معنای یک بسته‎ی الحاقی/ نقد و بررسی بسته‎ الحاقی Hearts of Stone در بازی The Witcher 3 | گیمفا
معنای یک بسته‎ی الحاقی/ نقد و بررسی بسته‎ الحاقی Hearts of Stone در بازی The Witcher 3 | گیمفا
معنای یک بسته‎ی الحاقی/ نقد و بررسی بسته‎ الحاقی Hearts of Stone در بازی The Witcher 3 | گیمفا
معنای یک بسته‎ی الحاقی/ نقد و بررسی بسته‎ الحاقی Hearts of Stone در بازی The Witcher 3 | گیمفا

معنای یک بسته‎ الحاقی | نقد و بررسی بسته‎ الحاقی Hearts of Stone عنوان The Witcher 3

سعید آقابابایی
۱۳:۵۱ ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
معنای یک بسته‎ی الحاقی/ نقد و بررسی بسته‎ الحاقی Hearts of Stone در بازی The Witcher 3 | گیمفا

سال ۲۰۱۵ برای طرفداران و علاقمندان سبک نقش‎آفرینی یک نکته‎ پر رنگ یا بهتر است بگوییم پررنگ‎تر از بقیه داشت و آن هم انتشار نسخه سوم از سری عناوین بی‎نظیر The Witcher بود که با نام The Witcher 3: Wild Hunt عرضه شد و جانی تازه به این سبک بخشید. عنوانی که موفق شد نظرات مثبت منتقدین و بازیبازان را در سراسر دنیا به خود جلب کند و تحسین تمامی افراد حاضر در صنعت بازی‎های رایانه‎ای را برای سازندگان توانمند آن در استودیو CD Project Red به همراه داشته باشد. در خصوص این بازی و تحلیل بخش‎های مختلف آن بارها و بارها در مقالات مختلف با شما عزیزان صحبت کرده‎ایم و این بار قصد نداریم تا در مورد نسخه اصلی آن با شما به گفتگو بنشینیم، بلکه می‎خواهیم به نقد و بررسی نخستین بسته الحاقی خریدنی این عنوان که اخیرا با نام Hearts of Stone منتشر شده است بپردازیم و اطلاعات تقریبا کاملی را از بخش‎های مختلف آن در اختیار شما قرار دهیم تا در نهایت دریابیم که آیا این بسته الحاقی توانسته است در حد و اندازه نام این سری و عنوان اصلی The Witcher 3 Wild Hunt ظاهر شود یا خیر. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

تصویر و نماد اصلی بسته ی الحاقی hearts of stone

تصویر و نماد اصلی بسته الحاقی Hearts of Stone

چند وقتی است که بحث استفاده سازندگان از بسته‎های الحاقی برای بازی‎های مختلف و انتشار آن‎ها با قیمت‎های بعضا بسیار بالا به یکی از مهم‎ترین معضلات صنعت بازی‎های رایانه‎ای تبدیل گشته است و بسیاری از سازندگان و شرکت‎ها از این مسئله حداکثر سوء استفاده را می‎کنند و بازیبازان بیچاره را که علاقمند به یک سری و یا یک بازی هستند به معنای واقعی می‎دوشند. گاها می‎بینیم که سازندگان، مرحله ای که قرار بوده جزئی از بازی اصلی باشد را از بازی حذف می‎کنند تا آن را به عنوان یک بسته الحاقی و با قیمتی بالا به بازیبازان بفروشند که این واقعا بی‎انصافی و بی صفتی است. گاها شاهد انتشار بسته‎های الحاقی هستیم که با قیمتی تقریبا هم‎اندازه با بازی اصلی به فروش می‎رسند و با رایج شدن کلمه‎ای به نام Season Pass سازندگان چند بسته الحاقی که قرار است بعدا برای بازی منتشر شوند و شاید حتی اصلا مفید نیز نباشند را با قیمت های ۳۰ -۴۰ دلاری به بازیبازی که بازی اصلی را حدود ۵۰ تا ۶۰ دلار خریده است غالب می کنند و سود کلانی را که بیشتر از سود بازی اصلی است، به جیب می‎زنند. جالب است که وقتی نگاهی به بسته‎های الحاقی سازندگان برای برخی از بازی‎ها می‎اندازیم مشاهده می‎کنیم که مثلا تنها چند عدد لباس جدید را با قیمت های ۱۰ دلاری به کاربران می‎فروشند که این انتهای بی معرفتی و استفاده از سیاست‎های کثیف و به قول خودمان شیردوشی است. آیا واقعا نباید چند عدد لباس را به رایگان به کاربری که بازی ما را خریداری کرده است هدیه داد؟

