ستم باید پایان پذیرد|اولین نگاه به عنوان AC Syndicate - گیمفا
ستم باید پایان پذیرد|اولین نگاه به عنوان AC Syndicate - گیمفا
ستم باید پایان پذیرد|اولین نگاه به عنوان AC Syndicate - گیمفا
ستم باید پایان پذیرد|اولین نگاه به عنوان AC Syndicate - گیمفا

ستم باید پایان پذیرد|اولین نگاه به عنوان AC Syndicate

محمد حسین جعفریان
۲۰:۵۴ ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
ستم باید پایان پذیرد|اولین نگاه به عنوان AC Syndicate - گیمفا

انقلاب صنعتی به اوج خودش رسیده است و لندن در سال ۱۸۶۸ مرکزی
اقتصای در جهان به شمار می رود. مردم از جای جای جهان برای داشتن درآمد بیشتر و حضور در این پیشرفت و این صنعت تازه به این شهر سفر کردند. پول در لندن ویکتوریا حکومتی داشت که قدرتش از پادشاه نیز بیشتر شده بود. زندگی میلیون ها آدم در این دوران دچار تحولی اساسی شد. شاید بتوان گفت بسیاری به اوج مال و ثروت و دارایی رسیدند و مردم بسیاری نیز از کار های جدیدشان راضی بودند اما این تحول گرچه جلوه هایی چون خیابان هایی زیباتر و لباس هایی خاصتر برای اشرافیان به همراه داشت اما عده ای را نیز زیر چکمه های سیاه خود له کرد. هر چه بر نورهای خیابان های لندن و گرمای آن ها افزوده می شد در کوچه های برده نشین شهر هوا سردتر و تاریکتر جلوه می کرد. اما این تاریک باید پایان پذیرد و AC Syndicate درست زمانی آغاز می شود که جیکوب و ایوی فرای این شعار را در تمام خیابان های لندن فریاد می زنند. حال در کنار انقلاب صنعتی این روزهای لندن در زیر ابرهای تاریک کوچه ها و در کنار دیوار های نمور آن ها انقلاب دیگری در حال شکل گیری است… انقلابی بر علیه این نابرابری ها با شعاری مشخص: ستم باید پایان پذیرد!

 

jacob frye اولین assassin تاریخ در دوران جدید شخصیتی گستاخ و بی پروا

Jacob Frye: اولین Assassin تاریخ در دوران جدید… شخصیتی گستاخ و بی پروا

پس از “ویلیام چهارم” که خود جانشین پادشاه قبلی انگلستان یعنی “جرج چهارم” بود، در سال ۱۸۳۷ میلادی، الکساندرینا ویکتوریا ۱۸ ساله به تخت نشست و طولانی ترین دوره سلطنت در تاریخ بریتانیا را تجربه کرد و دوران ۶۴ ساله حکومتش که موازی بود با به اوج رسیدن گستره مستعمرات انگلستان در سطح جهان به طور کلی با نام “عصر ویکتوریا” شناخته شده است. عصر ویکتوریا آغازی بود بر قصه صعنتی شدن جهان که باعث شد لندن بیش از پیش مورد توجه جهانیان قرار گیرد. در حقیقت انقلاب صنعتی دقیقا در اوایل همین زمان در لندن آغاز شد و کم کم جایگاه خود را در جهان پیدا کرد. این عصر بزرگانی چون ویلیام گلادستون، بنجامین دیزراییلی، چارلز داروین، فرانسیس هربرت بردلی و … را به خود دید و به دلایل بسیاری از مهمترین دوره های تاریخ به شمار می رود. به مانند بسیاری دیگر از اینگونه روز های تاریخ برابری کامل و حتی نسبی بین مردم عامه و اشرافیان برقرار نبود و هر چه ماشین بخار بیشتر ثروت را برای پادشاهان جابه جا می کرد از آن سمت نیز با دودش چشم مردم عامه بیشتری را کور می کرد.

این دوره جذاب و پر رنگ تاریخ به مانند دیگر دوره های اینگونه همواره مورد توجه شدید نویسندگان، فیلمسازان و در این اواخر نیز بازیسازان قرار گرفته است. البته معدودی از آن ها حقیقت تاریخ را توصیف کرده اند که از بین آن ها می توان به آثار نویسنده بزرگ چارلز دیکنز اشاره کرد. در بسیاری از این برداشت ها از تاریخ هر کس قصه خود را در دوران ویکتوریا جا داده است به مانند انحصاری همین اواخر سونی یعنی The Order 1886 که شب های لندن ویکتوریا را بسیار تاریکتر و دهشتناکتر از آنچه از حقیتش میدانیم به نمایش می گذارد. حال نوبت یوبی سافت و سازندگان سری محبوب Assassins Creed است که به سراغ این برهه تاریخ بروند و تمام تلاش خود را بکنند که این بار عنوانی عالی بسازند که دوباره این سری را به روز های اوجش بازگردانند. البته فراموش نکنیم که این شرکت اصیلتا فرانسوی نیز قطعا با رعایت درصد خوبی از حقیقت تاریخ را روایت خواهد کرد اما قطعا چیزهایی را از آن کم خواهد کرد و چیزهایی را به آن خواهد افزود تا قصه اش جذابتر شود.

شعار رسمی این عنوان oppression has to end

شعار رسمی این عنوان: Oppression Has To End

تاریخچه سری Assassins Creed بر هیچ گیمری پوشیده نیست و بالا و پایین های زیادی که این سری به خود دیده است را نیز همگان به یاد داشته و دارند. یوبی سافت شرکتی است که این سری فوق العاده را چند سال قبل آغاز کرد و بعد از موفقیت های بی سابقه اش آن را تبدیل به یک عنوان با چرخه انتشار سالانه کرد. این موضوع در ابتدا به هیچ عنوان نکته بدی محسوب نمی شد اما خواه یا ناخواه باعث شد در نسخه های اخیر ضعف ها و مشکلات و چیزهایی را شاهد باشیم که کاملا از کم کاری سازندگان برآمده بود. اوج این ماجرا های ضعیف شدن این عنوان که روی زبان ها افتاده بود زمانی روی داد که سال گذشته AC Unity با آن همه تبلیغ و تریلر و هایپ و … و … عرضه شد و با نمراتی که هیچکس انتظارش را نداشت رسما نشان داد که یوبی سافت باید فکری اساسی تر از گذشته برای این سری بکند تا بتواند دوباره این سری را به دوران اوج خودش بازگرداند.(نقد AC Unity را نیز می توانید از اینجا مطالعه کنید) اما آن نمرات نیاز به بررسی های فراوانی داشتند که اگر نگاهی گذرا به تمام آن ها می انداختی علت نمرات کم منتقدان را در باگ های برطرف نشده بی امان بازی می یافتی. در حقیقت در این زمان بود که بسیاری اینگونه احتمال دادند که یوبی سافت برای دادن نفسی تازه به این عنوان و ساخت یک عنوان پربارتر احتمالا دیگر امسال نسخه جدید این عنوان را منتشر نمی کند اما چندی نگذشت که ۴ عکس و ۵ خط اطلاعات از عنوان تازه با نام Victory به بیرون درز کرد. یوبی سافت بعد از آن افشای ناگهانی در سکوتی طولانی فرو رفت تا این که بالاخره چند روز قبل در یک کنفرانس ۱۸ دقیقه ای به طور اجمالی عنوان تازه اش یعنی AC Syndicate را معرفی نمود.(توصیه می کنم برای پیدا کردن شناختی کامل نسبت به این عنوان حتما در این پست کنفرانس را با زیرنویس فارسی دریافت و مشاهده کنید) بدون شک در همین لحظه نیز بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که نباید گول این نمایش هارا خورد و تبلیغات Unity هم اینگونه بودند و … و … اما ما در این مقاله صرفا قصد بر این داریم که نگاهی بیاندازیم به تک تک ویژگی هایی که از این عنوان می شناسیم و دریابیم که اینبار یوبی سافت و دنیای اساسین هایش چه نقشه ای برایمان ریخته اند.

مبارزات با ابزارهایی جدید مانند پنجه بکس جانی تازه خواهند گرفت

مبارزات با ابزارهایی جدید مانند پنجه بکس جانی تازه خواهند گرفت

از داستان این عنوان تازه اطلاعات دقیقی در دسترس ما نیست اما کلیت آن و زمان وقوع آن و نحوه شکل گیری اش را به صورت کلی می دانیم. در ابتدا سخنان سازندگان این عنوان را در رابطه با فضای حاکم و زمان وقوع داستانی این عنوان می خوانیم:

لندن سال ۱۸۶۸ و انقلاب صنعتی، دوران اختراعات و تحول زندگی میلیون‌ها انسان را به همراه خود آورده است. در این دوره، موقعیت‌های زیادی برای مردم بوجود آمد و بسیاری از انسان‌ها برای شرکت در این انقلاب به لندن سفر کردند. دنیا دیگر توسط پادشاهان، فرماندهان، سیاست‌مداران و افراد مذهبی کنترل نمی‌شود و تنها فرمانروای اصلی «پول» است.

با این حال همه نمی‌توانند از این انقلاب سود ببرند. برخلاف زندگی اشرافی فرمانروایان، زندگی کارگران به بردگی خلاصه می‌شود و درصد کمی از آن‌ها از کار خود سود می‌برند. در این دوره که انسان‌های فقیر در جوانی از دنیا می‌روند، گروه ضعیف جامعه در راستای اعتراض به این وضیعت، خانواده و گروه جدیدی را برای زنده‌ ماندن در این وضعیت راه‌اندازی می‌کنند. Assassin ها که از این وضیعت راضی نیستند، به این گروه ملحق می‌شوند و دوباره جنگ همیشگی خود را با تمپلار ها آغاز می کنند.

