زرشک نامه: PCباز هرگز نمی میرد! | Victory Shall be Mine - گیمفا
زرشک نامه: PCباز هرگز نمی میرد! | Victory Shall be Mine - گیمفا
زرشک نامه: PCباز هرگز نمی میرد! | Victory Shall be Mine - گیمفا
زرشک نامه: PCباز هرگز نمی میرد! | Victory Shall be Mine - گیمفا

زرشک نامه: PCباز هرگز نمی میرد! | Victory Shall be Mine

آقای زرشـــــک
۱۱:۱۳ ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
زرشک نامه: PCباز هرگز نمی میرد! | Victory Shall be Mine - گیمفا

سلامی دوباره به همه کاربران، نویسندگان، مدیران، عوامل، کادر، اسپمرها و فن بوی های گیمفا. هفته قبل از فرط خوشحالی بازگشت بنده جامه ها دریده و کنسول ها شکسته شدند. ولی خب می دونید من وقتی برگردم به همین راحتی ها بیخیال نمیشم و حالا حالا ها باید حضور من رو در گیمفا تحمل کنید. آقا سوژه خیلی خیلی زیاده نمیدونم به کدومشون برسم ولی میخوام از همین الان یه چیزی بگم؛ کلا در سری زرشکی های ما، هیچ چیزی بر اساس قاعده نیست یا به قول خودم اینجا همه چی در همه! مثلا امروز قراره یه فیلم رو ترول کنیم و شاید هفته بعد بریم سراغ یه بازی و یا کتاب بی نوایان نوشته ویکتور هوگو! (خیلی چیز قشنگیه حتما بخونیدش) پس بیایید ادامه مطلب.

امروز سه چهارتا سوژه داریم. با توجه به اینکه برگشتم تا یه مدت آسکاریس بریزم جا داره یه سری شفاف سازی هایی با شیشه پاک کن زرشــــک و برداران ( به غیر از برادر کوچیکه ) انجام بدم. میخوایم یه تغییر اساسی تو سبک و محتویات زرشــــک هامون بدیم.الان گفتی به منچه یا نه؟ اول اینکه دیگه توی زرشک هامون یک مورد کلی رو ترول نمی کنیم و خیلی جزئی تر میشه مثلا شاید یه فیلمی رو در موردش صحبت کنیم که اصلا بعضی ها ندیده باشن… خب اون دیگه مشکل خودشونه، ولی حتی اگه ندیده باشید کاریتون می کنیم که برید ببینید. شما که با قدرت قلم زرشــــــک آشنایی دارید… برای امروز قراره یک فیلم و یک بازی رو مورد بررسی قرارش بدیم اونم از نوع زرشـــــــــکی! (بررسی های زرشکی هیچ منطقی حالیشون نمیشه و کلا بی قاعده هستن) برو که رفتیم… بعد یه مورد دیگه! من میخوام مفهوم این مطالب رو متوجه بشید؛ ممکنه که درون مایه طنز باشه اما بیشتر بنده میخوام این زرشـــــــــک ها براتون “جالب” باشه تا “طنز و خنده دار” که تفاوت زیادی داره و خیلی ها هم تا حالا متوجه این موضوع شدن، پس اگه خندتون نگرفت زیاد زور نزنید و فشار نیارید به خودتون… از ما گفتن بود….اونی که صورتش مثل تابلو خطر راهنمایی و رانندگی شده، به جون خودم اگه فهمیده باشی طنز درون مایه کلا یعنی چی!

790407165

295979 b

Walter White…

شاید این مارس بیاید، شاید

خودتون چه فکری میکنید؟ GTA V بازی ای بود که نصف جهان در روز اول بخاطر فروش فضایی و زیادش اون رو “مریض” خطاب کردند و گفتن که بخاطر خشونت زیاد همه رو به بیماران روان پریش تبدیل میکنه که حقیقت هم نداره و اگه چیزی جز این بگی اعضای بدنت رو قطع میکنم، از روشون با ماشین رد میشم و آتیششون میزنم میکنم 

  • Honest trailers با اندکی تلخیص

آیا شما هم منتظر نسخه PC هستید؟ آیا بی تابی می کنید؟ آیا راک استار اعصاب شما رو خورد کرده؟ آیا از سیستم مورد نیاز پی سی بازی تعجب کردید؟ مدرسان شریف. کجا؟ مدرسان شریف. چطوری؟ مدرسان شریف. کی؟ مدرسان شریف.