داستان اصلی این بسته ی الحاقی حول رابطه ی این 3 نفر می چرخد

داستان اصلی این بسته الحاقی حول محور رابطه این ۳ نفر می‎چرخد

خوشبختانه سازندگان بازی The Witcher 3 در استدیو CD Project Red در مورد انتشار بسته‎های الحاقی چنین سیاست‎های کثیفی را که در بالا به آن اشاره شد در پیش نگرفتند و واقعا با مشتری‎های خود با احترام و با منشی بالا رفتار کردند. آن‎ها در ابتدای انتشار بازی و به تناوب ۱۶ بسته الحاقی برای بازی را به رایگان در اختیار کاربران خود قرار دادند که شامل لباس‎های اضافی و برخی ماموریت‎های افزوده شده به بازی بود. پس از انتشار این بسته‎ها سازندگان اعلام کردند که انتشار دو بسته الحاقی بزرگ و داستانی را برای این عنوان فوق‎العاده در نظر گرفته‎اند که به صورت خریدنی منتشر خواهند شد و البته محتوای زیادی را به بازی اضافه خواهند کرد. نخستین بسته الحاقی که سازندگان اخیرا آن را منتشر کرده‎اند Hearts of Stone نام دارد که خط داستانی و نقشه و ماموریت‎های جانبی و شخصیت‎های جدیدی را به بازی می‎افزاید و با قیمت ۱۰ دلاری خود چیزی بالغ بر ۱۰ ساعت تجربه کاملا نو را در اختیار کاربران و طرفداران بازی قرار می‎دهد و به نوعی یک بسته الحاقی عادلانه از لحاظ سنخیت قیمت با محتوا به شمار می‎رود. حال می‎خواهیم به بررسی دقیق‎تر اجزای مختلف این بسته بپردازیم و تفاوت‎ها و تشابهات آن با بازی اصلی را تحلیل کنیم.

مگر بازی یا حتی بسته ی الحاقی witcher بدون حضور یک بانو امکان پذیر است اصلا مگه داریم

مگر بازی یا حتی بسته ی الحاقی Witcher بدون حضور یک بانو امکان‎پذیر است؟ اصلا مگه داریم؟!

داستان: جذاب مثل همیشه

سری عناوبن Witcher همواره از داستان و شالوده داستانی محکم و غنی برخوردار بوده است و با توجه به این که بر اساس یک رمان بسیار زیبا و پرطرفدار از Andrzej Sapkowski  نوشته شده است همیشه توانسته است تا خود را به عنوان یکی از برترین‎ها در دنیای بازی‎های رایانه‎ای معرفی کند و با برخورداری از پایه های داستانی محکم و استوار جای خود را در دل بازیبازان باز کرده است و به واقع هیچ‎گاه ضعفی از این جهت نداشته است.

بسته الحاقی Hearts of Stone نیز از یک خط داستانی جمع و جور ولی جذاب و گیرا بهره  می‎برد که بازیباز را تا انتها به دنبال خود می‎کشد و با بهره‎مندی از شخصیت‎هایی که بسیار عالی پرداخته شده‎اند و گاها حتی از برخی شخصیت‎های بازی اصلی نیز جذاب‎تر هستند، توانسته است تا حق مطلب را در مورد داستان ادا کند و به بهترین شکل بازیباز را جذب و او را برای ادامه‎ بازی تشویق و تهییج نماید.