با قیام جیکوب فِرای و خواهر دوقلویش ایوی، زندگی میلیون‌ها انسان در Assassin’s Creed: Syndicate تغییر پیدا خواهد کرد. قیام کنید و با رهبری گروه ضعیف جامعه، پایگاه افراد قدرتمند را با اکشن و مبارزات بی‌رحمانه بازی خراب کنید.

شاید بتوان گفت تم اصلی داستانی این عنوان هنوز به همان حالت قبل خود باقی مانده است و داستان همیشگی اساسین ها و تمپلار ها را در برهه جذاب دیگری از تاریخ بیان می کند اما این عنوان در بخش های مختلف داستان خود به خصوص در شخصیت پردازی و نحوه روایت حرف های تازه ای برای گفتن دارد. طبق گفته سازندگان میزان اطلاعات و شناخت شخصیت ها، مکان ها، وضعیت شهر و … برای شخصیت اصلی بازی و بازیکن به یک اندازه است. به این مفهوم که شما از همان لحظه اول(یعنی زمانی که شخصیت شما خارج لندن است) داستانتان را با وی شروع می کنید و با او وارد شهر صنعتی شده لندن می شوید و همراه با او قدم به قدم این شهر، آدم هایش، وضعیت مردمش و … را درک می کنید. این نوع روایت داستانی آن هم از ابتدای بازی بدون شک باعث می شود که همزاد پنداری بسیار بیشتری را با شخصیت اصلی بازی احساس کنید. این موضوع تا حدی جدی است که شما هرگز خود را میان یک اتفاق و یا وسط یک داستان پیدا نخواهید کرد و از همان ابتدای ورود جیکوب و ایوی به لندن تمام چیزهایی که برای شما تازگی دارد و در حال شناختشان هستید برای شخصیت های اصلی بازی نیز همین حکم را دارند. جیکوب و خواهرش زمانی وارد لندن ویکتوریایی می شوند که بند بند شهر زیر سایه قدرت تمپلارهاست و  آن ها ذره ذره و آرام و آرام انقلاب خود را آغاز می کنند. در حقیقت در این عنوان تمام اتفاق های مهم داستانی ذره ذره و با روندی درست پیش می روند و تک تک بخش های آن ها نیز توسط خود بازیباز تجربه می شوند. به طور مثال دیگر به مانند AC III خود را وسط یک انقلاب تازه نخواهید یافت بلکه از گروه های زیر زمینی تا جنبش های خیابانی را خودتان تجربه و رهبری خواهید کرد.

این بار سرعت حرکت در محیط با ابزار های جدید چندین برابر عناوین قبلی خواهد بود

این بار سرعت حرکت در محیط با ابزار های جدید چندین برابر عناوین قبلی خواهد بود

وجود دو شخصیت اصلی در این عنوان باعث می شود که بازی پتانسیل دریافت داستانی جذابتر از سوی سازندگان را داشته باشد. شخصیت گستاخ و پروای جیکوب در کنار خواهر منطقی تر وی کامل می شود و در حقیقت پیشبرد داستان در بسیاری از موارد می تواند به شکلی جذاب و موازی صورت بگیرد. حال باید دید سازندگان از این پتانسیل به چه شکل بهره خواهند برد.

این عنوان دارای شخصیت های بسیار زیاد و متفاوتی است که گویا سازندگان در ساخت آن ها به تمام ابعاد شخصیتیشان توجه کرده اند، البته فعلا اطلاعات دقیقتری از آن ها در دسترس ما نیست و فقط بعضی از آن ها را در نمایش های منتشر شده از این عنوان دیده ایم اما طبق گفته سازندگان بسیاری از شخصیت های بازی از داستان ها و افسانه های مربوط به دوران ویکتوریا آمده اند. یکی از نویسندگان این عنوان در این رابطه می گوید:

همواره یکی از جذابیت های موجود در این فرانچایز حضور بعضی شخصیت های تاریخی معروف و شناخته شده بوده است. ما چند مورد خاص و جذاب را بدین شکل وارد این عنوان تازه نیز کرده ایم اما این بار پایمان را برای برداشت از شخصیت های تاریخی کمی بلندتر برداشته ایم، در حقیقت بسیاری از شخصیت های مثبت و منفی موجود در AC Syndicate در عین حال که خلق شده توسط ما هستند، قیافه و اخلاق و رفتارهایشان را از یک شخص حقیقی در تاریخ برگرفته اند یا نمادی از یک شخصیت که در افسانه های مربوط به دوران ویکتوریا گفته می شود هستند.

درست است که همواره در این فرانچایز شاهد تاریخ، با تغییرات انجام شده توسط سازندگان در آن، هستیم اما این بار سازندگان تصمیم دارند به بخش داستانی این عنوان اهمیت بسیار بیشتری بدهند و به همین دلیل جدا از نکات بالا تمام نمای داستانی و آن چیزهایی که از لندن دوران ویکتوریا و داستان هایش می بینیم الهام گرفته شده از کتاب The Cricket on the Hearth نوشته نویسنده بزرگ چارلز دیکنر است. استفاده از این اثر برای شکل دهی به آن چیزی که سازندگان می خواهند از تاریخ نشانمان بدهند باعث می شود دقت روایی بازی بسیار بالاتر از عناوین گذشته باشد و این موضوع نیز می تواند بر جذابیت بخش داستانی این عنوان بیافزاید.(البته بدون شک بازهم آن چیزی که ما شاهدش هستیم تحریفات بسیاری خواهد داشت، نمونه بارز این حرف این که داستان بازی در سال ۱۸۶۸ روایت می شود و درون شهر قطار و ریل دیده می شود در حالی که در حقیقت قطار های لندن در حدود سال ۱۹۳۰ آغاز به کار کرده اند.)

بازهم شاهد طراحی های بی نظیر شهر توسط سازندگان هستیم

بازهم شاهد طراحی های بی نظیر شهر توسط سازندگان هستیم

همه به خوبی بر این موضوع مطلع هستیم که یوبی سافت انصافا در ساخت شهرها و محیط های بازی همواره در اوج دقت و زیبایی عمل می کند. حتی Assassins Creed Unity که آنقدر نزد منتقدان غیرقابل قبول شناخته شد گرافیکی خارق العاده داشت که هیچ کس نمی توانست بر آن خرده بگیرد و به علاوه اغلبا ویسایت های بزرگ نیز به تعریف و تمجید از طراحی بی نظیر پاریس توسط سازندگان پرداخته بودند. با توجه به این سابقه خوب و با در نظر گرفتن قدرت سازندگان این عنوان در طراحی محیط می توان با توجه به اندک تصاویر منتشر شده اطمینان داشت که لندن را در اوج زیبایی و ظرافت خواهیم دید.

یکی از نکات جذاب دیگر که بدون شک بر افزون شدن جذابیت گیم پلی تاثیر گذار است این است که بازیکن در این عنوان می تواند در تمام ۶ منطقه و در حقیقت کل نقشه لندن دوران ویکتوریا قدم بزند و مکان های تاریخی بزرگی را نیز چه از بیرون و چه از داخل مشاهده کند. به طور مثال بازیکنان می توانند کاخ باکینگهام را در این عنوان به طور کامل مشاهده کنند. جدا از ۶ منطقه اصلی لندن سازندگان منطقه کناری لندن که خارج از شهر است را نیز در این عنوان قرار داده اند و این جذابیت ها زمانی به اوج می رسد که هر کدام از این ۷ منطقه به سبک و سیاقی خاص شکل گرفته اند و از چراغ ها گرفته تا شکل و پوشش مردم هر منطقه با منطقه دیگر متفاوت است، حال این را هم در نظر بگیرید که سازندگان این مناطق را نه محدود به شکل ساختمان هایش و نه محدود به چراغ ها و سنگفرش هایش متفاوت با یکدیگر خلق کرده اند بلکه حتی لهجه مردم برخی مناطق نیز با دیگر مکان های متفاوت است. عناصر دیگری نیز مانند آب و هوا، وسایل حمل و نقل موجود و … نیز در این تفاوت میان مناطق به چشم می آیند. این حد توجه در طراحی مکان های بازی حقیقتا چیزی است که به مانندش را در نسخه های قبلی شاهد نبوده ایم و خبر از تلاش بیشتر سازندگان در ساخت این عنوان دارند.

