نابودی زمان | تحلیل کامل عنوان Quantum Break - گیمفا
نابودی زمان | تحلیل کامل عنوان Quantum Break - گیمفا
نابودی زمان | تحلیل کامل عنوان Quantum Break - گیمفا
نابودی زمان | تحلیل کامل عنوان Quantum Break - گیمفا

نابودی زمان | تحلیل کامل عنوان Quantum Break

محمد رضا صحرایی
۱۸:۰۵ ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
نابودی زمان | تحلیل کامل عنوان Quantum Break - گیمفا

در سال ۲۰۱۳ زمانی که عنوان Quantum Break در نمایش معرفی Xbox One معرفی شد، باعث حیرت و خوشحالی بسیاری شد. سبک خاص که خیلی سخت می‌توان نمونه ای شبیه به آن را در صنعت بازیسازی پیدا کرد، همگی دست به دست هم دادند تا با یکی از مورد انتظارترین عناوبن نسل روبرو شویم. به هر حال در نسل هفتم استودیو نامدار Remedy Entertainment، شاهکار بی نظیری به نام Alan Wake را عرضه کرده بود. بعد از گذشت دو سال از معرفی و با نمایش های متعدد این عنوان تقریبا می‌توان به یک دید کلی در مورد این عنوان دست پیدا کرد. در ادامه با کامل ترین پیش نمایش این عنوان با من همراه شوید.هدف من در این پیش نمایش بر خلاف موردهای مشابه بررسی تک تک جزئیات بازی از جمله شخصیت ها، مکان ها، دشمنان و… است. امیدوارم بعد از خواندن این پیش نمایش به دید کلی نسبت به بازی دست پیدا کنید.

نابودی زمان | تحلیل کامل عنوان Quantum Break - گیمفا

کاور رسمی عنوان Quantum Break

 نام: Quantum Break

ناشر: Microsoft Studios

سازنده: Remedy Entertainment

کارگردان، نویسنده و تهیه کننده: Sam Lake

پلتفرم: Xbox One

تاریخ انتشار: سه شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

سبک: اکشن ماجراجویی، تیراندازی سوم شخص


آشنایی با استودیو Remedy Entertainment

استودیو Remedy Entertainment در سال ۱۹۹۵ در شهر Espoo در کشور فنلاند تاسیس شد. اکثر افراد این استودیو را به خاطر عناوین اکشن به همراه گیم پلی غنی و داستان پیچیده و خاص آن می‌شناسند. از اعضای کلیدی این استودیو می‌توان Markus Mäki، Mika Reini به عنوان مدیرعامل و Sam Lake به عنوان کارگردان خلاق این استودیو که در اکثر عناوین تولید شده حضور دارد نام برد. از عناوین ساخته شده توسط این استودیو تا به این لحظه می‌توان به Death Rally، Max Payne، Max Payne 2: The Fall of Max Payne، Alan Wake، Agents of Storm اشاره کرد. Quantum Break به عنوان آخرین عنوان این استودیو شناخته می‌شود که بیشتر از ۶ سال زمان صرف ساخت آن شده است. بیشتر از ۱۳۲ نفر در این استودیو مشغول هستند و به دلیل موفقیت بیش از حد عناوین این استودیو، این استودیو را به عنوان نماد بازیسازی کشور فنلاند قبول دارند.