یک باس فایت عالی و جذاب

خفن‎ترین قورباغه دنیا!

در این DLC گرالت با گروهی آشنا می‎شود که رهبر آن‎ها شخصیتی فوق‎العاده جذاب و قدرتمند (هم از لحاظ ظاهری و هم از جنبه شخصیتی) و البته نامیرا به نام Olgierd von Everlec است که ماموریتی را به گرالت محول می‎کند که پس از انجام آن گرالت متوجه می‎شود که گویا تله‎ای بیش نبوده و توسط گروهی دیگر به دام می‎افتد. در حالی که گرالت اسیر شده و وی را برای محاکمه و اعدام، با کشتی به سرزمین ofieri می‎برند یکی از شخصیت‎هایی که در ابتدای بازی اصلی چند لحظه‎ای وی را در اولین مسافرخانه بازی دیده بودیم و در خصوص ینفر از او سوال پرسیده بودیم، ظاهر می‎شود و گرالت را نجات می‎دهد. اما حتما می‎دانید که در این دنیای سیاه هیچ لطفی قرار نیست بدون چشم‎داشت باشد و همیشه خواسته‎ای در راه است. وی نشانه‎ای را بر صورت گرالت حک می‎کند تا پس از نجات، وی مجبور باشد برای پاک کردن این نشانه ماموریتی را برای وی انجام دهد. وی شخصیتی است که تشخیص هویت وی یکی از اصلی‎ترین و البته جذاب‎ترین دغدغه‎های بازیباز برای به انتها رساندن این بسته است و همواره می‎خواهید تا هر چه زودتر دلیل کارهای عجیب و فرا انسانی وی و همچنین دلیل نامیرا بودن Olgierd von Everlec را متوجه شوید. بیش از این به بازگویی داستان این DLC نمی‎پردازیم تا اگر کسانی هنوز این بسته را تجربه نکرده‎اند دیگر انتهای آن را نفهمند و برایشان جذاب باقی بماند.

به طور خلاصه و همانطور که از خواندن چند سطر بالا متوجه شده‎اید این بسته الحاقی از داستان محکم و جذابی برخوردار است و نمره قبولی را از این بخش دریافت می‎کند، درست به مانند بازی اصلی. این DLC به شایستگی توانسته است تا نام این سری پر ابهت که همیشه به داشتن داستان زیبا شهرت داشته است را به خوبی حفظ کند و بازیبازان و منتقدین را راضی نگاه دارد.

یکی از برترین و ساخته و پرداخته شده ترین شخصیت ها در کل این بازییکی از برترین و ساخته و پرداخته‎شده ترین شخصیت‎ها در کل این بازی، Olgierd von Everlec است

گرافیک: همچنان قدرتمند و نسل هشتمی

در خصوص گرافیک این بسته الحاقی نیاز به صحبت زیادی نیست زیرا همان‎طور که می‎دانید در یک بسته الحاقی، گرافیک بازی دقیقا به مانند بازی اصلی است و در حقیقت به عنوان مرحله‎ای از بازی اصلی است که دیرتر منتشر شده است و به ویژه از لحاظ فنی دارای همان کیفیت و المان‎های نسخه اصلی بازی است. البته از آن‎جایی که سازندگان بازی با ارائه آپدیت‎های مختلف کم کم مشکلات فنی بازی را رفع کردند و این بسته الحاقی هم بر روی آخرین آپدیت بازی یعنی ۱.۱۱ اجرا می‎شود، همان اندک ایرادات گرافیکی و فنی که در نسخه اصلی بازی دیده می‎شدند نیز در این بسته وجود ندارند و بازی از یک گرافیک فنی خوب و روان و بدون مشکل بهره‎مند است که هیچ مشکلی را برای بازیباز ایجاد نمی‎کند.