وسایل نقلیه جدید موجود در محیط بازی به شدت پتانسیل افزایش اکشن حاکم بر گیم پلی را دارند

وسایل نقلیه جدید موجود در محیط بازی به شدت پتانسیل افزایش اکشن حاکم بر گیم پلی را دارند

گیم پلی این بازی را می توان چیزی تازه،ارزشمند و بسیار جذاب توصیف کرد و علل مهم این امر نیز تازگی آن نسبت به عناوین گذشته و دقت بسیار بالای سازندگان در حقیقیتر شدن اتفاق هایی است که در شهر رخ می دهند. در حقیقت این بار سازندگان در ساخت گیم پلی جزئیات را به حدی بالا برده اند که بازیکن در هنگام گذر از هر منطقه ای در شهر احساس حقیقی بودن صحنه ها را خواهد داشت. کارگردان هنری این عنوان در این رابطه می گوید:

این فرانچایز همیشه پر بوده از انواع سلاح های مختلف که در هر نسخه با همدیگه تفاوت هایی داشتن اما شاید شمشیر یکی از سلاح های همیشگی برای شخصیت های این سری بوده. ما یه نگاهی به بازی های قبلی انداختیم و احساس کردیم چرا شخصیت اصلی باید یه شمشیر بزرگ در دست داشته باشه و با لباس مخصوص اساسین ها همینطوری در خیابونا قدم میزنه؟ به نظرمون یه کم غیر طبیغی بود و تصمیم گرفتیم که در این نسخه این موضوع رو کاملا اصلاح کنیم. برای شخصیت اصلی دو پوشش رسمی و اساسین رو در نظر گرفتیم که مثل یک آدم عادی در خیابون ها قدم بزنه و فقط موقع مبارزه و نیاز از لباس اصلیش بهره ببره. به علاوه روی سلاح های جدید خیلی کار کردیم و اون ها رو به شکلی در لباس اون جایگذاری کردیم که به هیچ عنوان شخصیت ما چیزی مشکوک کننده را دائما با خودش یدک نکشد. هدفمان این بود که بازیکنان احساس حقیقیتر شدن گیم پلی را داشته باشند و فکر می کنیم به این هدف نزدیک شده ایم.

همانطور که در نمایش چند دقیقه ای مستقیم از داخل بازی هم مشاهده کردید، این بار شخصیت اصلی دیگر یک شمشیر بزرگ و خاص را در کنار خود حمل نمی کند و یک استایل خیلی عادی و درست دارد که باعث می شود همانگونه که سازندگان می گویند محیط بازی بسیار طبیعی تر و واقعی تر جلوه کند. یکی دیگر از تفاوت های موجود میان مناطق بازی نیز به وضعیت جرم و جنایت و سخت گیری پلیس ها در آن مناطق مربوط است. رییس بخش توسعه گیم پلی این عنوان می گوید:

هفت منطقه موجود در بازی جدا از حال و هوای متفاوت و اتمسفر جداگونه ای که از یکدیگر دارند در گیم پلی نیز بسیار تاثیر گذارند. به طور مثال در یکی از مناطق که خارج از لندن واقع است جرم و جنایت آنقدر زیاد شده است که پلیس ها تقریبا تمام نیروی خود را از دست داده اند و هیچ نفوذی در آن مناطق ندارند، پس در آن منطقه جدا از این که شما پلیس های زیادی را مشاهده نخواهید کرد حتی اگر آن ها را ببینید هم خیلی سخت به شما حمله خواهند کرد و درجه حساسیتی بسیار پایین دارند. اما در بخش مرکزی شهر که خاندان های اشرافی دائما در حال گذر هستند کوچکترین چیزی می تواند توجه محافظان شهری را بر انگیزد و باعث شود آن ها به شما مشکوک شوند و به سوی شما یورش بیاورند. این تفاوت ها باعث می شود که به بازیکن خیلی دیرتر از عناوین قبلی این سری احساس تکراری بودن گیم پلی دست بدهد. هر چند هنوز تا هدف نهایی خود فاصله زیادی داریم و این ها برای افزایش جذابیت گیم پلی کافی نبوده و نیستند.

شخصیتی کاملا متفاوت که سه چهارم گیم پلی داستانی بازی را با او تجربه خواهید کرد جیکوب از نظر شوخ طبعی و رفتار در بسیاری موارد شما را به یاد جوانی های اتزیو خواهد انداخت

شخصیتی کاملا متفاوت که سه چهارم گیم پلی داستانی بازی را با او تجربه خواهید کرد. جیکوب از نظر شوخ طبعی و رفتار در بسیاری موارد شما را به یاد جوانی های اتزیو خواهد انداخت.

همانطور که در نمایش های اخیر نیز دیده شد گیم پلی این عنوان دستخوش تغییراتی شده است که باعث می شود جذابیت و هیجان آن چندین و چند برابر نسبت به عناوین قبلی باشد. پیشرفت تکنولوژی و آمدن وسایل حمل و نقل تازه ای چون کالسکه باعث می شود دیگر مبارزات شما محدود به دویدن های ساده و یا بالا رفتن از دیوار خانه ها و حمله از بالا به دشمنان نباشد، این بار شما روی کالسکه ها در اوج سرعت با دیگران مبارزه می کنید و در زمانی که کالسکه که بر روی سقف آن هستید در حال سرنگونی است ناگهان با استفاده از Grappling Hook به بالای یک ساختمان می روید و با یک شلیک از اسلحه تازه خود دشمن را از بین می برید و با یک پرش از بالا با پنجه بکس به دشمنان حمله می کنید. تازه این ها فقط جلوه هاییست که گیم پلی زمانی که وسیله ای را کنترل نمی کنیم به ما نشان می دهد. در بعضی زمان ها شما سوار بر کالسکه به دنبال دشمن هستید و با ضربه زدن به کالسکه او سعی در واژگون کردن آن دارید و این ها در حالی اتفاق می افتند که دشمنان دیگر در حال شلیک و حمله به سوی شما هستند. این ها فقط چیزهاییست که ما تا به امروز از نمایش های بازی دیده ایم و هنوز مشخص نیست چه چیزهای دیگری در این گیم پلی تازه با این همه ابزار جدید انتظار شما را می کشند.

یکی دیگر از نقاط قوت مشاهده شده در این نمایش ها نیز استفاده از عوامل محیطی برای انجام مبارزات است. در حقیقت این بار بیشتر از همیشه می توانید از عوامل محیط برای صدمه زدن به دشمنانتان استفاده کنید مانند انداختن جعبه ها بر سر دشمنان با یک شلیک و … البته تمام این قابلیت های تازه و این عناصر جدید صرفا برای جذابیت بیشتر ساخته نشده اند بلکه به گفته سازندگان برای پیشبرد بازی لازم هستند. در حقیقت این بار دشمنان شما قدرتی بسیار بیشتر از قبل دارند و بنا بر این است که مبارزه با تک تک آن ها برای شما چالش باشد نه این که بعد از یک ساعت کشتن همه پلیس های عادی شهر یک کار ساده و ابتدایی و حوصله سربر باشد. کارگردان هنری این عنوان در این رابطه می گوید:

ما احساس کردیم این بار گیم پلی باید سخت تر باشه یعنی باید بعد یه مدت تکراری نشه برای همین مجبور بودیم دشمنانی جدید با هوش مصنوعی بالاتر و قدرت های بیشتر طراحی کنیم که بازیکن همیشه در بازی سعی کنه اون هارو با مخفی کاری از بین ببره اما برای این که این سختی مبارزه با دشمنان خسته کننده نباشه مجبور بودیم علاوه بر استفاده از مکانیزم های قبلی، عناصر محیطی، سلاح های جدید و … رو وارد کار کنیم که از بین بردن اونا با جذابترین روش های مخفی کاری ممکن باشه. البته هنوز خیلی چیزا هست که میخوایم به بازی اضافه کنیم تا این امر ممکن بشه.

در یکی از dlc های ac syndicate با چارلز داروین و چارلز دیکنز دیدار خواهید کرد

در یکی از DLC های AC Syndicate با چارلز داروین و چارلز دیکنز دیدار خواهید کرد

جدا از اسلحه ها و امکانات جدید موجود در گیم پلی(که انصافا عالی به نظر می رسند!) یکی دیگر از جذابیت های گیم پلی این عنوان این است که برای اولین بار در تاریخ این فرانچایز شما با دو شخصیت(جیکوب فرای و ایوی فرای) بخش داستانی بازی را پیش می برید. خواهر و برادری با توانایی هایی مختلف و سبک مبارزات و اسلحه هایی متفاوت که بودن هر دوی آن ها در روند داستانی بازی جدا از این که چیزی تازه است و نشان از توجه یوبی سافت به خواسته بازیکنان دارد(بعد از انتشار AC Unity افراد بسیاری از یوبی سافت گله کردند که چرا هرگز در یکی از نسخه های اصلی بازی یک شخصیت زن با شخصیت پردازی درست حداقل در بخش آنلاین قابل بازی نیست) می تواند جذابیت تجربه گیم پلی این عنوان را دو چندان کند زیرا که این دو شخصیت تفاوت های اخلاقی و رفتاری متفاوتی دارند که باعث می شود پیشبرد داستان با هر کدام از آن ها جذابیت خاص خودش را داشته باشد. ما هنوز چیزی از سلاح ها و نحوه مبارزه “evie” ندیده ایم اما می دانیم که وی سبکی متفاوت در مبارزات دارد و به همین دلیل گیم پلی مخصوص به خود را دارا می باشد و اگر ویژگی های مبارزه ای او چیزهای تازه و جذابی باشند پتانسیل این را دارد که بر جذابیت گیم پلی بازی به شدت بیافزاید. به طور مثال به یاد بیاورید که در Batman Arkham City راک استادی چه قدر استادانه catwoman را با توانایی های ویژه اش در یک dlc به عنوان شخصیت اصلی قرار می دهد و تجربه ای تازه و جذاب را برای بازیکنان رقم می زند. باید تا نمایش های آینده صبر کرد و دید آیا تجربه گیم پلی با این شخصیت جدید نیز می تواند جذابیت ویژه ای را به مانند catwoman در سری بتمن به ارمغان بیاورد یا خیر.

