لانچ تریلر عنوان Until Dawn منتشر شد - گیمفا
لانچ تریلر عنوان Until Dawn منتشر شد - گیمفا
لانچ تریلر عنوان Until Dawn منتشر شد - گیمفا
لانچ تریلر عنوان Until Dawn منتشر شد - گیمفا

لانچ تریلر عنوان Until Dawn منتشر شد

کیان کاظمی
۰۰:۴۷ ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
لانچ تریلر عنوان Until Dawn منتشر شد - گیمفا

بالاخره انتظارها به سرانجام رسید و عنوان ترسانک و سینماتیک سونی یعنی Until Dawn منتشر شد. عنوانی که تاکید فراوانی بر روی انتخاب های شما در طول بازی دارد و بر اساس تصمیمات شما مسیر داستان بازی را تغییر خواهد داد. حال به مناسبت منتشر شدن این عنوان، تریلر نهایی بازی نیز منتشر شده است که برای مشاهده آن با ما همراه باشید.

در کنار انتشار این تریلر زیبا، یک حالت صوتی جدید نیز برای این بازی منتشر شده است که مخصوص headset های PlayStation می باشد. شما می توانید این حالت را از اپلیکیشن Headset Companion دریافت کنید و بیش از پیش در دنیای خاص و متفاوت Until Dawn غرق شوید.

در پایان شما را به مشاهده این تریلر زیبا دعوت می کنیم:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

Until Dawn هم اکنون به طور انحصاری برای کنسول PS4 در دسترس می باشد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

لانچ تریلر عنوان Until Dawn منتشر شد - گیمفا
لانچ تریلر عنوان Until Dawn منتشر شد - گیمفا
لانچ تریلر عنوان Until Dawn منتشر شد - گیمفا
لانچ تریلر عنوان Until Dawn منتشر شد - گیمفا
لانچ تریلر عنوان Until Dawn منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • واقعا عاشق سونی و انحصاریاش هستم با هر نمره و هر سبکی. ۲۰ سال از عمرم همراه با اسم پلی استیشن بوده. یکی از قدیمی ترین و بهترین دوستام.

    • بله درسته کنسول های سونی همیشه حرف اول رو میزنن ولی خوب مایکرو سافت هم خوب عمل کرده و خالی از لطف نیست

      • رقابت سونی و مایکروسافته که داره به نفع ما گیمرها تموم می شه و فارغ از علاقه ای که به هر کدوم از دو طرف داریم برنده هستیم چون هر بار کیفیت بالاتر می ره به خاطر رقابت.

        • آقای بابایی این بازی چندان بازی شاخی نبود درسته که بازی خوبی بود ولی به گفته سازنده ها مبنی بر اینکه
          می خواهیم سبک ترس را متحول کنیم
          رسید بعید میدونم حتی شینجی میکامی این ادعا رو نکرد به هر حال امیدوارم سونی به روند لالی عرضه انحصاری شبیه به نسل هفت بیفته

          • هر سبکی طرفدارای خاص خودشو داره و بازی های اینجوری که سینمایی و خاص هستند برای افرادی که سلیقه ی خاصی دارند ساخته می شه. بازی Beyond رو هم بعضی ها دوست نداشتند و حتی Heavy rain رو هم بعضی می گفتن بازی نیست ولی هر دو فوق العاده بودن. همین که توی این بازی داستان هیچ گونه قطع نمی شه و ممکنه تا مرگ همه ی شخصیت ها ادامه پیدا کنه خودش نکته ی خیلی جالبیه. این بازی از قبل مشخص بود که شاید نمره های خوبی نگیره ولی نکات مثبت خیلی زیادی داره.
            بحث در مورد این که اصولا سینمایی شدن بازی ها درسته یا نه خیلی طولانیه و مخالف و موافق های زیادی داره که ممکنه از همین منتقدها هم توشون باشن. برخی میگن سینمایی شدن خوبه و مثل دیوید کیج فکر می کنند و برخی می گن بازی یعنی گیم پلی و بس. کسانی هم حد وسط رو ترجیح میدن که لا اقل به نطر من درست تره. از اونجایی که افرادی که دسته ی وسط رو تشکیل می دن بیشترن پس بازیسازهایی که یا فقط سینمایی صرف می سازن و یا فقط گیم پلی میسازن میشن جزو دسته ای که بازیهای خاص می سازن. خاص بودن هم همیشه طرفدار نداره و قطعا باهاش سخت تر برخورد میشه چون به سلیقه ی خیلی ها نمی خونه. این بازی از همون بازیای خاصه. منتقدای سایتهای معتبر که گیمرهایی مثل من و شما هستن قطعا سلیقه و عشق و احساسشون توی نمرات و نقدها و نظراتشون دخیله و واسه همین هم گاهی وقتا بازیای خوب نمره ی زیاد جالبی نمی گیرن و یا برعکس شاهکارهایی مثل اکامیدن نمره ی خوب می گیرن ولی فروش پایین دارن.
            امیدوارم که سازنده هایی که بازیای خاص میسازن چه برای سونی و چه برای مایکروسافت موفق باشن چون این صنعت برای دور شدن از تکرار محض به انها نیاز داره.

          • HannaH گفت:

            بحث اثر پروانه اى و تاثیرش توى نگارش فیلمنامه/بازى بیش از اون چیزى هست که فکر مى کنید. اصولا Gamespot هم یکى از دلایل اصلى امتیاز بالاش به این بازى همین مسئله و ارزش بالاى تکرار مجدد بازى بود. واقعیت اینه که تمام دنیاى سرگرمى شلیک کردن، دویدن و سرعت هدف گیرى نیست. همانطور که سینما فقط فیلم اکشن نیست. من هنوز بازى رو انجام ندادم (در واقع منتظر مى شوم تا یکى دوهفته دیگه دست دومش تو مغازه ها بیاد) اما نقد چند تا از وب سایت هاى معروف رو که خواندم همه از روند کمک به ساخت قصه به جاى تعقیب داستان رایت داشتن که نکته فوق العاده اى هست. تنها سئوال من که یا باید تا زمان خرید بازى صبر کنم یا اگر کسى بازى رو انجام داده بگه اینه که نتایج تصمیم گیرى توى این بازى عمیقتره (نه از نظر قصه، از نظر پیشیرد طرح داستانى) یا Heavy rain.

        • iRaNson گفت:

          اقا سعید یه درصد فکر کنید به این که کنسول ها فقط تا یه حدی از گرافیک و پیشرفت رو پشتیبانی میکنن و حالت ابدیّت نداره این موضوع ابدی مال PC هست که سالانه ارتقا پیدا میکنه پس ممکنه وقتی به یه مرزی از این نسل برسند اوضاع ناجور بشه بماند که همین الان هم بعضی کنسولا نتوانستند نهایت کیفیت یه بازی را پشتیبانی کنند …

          • برای همین هم هست که برای کنسول ها نسل بندی درست کردن. پی سی همیشه نسل های مختلفش توی بازار موجوده و میشه تعویض کرد و نسلش رو ارتقا داد ولی کنسول رو نه. پس از این جهت پی سی برتری داره ولی از طرف دیگه پی سی شدیدا از نظظر بازیای انحصاری عقب تر از کنسول هاس. به هر حال از قدیم گفتن هر چیزی رو به دست بیاری یه چیزی رو در ازاش از دست می دی. یکی عاشق گرافیکه و بس. قطعا این ادم میره سمت پی سی ولی یکی دیگه فقط بازی محوره و میره سراغ کنسول. این وسط یه نکته ی خیلی مهم هم اینه که از بچگی به کدوم سمت کشیده شده. سخته که خاطرات کودکی یه فرد رو مخصوصا برای ما ایرانی ها که اسیر نوستالژی هستیم توی جوانی یا نوجوانی ازش گرفت و نظرش رو عوض کرد. اگر از بچگی عشقت به یه چیزی شکل گرفته باشه معمولا تا اخر به همون وفادار خواهی بود.