از لحاظ هنری نیز این محتوای الحاقی در بالاترین سطح به مانند نسخه اصلی بازی عمل می‎کند و باز هم شاهد طراحی محیط زیبا و البته غم‎زده‎ و تاریکی هستیم که مختص دنیای Witcher است و به خوبی آن را در جای جای مناطق اضافه شده در این بسته نیز مشاهده می‎کنیم. طراحی برخی دشمنان و حیوانات جدید مانند گرازها نیز به خوبی و زیبایی صورت گرفته است و کاملا با حال و هوا و جو نسخه ی اصلی بازی هماهنگ است به نوعی که نمی‎توان بازی اصلی و این محتوای دانلودی را از یکدیگر تمیز داد و هر دو کاملا در هم تنیده شده‎اند و البته این فقط و فقط از هنر سازندگان بازی است.

در بخش طراحی شخصیت‎ها نیز باید سازندگان را تحسین کرد که موفق شده‎اند شخصیت‎هایی جدید و البته باس‎هایی جدید با بهترین طراحی ممکن را در این بسته الحاقی برای ما به ارمغان بیاورند. تنها نگاهی به ظاهر جذاب و چهره کاریزماتیک شخصیتی مثل Olgierd von Everlec کافی است تا متوجه شویم سازندگان به بهترین شکل کار خود را انجام داده‎اند و این ظاهر جذاب وقتی با صداپیشگی عالی وی که بعدا در مورد آن صحبت خواهیم کرد، همراه شده است تا یکی از بهترین شخصیت‎های کل این سری را به ما معرفی کند.

در مجموع هیچ ایرادی به بخش گرافیکی این محتوای الحاقی چه از لحاظ فنی و چه در مبحث هنری وارد نیست و البته از استودیویی مانند CD Project Red چنین انتظاری نیز می‎رفت و آن‎ها نیز موفق شده اند تا این انتظار را برآورده کنند.

یکی از باس فایت های عالی بازی طراحی شخصیت بیداد می‎کندیکی از باس فایت‎های عالی بازی… طراحی شخصیت در Caretaker بیداد می‎کند

گیم پلی: من گرالت هستم… گرگ سفید

زمانی که Hearts of Stone را نصب می‎کنید منطقه‎ای نسبتا بزرگ بر روی نقشه بازی در سرزمین Velen و در بخش شمال شرقی آن باز می‎شود که اتفاقات، ماموریت‎ها، گنجینه‎ها و مکان‎های جدیدی را به بازی اضافه می‎‏کند و در واقع محتوای اضافه شده در این بسته الحاقی در این قسمت قرار دارد. سیستم و روند گیم‎پلی این محتوای جدید به مانند بازی اصلی است و بدون تغییر به مانند گذشته بر پایه گشت و گذار در محیط، صحبت با شخصیت‎های مختلف، گرفتن ماموریت و مبارزه با دشمنان، یافتن گنج‎های محافظت‎شده و البته انجام قراردادهایی برای از پا درآوردن هیولاهای مختلف است که یک سیستم بی‎نقص و فوق‎العاده جذاب را برای این بازی پدید آورده است.