اولین تصاویر دیده شده در نسخه اولیه گیم پلی از jacob و evie

اولین تصاویر دیده شده در نسخه اولیه گیم پلی از Jacob و Evie

بعد از انتشار AC Unity و دریافت نمراتی آن چنان ضعیف همانگونه که پیشتر نیز اشاره کردیم اغلب منتقدان و بازیکنان از ضعف داستانی و باگ های بی شمار موجود در بازی می نالیدند و می گفتند بازی قابلیت های بسیار زیاد و جدیدی دارد که گویا چون به همه آن ها به درستی پرداخته نشده عنوان دارای این مشکلات بی شمار شده است. استودیو بازیسازی Ubisoft Quebec برای جلوگیری از تکرار این مشکلات تصمیم گرفته تا بخشی از گیم پلی را حذف کند تا بتواند به بخش های دیگر به صورت کامل و بی اشکال برسد، فرمولی که بسیاری از عناوین موفق اخیر از آن بهره برده اند و نتیجه گرفته اند. بله این بار سازندگان قصد بر این دارند که به طور کامل بخش آنلاین بازی را حذف کنند و فقط و فقط بازی را برای تجربه آفلاین به صورت عالی شکل دهند. Marc Alexis Cote کارگردان این عنوان علت این امر را اینگونه شرح می دهد:

تنها دلیل ممکن این است که ما می خواهیم تمام تمرکز خود را روی بخش تک نفره و داستانی این بازی بگذاریم؛ تمام ۹ استودیو تلاش خود را به کار می گیرند تا کاربران بهترین تجربه را از  بخش تک نفره بازی داشته باشند. دلیل دیگر نیز حضور وسائل نقلیه(ارابه ها) در بازی بود؛ مطمئنا این ارابه ها برای قشنگی و برای دکور ساخته نشده اند و مطمئنا کاربران می خواهند از آنها استفاده کنند اما متاسفانه این موارد برای بخش چند نفره طراحی نشده و منتقل کردن آنها به بخش چند نفره، بسیار پیچیده و غیر ممکن است؛ البته دلایل فنی دیگری نیز در این موضوع دخیل بوده اند. ما نمی خواهیم به چندین و چند تجربه ناقص در گیم پلی این عنوان دامن بزنیم بلکه تلاشمان برای ساخت تجربه هایی محدودتر است اما به شکلی که تمامشان بی نقص باشند.

یوبی سافت کمبت های بسیار بیشتری را نسبت به عناوین قبلی برای این بازی در نظر گرفته است

یوبی سافت کمبت های بسیار بیشتری را نسبت به عناوین قبلی برای این بازی در نظر گرفته است

همانطور که می دانید هم اکنون ۹ استودیو در حال کار بر روی این عنوان هستند اما در اتفاقی غیر قابل انتظار این بار یوبی سافت استودیو Ubisoft Quebec را به عنوان سازنده اصلی این عنوان در نظر گرفته است. این موضوع کاملا توجه یوبی سافت به خواسته کاربران و توصیه بزرگان دنیای گیم را نشان می دهد چرا که بعد از اتفاقاتی که برای UNITY بسیاری از یوبی سافت خواهش کردند حداقل برای مدتی به شعبه Ubisoft Montreal به عنوان سازنده اصلی استراحت بدهد و کار را به یک استودیوی دیگر بسپارد. یوبی سافت نیز با توجه به این حرف استودیوی کانادایی نسبتا نوپا اما پر تجربه خود را برای این کار برگزیده است. این استودیو که پر از افراد جوان و جویای نام است تا به امروز در ساخت بسیاری از عناوین فرانچایز Assassins Creed نقش داشته است اما اولین بار است که به عنوان سازنده اصلی یکی از عناوین AAA این سری انتخاب می شود. رییس این استودیو در این رابطه می گوید:

زمانی که مدیریت ساخت Syndicate به ما داده شد همه ما خوشحال و هیجان زده بودیم اما با در نظر گرفتن شرایط فعلی مطمئن بودیم که باید کار زیادی رو روی بازی انجام بدیم تا مخاطبان ازمون راضی باشن. سعی می کنیم از مشکلات عناوین قبلی درس بگیریم و اونقدر عالی روی بازی کار کنیم که این استودیو رو تبدیل به سازنده عناوین دیگر این سری هم بکنیم. ما دوست داریم مدیریت عناوین دیگه این فرانچایز هم به ما سپرده بشه پس تمام تلاشمون رو می کنیم تا تجربه کاملی رو برای گیمر ها فراهم کنیم.

کارکنان جوان و پرشور ubisoft quebec سعی در ساخت یکی از بهترین عناوین ساخته شده در این فرانچایز را دارند

کارکنان جوان و پرشور Ubisoft Quebec سعی در ساخت یکی از بهترین عناوین ساخته شده در این فرانچایز را دارند

کلام آخر

با اتفاقات و چیزهایی که این روزها در دنیای گیم دیده ایم کمتر می شود تا قبل از انتشار یک عنوان در رابطه با آن قضاوت کرد اما همواره باید تمام حقایق موجود از یک بازی را بدانیم تا بتوانیم حداقل پیش قضاوت کوچکی در رابطه با آن داشته باشیم. هنوز خیلی مانده تا متوجه شویم Syndicate قرار است چه چیزهایی برای ارائه به ما داشته باشد اما این اطلاعات اولیه، این تصاویر، این قابلیت های تازه و این دوره تازه از تاریخ نوید از پتانسیل بسیار بالای این عنوان برای بازگرداندن این سری به روز های اوج خودش را دارد اما همانطور که گفتیم هنوز خیلی مانده تا بتوانیم در رابطه با آن قضاوت کنیم. شاید فعلا فقط بتوانیم به لندن، کوچه های تاریکش، سبک جدید و مبارزات جدید امیدوار باشیم اما هیچ اطمینانی به پیروزی این انقلاب نخواهیم داشت مگر آن که در آینده عظمت حقیقی آن را به ما اثبات کنند. تمام حرف را می توان اینگونه پایان برد که این نمایش های اولیه اطمینانی به ما ندادند اما حداقل اندک نوری از امید به بزرگی و موفقیت این عنوان را به ما نمایش دادند اما زمان قضاوت کننده نهایی خواهد بود…

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ستم باید پایان پذیرد|اولین نگاه به عنوان AC Syndicate - گیمفا
ستم باید پایان پذیرد|اولین نگاه به عنوان AC Syndicate - گیمفا
ستم باید پایان پذیرد|اولین نگاه به عنوان AC Syndicate - گیمفا
ستم باید پایان پذیرد|اولین نگاه به عنوان AC Syndicate - گیمفا
ستم باید پایان پذیرد|اولین نگاه به عنوان AC Syndicate - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • The Kaspian گفت:

    این بازی فوق العاده میشه. 🙂
    بهش امید زیادی دارم.
    فقط خداکنه سیستم موردنیاز بازی مثل unity نباشه 😥

    • Jacob Frye گفت:

      داداش گمونم دو برابر اون باشه
      اگه خیلی زیاد باشه باید دور AC هم خط بکشم 😕 😕 :sick: :sick:

      • The Kaspian گفت:

        داداش آخه چرا فکر ما PC بازا رو نمیکنن؟
        کنسول بازا که یه کنسول میگیرن تا آخر نسل لذت میبرن.هیچ استرسی هم برای سیستم موردنیاز و این چیزا ندارن!
        ولی ما PC بازا هر بازی جدیدی که معرفی میشه اضطراب داریم که نکنه نتونیم بازی رو اجرا کنیم
        چرا یه معیار معین برای PC نمیذارن؟دیگه خسته شدم از این وضع
        خب یه فکری هم برا ما بکنن دیگه.یعنی نمیشه یه سیستم رو تعیین کنن تا آخر نسل؟
        بهینه سازی هم که کلا از یاد سازنده ها رفته.
        دمش راکستار گرم فقط اون درست بهینه سازی میکنه.

        • Strix گفت:

          محض اطلاعتون یونیتی با ۶ گیگ اپدیت هم قابل بازی نبود در کنسول.
          سیستم مشخص کردن نمیخاد برای این نسل یک گرافیک ۷۵۰ti به بالا و رم ۸ و i5 کافیه

          • Strix گفت:

            در ضمن گرافیک بازی چندان فرقی با یونیتی نکرده پس با در نظر گفتن بهینه سازی قطعا کمتر خواهد شد سیستم. چون یونیتی یک اساسین و موتور Anvil کلا رفته بود نسل بعد اینجوری باگ دار شده بود. الان تجربه کسب کردن و کامل تر شده احتمالا.
            من ادبیاتم از بچگی خوب نبود احساس میکنم بد جمله مینویسم 😐

            • The Kaspian گفت:

              کلا داداش دارم میگم سیستم موردنیاز بازی ها داغونمون کرده.
              شما مشکلات گرافیکی رو در نظر گرفتی.
              بیشتر گیمرها سیستم آنچنانی ندارن.خب اون ها هم حق بازی کردن رو دارن دیگه.باید به اون ها هم اهمیت بدن.
              همش به ما PC بازا ظلم میشه.از انحصاری ها گرفته تا سیستم موردنیاز بازی ها
              بهینه سازی هم کلا فراموش شده.
              فقط راکستار بهینه سازی خوبی انجام میده.
              هرسال بازی ها سیستم های قوی تر میخوان.ولی کنسول بازها تا سال ها با همون سیستم کنسولشون بازی ها رو خیلی عالی اجرا میکنن و مشکلی ندارن.
              به هرحال این نظر شخصیم بود.شاید بعضیا باهام موافق نباشن ولی من دیگه واقعا از این وضع خسته شدم

            • Strix گفت:

              ببخشید عزیزم نسل عوض شده
              همونطور ک کنسول بازا باید کنسول عوض کنن، پی سی گیمر هم باید سیستم ارتقا بده.(در صورت نیاز)
              بهینه سازی تا یه حدی میشه، بقیش تبدیل به اجبار میشه، مثلا بتمن جدید فقط بت موبیلش ۵۱۲ مگ رم میخاد اندازه کل رم X360.
              GTA یک بازی بین نسلی بود، وگرنه یک بازی کاملا نسل بعدی نام ببرین ک سیستم مورد نیازش مثل GTA باشه
              درسته شاید اکثر گیمر ها بودجه کافی نداشته باشن یا شرایطش نباشه ولی سازنده به فکر پیشرفت بازیش و سود خودشه نه جیب گیمر ها.