آقا وقتی جامعه فهمید GTA V برای PC نمیاد، فحش بود که به راک استار دادنا… حالا بگذریم گفتیم صبر میکنیم چند ماه بعد واسه پی سی هم میاد اما خب راک استار ما رو غافلگیر کرد و وقتی فهمیدیم این بازی برای نسل هشتم و پی سی میاد، از خود بی خود شدیم و… خب راستش دوباره هم از فرط خوشحالی راک استارو به فحش کشیدیم. نسخه های ps4 و xo هم به خوبی و خوشی در بازار جهانی عرضه شدن و باری دیگر راک استار پول خوبی به جیب زد… و اما… همینجا شروع فاجعه ای بود که باعث شد بعد از یک سال و خورده ای انتظار، پی سی بازها باری دیگر وارد فاز بعدی صبرشون برای این بازی بشند. اول از همه راک استار عزیز قول داده بود تا سیستم مورد نیاز بازی رو اعلام کنه (در یک هفته) ولی خب مدت زیادی گذشت و خبری نبود تا جایی که بعضی از کاربرا در گیمفا در پست هایی مثل “داماد فیل اسپنسر گیمر است” و “شایعه: شوهی یوشیدا خیلی آدم باحالی است” اومدن و هی از این سیستم مورد نیاز پرسیدند. بعد از مدتی که شایعه های تاخیر بازی رو هم دیدیم، در پستی غیوروارانه (چنین کلمه ای داریم آیا؟) سیستم مورد نیاز بازی رو مشخص کرد و به همراهش تاخیر نسخه پی سی رو اعلام داشت؛ یعنی واقعا رکورد شکوند که در یک لحظه هم گیمرها رو خوشحال و هم ناراحت کرد و خبر بدستمون رسیده بعضیا نمیدونستن بخندند یا ناراحت بشند باعث شده صورتشون رو حالت پوکر فیس بمونه… بماند!

waiting for gta v for pc o 2062227

و جالب اینجاست که راک استار هیچ وقت در مورد این موضوع ها اظهار نظر نمیکنه فقط میگه GTA تاخیر خورد… دیگه خبری از عذر و بهونه (و فرورفتن گربه در سیستم تهویه استدیو) نیست!

پی سی گیمرهای عزیز، صبر کنید، ماشالله شما قشر صبور و مظلومی هستید یادمه یوبی سافت برای چندین سال خیلی اذیتتون میکرد…

اسلحه های رنگارنگ از همه رنگ

با اینکه خیلی به GTA V پرداختیم اما باز هم دیدم یه سوژه مونده بهش نرسیدیم. سه چیز در جهان وجود داشت که هیچ وقت درک نکردم: ۱- حماقت انسان ها ۲- نسخه امتحانی نرم افزار Win Rar (که تمومی نداره) ۳- منطق پلیس های GTA

انیشتین ، اندکی تلخیص

همه این سوژه رو در یک عکس خلاصه میکنم، دیگه ادراکش با خودتون:

1 22 2015 12 48 29 pm

POLICE LOGIC

در مورد سازمان زرشـــــــــــــــک

خب خیلی از شما دوست دارید در مورد من و هویتم بدونید، مگه نه؟ در این قسمت از زرشک نامه به خودم می پردازم. بنده آقای زرشــــــــــــک هستم… مدت هاست در هر چیزی که می بینم در جهان دخالت میکنم و هیچ کس از خشم ترول های من در امان نیست. ما در همه جا نفوذهای سازمان یافته داریم و به همکاران بنده میگن Zereshk Agents (ماموران زرشـــــکی) یا Men in Red (مردان قرمزپوش):

men in red md

 اما خب در نهایت این نتیجه گیری شما هست و اگه به ۷ مدل سائوپائولویی هم شکنجم بدید، هویت خودم رو فاش نمی کنم فقط اطمینان داشته باشید که بنجامین ویلیامز نیستم! ذره بین خودت رو بردار و دنبال رد پاهام بگرد شاید به نتیجه رسیدی!