            • iRaNson گفت:

              من بچگیم با فامی کام بود بدون هیچ کنسول دیگه ای حتی اتاری ! ولی الان زیاد تعصبی تو خودم احساس نمی کنم و از نظر گرافیک و انحصاری هم بهتون بگم در همین سبک ترس و بقا PC هم عنوان های خاص خودش رو خواهد داشت و شاهدش خواهیم بود به عنوان مثال :
              Routine یا عنوان Asylum که هردو حالت اول شخص رو هم دارند که ایشالا بازخورد خوبی خواهد داشت و یا حتی عنوان مشترکمون : SOMA

            • Dr.Snake گفت:

              اقا سعید این نظرت رو باید با اب طلا نوشت قاب گرفت و چسبونده بشه به بالای
              سایت..مثلا من خودم ۱۵ ساله با PC گیم رو شروع،و بازی کردم و اصلا نمیتونم
              با کنسول ارتباط برقرار کنم در ضمن PC هم انحصاری های خفنی داره دست کم
              نگیر زیاد دادا
              ممنون بابت خبر عنوان نسبتا خوبی از لحاظ متا بود.ببنیم در عمل چه میکنه؟! :yes:

            • مرسی اقای dr.snake عزیز. شما لطف دارید.
              نوستالژی برای ما خیلی مهمه. گاهی قدرت فکر کردن رو هم ازمون می گیره.

            • HannaH گفت:

              من با یه بخشى از حرفتون موافقم و یه بخشى نه. من تقریبا بیشتر کنسول هاى بازى از زمان اسپکتروم و البته پى سى رو همیشه داشتم و تعصب خاصى روى دستگاه ندارم (هرچند کنسول فعلى ام PS4 هست) اما درباره بازى انحصارى کاملا موافقم. شرکت هاى تولید کننده کنسول به شدت از دارایى شون دفاع و محافظت مى کنن و براى همین تنوع بازى هاى خوبى رو توى کنسول مى بینیم، در حالیکه بازى هاى خوب پىسى بیشتر بازى هاى ایندى و کوچکى هستن که تقریبا با هر سیستمى اجرا مى شن. در مورد مولتى پلتفرمها مشخصا یه پى سى گیم مى تونه بازى رو از هر نظر بهتر و روان تر اجرا کنه اما هزینه خرید ۵٠٠$ یه کنسول کجا و هزینه خرید یه پى سى ٣٠٠٠$ کجا (تازه این قیمت یه لپ تاپ بازى هست نه یه دسکتاپ که بهتر عمل مى کنه). به نظر من کنسول هاى بازى از هر لحاظ به صرفه ترن به جز فریم ریت و گرافیک. که البته توى بازى مهم هستن اما نه اون اندازه که تصور شما و گیم پلى موثر هستن.

          • قطعا نسبت به فامیکام تعصبی باقی نمی مونه چون دیگه اثری ازش نیست. ولی مشخصه که تعصب گبمی شما در مورد پی سی هست و از صحبت هاتون کاملا مشخصه.
            والا من هیچ وقت هیچ کنسول و هیچ پلتفرم و هیچ طرفداری که هر کدوم رو دوست داره دست کم نمی گیرم چون به خودم اجازه نمیدم بخوام کسی رو به خاطر این که یه چیز دیگه رو دوست داره که من دوست ندارم بهش توهین کنم چون باعث بی احترامی به خودم میشه و و وقتی توهین کنی بهت توهین میشه

        • Tommy گفت:

          مرسی آقا سعید مثل خودمی ۲۰ سال با سونی بازی نکردیم زندگی کردیم هنوز dual shock 1 رو دارم

          • من هم همینطور. زندگی کلمه ی خیلی بهتریه واسه یه پروسه ی ۲۰ ساله.

            ۲۰ سال بازی نیست. زندگیه

            • Dr.Snake گفت:

              ولی اقا سعید واقعا از خواندن نظراتتون لذت بردم کاشکی همه اینطوری
              نظر میدادند!واقعا از خواندن نظراتتون لذت بردم چنین نظراتی تو گیمفا خیلی کم
              پیدا میشه بیشتر نظر بزارید خواهشا! 😀

            • iRaNson گفت:

              دقیقا من هم مثل دوست عزیزمون اقای Dr.Snake واقعا ازتون تشکر میکنم منتها در بخش PC یه مقدار کم لطفی کردین … اون جوابم که رفت تو بررسی منتها فقط میتونم بگم کامنت اول رو توی صفحه ببینید 🙂