            • The Kaspian گفت:

              درسته نسل عوض شده.
              اما باز هر بازی که میاد سیستمش فرق داره.
              شما Unity و witcher 3 رو در نظر بگیر.گرافیکشون فرق نداره؟
              الان تقریبا دو سال و نیم میشه که کنسول های نسل هشت اومدن و دارن با همون سیستمشون بازی ها رو اجرا میکنن.
              اما طی این دوسال و نیم سیستم موردنیاز PC کلی تغییر کرد.
              اگه سازنده ها یه سیستم معین برای بازی ها قرار میدادن PC بازا هم تا آخر نسل راحت بازی ها رو اجرا میکردن.فقط اون هایی که دیگه سیستمشون خیلی ضعیف بود سیستمشون رو ارتقا میدادن و تا آخر نسل لذت میبردن!
              شما خودت دوست نداری سیستم موردنیاز بازی ها تا آخر نسل متشابه باشه؟

            • Strix گفت:

              بله داداش خوبه چرا که نه
              ولی شما دقت کنی اکثر سازنده ها حداقلشون همون ۶۶۰ و یک i5 و رم ۶ بوده. مثلا ویچر یا بتمن. یا حتی GTA ک حداکثرش ۶۶۰ بود. فقط یوبی سافت مشکل داره به دلیل اینکه مجبورش کردن هرسال اساسین بده نمیتونه بهینه کنه دگ! جالبیش اینه رو کنسول ها هم ک سخت افزار معین داشتن اساسین مشکل داشت
              بحث تموم کنیم دگ داداش 😉

            • life is game گفت:

              اقای دیفالت هر وقت تونستید با سیستمی که در سال ۲۰۰۶ بسته شده کالاف ادونس وارفر رو با کیفیت ps3بالا بیارید اون وقط با من در مورد قوی بودن pcو پایداری پی سی تا اخر نسل صحبت کنید

        • reza b گفت:

          اخه برادر هر بازی کنسول ۲۵۰ تومانه ولی بازی پی سی تهش ۳۰ تومان به جای اینکه بازی گرون بخری پول جمع کن سیستمو ارتقا بده من کنسول دارم هربار باید کلی صبر کنم که بازی بگیرم 😐

          • The Kaspian گفت:

            دوست عزیز من مقصودم سیستم موردنیاز بود.
            نه قیمت بازی و مشکلات گرافیکی و این چیزا.
            دیگه این بحث رو تموم کنین لطفا.

            • Ali گفت:

              من نمیدونم چرا بعضی از دوستان مثل همی دیفالت عزیز در برابر فهمیدن منظور the kaspian مقاومت میکنن! البته شاید هم تعصبات کورکورانه و بیهوده اجازه فهمیدن رو نمیده
              واسه فهمیدن عمق مشکل همینو بس که سیستمی که واچ داگز رو روی آلترا اجرا میکرد حالا باید بتمن رو روی low اجرا کنه!!!
              متاسفانه بازیساز ها زیاد از pc حمایت نمیکنن و واسش زیاد وقت نمیذارن تا بهینه سازی بهتری انجام بدن ؛ که البته دلایل خودشون رو هم واسه این کار دارن
              …………………….
              the kaspian جان !
              بذار عزیزم خیالت رو راحت کنم : این نسل اینطور که داره پیش میره واسه pc باز باقی موندن بـــایـــد یه بچه مایه دار باشی
              من نسل ۷ pc باز بودم ولی الان دیگه رفتم سراغ کنسول
              بنظر من شما از الان ذره ذره پول جمع کن واسه خرید کنسول یا اینکه سیستم با قیمت خوب بفروش و با یه سیستم که واسه آفیس و فیلم و… جوابگو باشه جایگزین کن ، باقی پولت رو هم بذار واسه خرید کنسول 😉

            • The Kaspian گفت:

              فناتم داداش. :-))
              چه خوب شد بلاخره یکی حرف هام رو درک کرد 🙂
              انشالله سال دیگه کنسول میگیرم.

            • Strix گفت:

              ALI_H دوست عزیز
              بنده منظورم از مثال یونیتی این بود ک بازی ک مشکل بهینه سازی داشته باشه، رو همه پلتفرم ها بد عمل میکنه.برای مثال یونیتی یا همین ویچر ک مشکل افت فریم داره در کنسول.
              لطفا بدون اطلاع قضاوت نکنید، سیستم الترا واچ داگز به گفته یوبی سافت یک ۴۷۷۰k به همراه R9 290 یا GTX 780 بود که بتمن رو به راحتی رو الترا میاره. سیستم الترا بتمن چون انویدیا منتشر کرده بود، برای Gamework و فیزیک بود ک ۹۸۰ میخاست.(چون واقعا هم سنگینه فیزیکش شامل پارتیکل ریل تایم میشه)
              بازی سازها از PC حمایت نمی کنند درست ولی چندتاشون اینطورین؟ یوبی سافت پیش PC Gamer ها منفوره اینو تو فروماش بخونید. پس طبیعیه اهمیت کمتری بده.وگرنه EA یا کرایتک و … همیشه اولویتشون PC هست.
              @Life is game: شما هروقت فرق معماری های دو نسل رو متوجه شدید بیاین با من بحث کنید 😉

        • NIGHT HUNTER گفت:

          موافقم اما فکر نکنم از ایت تریلری که دیدم کیفیت بازی از یونیتی بیشتر باشه و این عکسا نشون دهنده ی اینه که بیشتر دقت بر روی بخش داستان و گیم پلی هست نه گرافیک البته خوب ۱۰۰% گرافیکه توپی داره ولی اونطور نیست که نشه با کامپوتر ما ها اجراش نکرد شما اگه تریلر گیم پلی رو ببنینی میگی گرافیک این کجا و یونیتی کجا
          البته ممکنه گسترشش بدن یا هم قمپزشو زیاد کنن خخخخخخ

        • Jacob Frye گفت:

          باهات موافقم ولی هیچ وقت این طور نمیشه چون همه شرکتا از این راه نون در میارن

        • AC.Syndicate گفت:

          شاید مشکل شما سیستم باشه ولی در عوض بازی های ارزون خریداری میکنی برعکس کنسول ها

          • ali sepehr گفت:

            دوست عزیز راجب بازی بهت بگم
            من فقط برای یک بار ۱۷۰ پول بازی اساسین یونیتی دادم بعدش ۲۰ هردفه میزارم روش بازی تعویض میکنم من الان تمام بازی های نسل هشت که برترین هاش باشن رو تموم کردم از بلاد بورن گرفته تا بتلفید هاردلاین
            دوسته خوبه من kaspian عزیز شما کنسول گرفتی نگران بازی هاش نباش منم مثه شما pc باز بودم ولی وقتی دیدم این سازندهه ها دارن این کار رو میکنن با pc گیمر ها مجبور شدم کنسول بگیرم درضمن دوست خوبم دیفالت جان افت فریم بازی ها مخصوصا شرکت یوبی سافت تو کامپیوتر خیلی خیلی بیشتر از بازی های کنسول هست این رو درنظر نگرفتی

    • iman pro گفت:

      خیلی باحله این شماره
      بنظر بازی موفقی از اب در میاد مثل نسخه ۲ و رولیشن

  • mo-ho گفت:

    مثل همیشه خبر های امیدوار کننده
    ولی موقع پخش شدن :
    داستان ضعیف
    گیمپلی تکراری
    بازی خطی
    نقشه تکراری
    باگ و …….

    البته دوستان خراب نشین سرم چون من اینارو از سر تجربه میگم اگر چه اکثرا زود باورین

    • gol گفت:

      با بعضی حرفات حرفات مـ.ـوافقم گیم پـ.ـلی واقعا تکـ.ـراریه
      اما در مورد داستان باید بگم امروزه داستان همه ی بازی ها آشـ.ـغـاله

      اون قـ.ـدیما داسـ.ـتان مطـرح بود متاسفانه امروزه شـ.ـرکت های گـ.ـرافیک به صـ.ـنعت گیم حـ.ـکومت میکنه

      و باعث شده گـ.ـرافیک بازی ها تو اولویت مورد اهمیت قرار گرفته بشه

  • مقاله خیلی خوبی بود خسته نباشی مرسی
    من هم به شدت به این عنوان امیدوارم :inlove:

  • Jacob Frye گفت:

    عالی بود :yes:
    فقط آرزومه این عنوان بتونه خوب عمل کنه و مثل یونیتی نشه :yes: :pain: :pain: :pain:

  • srhz گفت:

    واسه من همین که بخش انلاینو حذف کردن و فقط داستانی شده کافیه

  • T.M گفت:

    اشکال unity فقط باگ و داستانش بود که تو این نسخه احتمالا حل میشه و یه بازی عالی یه بازی عالی رو میسازه
    خیلی منتظرشم 😎

  • Mr.Different گفت:

    مقاله خوبی بود! :yes:
    به شدت منتظرشم! 😀

  • یونیتی هم بد بود ولی فاجعه نبود! اگه اون باگهای مضخرف رو نداشت بسیار بهتر عمل میکرد در واقع ۹۰٪ مشکلش سر اپتیمایز کردن بازی بود 🙂 :yes: :yes: مقاله زیبایی بود

    • IGN گفت:

      والا من بازی کردم.یک ذره باگ نداشت.