نیرو (از خواب) بیدار می شود (The Force Awakens)

من واقعا از سر و کله زدن با طرفداران star wars لذت می برم. وقتی تریلر فیلم the force awakens منتشر شد، فکر میکنم رکورد ترول کردن یک فیلم هم به حد اعلا رسید! و طرفداران حمایت های بی نهایت و بی پایانشون رو نسبت به این فیلم نشون دادن! ولی خب بعضی چیزها هم هست که نمیشه واقعا نادیده گرفت دیگه… ما هم خیلی اغراق نکنیم

مثلا توی شش تا فیلم قبلی نیرو خواب بوده که اسم فیلمو این گذاشتن؟ در کل مسلما از آثار پرفروش و دیوانه کننده ۲۰۱۵ میشه. یک مورد دیگه هم این Crossguard Lightsaber بود که در طرح ها و رنگ های مختلف (برای آشپزخونه) موجوده:

1 24 2015 10 57 15 am

MEME AWAKENS

دکمه ویرایشی که همه منتظر آنند

یکی نوشته بود: بابا جمش کنید!

زرشــــــــــــک! خب عزیز دلم شما مامور شهرداری که میای به ما دست فروش های بینوا گیر میدی؟ آقا اصلا راست میگه ایشون جمش کنین، خب کجا پهنش کنیم؟ یادمه از آغاز تولد گیمفا و معروف شدنش همیشه کاربرا درخواست یک حالت برای “ویرایش نظر” رو دادند و منتظرش بودند… به جان این عکس خوشگله که زیر گذاشتمش ( اسمش چی بود!؟ ) این نبود دکمه ویرایش نظر اعصاب هر جانداری رو خط خطی می کنه.این روزا هم که کلا کسی اعصاب نداره و تو دست هر کی یه برگ قرمز دیده میشه! بعضی ها تو ارسال نظر چنان شوق و ذوق دارن و با سرعت می خوان نظرشون رو بفرستن که مایکل جانسون آمریکایی قهرمان دو میدانی المپیک هم به گرد خاک پاشون هم نمی رسه! بابا قبل از ارسال نظر یه بار بخونش خو! لابد میگی حال ندارم دوباره بخونمش! تو که خودت حال نداری نظر خودت رو بخونی انتظار داری بقیه بیان نظرت رو بخونن…؟ اما خب وجود این مورد هم در سایت بد نیست آقای نون ر الف قاف ی…ولی باور کن عزیزم، باور کــــن عزیزم، بــــــــــاور کن عزیزم شما اگه دستگاه تبدیل گفتار به نوشتار رو بخرید دیگه این جور بحثا رو نداریم..آقا فقط ۵۰هزار تومن.علاوه بر تبدیل گفتار به نوشتار، ناهار و شام هم براتون درست می کنه و پاتون رو هم ماساژ میده.فقط ۵۰هزار تومن.اگه همین الان با ما تماس بگیرید یه اسپمر ۲۴ ساعته هم به رایگان هدیه می گیرید! اوه اوه همونی که اومد گفت جمش کن باز پیداش شد! الفرار…

stewie by b0nn13j d3ct1g7

فلزی این هفته: ویرایش نظر در گیمفا

نقره ای این هفته: نیرو بیدار می شود

طلایی این هفته: GTA V ON PC

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

زرشک نامه: PCباز هرگز نمی میرد! | Victory Shall be Mine - گیمفا
زرشک نامه: PCباز هرگز نمی میرد! | Victory Shall be Mine - گیمفا
زرشک نامه: PCباز هرگز نمی میرد! | Victory Shall be Mine - گیمفا
زرشک نامه: PCباز هرگز نمی میرد! | Victory Shall be Mine - گیمفا
زرشک نامه: PCباز هرگز نمی میرد! | Victory Shall be Mine - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

زرشک نامه: PCباز هرگز نمی میرد! | Victory Shall be Mine - گیمفا
زرشک نامه: PCباز هرگز نمی میرد! | Victory Shall be Mine - گیمفا