۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت دوم - گیمفا
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت دوم - گیمفا
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت دوم - گیمفا
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت دوم - گیمفا

۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت دوم

محمد صادق شجاعی
۱۵:۱۲ ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت دوم - گیمفا

با دومین قسمت ۵۰ بازی برتر اندروید در خدمت شما هستیم. پلتفرم موبایل فرصتی را به سازندگان داده که بازیهای ساده و کوتاه خود را به آسانی ساخته و عرضه کنند. بازیهایی که هیچگاه بر روی کنسول های خانگی یا PC عرضه نخواهند شد. همچنین سازندگانی نیز در بازار حضور فعال دارند، که به این پلتفرم و دیگر پلتفرم ها به یک چشم نگاه کرده، و بازیهایی با گرافیک بالا و پیچیده ای عرضه می کنند. اگر مانند ژاپنی ها دائما در حال کار یا حرکت هستید، یا وقتی برای کنسول های خانگی ندارید، مطمئنا از بازیهای موبایل لذت خواهید برد.

Spaceteam

(رایگان)

Spaceteam از نهایت قدرت سخت افزار اندرویدی برای ایجاد عنوانی چند نفره و حقیقتا نوآورانه استفاده می کند. در این عنوان چند نفره دو یا چهار نفر برای کنترل یک سفینه باید با یکدیگر به مبارزه می پردازند. خلاقیت بازی بسیار بالاست، مانند بازیهای Wii که تنها در ژاپن منتشر می شوند.

 

Toast Time

(۱.۹۹ یورو، ۲.۹۹ دلار)

Toast Time را می توان یک عنوان سکوبازی مبارزه ای توصیف کرد. موضوع از این قرار بوده، که شما یک توستر هستید و تنها سلاحتان مسلما نان تست است. در نتیجه می توان بازی را یک عنوان شبیه ساز فیزیک تست محور نامید. ساعتی در بازی وجود دارد که نیاز به محافظت دارد، و موانع باید به دست شما از بین بروند.

 

Ridiculous Fishing

(۱.۹۹ یورو، ۲.۹۹ دلار)

احتمالا این بازی یک از معدود عناوینی است که از تکنولوژی شتاب سنج به نحو احسن بهره برده است. بوسیله این کنترل حرکتی قلاب ماهیگیری را به عمق آب هدایت و از ماهیها دوری کنید، و در راه برگشت به سمت بالا ماهی ها را شکار کنید. شاید احمقانه باشد، اما حتما این بازی را تجربه کنید.

 

Super Hexagon

(۱.۹۹ یورو، ۲.۹۹ دلار)

یک عنوان کلاسیک دیگر. Super Hexagon دو کنترل ساده دارد، گردش به راست و گردش به چپ. تنها کاری که باید انجام دهید هدایت و چرخش در این مارپیچ بی پایان است. این عنوان یکی از سخت ترین، جالبترین، بهترین صداگذاری و آزاردهنده ترین بازی های جهان است. ما توصیه می کنیم این بازی را بخرید، در حقیقت مجبورید.

 

Threes!

(۱.۲۰ یورو، ۱.۹۹ دلار)

احمقانه ترین بازی های ریاضی که در عمرتان انجام داده اید را فراموش کنید، زیرا اکنون گوشی های موبایل برای به چالش کشیدن ذهن شما ظهور کرده اند. در کمتر از ۳۰ ثانیه می توانید !Threes را یاد بگیرید. تنها هدف شما جمع اعداد براساس مضربی از ۳ است.  بازی های مشابه رایگان زیادی وجود دارد، اما اگر حاضرید با صرف هزینه خرید یک بسته شکلات، یک عنوان سرگرم کننده بدست آورید، حتما این بازی را خریداری کنید.

 

Minecraft Pocket Edition

(۴.۹۹ یورو، ۶.۹۹ دلار)

این عنوان ساخت و ساز به خوبی بر روی اندروید اجرا می شود، زیرا خالق نسخه دسکتاپ این وظیفه را به عهده گرفته است. یک رابط کاربری باریک در پایین صفحه وجود دارد که دکمه ها در آن قرار داده شده اند. دو حالت Survival و Creative در نظر گرفته شده است. همچنین حالت چند نفره نیز وجود دارد.

 

Heroes of Loot

(۱.۷۲ یورو، ۱.۹۹ دلار)

 

بازیساز مستقل OrangePixel سوابق درخشانی دارد، اما آخرین ساخته او بهترین کار اوست. عنوانی دو بعدی زیبا با محوریت کاوش در سیاه چال، با ماموریت ها و کلاس های زیاد، و مناطق مخفی برای آزاد کردن. همچنین، این بازی با طیف گسترده ای از کنترلرهای بلوتوثی سازگار است. اگر بازی کردن با دکمه های پلاستیکی برای شما ساده تر است می توانید از این ویژگی استفاده کنید.

 

Flight Control

(۰.۶۰ یورو، ۰.۹۹ دلار)

 

ظاهر بازی مانند سبک جدیدی است. Flight Control شبیه ساز کنترل ترافیک هوایی بالا به پایین را ایجاد کرده است. این بازی سه میلیون بار هیجان انگیز تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. وظیفه شما کشیدن هواپیماهای دو بعدی به سمت جایگاه های فرود است، و در این میان باید از برخورد اجتناب کرده و فرود موفقیت آمیزی داشته باشید. کنترل کاملا با صفحهات لمسی سازگار است.

 

Pac-Man Championship Edition

(۲.۶۰ یورو، ۳.۹۹ دلار)

 

نه تنها همان Pac-Man قدیمی شبیه سازی شده، بلکه دوباره منتشر و مانند ۳۰ سال گذشته همانندسازی شده است. Pac-Man CE بازسازی تازه ای از این عنوان مارپیچ با گرافیکی زیبا، مارپیچ های متنوع و صداگذاری مناسب است که برای کودکان امروزی، والدین و در واقع هرکسی که گوشی هوشمند دارد، بروز رسانی شده.

 

Game Dev Story

(۱.۶۰ یورو، ۲.۵۰ دلار)

 

Kairosoft شبیه ساز ساده ای بر پایه دنیای تجاری ساخته است. داستان از این قرار است، که شما مسئول یک مرکز ساخت نرم افزار هستید و باید بازیهای پرفروش بسازید. بازی از گرافیک پیکسلی و زیبایی برخوردار است. باید به درگیری های بین شخصیت های پیکسلی و تنش های ناشی از نقد و بررسی های اینترنتی نوشته شده توسط کسانی که اصلا بازی را تجربه نکرده اند، رسیدگی کنید. تلاش خود را در جهت کسب درآمد بالا به کار بگیرید.

 

Raiden Legacy

(۴.۴۵ یورو، ۴.۹۹ دلار)

 

مسلما بهترین عنوان shoot ’em up دو بعدی تمام دوران این بازی می باشد، و نسخه اندروید مانند نسخه اصلی شگفت انگیز است. امکان انتخاب از بین کنترل های مختلف، نحوه نمایش و سطح دشواری این بازی را بهبود بخشیده. در نسخه Legacy، می توانید به Raiden, Raiden Fighters, Raiden Fighters 2 و  Raiden Fighters Jet دسترسی داشته باشید.

 

Pointless – Quiz with Friends

(۱.۴۹ یورو، ۲.۴۸ دلار)

 

بالاخره این مجموعه تلویزیونی مشهور اپ رسمی خود را براساس نسخه انگلستان منتشر کرد. قابلیت یکپارچه سازی با فیس.بوک به این معناست که می توانید بر روی پلتفرم های مختلف به انجام بازی بپردازید یا تنها ۷.۵ ساعت اداری را به جای کار کردن، بازی کنید. ممکن است سوالات و بخشها تکراری باشند، اما به اندازه کافی محتوا در نظر گرفته شده که عمر گرانبهای شما را هدر بدهد.

 

Football Manager Handheld 2014

(۶.۹۹ یورو، ۹.۹۹ دلار)

 

سقف معمول قیمت بازی های اندروید با قیمت ۶.۹۹ یورویی این بازی شکسته شده، اما ارزشش را دارد. نسخه کامل، سبک کلاسیک مدیریتی فوق العاده ای را برای دستگاه های موبایل به ارمغان می آورد. جزئیات به خوبی رعایت شده. مدیریت نقل و انتقالات، رسانه ها، مسابقات همگی در این عنوان گنجانده شده اند.