            • شما خیلی خیلی لطف دارید به بنده. راستش بحث و کل کل و … همیشه بوده و خواهد بود ولی متاسفانه بعضی وقتا توی نطرات یا اخبار میبینم که علنا به هم یا به فن های طرف مقابل توهین میکنن و اگه ناظرای محترم جلو نگیرن کار به فحش و… هم کشیده می شه. والا به خدا هیچ کس قنع نمیشه و از موضعش کوتاه نمیاد پس چرا الکی واسه خودمون دردسر درست کنیم و بی احترامی کنیم و بی احترامی بشنویم و اخرش هم هر کس از همون جایی که بود تکون نخوره؟
              به قول فوتبالیا تیم خودتو تشویق کن چرا به تیم حریف فحش میدی؟!!

            • مرسی اقای iRaNson عزیز. بله کامنت اولتون بیانگر همه چیز هست.من حرف بدی در مورد پی سی نزدم. یکی از مزایا و یکی از معایبش رو نسبت به کنسول ها گفتم فقط. منظورم این نبود پی سی بازی انحصاری نداره فقط گفتم نسبت به کنسول ها کمتر داره. ببخشید اگه ناراحتتون کردم. ما اینجاییم که در مورد گیم حرف بزنیم و هممون هم گیمر هستیم. پس میشه کلی لذت برد.

            • iRaNson گفت:

              واقعا دیگه جواب جایز نبود شرمنده 🙂 فقط از شما چه پنهان انحصاری های PC تا سال ۲۰۱۷ واقعا تعداد قابل توجه و زیادی که ۱۷ تای برترین انها در سایت IGN و حدود ۲۰ تا از عنوان های عالی دیگر در سایت GameSpot قرار داره که میتونید لیستش رو ببینید ، استراتژیک ، ادونچر ، بقا ، اپن ورد ، RPG ، ریسینگ ، شوتر اول و سوم شخص و … که حتی خودمم میتونستم تمام اونها رو براتون بنویسم ولی جدا خستگی داشت ، و مطلع باشید تا این لحظه کنسول ها باید انحصاری هاشونو از نظر تعداد تا سال ۲۰۱۷ به PC برسونند بازم عذر می خوام ازتون.

            • Dr. Freeman گفت:

              سعید جان درود بر تو، اگه همه کاربرا به این شناخت برسن که اینجا رو با چاله میدون اشتباه نگیرن قطعا گیمفا آینده خیلی روشن تری داره…شخصا از خوندن نظراتتون لذت بردم و منطق و متانتی که در جملاتتون به کار رفته من رو وادار به تحسینتون میکنه…ان شاء الله روزی برسه که همه نظرات منطقی و عاری از تعصب و تحجر باشن
              باز هم درود بر شما 😉

            • درود به شما اقای Dr. Freeman. شما کاملا درست می گید و انشالا گیمفا هم به عنوان پرچمدار منابع خبری صنعت بازی های رایانه ای به همین سمت پیش میره. هرچند همین الانش هم تعداد کاربرا و گیمهای فهیمی که توی نظراتشون هیچ وقت توهین نمی کنن کم نیست و خدا رو شکر افراد فهمیده و با ادب مثل شما حضور دارن درسایت. بازی می کنیم که لذت ببریم و بعدش هم در موردش حرف بزنیم و باز هم لذت ببریم. تعصب کورکورانه کشور ما رو به جاهای خوبی نبرده و نمی بره.
              ازتون واقعا ممنونم اقای Dr. Freeman

  • hossein copol گفت:

    واقعا بازیش فوق العادهس! گرافیکش هم چشم نوازه ! حیف که الان نمیتونم بازیش کنم! 😥 😥 😥
    ممنون بابت خبر! :yes: :yes: :yes:

  • AMIR_PC گفت:

    یکی ببینه اگه باحالبوده بگه ماهم دان کنیم 😐 حجم از سر راه نیاوردیم که 😐

  • amirmk گفت:

    بازی خوبی هست از سبکش خوشم میاد هر حرکتی بکنی مسیر بازی عوض میشه و میتونی بازی رو به صورت های مختلف بری حیف که برای pc نیست اگه بود چند بار تمومش میکردم

  • dark knight گفت:

    قبلا فکر میکردم بازی بدیه ولی الان که نظر منتقدا رو خوندم و تریلر هاشودیدم فوقولعادست فردا میگیرمش و بازیش میکنم تا بازی استاد کوجیما بیاد

  • برای این بازی یک فیلم بسازن عالی میشه

  • REZAtb گفت:

    چرا هر نظری که؟ میزارم میره واس برسی یعنی چی ؟؟؟
    مگه میشه مگه داریم!!!