    • .Man. گفت:

      خیر ۹۰% به اون علتی که گفتین نبود … یونیتی میتونست شاهکار بشه نه به علت نداشتن افت فریم و مشکلات فنی بلکه به علت فضاسازی مطابق با واقعیت تاریخه شهر پاریس … تریلر نمایشش در E3 که اوایل معرفی این بازی بود خیلی خوب پاریس رو فضا سازی کرده و کاملا حس انقلاب فرانسه رو به آدم منتقل میکرد اما نمیدونم چرا یوبیسافت یکباره مسیر خودش رو تغییر داد و دوباره به تحریف تاریخ پرداخت . حداقل که این بازی در فرانسه ( در کشور خودشون ) بود انتظار میرفت یوبیسافت در این زمینه خوب عمل کنه اما … اگر این انقلاب رو مطالعه کرده باشین باید با وضعیت اون زمان این شهر آشنایی دشته باشین حالا فرض کنید این تاریخ رو درون بازی و خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهر شبیه سازی میکردن ، در یک کلام : فوق العاده میشد !

  • DanteSparda گفت:

    من عاشق این شخصیت هستم منو یا دانته Devil May Cry می اندازه دانته هم شوخ طبع است و بی رحم است و این شخصیت اساسین هم مثل دانته است :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • ali sepehr گفت:

    متشکرم از مقاله کاملتون
    من خودم به عنوان یکی از طرفدارایع بازی سری اساسین که از اول بازیش رو رفتم و تمام قسمت هاش رو تموم کردم دوست داشتم این شرکت یه اساسین باهمون شخصیت اتزیو میداد بیرون البته شخصیتش تو بازی مرد ولی به هرحال اتزیو خیلی شخصیت خوبی داشت و جنگ اساسین جنگ تویه خیابون نبود که متاسفانه این بازی اینطور نیست!
    از نظرهه من این شرکت قصد دارهه تا چند سال ایندهه بازی اساسین رو بیارهع تو زمان حال و شما تو بازی موظف باشی رییس شرکت ابسترگو که یک تمپلار هست(اشارهه به بازی اساسین روگو)رو بکشید و این شرکت رو از دست تمپلار ها نجات بدید
    ولی تنها دلیل این که اساسین رو با شوق و ذوق بازی میکردم بخاطرهه شخصیت اتزیو بود که به نوعی داستان زندگی اون رو روایت میکرد!
    متاسفانه شخصیت پردازی افراد تو زمان حال از اساسین بلک فلگ به بعد دیگه صورت نگرفته که ازار دهندس
    ولی درکل این بازی با وجود مشکلاتش هنوز هم ادم رو به راحتی میتونه وسوسه کنه برای خرید بازی;-)

  • Cyanide گفت:

    فک کنم اولین اساسینیه که لباس پیش فرضش سفید نیست

  • Reza Heydari گفت:

    ممنون بابت پیشنمایشی که از بازی کردین ،
    بازیش بزرگ هست و ایده های جدید داره ، ولی سازنده ها واقعا دیونه هستند
    همین بازی رو بجایی اینکه از شمشیر استفاده کنده از از تفتگ استفاده میکرد ،
    و با یه بازی جدید طرف بودیم ،
    الان دیگه خسته کننده شده ، هر چقدر هم تغییر کرده باشه ولی دیگه به دل آدم نمی چسپه

  • I am Gamer گفت:

    یقین دارم مثل نسخه های اولیه AC محبوب میشه ! (البته هیچ AC جدیدی نمیتونه جایگزین AC های اولیه بشه…) :yes: :yes: :yes: :shy: :shy: :shy: :shy:

  • GTA V گفت:

    نظر خاصی ندارم ولی امیدوارم خوب از اب در بیاد

  • bardiab گفت:

    مگه نمیگن انلاین نداره




    پس چرا تو psn زده play online with plusتو بخش pre order

  • saywan گفت:

    اگه نگه سی پی یو هفت هسته میخواد و بگه دو هسته ای اجراش میکنه خوبه

  • Dr.Aryan گفت:

    دیدار با چارلز داروین و چارلز دیکنز مشابه کار با لئوناردو داوینچی در ac2 و ac brotherhood بود

  • Hamid2273 گفت:

    به این بازی امید زیادی هست
    به این نشون که یوبی از اشتباهات قبلش حتما درس گرفته و رو این کار میکنه و یکی دیگه هم اینه که فقط بازی بخش سینگل داره و فقط تمرکزو گزاشته رو این بخش.اون کسایی هم که میگن گرافیک بازی بالاست و سیستم اجرا نمیکنه نگران نباشن.خدایی من با یه ۷۵۰ti و ۸ گیگ رم و یه i5 4460 خیلی از بازی هارو با تنظیمات گرافیکیه بالا و نرخ فریم بین ۴۵ تا ۵۵ اجرا کردم.فقط کافیه یه دوسه تا گزینه ی تنظیماتو خاموش کنی که زیاد مهم نیستن.گزینه هایی مثل آنتی اسلج یا بلور یا تکسار که این گزینه ها اصلا داخل کنسول های نسل هشت کار نشده و میتونی با همون کیفیت کنسول بازی کنی حتی یکم بهتر.من کالاف یونیتی ویچر جی تی آی وی راحت با تنظیمات بالا با فریم بالای ۴۵ بازی کردم مارتال x هم که کلا تا آخر بالا بود و ۶۰ تحویل میداد.خلاصه نگران نباشین.درضمن رزولیشن هم ۱۰۸۰ بود

  • Naked Snake گفت:

    یادمه تو همه نسخه ها میگفتن شخصیت اصلی شمارو یاد اتزیو میندازه! مخصوصا” کانر خیلی شبیه اتزیو بود! 😕

  • Feηяɨz̈ گفت:

    قضاوت کردن در مورد این نسخه خیلی زوده ولی چندتا نکته هست که باید مطرح بشه:
    وقتی به این سری و شمارهای عرضه شده نگاه می کنیم این سوال برامون پیش میاد که اصلا اساسینز کرید راجبع چی هست؟؟؟؟نکته و شاخصه بارزی که باید به عنوان یک سری از بازی اساسین کرید داشته باشه چه چیزی هست؟؟؟
    انتشار سالانه بازی(تا جایی که دادِ شعبه مونترال یوبی سافت هم دراومد و اعلام کرد که وقت کافی برای کار روی هیچ پروژه ای نداره)و نداشتن ایده ای راجبع اینکه اساسین کرید چی هست باعث شده تا هر شماره با شماره دیگش فرق کنه و این موضوع از هم گسستگی و بلاتکلیف بودن یوبی سافت رو در قبال این بازی نشون می ده. (به عنوان مثال اگه در این نسخه از بازی لباس مخصوص اساسین ها و سلاحشون رواز جیکوب بگیریم بایه آی پی جدید روبرو میشیم)
    قسمت اول این بازی یکی از متفاوت ترین بازی هایی بود که ساخته شده بود مکانی از دنیا که با سایر بازیهای دیگه فرق داشت ؛(رفتن به کوچه پس کوچه‌های اورشلیم در لباس یک محلی) .بعد از اون یا تو اروپا بودیم یا آمریکا؛
    از نظرم من یوبی سافت باید اتفاقات نسخه ی بعدی رو جایی مثل اورشلیم،مصر یا ژاپن قرار بده تا جذابیت از دست رفته ش رو برگردونه و حس یه اساسین واقعی رو با یه شخصیت پردازی عمیق و مبارزات واقع گرایانه(فقط کافی مبارزات نسخه یک و آخر رو باهم مقایسه کنید تا متوجه حرفم بشید) و داستان سرایی خوب به آدم القا کنه.(اما خیلی دور از انتظاره چون در این نسخه شاهد مدرنیزه شدن اساسین ها هستیم که این یعنی به فنا رفتن پایه و اساسش و به احتمال زیاد ادامه دادن این روند تا رسیدن به همچین چیزی: uupload.ir/files/qc13_a214081d267e.jpg)
    به عنوان یکی از طرفدارهای سرخست سری اساسین تنها مشکلی که با نسخه های جدید این عنوان دارم دور شدن از پایه واساس و یدک کشیدن اسم اساسین هست حتی اگه این نسخه از بازی کامل و بدون نقض باشه بازم برای من در مقابل الطایر و اتزیو هیچه!
    منمون بابت مقاله.