remedy

لگو رسمی استودیو Remedy Entertainment

Sam Lake کیست؟

Sami Järvi (متولد ۱۸ ژوئیه ۱۹۷۰ در فنلاند) که بیشتر او را با نام هنری سم لیک می‌شناسند. عمده محبوبیت سم لیک به دلیل خلق کارکتر مکس پین می‌باشد. البته در قسمت اول ظاهر کارکتر مکس پین را نیز از روی صورت او برداشته و عمده افراد محبوبیت این کارکتر را در بازی بی‌نظیر سم لیک می‌دانند. بدون هیچ شکی عمده بازیبازان سم لیک را به دلیل داستان سرایی بی نظیر او در عناوینش دوست دارند، حالت خاص داستان سرایی او به نوعی امضای عناوینش محسوب می‌شود. حالت داستان سرایی سم لیک توسط افراد زیاذی الگو برداری شده است که از جمله آنها می‌توان به دیوید کیج اشاره کرد. در اکثر عناوین ساخته شده توسط Remedy Entertainment حضور دارد در بعضی از آنها به عنوان ناظر و در بعضی دیگر او یک همه کاره است. از عناوین ساخته شده توسط او می‌توان به قسمت اول و دوم Max Payne و Alan Wake و از همه مهمتر آخرین ساخته او Quantum Break اشاره کرد. ایشان برای نوشتن داستان این عنوان بیشتر از سه سال زمان را صرف تحقیق و نوشتن آن کرده است. در انتها سم لیک را می‌توان یکی از برترین خالقان این صنعت به حساب آورد که عناوین ساخته شده توسط او اکثرا ساختارشکنانه و معرف ویژگی های جدید در این صنعت محبوب بوده است.

nogc14 intervista sam lake 720 jpg 1280x720 crop upscale q85

Sam Lake

بعد از یک شناخت کلی نسبت به استودیو سازنده و خالق این عنوان کم کم وارد حوزه بررسی این بازی جذاب و خاص می‌شویم. در ابتدا  به بررسی شخصیت موجود در این بازی و نقشی که دارند می‌پردازیم.

شخصیت ها

در این بخش علاوه بر آشنایی با هر یک از شخصیت ها، یک شناسنامه کلی نیز برای آنها نوشته شده است.

Jack Joyce:

quantum break jack joyce

Jack Joyce

سن: ۳۰ سال  نزدیکان: Will Joyce (برادر)  ملیت: آمریکا  رنگ چشم: قهوه ای  بازیگر و حالت چهره: Shawn Ashmore (نکته قابل اشاره این است که در ابتدا خود Sam Lake بازیگر این نقش بوده است)

 جک جویس کارکتر اصلی بازی، یکی از سه دانشمندانی است که در دانشگاه Riverport بر روی دستگاهی برای کنترل زمان کار می‌کردند. وقتی که این آزمایشات با شکست مواجه شد، این اتفاق به جک قدرت کنترل و نگه داشتن زمان را داد. او متوجه می‌شود که قدرت او باعث می‌شود که اجسام و افرادی که در محیط و جود دارند به طور کامل در حالت صفر قرار گیرند. بعد از مدتی که این اتفاقات به وقوع می‌پیوندد برادر جک، Will Joyce، به وسیله صمیمیترین دوست جک Paul Serene کشته می‌شود. حال جک علاوه بر این که سعی بر این دارد تا زمان را به حالت عادی خود برگرداند، قصد گرفتن انتقام برادر خود را از Paul دارد. قدرت جک بیشتر بر مبنای کنترل زمان می‌باشد، او این کار بر اساس ثابت کردن واحد زمان در نزدیکی خود انجام می‌دهد. از آنجایی که زمان در حال نابودی است او به وسیله قدرت هایی که دارد می‌تواند در شکاف هایی که گاهی اوقات در واحد زمان به وجود می‌آید عبور کند. و مانند دیگران در حالت صفر قرار نگیرد.

حالت صفر چیست؟

این حالت به معنای قرار گرفتن اجسام و افراد در حالت سکون می‌باشد. در این حالت اگر جسمی را تکان دهید باز هم به جای قبلی خود باز خواهد گشت، بعضی اوقات ممکن این بازگشت به جای ثابت پشت سر هم تکرار شود. برای مثال اگر تریلر کامل گیم پلی بازی را در Gamescom 2014 دیده باشید در صحنه که یک کشتی پل را خراب می‌کند به خوبی نمونه هایی از این مورد که به آن اشاره کردم را شاهد هستید. اگر انتها نمایش را دیده باشید، شاهد این هستید که پل بازهم به حالت ثابت خود باز می‌گردد گویی که این پل پیش از این تخریب نشده بود.

Paul Serene:

qb game paul serene 2

Paul Serene

* تا به این لحظه از این کارکتر اطلاعات زیاذی به بیرون درز نکرده است بنابراین شناسنامه مشخصی برای او وجود ندارد

پال سرین صمیمی ترین دوست جک محسوب می‌شود. همانطور که در بالا اشاره کردم جزو سه دانشمندی بوده که بر روی ماشین زمان کار می‌کرده است. وقتی این آزمایش با شکست مواجه می‌شود، پال ۱۶ سال پیرتر و بخش عمده از خاطرات خود را از دست می‌دهد. بنابراین در ابتدا برادر جک را می‌کشد (تا به این لحظه به طور قطعی مشخص نشده است که آیا برادر جک مرده است یا خیر!) و سپس سازمانی به نام Monarch Corporation را تاسیس کرده تا بتواند از وضعیت کنونی تمام استفاده را کند. او از Monarch Corporation به عنوان بازوی قدرت خود استفاده می‌کند، علاوه بر آن پال با سرقت Sofia Amaral سعی بر این دارد تا کسی نتواند به تحقیقات خود درباره زمان ادامه دهد.

قدرت های پال  به مراتب بیشتر و خطرناکتر از جک می‌باشد. او همانند جک قدرت کنترل زمان را دارد ولی چیزی که او را از جک متمایز می‌کند، این است که پال آینده را نیز می‌تواندببیند و از اهداف دشمنان خود آگاه شود. قطعا بار اصلی داستان بیشتر بر روی این دو شخصیت می‌باشد، دوستان صمیمی که هم اکنون دشمن خونی یک‌دیگر شده اند.

Beth Wilder:

تا به این لحظه هیچ اطلاعات رسمی از این کارکتر منتشر نشده است. فقط این که این شخصیت به همراه جک و پال بر روی ماشین زمان کار کرده و همچنین یکی از شخصیت های قابل بازی می‌باشد. در مورد اسم او نیز فقط این را می‌توانم بگویم که همانند Paul Serene نام او براساس یکی از شخصیت های کتاب Thomas Zane در بازی Alan Wake  انتخاب شده است.

.Beyond the lake he calls home lies a deeper, darker ocean green, where the waves are both wilder and more serene

فراتر از دریاچه او خواستار خانه نهفته است عمیق تر و تیره تر از سبزی اقیانوس، که در آن امواج هر دو خروشان و بی‌سر‌و‌صدا هستند.

* بخش تو‌‌ پر، اشاره به اسم این دو شخصیت دارد.

sofia amaral

Sofia Amaral

Sofia Amaral:

دکتر سوفیا آمارل، یکی از افرادی می‌باشد که در تحقیقاتی که پیرامون ماشین زمان صورت میگرفته به این سه نفر کمک کرده ولی در پشت قضیه او به Paul Serene در سایر تحقیقات نیز کمک می‌کرده است. در تریلر E3 2013 شاهد بمب‌گذاری در دفتر او هستیم. در هنگام انفجار بمب، زمان در حالت صفر قرار گرفته و در این حین جک به همراه کیت وارد دفتر او می‌شوند. جک او را از حالت صفر خارج کرده و در این بین با او به مشاجره می‌پردازد. در این بین متوجه می‌شویم که خود سوفیا افرادی را فرستاده تا تحقیقات را بدزدند ولی در این بین دیالوگی صورت می‌گیرد که از همه بخش ها مهم‌تر است.

!Doctor, you’re the only one who can fix this

دکتر، تو تنها کسی هستی که می‌تونی این مشکل رو حل کنی!

از همین دیالوگ نیز می‌توانیم نقش مهم این کارکتر در بازی را احساس کنیم.

تقریبا در این بخش به تمامی شخصیت های معرفی شده تا به این لحظه پرداختم در بخش بعدی به دشمنان بازی می‌پردازم.

دشمنان

مطمئنا اصلی ترین دشمن جک Paul Serene و سازمان او Monarch Corporation در اولین مورد با این سازمان آشنا می‌شویم.