سازندگان برای بخشیدن کمی حال و هوای جدید به گیم‎پلی بازی، سیستم استفاده از Rune ها را بر روی زره و اسلحه‎های مختلف به این بسته اضافه کرده‎اند که در عین جذابیت دارای ضعف‎هایی نیز هست. این سیستم به شما اجازه می‎دهد تا با هر چه قوی‎تر و تجهیزتر کردن شخصی که این Rune ها را بر روی وسایل شما مجهز می‎کند، بتوانید از Rune های قوی‎تری بر روی وسایل خود استفاده نمایید و خود را قوی‎تر نمایید. البته مشکل این جاست که وقتی که مثلا یکی از این Rune ها را بر روی یک شمشیر خود که ۳ جایگاه خالی برای استفاده از سنگ‎ها و آپگریدها دارد مجهز نمایید هر ۳ اسلات این اسلحه گرفته می‎شود و دیگر مثلا نمی‎توانید افکت های سم و آتش و… را به این اسلحه اضافه نمایید. در واقع شما با مجهز کردن یک خاصیت کلی و بزرگ‎تر روی تجهیزات خود، قابلیت‎های کوچکتر و افکت ها را فدا می‎کنید که گاها زیاد جالب نیست. اما به طور کلی این سیستم از این جهت که تنوع خاصی به مبارزات و تجهیزات بازی بخشیده است و برخی قابلیت های جدید را برای مجهز کردن روی وسایل ما در اختیارمان قرار داده است، جذاب و قابل قبول به شمار می‎رود و با توجه به این که اگر سازندگان این سیستم را به بازی اضافه هم نمی‎کردند هیچ کم و کسری در قسمت های مختلف آن به وجود نمی‎آمد باید از آن ها تشکر کرد که برای احترام به بازیبازان سعی کرده‎اند تا المانی جدید را در این بسته الحاقی قرار دهند و بازی را متنوع‎تر نمایند.

مبارزات بازی در این محتوای الحاقی همچنان بی‎نقص و بی‎نهایت جذاب است و البته باز هم مانند بازی اصلی برای درک کردن کامل هنر سازندگان در طراحی مبارزات بازی، باید آن را بر روی درجه‎های سختی بالاتر بازی کنید تا با چالش مبارزات و زحمتی که سازندگان برای عمق بخشیدن بیشتر به آن‎ها متحمل شده‎اند آشنا شوید و لذت اصلی را که مد نظر سازندگان بازی بوده است بچشید.

او واقعا کیست این سوالی است که بیشترین کشش را در شما برای به پایان رساندن این بسته ی الحاقی ایجاد می کند

او واقعا کیست؟ این سوالی است که بیشترین کشش را در شما برای به پایان رساندن این بسته الحاقی ایجاد می‎کند

یکی از نکات نسبتا منفی که می‎توان به آن اشاره کرد این است که سازندگان می‎توانستند در این بسته الحاقی تعداد زیادتری از دشمنان جدید را اضافه کنند تا بازی حال و هوای متنوع تری را برای بازیباز به همراه داشته باشد. تنها یکی دو مورد دشمنان جدید در این بسته الحاقی توسط سازندگان به بازی اضافه شده‎اند که تعداد کمی برای عنوانی به این بزرگی و یک بسته الحاقی قدرتمند با محتوای بالا به نظر می‎رسد. البته در مورد باس فایت‎ها سازندگان به خوبی عمل کرده‎اند و دو سه مورد باس فایت عالی و جدید را در بازی برای ما قرار داده‎اند که بسیار جذاب و چالش برانگیز هستند و به خوبی ما را در این زمینه سیراب می‎کنند.

یکی دیگر از نکات جالب و جدیدی که در این بسته الحاقی قرار گرفته است و حال و هوای متنوعی را به بازی بخشیده، استفاده از سیستمی مانند بازی Remember Me در ساختن برخی رویاها و خاطرات است، البته بسیار ساده‎تر و کم‎عمق‎تر. به این صورت که شما باید به درون رویاهای همسر Olgierd von Everlec وارد شوید و برخی خاطرات تلخ و غم‎انگیز او را بازسازی کنید و در انتها در قالب یک مبارزه آن‎ها را از بین ببرید تا روح وی آرامش یابد. این سیستم بسیار ساده و شاید سطحی است اما از لحاظ داستانی، مرور خاطرات همسر Olgierd von Everlec و آشنا شدن هر چه بیشتر با گذشته‎ او بسیار جالب است و تنوعی خاص به بازی بخشیده است و باید سازندگان را برای قرار دادن این قسمت در بازی تحسین کرد.