    • .Man. گفت:

      همون نسخه اول هم فقط اسم حشاشیون رو یدک میکشید … هیچ نسخه این بازی یک شخص از گروه حشاشیون رو بر اساس واقعیت تاریخ شبیه سازی نکرده و نمیکند ! باید داستان این بازی رو یک تاریخ تحریف شده بدونیم اما نه کاملا بدو از واقعیت تاریخ ! و بنظر من با توجه به داستانش میتونه به آینده بره ، هیچ اشکالی نداره چون داستان بازی طوری نیست که محدود به یک زمان باشه و میتونن به هر تاریخی که میخوان ببرنش …

      • Feηяɨz̈ گفت:

        من عزیز
        من خودم در مورد حشاشیون یه اطلاعاتی دارم و اینم متوجه شدم که سری اساسین کرید زیاد ربطی به این قضیه ندارن
        متاسفانه تنها در نسخه اول (و دومش) بود که به آدم حس یه قاتل واقعی رو القا می کرد من از این جهت ناراحتم که دیگه هیچ وقت اون احساسات و خاطراتم رو نمی تونم با سری های جدیدش تجربه کنم مخصوصا اینکه داره رو به مدرنیزه شدن میره و منظور از واژه ی یدک همینی بود که عرض کردم
        موفق باشید

        • .Man. گفت:

          آها پس منظور شما این بود … من منظورتون رو از نوشته شما طور دیگه ای متوجه شدم ، عذر میخوام .
          و اینکه درست میگین به آدم حس یک “قاتل نه فردی از حشاشیون” رو القا میکرد … موافقم . :shy: :yes:

    • Ali گفت:

      آخ گفتی
      ما دوست داشتیم شاهد اساسین ها در مصر باستان و یونان باشیم ولی اینجوری که پیش میره دیگه باید با خاطرات AC 2 ، Brotherhood و reveltions سر کنیم بجای اینکه با امید سر کنیم

  • SleepyMan گفت:

    یوبیسافت ۸۵% کار رو فوق العاده پیش می بره طوری که جای هیچ گونه بحثی باقی نمیزاره ولی اون ۱۵ درصد باقی مانده رو خراب می کنه! خب لامصب یه خورده بیشتر کار کن رو بازی بزار اون ۱۵% باقی مونده هم جواب بده اگر یوبی رو یه بازی از سری های Assassin درست کار کنه راحت می تونه گوتی رو ازان خودش کنه ولی متاسفانه فقط فکر سود هستش دیگه این به فکر سود بودن هم ثابت شدست فارکرای هم که ……. امیدوارم این دفعه بازی به دوران اوجش برگرده و اسم یوبیسافت رو دوباره زنده کنه

  • evgeny grinko گفت:

    ممنون بابت مقاله این بازی اوج هنر هست .فرض کنید داستان بعدی زمان تایتانیک باشه کنار رز وجک

  • Playstation Nation گفت:

    نمیدونم چرا ولی تفاوت گرافیکی بازی با یونیتی یک اپسیلن هست نمیدونم شماها هم اونطوری که من میبینم میبینین یا نه!

    • دوست عزیز یوبی سافت در قسمت قبلی این سری یعنی unity هم گرافیک فوق العاده ای رو ارائه داد اما چون موتورش تازه بود و خیلی به مشکلاتش توجه نکرده بود اون باگ های دیوانه وار(که البته با آپدیت های سنگین بالاخره رفع شدن) در بازی وجود داشت و باعث کم شدن کیفیت و ارزش بازی می شد. الآن همون موتور و همون سیستم داره برای ساخت این بازی به کار میره با این تفاوت که میشه امیدوار بود همون گرافیک با رعایت بیشتر جزئیات پیاده بشه و هیچ باگ گرافیکی هم در بازی وجود نداشته باشه همین. :yes:

      • Playstation Nation گفت:

        ببین یه گیم نا موفق چقد رو انتظار و سلیقه طرفدار تأثیر میذاره عزیز من برو اساسین ۳ رو بازی کن ببین مبارزات تن به تن اون یا این یونیتی؟؟؟ من اصلا کاری به باگ ندارم بحث باگ رو میکشی وسط سعی کن خوب متوجه شی راجع به چی دارم حرف میزنم بعد نظر بده این باید با یونیتی به وجب فرق برمیداشت تو گرافیکش این حتی یه انگشتم باهاش فرق نداره فقط شهر بهتر شده اینطور که معلومه اون حرکات کاملا مصنوعی مبارزات رو اینم پیاده شده باز تورو امیدوار میکنه تا سال بعدی عمرتو بذاری بهترش بیاد خدایی خوشم میاد خوب بلدن باهاتون چیکار کنن

  • چند ساله داریم این موقع سال با این جمله رو به رو میشیم: “نسخه جدید AC این سری رو به اوج برمیگردونه”
    اما در واقع اوج این فرنچایز در AC II و Brotherhood بود. اکثر گیمرا با ac ها خاطره دارند و من خودم شخصا امیدوارم دوباره بتونه یک روزی (و در یک نسخه، شاید همین Syndicate) دوباره اون خاطرات رو زنده کنه
    مقاله هم که دیگه کامل تر از این نمیشد، خسته نباشی محمد حسین

    • بله متاسفانه یا خوشبختانه یوبی سافت و این حرف ها برای هممون یه خورده شبیه قصه چوپان دروغگو شده… حتی خود من هم نمیتونم جمله ای که نوشتی رو قبول کنم… فقط میتونم امیدوارانه بگم: “امیدواریم نسخه جدید ac اون رو به اوج خودش برگردونه” البته به نظرم این که این عنوان به عظمت ac ii برسه تقریبا غیر ممکنه چون باید قبول کرد که یکی از دلایلی که باعث میشد ما به شدت از اون عناوین لذت ببریم و اون نمرات فوق العاده رو دریافت کنند تازگی بیش از اندازشون بود که خود به خود در نسخه های جدید به اون شدت احساس نمیشه. :yes:

      • قبول دارم، AC یک چیز جدید بود و واقعا لذت بخش بود تجربش، اما الان هر تغییری هم که داشته باشه، باز هم نمیتونه مثل اون زمان بازیکن رو به وجد بیاره و الان به نظرم اصلا نمیتونه (با توجه به اینکه هفت نسخه اصلی تا حالا اومده!) ولی روی خاطره انگیز بودن باز هم تاکید میکنم، شاید بتونن اون احساس بازی کردن نسخه دوم رو شبیه سازی کنند…

        • Playstation Nation گفت:

          آقای استادی شما دیگه چرا عزیز من شما فک میکنی نسخه دوم واقعأ حشاشین ها بودن؟؟!!! اصلا موضوع یک با دوم خیلی فرق داره خواهشأ نسخه دوم رو قاطی اولی نکنین

          • .Man. گفت:

            شما فکر میکنین نسخه یکم هم واقعا حشاشین ها بودن ؟! خیر ! ؛ متاسفانه تحریف های بسیاری درش انجام دادن ( اگر تاریخ رو مطالعه کرده باشین متوجه میشین ) ، این شرکت همیشه سعی در تحریف تاریخ داشته و حتی همون نسخه اول هم که نزدیک ترین موضوع به حشاشین ها در این سری بود واقعیت تاریخ رو نشون نداده بود . اصلا اینهایی که نشون میدن شبیه به حشاشیون ها نبودن !
            نسخه دوم رو هم که هیچ شخص حشاشین رو یک بچه لات و … (!) نشون دادن .
            اینا دارن حشاشیون رو طور دیگه ای نشون میدن اما بسیاری متوجه نیستن .

            • Playstation Nation گفت:

              نه جناب نبودن دقیقأ مرحله آخر ۲ تا مثلث توی هم و خیلی نماد های دیگه توش بودن خودمم نمیگم یک حشاشین ها بودن اما نسبت به تمام نسخه های الان آره نسخه یکم خیلی شباهت جزئی به حشاشین ها داشت ولی من متوجه هستم که اینا دارن چطور با اعتقادات مردم بازی میکنن نسخه اول فقط تو ظاهر کارای حشاشین هارو انجام میدادن اما پشت پرده کلا نظام سکیولار بود و خیلی علائم دیگه جناب من کاملا متوجه هستم چی میگین واسه همون نظرات شما با پسر بچه های اینجا اصلا قابل مقایسه نیست بازم شما راجع چیزی که اطلاع دارین حرف میزنین اینا راجع به چیزی که نمیدونن حرف میزنن و نظر شمارو رد میکنن

  • PC GAMER گفت:

    درسته unity خوب بهینه نشده بود ولی من با ۷۵۰ti و i3 و رم ۸ ۴۰فریم میگرفتم با تنظیمات high و تنظیمات aa هم متوسط
    قطعا این بهینه میاد و سیستم پایین تر که بعید میدونم ولی حداقلش یا همون سیستم unity اجرا میشه به راحتی

    • Playstation Nation گفت:

      ببین تو گیما به چی فکر میکنیم دیگه من میتونم ماه ها با Harvest moon سرگرم شم با اینکه از لحاظ گرافیکی خیلی خیلی پایینه اصلا گیم محسوب نمیشه اما الان ببین به چیا فک میکنن فریم متا گوتی … هه

  • Pepe the Frog گفت:

    Jacob = یاکوپ بعضی زبان ها هم یاکوپو

  • mr.mps گفت:

    یونیتی رو که بازی کردم چنگی به دل نزد اصن شاید این یکیو نگیرم

  • peng peng گفت:

    ای کاش یوبیسافت یک نسخه ی بازسازی شده از ac2 بیرون میداد

  • GREAT PC گفت:

    همینجوری از نظر تاریخی پیش بره باید تو نسخه های بعدی دوران حکومت هیتلر و استالین رو بازی کرد. میری پیش هیتلر می گی : heil hitler

  • amirPC گفت:

    دوستان یه گروه تلگرام درست کردم مخصوص بحث در مورد گیم و کنسول ها هرکی میخواد ادد بشه بیاد به ایدیم تو تلگرام پیام بده یاعلی
    @Amirali_Alinia

  • last of us گفت:

    واقعا به این سری امیدوارم
    امیدوارم موفق بشه
    ممنونم بابت مقاله

  • عاشق تمام اساسینز ها بودم و اخبارشونو دنبال میکردم روزانه ولی این یکی مطمئنا افتضاحه چیه هی راه میره کلاه میذاره سرش اه . اصلا این اساسین نیست 😐 نابودش کردن رفت

  • AC.Syndicate گفت:

    من امید زیادی به این سری اساسین دارم با توجه به شواهد موجود شاهد یه اثر به یادماندنی خواهیم بود

  • ps1994 گفت:

    این بازیه خوبیه ولی (نظر شخصی) در برابر بتمن هیچه

  • ezio potter گفت:

    تجربه به من اینو یاد داده که بهتره الان کوچکترین نظری ندم.
    شکی نیست که این بازی چون از خاندان AC کبیر هست باید خریده بشه و بازی بشه.اما فعلا نمیشه راجع بهش نظر داد.

