدی رو شکست بدن
    و بعد مثل گرشاسپ بزنن رو دست دارک سولز :inlove: :inlove:
    ولی بنظر من بهتره اول رو اسماشون کار کنن

    • AmiR2233 گفت:

      دوست عزیز کسی با پیشرفت بازی های ایرانی مخالف نیست این خود بازی ساز ها هستند که با پیشرفت مخالفند،نه ایده ی خوبی برای بازیشون دارند نه حتی اسم خوبی انتخاب میکنن آخه دیگه یه اسم خوب گذاشتن به خاطر کمبود مالیه؟

      ولی از حق نگذریم بازی ۴۱۱۴۸ زیبا بود

      بعد الان((و بعد مثل گرشاسپ بزنن رو دست دارک سولز))گرشاسپ زده رو دست دارک سولز؟ :pain: گرشاسپ، زده رو دست دارک سولز ؟:beatup:

  • farzadrtb گفت:

    شما هایی که از بازی ایرانی بدتون میاد و اصلا نمیخرین
    لااقل اینجا دیگه هی به بازیای ایرانی توهین نکنید

    وقتی که گیمرای یه کشور از بازیا حمایت نمیکنن از بقیه که اصلا از بازی سرشون نمیشه چه انتظاری باید داشت 😛 😛 😛

فارمولر را به صورت رایگان دریافت کنید | گیمفا
فارمولر را به صورت رایگان دریافت کنید | گیمفا