  • biostar گفت:

    دوستان واقعا بدون تعصب و بدون هیچ پیش فرض ذهنى قبلى که این بازى ساخته کدوم شرکت یا انحصارى کدوم برند و مارک یا شرکت هست به این بازى نگاه کنید ،من خودم حدود ۲ ساعت از گیم پلى این بازى رو تو live from playstation دیدن و واقعا متوجه شدم جز گرافیک واقعا عالى هیچى نداره این بازى و بیشتر میشه گفت فیلم هست تا بازى و بسیار شبیه بازى تبلت هست که وارد یه مکان میشید و روى اشیا مختلف کلیک میکنید و شروع به مدرک جمع کردن میکنیم که با تاریک کردن محیط و جیغ و داد بیخودى میخواد حس ترس رو به مخاطب منتقل کنه، در کل از طرفداران این بازى پوزش میخواهم اگر سلیقه و برداشت اینجانب از این بازى مطلوب آنها نبوده ، باز هم تکرار میکنم انتقاد بنده از خود بازى هست و به انحصارى بودن توجهى نکردم در غیر این صورت باید میگفتم که این بازى شاهکاره چون از نظر اینجانب کنسول ps4 شاهکاره تا به امروز و این یک نظر شخصى هست.

    • NFrealmusic گفت:

      برادر تو این بازی خودت کارگردان بازی هستی تو فیلم سینمایی یه پایان داره اما اینجا چند تا پایان

      • biostar گفت:

        دوست خوبم واقعا کارگردانی این بازی از نظر شخصی خودم واقعا خسته کننده و کسالت آور هست یعنی تو این ۲ساعت دیدن این بازی تا آخر عمرم سیر شدم از این بازی علتش هم محیط های تکراری فضاسازی تاریک و یکنواخت و جوسازی یک محیط ترسناک که واقعا ترسناک نیست فقط صدای جیغ و داد بیخودی و اینکه فقط بازی با حرف پیش میره یعنی هیچ کاری توی بازی جز انتخاب دیالوگ که به طرف مقابل چی بگی و گشتن دنبال مدارکی نفهمیدم چی هستن نداره!! یعنی اون کسی که داشت بازی میکرد خندش گرفته بود انگار داشت فیلم میدید کاره خاصی هم نمی کرد!!

    • Dr.Snake گفت:

      این بازی شبیه به TWD هست یادمه به TWD هم موقعی که عرضه شد خیلی ها می گفتند مثل سریال میمونه!!
      کلا بازی هایی که خودت نقش کارگردان رو داری همینجوره انتخاب و تصمیمات شما رو روند بازی خیلی
      اثر میزاره!به طوری که شما باید انتخاب کنید کی بمیره کی زنده بمونه من بشخصه از اینجور بازی ها که روند داستان با خوده گیمر هست خیلی خوشم میاد!TWD که شاهکار بود مخصوصا داستانش!!اینو نمیدونم چون نمیتونم تجربه اش بکنم!امیدوارم دوستان حتما تجربه کنند و بیان با ما نظرشون رو به اشتراک بزارند! 😉

  • SHAYAN گفت:

    چند وقت دیگه که این هایپ الکی خوابید ، میرم کرایش میکنم به قیمت ۱۰ تومن
    تو متاکریتیک یکی نوشته کل بازی زدن مربع یا مثلث هست و کلیشه توش زیاده
    برا من جالبه اگه مولتی پلتفرم میبود، چه امتیازاتی میگرفت

  • Taha_Assassin گفت:

    تو این قحطی فیلم ترسناک این بازی جای خالیشونو واقعا میتونه پر کنه

لانچ تریلر عنوان Until Dawn منتشر شد - گیمفا
لانچ تریلر عنوان Until Dawn منتشر شد - گیمفا