400px qbmonarch

Monarch Corporation

Monarch Corporation:

  شرکت مونارک، شرکتی است که در زمینه زمان و تحقیقاتی که مربوط به آن است فعالیت می‌کند. این مجموعه توسط Paul Serene مدیریت شده و اصلی ترین دشمن جک محسوب می‌شود. علامت این شرکت یک پروانه می‌باشد که اشاره به “اثر پروانه ای” دارد.

Monarch Security:

گروه امنیتی مونارک، گروه تاسیس شده توسط Monarch Corporation می‌باشد. تجهیزات این گروه به وسیله این شرکت تامین شده تا آنها بتوانند در مقابل جک و بث ایستاده و آنها را نابود کنند. عمده دشمنان بازی را این گروه تشکیل می‌دهد، همانطور که در طی تریلر ها دیدیم از سر راه برداشتن این افراد چندان کار اسانی نیست گوناگونی نوع و قدرت تک‌تک افراد این گروه نیز به شدت جالب به نظر می‌رسد.

نوع بعدی دشمنان که ازبین بردن آنان کار هر کسی نیست، افرادی هستند که به وسیله Drone و لباس Exo که بر تن دارند می‌توانند در مواقعی که همه چیز در شرایط صفر قرار می‌گیرد همانند جک به راحتی در این حالت زمانی حرکت کنند. نوع لباس های آنان باعث می‌شود که کشته شدن آنها چندان روند آسانی نباشد. هم چنین نوع دیگری از این لباس ها وجود دارد که به این افراد اجازه می‌دهد که در واحد زمان به مراتب سریعتر از جک حرکت کرده و برای کشتن آنها شما باید نهایت دقت را به خرج دهید.

طبق گفته های سم لیک تنوع دشمنان به مراتب بیشتر از چیزی است که تا به این لحظه دیده اید و عمده دشمنان بازی در زمانی که بازی به بازار عرضه شد افشا خواهند شد.

به شخصه تمامی اطلاعاتی که تا به این لحظه از داستان بازی افشا شده است را در معرفی شخصیت ها به صورت کامل توضیح داده ام. بیش از این نیازی بر تکرار آنها نمی‌بینم، مطمئنا با خواندن این بخش به پبچبده بودن داستان پی برده اید به هر حال نویسنده این اثر سم‌لیک است کسی که با Alan Wake یکی از پیچیده ترین عناوین تاریخ صنعت بازیسازی از لحاظ داستانی را به وجود آورد پس در زمینه داستان خیالتان راحت باشد.

quantumbreak screenshot2

Monarch Security

quantumbreak gameplay screenshot 21

Exo Soldier 1

quantum break soldier

Exo Soldier 2

گیم پلی

مطمئنا یکی از جذاب ترین بخش های Quantum Break، گیم پلی ناب و در عین حال خاص آن است. در کمتر بازی دیده ایم که بتوان زمان را کنترل کرده و از آن استفاده نمود. قبل از تحلیل گیم پلی بازی به قدرت های جک در این بازی نگاهی می‌اندازیم.

 

 

 

Time Blast: این ویژگی زمان را در یک ناحیه مشخص می‌شکند و اثرات مخربی را در آن مکان می‌گذارد.

Time Rush: این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا زمان را نگه داشته و فرار کنید و اینگونه خود را از خطر مرگ نجات دهید.

Time Dodge: حرکت فوق سریع که از آسیب رسیدن به شما جلوگیری می‌کند.

Time Shield: یک حباب حفاظتی است که از شما در برابر باران گلوله ها دشمنان محافظت می‌کند.

Time Stop: زمان را در منطقه ای مشخص نگه می‌دارد و دشمنان و وسایل حاضر در آن منطقه را از حرکت باز می‌دارد.

quantum break punch

Time Stop به شما در نگه‌داشتن زمان در یک نقطه مشخص کمک می‌کند.

