۷ خبر: ۱۹ الی ۲۶ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۹ الی ۲۶ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۹ الی ۲۶ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۹ الی ۲۶ بهمن – ۹۳ - گیمفا

۷ خبر: ۱۹ الی ۲۶ بهمن – ۹۳

آرش سعادتمند
۱۹:۲۱ ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
۷ خبر: ۱۹ الی ۲۶ بهمن – ۹۳ - گیمفا

هر هفته اخبار زیادی در صنعت بازی های ویدئویی منتشر می شود و گیمفا نیز به عنوان فعال ترین سایت پارسی زبان در زمینه پوشش اخبار بازی ها نیز محتویات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال گاهی اوقات است که مشغله و یا حالا هر مشکل دیگری باعث می شود که شما از پیگیری اخبار لحظه به لحظه عقب بمانید. ما در بخش ” ۷خبر” مروری خواهیم داشت بر روی مهمترین اخباری که طی هفته گذشته منتشر شده اند. با ما در ادامه مطلب برای قسمت پنجم “۷ خبر” همراه باشید.

just cause

انتشار اولین تریلر از Just Cause 3 

در طی همین هفته بالاخره اعضای حاضر در استدیو Avalanche و شرکت Square Enix اقدام به انتشار اولین تریلر رسمی از بازی Just Cause 3 کردند. این ویدئو نمایشی از گیم پلی ندارد و فقط جهانی پر از انفجار، آشوب و آتش را از چشمان Rico Rodriguez، قهرمان بازی نشان می دهد.

وقایع داستانی Just Cause 3 در شهری مدیترانه ای به نام Medici رخ می دهد که حاکم آن، یک ژنرال ستمگر دیکتاتور به نام Di Ravello می باشد. شما به عنوان Rico Rodriguez، باید به هر قیمتی که شده است به این وضعیت خاتمه دهید. مساحت محیط بازی از سوی سازندگان ۴۰۰ مایل مربع اعلام شده که کاملا این محیط باز می باشد و هوا را نیز شامل می شود. در این میان بازیکنان از انواع اسلحه ها و تجهیزات مختلف برای جنگ استفاده می کنند تا اینکه اکشن بازی به اوج آشوب برسد.

Just Cause 3 در تعطیلات کریسمس ۲۰۱۵ برای PC، Xbox One و Playstation 4 منتشر خواهد شد.

2401026 falloutteaser

Bethesda برای اولین بار در E3 کنفرانس خواهد داشت

بله این خبر غافلگیر کننده هم در طی این هفته منتشر شد، خبری که حضور Bethesda در نمایشگاه E3 2015 را اعلام می کند. این مهم توسط خود Bethesda رسما تایید شده آنها اعلام کرده اند که در E3 2015 برنامه مخصوصی را دارند. این خبر هایپ را برای معرفی بسیاری از عناوین بالا برده. از همه مهمتر شاید Fallout 4 معرفی شود که می تواند غوقایی برپا کند. در کنار این بازی، احتمال معرفی Dishonored 2 ،Rage 2، ساخت Prey 2 و یا شاید The Elder Scrolls VI نیز وجود دارد که هر یک طرفداران خاص خود را دارد.

حال آنها هر برنامه ای که در سر دارند، به نظر می رسد که خیلی بزرگ باشد چرا که آنها یک کنفرانس مخصوص به خود را برپا می کنند.

E3 2015 در شهر لس آنجلس و تاریخ ۱۶ ژوئن (مصادف با ۲۶ خرداد) برگزار می شود. یک روز قبل هم شرکت های بزرگی همچون EA، سونی، مایکروسافت و غیره کنفرانس های خود را برگزار می کنند.

the order 1886 game wallpaper

نمایشی کامل از یک ساعت ابتدایی The Order: 1886

دیگر جلوی این مسئله را نمی شود گرفت … وقتی که عده ای بازی The Order: 1886 زودتر از موعد مقرر بدست آورده اند، طبیعی است که یک ساعت کامل از نمایش این بازی هم در اینترنت پخش شود. در لینک خبر داده شده، شما می توانید تمامی ویدئوهایی که یک ساعت ابتدایی بازی را نشان می دهند تماشا کنید. همچنین ۸۰ تصویر هم در این پست موجود است. درجه سختی بازی طبق گفته های LordTronix، که این ویدئوها را تهیه کرده است، روی سخت (Hard) می باشد.