  • mo-ho گفت:

    پیش نمایشش از خود بازی بهتره
    یا شما خیلی اغراق میکنی یا … نمی دونم
    ولی در مورد سایر نقد هاتون در مورد این بازی خیلی اغراق کردین
    همچین مالی نیست

    • دوست عزیز مگه من دیگه چه نقدی یا اصلا مقاله ای راجع به این بازی نوشتم؟
      ببینید این خیلی طبیعیه که میگید همیشه پیش نمایش ها و اولین نگاه ها از خود بازی بهتر جلوه می کنن. چون هیچ سازنده ای نمیاد بگه بازی من بده… ما هم همیشه باید اطلاعاتی که هست رو انتقال بدیم و بیان کنیم. حالا متاسفانه سازنده ها بعضا به حرف هاشون عمل نمی کنن یا نه مثل UNITY هر چی که گفتن راسته اما انقدر باگ های بازی در نسخه های اولیه اش زیاد میشه که بازی جذابیتش شدیدا افت می کنه برای گیمر یا مثلا اون ها گفتن داستان فلانه و ما در پیش نمایش میگیم اون حرف هارو اما در بازی می بینیم شخصیت ها همه سطحی شخصیت پردازی شدن و این هم یه نکته منفی دیگه به شمار میره. ما سعیمون اینه که حرف راست رو بزنیم اگر در نسخه نهایی نیست بدقولی سازندگانه نه اغراق ما… در نقد UNITY هم من سعیم بی طرف صحبت کردن بوده اگر نقد اینطور نبوده از نظر شما حتما اشتباه از سمت من بوده و سعی می کنم زین پس بازهم بی طرفانه تر نقدهارو بنویسم.
      سپاسگزارم از نظرتون :yes:

    • دوست عزیز جناب mo ho استاد جعفریان هرچی از بازی منتشر شده رو در قالب ادبی تحت عنوان پیش نمایش توصیف کرده…خب سازنده ها که ایرادات و باگ های بازیشون رو که نمیارن رونمایی کنن پس از نکات مثبت بازیشون پرده برداری میکنن و جناب جعفریان هم اون نکات رو ذکر کردن….شما که مقاله های ایشون به مزاجتون خوش نمیاد مجبور نیستید بخونیدشون

  • Amixmax گفت:

    عالی بود نظر شخصیم این من عاشق سری assassin هستم ولی حالا نمی دونم چرا فکر میکنم شهر راه رفتنش شبیه unity هست unity بازی خوبی بود ولی نمی دونم syndicate مثل unity برام تکراری شده :-((

  • SHAYAN گفت:

    زرق و برق داره ، باید منتظر موند و دید چه حرفی برا گفتن داره ، به شخصه داستان رو مهمتر از گرافیک میدونم … اون گیم پلی همیشگیش خسته کنندس ، امیدوارم نوآوریش قابل توجه باشه

  • MK7 گفت:

    اقایون داداشام یه سوال با این سیستم GTA V خوبه؟ WITCHER 3 خوبه؟ BATMAN که میاد خوبه؟UNITY خوبه؟

    RAM 8

    INTEL HD GRAPHIC 4000 .دایرایکس ۱۱

    INTEL CORE I7

    متال گیر گرند زروس و فیفا ۱۵ و واچ داگز بدون باگ اجرا کرد.{واچ داگز رو باپچ روون شد.}

  • Hosein گفت:

    منتظر یک افتضاح دیگر :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
    زرشک.این قیافه یوبی بعد از انتشار :beatup: :beatup: :beatup: :beatup: :beatup: :X-P: :X-P:

    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • Taha Gamer444 گفت:

    دوستان من به یه نتیجه ای رسیدم شایدم سلیغه منه ولی هر بازی ای میره تو یینده آشغال میشه مثل یین بازی ها با این بک گراند ما دوسشون داریم دیگه مسخره میشه بعد از این بازی اساسین اصلا نمیخوره به این سبک و زمان مثل این میمونه killzone رو بیاری تو زمان حال !!! لطفا در مورد ظظرم نظر بدین ممنون از همه گیمر ها و سایت به این عالی ای .این اولین نظرم تو سایت بود:) 🙂 😉 :shy:

    • Mohammad.Hl گفت:

      خوش اومدی به گیمفا درباره حرفت باید بگم هربازی میره اینده اشغال نمیشه برای مثال کال اف وقتی ۱۰ وقتی تو حال بود بدترین فروش رو داشت اما نسخه ۱۱ فروشه خیلی خوبی داشت و همه ی دارن به زمان اینده میرن چون واقعا همه ی مردم از زمان قدیم و حال خسته شدن و واقعا براشون تکراریه برای همین بازی هارو تو اینده میسازن که دیگران خسته نشن و بازی براشون تکراری نشه برای همین تو اینده میسازن که یک نو اوری به حساب بیاد و متفاوت باشه نه تکراری!!!!!!!

  • watcherboy گفت:

    اینکه دیگه لباسش سلاحاش مثل سری های قبلی نیست بسیار منطقیه
    همون طور که اشاره کردن دیگه بازی وارد دوران انقلاب صنعتی شده
    ولی باید در مورد داستانش خوب کار بکنن تا ارزشمند باشه تا این تغییر بزرگ رو در خودش حل کنه

  • unreal engine گفت:

    این آرزو به دل من موند یوبی سافت با موتور اختصاصی ش گند نزنه به بازی در یونیتی هم گفتن مشکل از انجین هست من نمیفهمم واقعا unreal چه مشکلی داره؟

  • ببینید این خیلی طبیعیه که میگید همیشه پیش نمایش ها و اولین نگاه ها از خود بازی بهتر جلوه می کنن. چون هیچ سازنده ای نمیاد بگه بازی من بده… ما هم همیشه باید اطلاعاتی که هست رو انتقال بدیم و بیان کنیم. حالا متاسفانه سازنده ها بعضا به حرف هاشون عمل نمی کنن یا نه مثل UNITY هر چی که گفتن راسته اما انقدر باگ های بازی در نسخه های اولیه اش زیاد میشه که بازی جذابیتش شدیدا افت می کنه برای گیمر یا مثلا اون ها گفتن داستان فلانه و ما در پیش نمایش میگیم اون حرف هارو اما در بازی می بینیم شخصیت ها همه سطحی شخصیت پردازی شدن و این هم یه نکته منفی دیگه به شمار میره. ما سعیمون اینه که حرف راست رو بزنیم اگر در نسخه نهایی نیست بدقولی سازندگانه نه اغراق ما… در نقد UNITY هم من سعیم بی طرف صحبت کردن بوده اگر نقد اینطور نبوده از نظر شما حتما اشتباه از سمت من بوده و سعی می کنم زین پس بازهم بی طرفانه تر نقدهارو بنویسم.

  • Desmond 1377 گفت:

    فکر کنین با چارلز داروین بریم بشنیم پای یه میکروسکوپ خخخخخخخ
    خدا کنه خوب از آب درآد

  • zero گفت:

    از اونجایی که استودیوی Quebec سازنده اصلیش هست باید منتشرشه تا بشه در موردش نظر داد
    در کل امیدوارم نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت بیشتر و بهتری داشته باشه

  • Morti_G گفت:

    :yes: :yes: عــــــــــــــــــــــــــــــــــــالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود :yes: :yes:
    فقط یه چیزی اگه خوب به چند تا محل از تریلر بازی نگاه کنید یه چند تا باگ کوچیک هست که وقتی ۲تا از آدمها می میرن پاهاشون برمیگرده تو تنشون :laugh: خداکنه اینارو درس کنن.
    JUST ASSASSIN’S CREED

  • sia_zoro گفت:

    امید وارم این هم مثل نسخه های اولی خوب باشه

  • >(CRAP)< گفت:

    نمی دونم چرا یوبی سافت ۳ سال اساسینو نمی زاره کنار بعدش یه شاهکار مثه بتمن بده بیرون . مگه شرکت یوبیسافت کم شرکتیه . ینی نمی تونه مثه راک استادی بازی بسازه ؟ بله که میتونه. ۱۰۰ درصد احتمال میدم اگه یه چند سال صبر کنه و رو بازیش کار کنه میتونه یه شاهکار بسازه . من به یوبیسافت ایمان دارم و میدونم یه روز به اوج بر میگرده :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

ستم باید پایان پذیرد|اولین نگاه به عنوان AC Syndicate - گیمفا
ستم باید پایان پذیرد|اولین نگاه به عنوان AC Syndicate - گیمفا