تقابل Uncharted و Rust با حضور میمون ها | گیمفا
تقابل Uncharted و Rust با حضور میمون ها | گیمفا
تقابل Uncharted و Rust با حضور میمون ها | گیمفا
تقابل Uncharted و Rust با حضور میمون ها | گیمفا

تقابل Uncharted و Rust با حضور میمون ها

محمد صادق شجاعی
۱۲:۵۶ ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
تقابل Uncharted و Rust با حضور میمون ها | گیمفا

حتی اگر Patrice Désilets را نشناسید، بدون شک از بازی های او اطلاع دارید. او کارگردان Prince of Persia: The Sands of Time، Assassin’s Creed و Assassin’s Creed 2 بوده است. ( همچنین عنوان مخفی به نام ۱۶۶۶ وجود دارد که مالکیت آن در اختیار Ubi می باشد و او گفته که “تا قبل از پس گرفتن آن، هیچکس از آن بویی نخواهد برد.” )

هم اکنون، او مشغول کار بر روی عنوانی است که قصد کاوش گونه ما را دارد. او در این باره می گوید:

من عاشق تاریخ هستم. این موضوع به نوعی مشخصه شخصیتی من است و به آن علاقه دارم. به همین دلیل به خودم گفتم “چرا یک بازی در مورد تکامل خودمان نسازیم؟”

این طرح که بعدا به پروژه Ancestors: the Humankind Odyssey تبدیل شد، در قالب یک عنوان اپیزودیک گونه ما را دنبال می کند.

بیایید داستانی در مورد “روزی که” روایت کنیم. روزی که کاری منحصر بفرد انجام دادیم. بخش اول در مورد توانایی ایستادن است. بیایید داستانی در مورد این ویژگی جدید روایت کنیم. چرا به واسطه آن توانستیم در این دنیا دوام بیاوریم؟

هر قسمت بر روی مقطعی از روند تکامل تمرکز دارد. برای مثال به هوش اشاره شده است. شخصیت اصلی بازی یک Orrorin، جدی فرض شده برای انسان های اولیه می باشد. طبق گفته های Patrice اپیزودهای بعدی شامل انسان تبارانی مانند Ramidus یا Australopithecus خواهد بود. تاکنون او در حدود ۲۰ بخش در نظر گرفته که همه چیز، از اختراع چرخ تا ساخت ابزار را در بر می گیرند. یک مدعی دیگر برای GOTY

همچنین Patrice امیدوار است، بتواند با چیزی که به نظر او معضل بازی های اپیزودیک است مقابله کند.

زمانی بازی را تمام می کنید، هیچ چیز بدست نمی آورید.

به همین دلیل است که Ancestors هم بر روی بخش داستانی و هم بر روی بقا در جهان آزاد تمرکز دارد.

ساختار ما به این شکل است، بیایید دنباله ای ۱۵ دقیقه ای از اعمال ایجاد کنیم. شما را در حالت احساسی قرار می دهم که خودم می خواهم به آن وارد شوید. و پس از آن شما را در دنیایی رها می کنم که باید در آن زنده بمانید. جهانی آزاد که باید شخصیت خود را در آن خرد کنید. روند بازی خطی است، مانند Uncharted سپس شما را در عنوان Rust رها می کنم.

این اپیزودها در نهایت به یک جمع بندی منتهی می شوند. طبق توضیحات Patrice:

یک تداوم وجود دارد.

در حالی که جزئیات زیادی لو نمی دهد، اما “ملکه انگلستان” را به عنوان مثال ابراز می کند.

نسب بسیار مهم است. نسب همه به این میمون بازمی گردد. یک غارنشین وجود دارد که به ملکه ارتباط دارد. به نحوی می خواهید که ملکه شوید. این هدف شما خواهد بود. خانواده شما خواهد شد، بین جهش های بزرگ ارتباط وجود دارد.

با این وجود تصور نمی کنم که هدف پایانی تبدیل شدن به ملکه واقعی باشد، اما تصمیمات در سرنوشت نسب و تاریخ تاثیر دارند. سیستم RPG و درخت تکنولوژی مشابه Civilization نیز در بازی وجود دارند. تصمیمات شما در قبال ارتقای مهارت های شکار در رویکرد جنگاوری یا ارتقای مهارت های جمع آوری و گیاه شناسی در رویکرد معنوی “نوعی خاص از خانواده و قبیله را ایجاد می کنند.”

در “تاریخ تمام بشر: نسخه بازی ویدیویی” همچنان ابهاماتی وجود دارد. از جمله سبک و سیاق روایت داستان. Patrice می گوید:

ما می خواهیم روندی مستند – مانند داشته باشیم. احساس کنید که توسط گروهی تعقیب می شوید. همچنین یک راوی داریم: سبکی به مانند BBC Earth.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تقابل Uncharted و Rust با حضور میمون ها | گیمفا
تقابل Uncharted و Rust با حضور میمون ها | گیمفا
تقابل Uncharted و Rust با حضور میمون ها | گیمفا
تقابل Uncharted و Rust با حضور میمون ها | گیمفا
تقابل Uncharted و Rust با حضور میمون ها | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تقابل Uncharted و Rust با حضور میمون ها | گیمفا