 

Canabalt HD

(۱.۹۹ یورو، ۲.۹۹ دلار)

 

نسخه جدیدتر و بهبود یافته در نهایت منتشر شد. این بازی را می توان ابداع کننده سبک endless runner نامید، سبکی که فروشگاه های اپ در سراسر دنیا را به تسخیر خود درآورده است. یک مرد هستید، مردی که همراه با موسیقی روی پشت بام ها می دود. کل داستان در همین یک خط خلاصه می شود. مطمئن باشید که عنوانی سرگرم کننده است.

 

Another World

(۱.۷۰ یورو، ۱.۹۹ دلار)

 

عنوانی پازل، سکوبازی و دو بعدی که دهه ۱۹۹۰ را با بخش های سه بعدی خود شگفته زده کرده بود، اکنون بر روی اندروید عرضه شده است. این نسخه که به مناسبت بیستمین سالگرد بازی عرضه شده، دارای گرافیک نسخه اصلی بعلاوه امکان استفاده از حالت HD است. حتما این عنوان کلاسیک دوست داشتی را تجربه کنید.

 

GTA Vice City

(۲.۹۹ یورو، ۴.۹۹ دلار)

 

شاید خبر خوشحال کننده انتشار این عنوان را به یاد داشته باشید. با صرف هزینه ای اندک می توانید یکی از بزرگترین و بهترین بازی های ویدیویی تاریخ را بدست آورید. کنترل هایی که بر روی صفحه قرار گرفته اند هیچگاه مناسب چنین بازی نیست، اما کاملا قابل شخصی سازی هستند.

 

Terraria

(۳.۱۴ یورو، ۴.۹۹ دلار)

 

مانند Minecraft، سکوبازی و پازل.  در Terraria بازیکنان می توانند حفر کنند، وارد معادن شوند و در دنیایی که به صورت تصادفی ساخته می شود بجنگند. منابع، سلاح ها و خانه ها را می سازند. سلاح ها و خانه شما را زنده نگه می دارند، علاوه بر این امکان بازی چند نفره نیز وجود دارد.

 

Sonic The Hedgehog 2

(۱.۹۹ یورو، ۲.۹۹ دلار)

 

انجام این بازی با کلیدهایی که روی صفحه قرار گرفته اند آسان ترین روش نیست، اما عرضه آن بر روی اندروید شگفت انگیز می باشد. بالاخره Sega وقت گذاشته و Sonic را به حق خود رسانده است. این عنوان برای صفحات عریض بازسازی شده و طیف گسترده ای از کنترلرهای بلوتوثی را پشتیبانی می کند. حتی در صورتی که این کنترلرها را در اختیار ندارید، لذت بازی را از دست نخواهید داد.

 

Osmos HD

(۱.۷۹ یورو، ۲.۹۹ دلار)

 

پازل با محیط دوست داشتنی. در این بازی شما در قالب یک سلول قرار می گیرید که وظیفه دارید بقیه سلول ها را جذب کنید. درگیر شدن با سلول های بزرگتر از خودتان باعث می شود سلول خودتان کوچکتر شود. بنابراین باید از سیستم های بیولوژیکی به درستی استفاده کنید. تجربه ای که بدست می آورید فراتر از یک بازی است. مفهوم سورئال به کمک موسیقی آرامش بخش، عنوانی زیبا ساخته اند.

 

Colin McRae Rally

(۱.۴۹ یورو، ۱.۹۹ دلار)

 

ماشین ها. ماشین ها گاهی به گوشه ها می روند و بعضی اوقات به سمت پایین. این چیزی است که در این بازسازی زیبا از عنوان قدیمی PlayStation خواهید دید. بر روی اندروید، Colin McRae اجازه رانندگی با ۴ ماشین از جمله Ford Focus، را به بازیکنان می دهد. در مجموع ۳۰ مرحله جداگانه برای بازی درنظر گرفته شده. اگر از عنوان Colin McRae Rally بر روی PS2 لذت برده اید، این نسخه را از دست ندهید.