در مجموع نمی‎توان هیچ ایرادی به گیم‎پلی این بسته الحاقی وارد کرد و باید اذعان داشت که گیم‎پلی همچنان نقطه قوت اصلی این بازی و این محتوای الحاقی به حساب می‏‎‎‎‎‎‎‎‎‎آید و موفق می‎شود تا بازیباز را کاملا جذب و او را درون دنیای بازی غرق کند. البته همان‎طور که در بالا اشاره شد سیستم استفاده از Rune ها می‎توانست کمی بهتر باشد و یا می‎شد تعداد دشمنان جدید بیشتری برای این بسته در نظر گرفته شود.

چگونه این علامت را از چهره پاک خواهید کرد

چگونه این علامت را از چهره پاک خواهید کرد؟

صداگذاری و موسیقی: حزن‎انگیز اما به غایت زیبا

اگر تنها و تنها یکی از تریلرهای بازی را دیده باشید و به غیر از آن هیچ آشنایی با این سری نداشته باشید، باز هم مطمئنا این را خوب می‎دانید که موسیقی‎ها در این عنوان به معنای واقعی کلمه شاهکار هستند. در کمتر عنوانی می‎توان این حد از هماهنگی موسیقی با دنیای بازی و حس و حال آن را مشاهده کرد و موسیقی را جزئی از دنیای بازی قلمداد کرد. موسیقی بازی و البته بسته الحاقی Hearts of Stone از حال و هوایی حزن‎انگیز و غم‎زده برخوردار است که به خوبی با اتمسفر تاریک و سیاه دنیای بازی مطابقت دارد و گویی در آن حل می‎شود. موسیقی‎های این عنوان به قدری زیباست که گاها دوست دارید همه چیز را رها کنید و فقط به نوای محزون موسیقی بازی گوش فرا دهید و از آن لذت ببرید. این جو و این موسیقی شاهکار گونه به طور کامل در محتوای الحاقی Hearts of Stone نیز پیاده شده است و در کنار همان موسیقی های بازی اصلی تعداد اندکی قطعات جدید نیز به بازی اضافه شده است که در راس آن ها تم اصلی این بسته الحاقی به چشم می‎خورد.

صداگذاری شخصیت‎ها در Hearts of Stone نیز به مانند نسخه اصلی در بالاترین سطح ممکن یک بازی قرار دارد و واقعا با کیفیت کار شده است. حتی کم اهمیت‎ترین شخصیت ها نیز کار صداپیشگی خود را به درستی و به نحو احسن انجام داده اند و در صدر آن ها صداپیشگی بی نظیر و فوق‎العاده زیبای گرالت قرار دارد که با حالتی خش‎دار و بسیار خشک و جدی ما را هرچه بیشتر با او و دنیای بازی همراه می‎کند. صداپیشگی شخصیت‎های جدیدی مثل Olgierd von Everlec که در این بسته الحاقی به بازی اضافه شده‎اند نیز درست مانند بازی اصلی در نهایت سطح حرفه‎ای‎گری و زیبایی است و یکی از دلایل بی‎نظیر بودن شخصیت Olgierd von Everlec حرف زدن و صداپیشگی زیبای وی است که باعث شده است این شخصیت حتی یک سر و گردن از بسیاری شخصیت‎های بازی اصلی نیز جذاب‎تر باشد.

به طور خلاصه باید گفت همان‎طور که انتظار می‎رفت صداگذاری و موسیقی بسته الحاقی Hearts of Stone مانند بازی اصلی، جای گذاشتن هر گونه عیب و ایرادی بر روی آن را از ما گرفته است و موفق به دریافت نمره کامل در این بخش می‎شود.

شرکت در عروسی در حالی که هم گرالت هستید و هم نیستید حس و حال جالبی داردشرکت در عروسی در حالی که هم گرالت هستید و هم نیستید حس و حال جالبی دارد

نتیجه گیری: رستگاری با قلب‎هایی از سنگ

برخی بسته‎های الحاقی و یا بهتر است بگوییم اکثر بسته‎های الحاقی این روزها را واقعا نباید خرید و نباید پول بی‎زبان رابرای دریافت محتواهایی سطحی و بیهوده به جیب سازندگان بی انصاف بازی سرازیر کرد اما در این بین برخی DLC ها نیز هستند که خلاف این قضیه را ثابت می‎کنند و بسیار با ارزش هستند. Hearts of Stone دقیقا از همین نوع بسته هاست که کاملا ارزش خریدن را دارد و برای کسانی که بازی اصلی را انجام داده‎اند و در تب و تاب ماجراجویی بیشتر در دنیای این بازی هستند لازم و ضروری است زیرا بالغ بر ۱۰ ساعت گشت و گذار و مبارزات و داستان جدید را برای آن‎ها به همراه دارد و عطش طرفداران علاقمند به این سری با تجربه آن فروکش خواهد کرد. می‎توانید مطمئن باشید که مبلغ ۱۰ دلاری که برای خرید این بسته الحاقی می‎پردازید کاملا ارزش دارد و برای هر دلار از این پول سازندگان لذتی فوق‎العاده را به شما هدیه خواهند داد.

Hearts of Stone یکی از برترین بسته های الحاقی بود که در چند وقت اخیر تجربه کرده بودم و باید گفت معنای یک DLC این است. کاش دیگر سازندگان و ناشران پول‎پرست این روزهای صنعت بازی ‎های رایانه‎ای نیز از استودیو توانمند و با انصاف CD Project Red معنای واقعی انتشار یک محتوای الحاقی با قیمت و محتوای مناسب را بیاموزند و بیهوده‎‎ترین موارد را با قیمت‎های ده و بیست دلاری به سمت بازیبازان علاقمند نشانه نگیرند زیرا همان محتواها را شرکتی مثل CD Project Red در قالب ۱۶ بسته رایگان به کاربران خود هدیه داد و هنگامی که قصد کرد تا از باز‎یبازان پول بگیرد محتوایی را ارائه کرد که واقعا ارزش پول و علاقه‎ کاربران سری محبوب The Witcher را داشته باشد و شرکتی پول‎پرست لقب نگیرد. در انتها بار دیگر به علاقمندان و طرفداران بازی The Witcher 3 Wild Hunt توصیه می‎کنم تا این محتوای عالی و زیبا را که از همه نظر ارزشمند است  به هیچ وجه از دست ندهند و دوباره خود را در تجربه‎ای ۱۰ ساعته در دنیای جذاب این سری غرق نمایند. به امید روزی که تمام بسته‎های الحاقی چنین کیفیتی داشته باشند.

چند کارت و چندین تروفی جدید نیز به بازی اضافه شده است

چند کارت و چندین تروفی جدید نیز به بازی اضافه شده است

ratinggame

 

PeterParkerMincraft

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معنای یک بسته‎ی الحاقی/ نقد و بررسی بسته‎ الحاقی Hearts of Stone در بازی The Witcher 3 | گیمفا
معنای یک بسته‎ی الحاقی/ نقد و بررسی بسته‎ الحاقی Hearts of Stone در بازی The Witcher 3 | گیمفا
معنای یک بسته‎ی الحاقی/ نقد و بررسی بسته‎ الحاقی Hearts of Stone در بازی The Witcher 3 | گیمفا
معنای یک بسته‎ی الحاقی/ نقد و بررسی بسته‎ الحاقی Hearts of Stone در بازی The Witcher 3 | گیمفا
معنای یک بسته‎ی الحاقی/ نقد و بررسی بسته‎ الحاقی Hearts of Stone در بازی The Witcher 3 | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

معنای یک بسته‎ی الحاقی/ نقد و بررسی بسته‎ الحاقی Hearts of Stone در بازی The Witcher 3 | گیمفا
معنای یک بسته‎ی الحاقی/ نقد و بررسی بسته‎ الحاقی Hearts of Stone در بازی The Witcher 3 | گیمفا