۷ خبر: ۳ الی ۱۰ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۳ الی ۱۰ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۳ الی ۱۰ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۳ الی ۱۰ اسفند – ۹۳ - گیمفا

۷ خبر: ۳ الی ۱۰ اسفند – ۹۳

آرش سعادتمند
۲۰:۲۵ ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
۷ خبر: ۳ الی ۱۰ اسفند – ۹۳ - گیمفا

هر هفته اخبار زیادی در صنعت بازی های ویدئویی منتشر می شود و گیمفا نیز به عنوان فعال ترین سایت پارسی زبان در زمینه پوشش اخبار بازی ها نیز محتویات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال گاهی اوقات است که مشغله و یا حالا هر مشکل دیگری باعث می شود که شما از پیگیری اخبار لحظه به لحظه عقب بمانید. ما در بخش ” ۷خبر” مروری خواهیم داشت بر روی مهمترین اخباری که طی هفته گذشته منتشر شده اند. با ما در ادامه مطلب برای قسمت هفتم “۷ خبر” همراه باشید.

grand theft auto v 12 wallpaper 1920x1200

تاخیر دوباره GTA V برای PC، تاریخ انتشار Online Heists و تصاویر جدید

این هفته GTA V چندباری در تیتر اخبار ظاهر شد.

شرکت راکستار بالاخره در این هفته تاریخ انتشار دقیق سرقت های آنلاین (Online Heists) برای GTA Online را اعلام کرد که در این میان یک خبر ناراحت کننده هم پیرامون نسخه PC اعلام شد.

بسته Online Heists در تاریخ ۱۰ مارس (۱۹ اسفند) برای کنسول ها منتشر خواهد شد منتهی عرضه نسخه PC بازی Grand Theft Auto V به ماه آوریل و روز چهاردهم (۲۵ فروردین) موکول شده است، عنوانی که قرار بود در ۲۴ مارس ۲۰۱۵ مصادف با ۴ فروردین ۹۴ برای PC به بازار بیاید.

شرکت راکستار بابت تاخیر دوباره نسخه PC عذرخواهی به عمل آورده و دلیل آن را افزایش کیفیت و عرضه همزمان با Heists در روز اول اعلام کرده. آن دسته که این بازی را پیش خرید کرده بودند، طبق اعلامیه رسمی ناشر، مبلغ ۲۰۰,۰۰۰ دلار اضافه را برای استفاده در GTA Online دریافت خواهند کرد.

در آخر هم راکستار نسخه PC را از بابت کیفیت فنی و گرافیکی، بهترین نسخه اعلام کرده و بهینه سازی های صورت گرفته، باعث خواهد شد تا این عنوان برای اجرا در سیستم های مختلف کاملا مناسب باشد.

علاوه بر اعلام این خبر، تصاویری از نسخه PC به همراه تصاویری از Online Heists نیز منتشر شده اند که توصیه می کنیم نگاهی به آنها داشته باشید.

shadow of mordor

عرضه DLC جدید Middle-earth: Shadow of Mordor 

در هفته ای که گذشت، DLC جدیدی برای بازی Middle-earth: Shadow of Mordor تحت عنوان Bright Lord منتشر شد که شما را در نقش، Celebrimor سازنده حلقه های قدرت می دهد. عشاق Middle-earth و یا حتی آن دسته از مردمی که بازی Shadow of Mordor را تجربه کرده اند، حتما با Celebrimor آشنایی دارند. فردی که حلقه های قدرت را ساخته و آنها را بین الف ها، انسان ها و کوتوله ها پخش کرده است. همچنین او حلقه مشهور One Ring را نیز ساخته است که بر همگی حلقه ها برتری دارد و قدرت آنها را کنترل می کند.

در این DLC قهرمان بازی با استفاده از یک حلقه قدرت، Sauron را به چالش دعوت می کند و با استفاده از قدرت حلقه One Ring دشمنان خود را تسخیر کرده و آنها را شکست می دهد. این DLC که برای برای Xbox One ،PS4 و PC منتشر شده، جزئیات دیگری هم دارد که به علاوه تریلر، می توانید آنها را در لینک داده شده مشاهده کنید.

انتشار تریلر جدید Batman: Arkham Knight

شرکت Warner Bros به عنوان ناشر بازی Batman: Arkham Knight یک تریلر جدید را از Batman: Arkham Knight منتشر کرد که حتما تماشای آن را به شما توصیه می کنیم.