 

Broken Sword: Director’s Cut

(۳.۹۹ یورو، ۴.۹۹ دلار)

 

این عنوان کلاسیک از موج اولیه کنسول های خانگی با زیبایی هرچه تمام تر بر روی اندروید عرضه شده. داستان بازی بسیار سرگرم کننده و عجیب است. رابط کاربری مناسب صفحات لمسی امروزی است. این عنوان مستقل متعلق به دورانی است که بازیسازان مستقل عناوینی جالب و چالش برانگیز می ساختند.

 

Worms 2: Armageddon

(۲.۹ یورو، ۴.۹۹ دلار)

 

بسیار قدیمی و بسیار خوب. اگر لشکری از بازیهای استراتژی طنز و سرگرم کننده تشکیل شود، مطمئنا سری Worms جلودار این لشکر است. مبارزات کمدی نوبتی هستند، و بازیکنان مداوما با سلاح های جالب خود به یکدیگر شلیک می کنند. سرعت کندتر به این معناست که بازی برای حالت چند نفره آنلاین و محلی مناسب است. این ویژگی قطعا تجربه بازی را خراب نمی کند.

 

Baldur’s Gate Enhanced Edition

(۶.۹۹ یورو، ۹.۹۹ دلار)

 

این عنوان استراتژی قیمت بسیار بالایی بر روی اندروید دارد، اما به قدری محتوا در نظر گرفته شده که تجربه آن بیشتر از عمر خورشید به طول خواهد انجامید. این بازسازی نسبت به عنوان کلاسیک که در سال ۱۹۹۸ بر روی PC عرضه شد، وفادار بوده، و همچنین شامل بسته های قبل از انتشار بازی نیز هست. اگر ۶۰ ساعت تلاش های ماراتن وار شما را راضی نکرد، می توانید از این محتواهای اضافی بهره ببرید.

 

The Wolf Among Us

(۹.۵۹ یورو، ۱۴.۹۹ دلار)

 

Telltale توانسته با ساخت بازیهای اپیزودیک نامی برای خود دست و پا کند، و The Wolf Among Us بهترین آنهاست. در این داستان افسانه ای، کنترل گرگ بد بزرگ به عهده شما خواهد بود. وظیفه شما پیدا کردن قاتل در دل خیابان های تاریک Fabletown است. اجازه ندهید اساس افسانه ای شما را گول بزند، این بازی خشن و مناسب بزرگسالان بوده، همچنین تصمیمات اتخاذ شده عواقب خاص خود را دارند. این تصمیمات نه تنها بر روی طرز تفکر دیگر شخصیت ها در مورد شما تاثیر داشته، بلکه این شما هستید که افراد مرده یا زنده را تعیین می کنید. اپیزود اول بازی رایگان بوده اما برای بقیه اپیزودها باید ۹.۵۹ یورو / ۱۴.۹۹ دلار هزینه کنید. به ما اعتماد کنید، تا پایان از داستان جدا نخواهید شد.

 

The Banner Saga

(۳.۴۹ یورو، ۴.۹۹ دلار)

 

بازیهای بزرگ و طولانی بر روی اندروید نسبتا نادر هستند، اما می توان چند عنوان از جمله The Banner Saga را به این لیست اضافه کرد. در این RPG تاکتیکی که از وایکینگ ها الهام گرفته شده، کنترل ۲۵ شخصیت مختلف در ۷ کلاس متفاوت بر عهده شما خواهد بود. وظیفه شما نبرد در محیط های زیبای کشیده شده با دست می باشد. تصمیمات چه در داخل و خارج از نبرد بر روی داستان تاثیر دارند. بازی ویژگیهای مثبت فراوانی دارد، اما وجود سبک نوبتی به این معناست که کنترل ها هیچگاه شما را به دردسر نخواهند انداخت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت دوم - گیمفا
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت دوم - گیمفا
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت دوم - گیمفا
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت دوم - گیمفا
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت دوم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت دوم - گیمفا
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت دوم - گیمفا