بازی The Order: 1886 که در ۲۰ فوریه ۲۰۱۵ (مصادف با ۱ اسفند) به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی شرکت سونی یعنی Playstation 4 عرضه می شود، بازیکنان را در نقش یک سری از اعضای گروه شوالیه های شهر لندن (Knight) قرار خواهد داد. آنها مامور هستند تا اینکه گرگینه ها (Lycan) را از بین ببرند.

resident evil hd remaster

Resident Evil Remaster رکورد فروش کپکام را شکست

Resident Evil Remaster یا همان Resident Evil HD نشان داد که دود از کنده بلند می شود. این عنوان بازسازی شده از نسخه اول یکی از بهترین سری بازی های ترسناک تاریخ، توانست سریع ترین فروش دیجیتالی را بین بازی های کپکام داشته باشد و رتبه اول را در این بین به خود اختصاص دهد.این بازی در آمریکای شمالی و اروپا توانست فروشی خیره کننده داشته باشد و در بین دیگر بازی های کپکام بیشترین فروش دیجیتالی را داشته باشد.

Resident Evil HD یک عنوان بازسازی شده از نسخه GameCube می باشد و گرافیک آن از جهات بسیاری بهبود یافته. لازم به ذکر است که بازی نامبرده از رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می برد، صدای آن به صورت فراگیر پخش می شود و شما می توانید یکی از نسبت های تصویر ۴:۳ و ۱۶:۹ را نیز انتخاب کنید. برای آن دسته از افرادی که به دنبال چالش و تجربه یک بازی سخت نیستند، یک حالت به نام “بسیار آسان” هم موجود می باشد.

Resident Evil HD هم اکنون برای PC ،PlayStation 3 ،PS4 ،Xbox 360 و Xbox One منتشر شده است.

bafta 615

نامزدان مراسم BAFTA Games Awards 2015 مشخص شدند

همه ساله سازمان های بیشتری وارد صنعت بازی های ویدئویی می شوند تا اینکه بهترین ها را در قسمت های مختلف به همگان معرفی کنند. یکی از همین سازمان ها نیز British Academy of Film and Television Arts است که لیست نامزدان خود را منتشر کرده. برای مرور لیست می توانید به لینک این خبر مراجعه کنید.

تعداد بخش های تعیین شده به هفده عدد می رسد و سر جمع ۵۱ بازی نیز انتخاب شده اند. در این میان بیشترین تعداد نامزدها به بازی Alien: Isolation تعلق دارد که در ۶ قسمت گوناگون نامزد شده.

مراسم BAFTA Games Awards 2015 در ۱۲ مارس (مصادف با ۲۱ اسفند) و شهر لندن برگزار خواهد شد. آقای Rufus Hound به عنوان بازیگر کمدی سینما هم مجری آن هستند.

battlefieldhardlineheader

بتا Battlefield: Hardline بیش از ۵ میلیون بازیکن را با خود همراه کرد

Battlefield است و عشق بی نهایت بازیکنان به بخش چند نفره. بتا بازی Battlefield: Hardline برای مدتی می شود که برگزار شده بود و استقبالی بی نظیر را از هواداران دریافت کرد. سازندگان با ارسال یک توئیت خبری را منتشر کردند مبنی بر اینکه این بازی توانسته در نسخه بتا تقریبا بیش از ۵ میلیون بازیکن را به خود جذب کند که خود آمار نحسین برانگیزی است.

Battlefield: Hardline جدیدترین عنوان در سری بازی Battlefield می باشد که این بار در ساخت آن استدیو Visceral Games که به عنوان سازنده Dead Space شناخته می شود، به جای DICE حضور خواهد داشت. نسخه نهایی و کامل این بازی در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۱۵ (مصادف با ۲۸ اسفند)  برای Xbox One ،Xbox 360 ،PS3 ،PS4 و PC عرضه خواهد شد.

tf panoramic overwatch

Titanfall 2 برای پلتفرمهای دیگر هم منتشر خواهد شد

اولین عنوان در سری بازی Titanfall، درسال ۲۰۱۴ بود که برای کنسول های Xbox 360 و،Xbox One در کنار PC منتشر شد اما خبری از عرضه آن برای کنسول های Playstation نبود. آیا دنباله این بازی هم چنین رویه ای را در پیش می گیرد؟

در جریان کنفرانس تکنولوژی، اینترنت و رسانه، آقای Blake Jorgensen از شرکت EA اعلام کردند که Titanfall 2 می تواند برای کنسول PlayStation 4 هم منتشر شود چرا که حقوق انتشار این بازی را کاملا در اختیار دارند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۷ خبر: ۱۹ الی ۲۶ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۹ الی ۲۶ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۹ الی ۲۶ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۹ الی ۲۶ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۹ الی ۲۶ بهمن – ۹۳ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۷ خبر: ۱۹ الی ۲۶ بهمن – ۹۳ - گیمفا