این ویدئو البته فراتر از یک تریلر معمولی پیرامون داستان بازی بود و کدهای جالبی در آن به چشم می خورد. برای جزئیات بیشتر پیرامون این مهم و آشنایی با ظاهر جدید Poison Ivy، به لینک داده شده مراجعه کنید.

the evil within the assignment 2

تاریخ انتشار اولین DLC بازی The Evil Within اعلام شد

طبق اعلامیه منتشر شده از سوی سازندگان بازی ترسناک The Evil Within، قرار است که Assignment به عنوان اولین DLC عنوان نامبرده، در تاریخ ۱۰ مارس (مصادف با ۱۹ اسفند) در دسترس خواهد بود. یک روز بعد هم این DLC برای ساکنین اروپا منتشر می شود. DLC مذکور ۹٫۹۹ دلار یا یورو قیمت دارد و شما می توانید در زمان عرضه، آن را از طریق  Xbox Live و PlayStation Network برای کنسول خود تهیه کنید. نسخه PC از هم طرف توزیع کننده مربوطه منتشر خواهد شد.

دو DLC اولیه The Evil Within تماما پیرامون داستان همکار بسیار مرموز قهرمان بازی، یعنی Juli Kidman خواهد بود. تاریخ انتشار قسمت اول که Assignment نام دارد اعلام شدو قسمت دوم نیز با نام The Consequence بعدا خواهد آمد و داستان Juli تمام می شود.

برای تماشای تصاویر و تریلر این جدید این DLC، به لینک داده شده مراجعه کنید.

battlefieldhardlineheader

Battlefield Hardline گلد شد

در هفته ای که گذشت، اعضای استدیو Visceral Games رسما گلد شدن بازی Battlefield: Hardline را دذ سایت توئیتر  اعلام کرده اند و در حال حاضر مراحل تکثیر برای عرضه در اواخر ماه مارس آغاز در جریان می باشد. اگر با اصطلاح گلد آشنایی ندارید بایستی بگوییم، گلد شدن یک بازی به این معنی می باشد که تمامی مراحل ساخت به پایان رسیده است و شرکت ناشر، از حالا مشغول تهیه و توزیع دیسک های بازی می شود. تمام شدن مراحل ساخت یک بازی، مسلما همراه خود، شادی بسیاری برای سازندگان دارد. با گلد شدن یک بازی همچنین دیگر خبری از تاخیر توسط استدیو سازنده سازنده منتشر نخواهد شد چرا که آنها دیگر تمامی تلاش و کارهای خود را کرده اند و فقط انتشار بازی باقی مانده.

بازی Battlefield: Hardline در ۲۷ مارس ۲۰۱۵ (مصادف با ۲۶ اسفند)  برای Xbox One ،Xbox 360 ،PS3 ،PS4 و PC عرضه خواهد شد.

mortal

Mortal Kombat X به Xbox Gold یا +PS نیاز دارد

آیا دوست دارید که  Mortal Kombat X را به صورت آفلاین تجربه کنید؟ مشکلی نیست. آیا دوست دارید که عنوان نامبرده را با دوستان خود به صورت آنلاین تجربه کنید؟ پس قطعا با توجه به کنسولی که دارید، به یکی از دو اشتراک Xbox Live Gold یا PlayStation Plus نیازمند خواهید بود.

تهیه کننده این بازی Shaun Himmerick در توییتر در جواب مردم  به طور تصادفی گفت که برای بازی کردن این بازی به صورت آنلاین شما نیاز به سیستم های گلد و پلاس ندارید اما اینطور که به نظر می رسد او منظورش از این حرف این بوده است که دی ال سی های اضافی برای کسانی که گلد و یا پلاس دارند داده نمی شود و هر کس که بخواهد باید دی ال سی ها را بخرد.

در هفته ویدئوهایی هم از داستان و حرکات بروتالیتی منتشر شده اند که توصیه می کنیم نگاهی به آنها هم داشته باشید.

fable legends

Fable Legends به صورت کاملا رایگان عرضه می شود

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که بازی Fable Legends به صورت کاملا رایگان برای پلتفرم های PC و Xbox One منتشر خواهد شد.

باید اشاره کرد که عنوان Fable Legends در سبک بازی هایی مثل Dota 2 است و قرار است که طی هر هفته ۲ قهرمان جدید به آن اضافه گردد. البته زمانی که قهرمانان از بازی حذف می شوند ، تنها راه بازی کردن دوباره با آن ها پرداخت پول است. شما می توانید منتظر بازگشت دوباره ی قهرمانان به بازی و دریافت مجدد تجربه های کسب شده باشید. به علاوه کاربرانی هم که علاقه مند به بازی کردن با شخصیت های منفی هستند ، باید برخی از ماموریت های خاص را به پایان برسانند. البته یک راه دیگر برای بازی کردن با شخصیت های منفی بازی وجود دارد و آن هم این است که باید پول پرداخت کنید.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۷ خبر: ۳ الی ۱۰ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۳ الی ۱۰ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۳ الی ۱۰ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۳ الی ۱۰ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۳ الی ۱۰ اسفند – ۹۳ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۷ خبر: ۳ الی ۱۰ اسفند – ۹۳ - گیمفا