همین المان ها باعث شده تا با یک گیم پلی خاص در عین حال سریع روبرو شویم. ممکن بعضی ها بگویند که این قدرت ها باعث شده تا روند بازی آسان شود ولی سم لیک نظر دیگری دارد.

مطمئنا یکی از سخترین شرایط در مقابل تیم سازنده، طراحی و پباده سازی هوش مصنوعی بوده که بتواند با المان های گیم پلی هم خوانی و بازیباز را به یک چالش سخت دعوت کند. مطمئنا شما این موضوع را تا حدی در نمایش های بازی دیده اید، جایی که حتی یک گلوله می‌توانند درجه سلامتی جک را به مقدار بسیاری کاهش دهد. تیم سازنده سعی بر این داشته تا جک را شبیه به یک انسان واقعی قرار دهد، جایی که جک ممکن است با سه گلوله کشته شود و بسته به درجه سختی انتخابی این مورد کاهش یا افزایش می‌یابد. همچنین اصلی ترین دشمنان جک یعنی کسانی که لباس های Exo بر تن دارند را فراموش نکنید، این افراد با یک گلوله کار جک را یکسره می‌کنند. ما به این نوع خاص از سربازان قدرت Time Dodge و در بعضی مناطق حتی Time Shield را هدیه داده ایم تا روند کشتن این نوع دشمنان دو برابر سخت تر شود. این بازی مطمئنا یکی از بهترین هوش مصنوعی ها را که تاکنون دیده اید را در خود جای داده است، موارد بسیاری وجود دارند که مطمئنا در زمان عرضه بازی به بازار افشا خواهد شد.

quantum break gunfight

Time Shield محافظ شما در برابر باران گلوله دشمنان

 

همانطور که در بالا مطالعه کردید به هیچ عنوان با یک عنوان ساده طرف نیستیم. شاید بگوید که چرا در نمایش ها سازندگان برخی از این موارد گفته شده را نشان نمی‌دهند، جوابتان نیز ساده است. هر کنفرانسی مدت زمان مشخصی دارد، بازی هایی که در این کنفرانس ها نمایش دارند باید المان ها و نوآوری های خود را در طول همین مدت زمان کوتاه نشان دهند معلوم است که سازندگان مجبور هستند تا این نمایش ها را با درجه سختی پایینتر بازی کنند تا نوآوری عناوین خود را به حظار نمایش دهند.

مورد به شدت جذاب دیگر این است که شما در طول بازی به همراه سه کارکتر بازی می‌کنید. فرض اینکه با جک زمان را کنترل و با پال علاوه بر این موضوع بتوانید آینده را نیز ببینید به شدت جذاب به نظر می‌رسد. همانطور که اشاره کردم، قدرت های بث نیز افشا نشده اند و آنها نیز جای خود را دارند.

خلاقیت در تک تک دقایق گیم پلی به چشم می‌آید، همین قدرت های کنترل زمان به وسیله جک خود باعث شده تا روند انچام بازی به مراتب جذاب شده و همچنین آن را از روند تکراری شدن نجات دهد. جذاب ترین موضوعی که مطمئنا شما را به تحسین به تمام معنای سازندگان وا می‌دارد، هماهنگی عالی بین میان پرده ها و گیم پلی این عنوان می‌باشد. شاید تنها عنوانی که بتواند به همراه Quantum Break یک کلاس درس برای سایر سازندگان باشد، مطمئنا Uncharted 4: A Thief’s End می‌باشد. هر دوی این عناوین می‌توانند به یک نمونه برای سازندگانی تبدیل شوند که خواستار انجام این کار در عناوین خود می‌باشند.

Quantum Break یک عنوان سینمای می‌باشد و شما می توانید این موضوع را در تک تک دقایق احساس کنید. اگر روند گیم پلی این بازی را در Gamescom 2015 دیده باشید به این مفهوم پی خواهید برد. جایی که جک وارد یک محوطه انبار می‌شود و روند انجام بازی به هیجان‌انگیزترین دقایق خود می‌رسد، جک در انبار برادر خودش را می‌بیند که در گذشته در این مکان بر روی ماشین زمان کار می‌کرده است. همین سطح روایی عالی از خاطرات و آوردن آن به زمان حال و نمایش آن به این شکل هنرمندانه خود نشان دهنده تخصص سازندگان در کار خود می‌باشد. در انتهای نمایش شاهد این هستیم که پال از بث دستگاهی را خواستار است و از او می‌خواهد که با او همراه شود. ولی در این بین برادر جک، ویل، از او می‌خواهد تا این کار را انجام ندهد و نمایش در اوج حساسیت به پایان می‌رسد و گیمران را برای دیدن ادامه این ماجرا حسرت به دل می‌گذارد.

quantum break battle

سیستم تیر‌اندازی بازی بسیار جذاب و حرفه ای کار شده است.

در زمینه مدت زمان گیم پلی نیز اطلاعات چندانی به بیرون بروز نکرده است. ولی بادیدی که نسبت به رمدی و عناوین آن داریم، مطمئنا با یکی از طولانی ترین عناوین ساخته شده توسط این استودیو طرف هستیم. توانایی انجام بازی با چند شخصیت و همچنین داستان پیچیده که در پشت هر کدام از آنها و جود دارد خود گواه این موضوع است.

سیستم تیر اندازی بازی کاملا عالی کار شده و همانند اکثر عناوین تیر اندازی سوم شخص امروزی می‌باشد. به هر حال رمدی استودیو است که روزی با ساخت Max Payne یک انقلاب به تمام معنا در صنعت بازیسازی به وجود آورد و Quantum Break نیز خیلی راحت می‌تواند به این هدف دست پیدا کند. سیستم تیر اندازی عالی و بی‌نقص، همراه با المانهای جذاب کنترل زمان و در طرف مقابل چند شخصیته بودن همه دست به دست هم داده اند تا این بازی در این بخش نیز سربلند بیرون آید.

tristanward21 20150818 0001

تفاوت میان واقعیت و بازی، چیزی را احساس می‌کنید؟!

گرافیک

کمتر کسی است که بتواند به بخش گرافیکی این عنوان خرده ای بگیرد. همه جزئیات گرافیکی در بازی سرسام آور است و هوش از سرتان می‌برد همه این موارد به لطف موتور جدید استودیو رمدی Northlight Engine می‌باشد.

بدون شک این عنوان ار معدود عناوینی محسوب می‌شود که ورود شما به نسل هشتم را تبریک می‌گوید. حال به بررسی دقیق‌تر جزئیات گرافیکی می‌پردازیم، نورپردازی بازی به شدت عالی و زیبا انجام شده است تقریبا تک تک اشیا موجود در محیط دارای بازتاب خاصی از نور بوده و هم چنین بازتاب نور از روی لباس های جک و حتی دشمنان نیز خیره کننده است. کیفیت ذرات از جمله گرد و غبار معلق در هوا نیز از نکات قابل اشاره می‌باشد. کیفیت تکسچرها نیز در حد بسیار عالی قرار دارد چهره پردازی تک تک شخصیت فوق العاده عالی کار شده است، برای نمونه به صورت جک دقت کنید تک تک جزئیات از چین و چروک های موجود در صورت گرفته تا سایر اجزا با وسواس خاصی طراحی شده است.

quantum break takedown

اوج کیفیت را احساس کنید.

برای انیمیشن های صورت از تکنولوژی پیشرفته DI4D استفاده شده است. همین موضوع نشان دهنده این موضوع است که تا چه حد چهره پردازی کارکتر ها برای سم لیک و تیمش مهم بوده است. نحوه کار این سیستم نیز به این شکل است که ۱۰ دوربین به صورت دقیق جزئیات صورت بازیگر را در نظر گرفته و دیگر نیازی به استفاده از نشانه گذاری های بیش از حد بر روی صورت بازیگران نیست.

* در ویدیو زیر نحوه کار این سیستم را متوجه خواهید شد.

[jwplayer mediaid=”258204″]

لینک دانلود

در انتها گرافیک این عنوان یک تودهنی محکم به کسانی است که کنسول Xbox One را ضعیفتر از رقیب خود می‌پندارند. قطعا گرافیک این عنوان به همراه Uncharted 4: A Thief’s End برترین های این نسل است که به هیچ عنوان رقیبی برای آنها وجود ندارد.

موسیقی و صداگذاری

تا به این لحظه مشخص نشده است که چه کسانی موسیقی این عنوان را می‌سازند. عده ای آهنگساز این عنوان را Petri Alanko (آهنگساز Alan Wake) و بخشی دیگر Kärtsy Hatakka، Kimmo Kajasto و Perttu Kivilaakso را آهنگسازان این عنوان می‌دانند که مطمئنا شاهکارهایشان را در Max Payne شنیده اید. ولی هر کدام از بین آهنگ این عنوان را نوشته و نواخته اند، کارشان را به نحو احسن انجام داده اند. اکثر تکه های موسیقی که در طول نمایش ها شنیده ایم بیشتر در سبک ترنس و الکترونیک می‌باشد که هماهنگی عالی آن با تک تک دقایق بازی انگشت به دهانتان می‌کند. از آنجایی که این عنوان یک بازی سینمایی می‌باشد، معلوم است که سازندگان تا این حد از بازیگران مشهور هالیوودی در عنوان خود استفاده کنند. آنها نیز کار خود را در حد بسیار عالی انجام داده اند از بازیگران این عنوان می‌توان به

(Shawn Ashmore (X-Men: Days of Future Past در نقش Jack Joyce
(Dominic Monaghan (Lost در نقش William Joyce
(Aidan Gillen (Game of Thrones در نقش  Paul Serene
(Lance Reddick (Fringe در نقش Martin Hatch
(Marshall Allman (True Blood در نقش Charlie Wincott
(Patrick Heusinger (Black Swan در نقش Liam Burke
(Mimi Michaels (The Ugly Truth در نقش  Fiona Miller
(Amelia Rose Blaire (True Blood در نقش Amy Ferraro
Brooke Nevin در نقش Emily Burke
Courtney Hope در نقش Beth Wilder
Jacqueline Pinol در نقش Sofia Amaral
Jeannie Bolet در نقش Kate Ogawa
Sean Durrie در نقش  Nick Marsters

اشاره کرد.

جمع بندی

مطمئنا Quantum Break می‌تواند یکی از بهترین تجربه های نسل باشد، سال ها از انتشار یکی از خاص‌ترین و بهترین عناوین نسل هفتم Alan Wake می‌گذرد و بعد از آن بسیاری منتظرند تا عملکرد رمدی در این عنوان را مشاهده کنند. مخلوط بسیار عالی زمان با عناصر اکشن گیم پلی از یک سمت و از طرف دیگر داستان به شدت پیچیده و گرافیکی که بعید می‌دانم تا سال نمونه شبیه به آن را دید همگی دست به دست هم داده اند تا این عنوان بتواند یکی از موفق‌ترین و مورد انتظارترین عناوین این نسل شود. کسانی که پلتفرم Xbox One دارند می‌توانند در تاریخ ۱۷ فروردین با زمان بیعت کرده و از کنترل آن نهایت لذت را ببرند. 

img 6e3tvkf8tl

Quantum Break برنده جایزه بهترین بازی اکشن ماجراجویی در نمایشگاه Gamescom 2015

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نابودی زمان | تحلیل کامل عنوان Quantum Break - گیمفا
نابودی زمان | تحلیل کامل عنوان Quantum Break - گیمفا
نابودی زمان | تحلیل کامل عنوان Quantum Break - گیمفا
نابودی زمان | تحلیل کامل عنوان Quantum Break - گیمفا
نابودی زمان | تحلیل کامل عنوان Quantum Break - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نابودی زمان | تحلیل کامل عنوان Quantum Break - گیمفا
نابودی زمان | تحلیل کامل عنوان Quantum Break - گیمفا