موسیقی منتخب | Bloodborne - گیمفا
موسیقی منتخب | Bloodborne - گیمفا
موسیقی منتخب | Bloodborne - گیمفا
موسیقی منتخب | Bloodborne - گیمفا

موسیقی منتخب | Bloodborne

شایان شفایی
۱۹:۰۶ ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
موسیقی منتخب | Bloodborne - گیمفا

مدت زمان نسبتا زیادی از آخرین باری که در وبسایت گیمفا بخش موسیقی منتخب به انتشار رسید، می گذرد. حال این بخش باز هم کار خود را شروع کرده و از این به بعد شنبه ها و چهارشنبه ها منتظر این بخش باشید. این هفته با ۳ موسیقی از عنوان محبوب Bloodborne در خدمت شما هستیم. در ادامه با ما همراه باشید…

مدتی پیش عنوان Bloodborne که توسط From Software ساخته شده بود، به صورت انحصاری براری کنسول نسل هشتمی سونی منتشر شد. این عنوان همانند عناوین پیشین ساخته شده توسط From Software، از سختی زیادی بهره می برد و همین امر باعث می شد که به اتمام رساندن این بازی کار هر کسی نباشد! عنوان Bloodborne مورد توجه منتقدین قرار گرفت و توانست از سوی آن ها نقدهایی مثبت و نمرات درخشانی را کسب نماید.
این عنوان در بخش صداگذاری و موسیقی متن نیز عالی عمل کرد و عده زیادی از بازیبازان در صدد تهیه آلبوم موسیقی های این عنوان برآمدند. برای ساخت موسیقی های بازی، ۶ آهنگساز مورد استفاده قرار گرفته اند که هر یک از این ۶ نفر، مسئولیت خود را به نحو احسن انجام داده اند و توانسته اند به بازی حال و هوای خاص و منحصر به فردی ببخشند. تیم سازنده موسیقی این عنوان عبارتند از:
Nobuyoshi Suzuki , Cris Velasco , Yuka Kitamura , Michael Wandmacher , Tsukasa Saitoh , Ryan Amon
در میان این ۶ نفر، Ryan Amon و Tsukasa Saitoh نسبت به بقیه آهنگسازان این مجموعه، بار بیشتری را به دوش کشیده اند و بخش اعظمی از موسیقی های ساخته شده برای این مجموعه، نتیجه زحمات این دو نفر است.
هنگامی که بازیباز موسیقی های این عنوان را می شنود، مطمئنا می تواند به راحتی فضای بازی و جو حاکم بر محیط بازی را درک کرده و آن را با تمام وجود حس کند. اکثر موسیقی ها حس و حال ترس و وحشت را در خود جای داده اند و تا حد زیادی مرموز هستند. در این بین چند اثر نیز در آلبوم موسیقی این عنوان وجود دارند که آرام هستند و به مخاطب آرامش خاصی منتقل خواهند کرد.
در این بخش قصد داریم تا ۳ اثر از آلبوم موسیقی های عنوان Bloodborne را به شما عزیزان معرفی کنیم:

۱- Omen

دوستانی که تریلرهای این عنوان را دیده اند و یا خود بازی را تجربه کرده اند، مطمئنا  با این موسیقی آشنایی دارند. اثری خاص که حال و هوای رمزآلودی داشته و به مخاطب فضای کلی بازی را نشان میدهد. با شنیدن این اثر، به صورت کامل میتوان اتمسفر شهر yharnam را درک کرد. این اثر توسط آقای Ryan Amon ساخته شده و در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید:

دانلود موسیقی Omen

Omen

Omen

 

۲- Cleric Beast

یکی دیگر از موسیقی های زیبا در آلبوم OST این بازی، موسیقی Cleric Beast است. Cleric Beast یکی از باس های بازی است که از نظر ظاهری بسیار منحصر به فرد و ترسناک است. این موسیقی نیز به جهت تناسب با باس بازی، در ابتدا حالتی ترسناک و مرموز دارد و سپس حماسی می شود. این موسیقی توسط Tsukasa Saitoh ساخته شده که در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید:

دانلود موسیقی Cleric Beast

Cleric Beast

 

۳- The First Hunter

همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودم، اکثر موسیقی های ساخته شده برای عنوان Bloodborne، حالتی ترسناک یا حماسی دارند. اما در این بین بعضی از اثر ها، ریتم آرامی را پیش میگیرند که در نوع خود بسیار زیبا و تاثیرگذار هستند. موسیقی The First Hunter که توسط Tsukasa Saitoh ساخته شده است، یکی از همین اثر های آرام است که در ادامه شما را به شنیدن آن دعوت می کنم:

دانلود موسیقی The First Hunter

The First Hunter

The First Hunter

 

در این پست، ۳ موسیقی از آلبوم موسیقی عنوان Bloodborne برای شما دوستان عزیز قرار گرفت. اگر مایل هستید تا موسیقی های بیشتری از عنوان Bloodborne در وبسایت گیمفا منتشر شود، حتما در بخش نظرات اعلام کنید.

دوستان عزیز امیدوارم از موسیقی های این هفته لذت برده باشید.
نظرات و پیشنهادات خود را در باره این بخش، در قسمت نظرات اعلام کنید.

با تشکر

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موسیقی منتخب | Bloodborne - گیمفا
موسیقی منتخب | Bloodborne - گیمفا
موسیقی منتخب | Bloodborne - گیمفا
موسیقی منتخب | Bloodborne - گیمفا
موسیقی منتخب | Bloodborne - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

موسیقی منتخب | Bloodborne - گیمفا