DICE : موتور گرافیکی Frostbite 2 برای نسل بعد ساخته شده است
Soderlund از مقامات DICE اذعان داشت، بازیهای Medal Of Honor: Warfighter و Battlefield 3 از تکنولوژی به مراتب بالاتر از چیزی که در حال حاضر مشاهده میشود، استفاده میکند.
Gamsutra درباره نسخه PC بازی Battlefield 3 کیفیت بالاتر از حد انتظار آن از Soderlund پرسید و او جواب داد: اگر بخواهم با شما روراست باشم، Frostbite 2 برای کنسولهای نسل بعد ساخته شده بود. و این شروع کار اصلی ما بود.
او ادامه داد:
ما این را در ذهنمان داشتیم و با خودمان گفتیم باید چیزی بسازیم که توانایی پیشرفت داشته باشد و بتواند پله پله مسیر ترقی را طی کند. این به این معنی نیست که Battlefield 3 اوج کار بوده. بلکه این تنها یک شروع برای کارهای به مراتب با کیفیت تر است. علاوه بر آن ما برنامهای دقیق داریم، که مرا به آینده امیدوار میکند.
Soderlund بیان کرد، که بازی Frostbite 2« یک پیشرفت در تکنولوژی، برای نیاز تکنولوژی» نیست. بلکه بر پایه Gameplay و پیشرفت در نقاطی کلیدی است که در بازیهای اخیر DICE مشاهده شده است.
Soderlund در ادامه گفت:
انیمیشن جزئی کلیدی در بازیسازی است. و سوال بزرگی که برای ما مطرح بود، این بود که چگونه میتوانیم فقط یک جهش کوچک نداشته باشیم و در عوض جهشی عظیم را در انیمشین پیش بگیریم؟ و این سوال ما را به سمت گروه FIFA کشاند که از سیستم انیمیشن سازی پیشرفتهای سود میبرند.صدا گذاری جزئی دیگر است. ما میخواستیم در خرابی و انفجار ها طبیعی عمل کنیم. مثل شلیک یک گلوله و کشتن کسی که پشت دیوار و در Cover است. ما به این نکات فکر میکردیم. ما با این فلسفه پیش میرویم که تکنولوژی بر هیچکس تحمیل نکنیم.
او در آخر به این اشاره داشت که برای ساختن Medal Of Honor: Warfighter هم از موتور Frostbite استفاده شده.
Need For Speed: The Run هم از این قاعده مستثنا نیست.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
damesh garm . :yes:
واقعا سایت فوق العاده ای دارید.ممنون. :yes: :yes: :yes:
باید می گفت برااPCساخته شده :no: