سومین قسمت از نمایش گیم پلی Batman: Arkham Knight را در اینجا تماشا کنید - گیمفا
سومین قسمت از نمایش گیم پلی Batman: Arkham Knight را در اینجا تماشا کنید - گیمفا
سومین قسمت از نمایش گیم پلی Batman: Arkham Knight را در اینجا تماشا کنید - گیمفا
سومین قسمت از نمایش گیم پلی Batman: Arkham Knight را در اینجا تماشا کنید - گیمفا

سومین قسمت از نمایش گیم پلی Batman: Arkham Knight را در اینجا تماشا کنید

آرش سعادتمند
۱۰:۲۸ ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
سومین قسمت از نمایش گیم پلی Batman: Arkham Knight را در اینجا تماشا کنید - گیمفا

طی روزهای گذشته، شما شاهد اولین و دومین قسمت از نمایش گیم پلی بازی Batman: Arkham Knight تحت عنوان Ace Chemicals Infiltration بودید. حال امروز نوبت به انتشار قسمت سوم آن رسیده است تا اینکه هر چه بیشتر با محیط جدیدترین عنوان در سری بازی Batman: Arkham آشنا شویم. برای دانلود تریلر جدید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

اگر قسمت های اول و دوم را تماشا نکرده اید، می توانید از این لینک های داده شده اقدام کنید. شرکت Warner Bros به عنوان ناشر و استدیو Rocksteady به عنوان سازنده، دیشب طبق قولی که داده بودند، آخرین قسمت از تریلرهای گیم پلی Ace Chemicals Infiltration را هم منتشر کردند. در این بخش Batman و خودروی مخصوصش یعنی Batmobile، بایستی همکاری کاملی داشته باشند تا اینکه آخرین کارگران کارخانه Ace Chemicals را هم نجات دهند. این نمایش هیجان انگیز را از دست ندهید.

Batman: Arkham Knight قرار بود که در پاییز ۲۰۱۴ عرضه شود اما تا ۲ ژوئن ۲۰۱۵ (مصادف با ۱۲ خرداد) تاخیر خورد. بازی مذکور برای Xbox One ،PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد.

[jwplayer mediaid=”195715″]

دانلود با کیفیت Full HD

دانلود با کیفیت SD

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سومین قسمت از نمایش گیم پلی Batman: Arkham Knight را در اینجا تماشا کنید - گیمفا
سومین قسمت از نمایش گیم پلی Batman: Arkham Knight را در اینجا تماشا کنید - گیمفا
سومین قسمت از نمایش گیم پلی Batman: Arkham Knight را در اینجا تماشا کنید - گیمفا
سومین قسمت از نمایش گیم پلی Batman: Arkham Knight را در اینجا تماشا کنید - گیمفا
سومین قسمت از نمایش گیم پلی Batman: Arkham Knight را در اینجا تماشا کنید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • boypersia گفت:

    ای خدا گیم فا چرا دوس ندارید یه نظر منفی از این عنوان درج بشه هر چی نوشتم پاک شد

    • چون اینقدر بازیش تو دل همه جا پیدا کرده که می شه گفت هیچ نقد منفی نداره.اگه هم کسی از بدیش بگه خب مطمعنا از این بازی و این ابر قهرمان بدش میاد.توی همه سایت های خارجی این بازی داره ستوده می شه.هنوز بازی نیومده که ببینیم چی هست بعد نقدش می خوای بکنی؟

  • God of pes13 گفت:

    نقد نداره!! بازى که موضوعش مسخره باشه مسخرس!! بتمن؟؟؟ داریم؟؟

  • دستت درد نکنه :-*
    قسمت دومش زیاد جالب نبود ولی این یکی عالی بود ممنون 🙂 :yes:

  • عالی بود، بچه ها یه نظر می خواستم ازتون به نظر شما متا این بازی چند میشه خودم میگم بالای ۹۰ ولی یک دوستی دارم میگه ۸۵ بگیره خیلی هست چه برسه به بالای ۹۰ حالا نظر شما هارو می خواستم خودمم میگم بالا ۹۳ میشه شما چطور؟

  • Q گفت:

    شک دارم مثل دوتای قبلی بترکونه

    • Undefined گفت:

      چرا؟

      یکی از دلایل بازی کردن این نسخه برای من معماهای Riddler هستش 🙂

      • دلیل ضعف arkham origins چی بود؟داستان ضعیف یا گیم پلی تکراری؟گیم پلی تکراری یکی از مهم ترین ضعف های بازی بود.دوم اینکه تو origins کوین کانری به جای بتمن حرف نمی زد و کسی که به جای بتمن حرف می زد معلوم بود چیزی از بتمن نمی دونه.بتمن شخصیتی دو جانبه است وقتی بروس وین هست شخصی شوخ ولخرج و مهربون ولی وقتی بتمن می شه شخصیتی خشک و خشن داره که کوین کانری به درستی از این کار بر میاد چون با بتمن بزرگ شده.گیم پلی این بازی خیلی پیشرفت کرده می تونم بگم بیشترین تغییر گیم پلی در یک سری بازی رو داشته.همچنین گرافیک زیبا اگه این بازی باگ نداشته باشه یک قدم دیگه به نمرات خوب نزدیک تر می شه چنانچه همه از بعضی از باگ ها در arkham origins می گفتن که با اینکه زیاد نبودن ولی آزار دهنده بودن.تا اونجایی که از داستان مطلع ام داستان بازی جالبه و همینطور با اینکه راک استدی ریسک بزرگی بزای شخصیت ارکهام نایت کرده ولی همین ریسک یا ممکنه این بازی رو گوتی کنه یا اگه همه چیز بد پیش بره ممکنه چیزی شبیه origins بشه.من خیلی رو این مسئله فکر کردم اگه یه شخصیت مثل deadhstrokیا deadshot یا bane دشمن اصلی بتمن می شد به دلیل اینکه این ها اصلا در حد جوکر نیستن بازی چیزی یا متای ۸۵_۹۰ در می امد اما حالا همه چیز به ارکهام نایت بستگی داره چون گیم پلی و گرافیک عالی هستن. اگه ارکهام نایت بتونه واقعا دشمنی سرسخت و با اصل نسب و درست حسابی باشه من می گم این بازی می شه ۹۸ اما اگه ارکهام نایت دشمنی سطحی باشه که احتمالش کمه ۸۹_۹۱.

  • ykmin گفت:

    اینایی که میگن این بازی مسخره ای هست درست میگن

    تمامی فیلم ها و بازی های قهرمان پرور تو یه چیزی مشترکن

    نجات

    نجان دنیا نجات کهکشان نجات کشور نجات شهر نجات خود قهرمان{که البته بعدا قهرمان از خودگذشتگی میکنه}

    هر کدام از این نجات ها موضوعات و برنامه های مخصوص به خودش رو داره اگه فیلمنامه نویس نتونه داستان رو برای این نجات ها دسته بندی بکنه یه فیلم شعارگونه به وجو خواهد آمد

    اگه به فیلم بتمن یا مردعنکبوتی و حتی سریال Arrow دقت بکنین موضوعاتی دارن که مربوط به نجات کشور و دنیا مربوط هست.

    شما در اینگونه فیلم ها دو دیالوگ شعارگونه به این مظمون رو بیشتر میشنوین: شهر به تو نیاز داره من باید شهر گاتینگ هام رو نجات بدم شهر شهر شهر هی این کلمه رو از اول میگن تا بیننده رو قانع بکنن که مسائلی که مربوط به نجات کشور یا نجات دنیاست رو به صورت محدودتر در نجات شهر بیان بکنن.

    اما دلیل اینکار پیچیدگی مسائل در دنیای بزرگتر هست. کشور هزاران نیرو و هزاران قاتل دارد و این یک قهرمان به هیچ وجه نمیتواند با آنها مبارزه بکند و یک قهرمان خاموش خواهد بود و زیاد جال وجنجال در میان مردم نخواهد داشت

    اما اگه بخوام شما رو بسیار قانع بکنم که نجات شهر استارک ستی یا همین موضوع نجات شهر چطوریه بهتون توصیه میکنم حتما حتما سریال جریکو رو نگاه بکنین ۲۲ قسمت هست زیاد نیس.

    اونوقت میفهمین نجات شهر یعنی چی و هر نجاتی داستان مختص به خودش رو داره.

    این رو از من به یادگار داشته باشین در مورد نجات شهر {من قبلا فیلمنامه نویسی خوندم}

    نمیشه شهر رو با کشتن بدی ها نجات داد باید جلوی به وجود اومدن بدی ها رو گرفت
    {اگه تونستن یه طرح برای این داستان بنویسن کارشون درسته}

    جو سنگینی هست یه صلوات بفرستین

    • با نظرت اصلا موافق نیستم شما سوپرمن و اسپایدرمن و ایرون من و… رو چطوری می تونی با بتمن یکی بدونی؟اینو به من بگو.سه گانه نولان رو دیدی؟بار ها بتمن می گه من نمی تونم این شهر رو نجات بدم و بتمن نمی تونی کاری انجام بده(سکانسی در شوالیه تاریکی)
      این شهر یه زودی خواهد سوخت و تو نیز سقوط خواهی کرد.(دیالوگ عزراییل و بتمن در arkham city)
      در رابطه با مبارزه قهرمان و خلافکار، گفتی باید ریشه بدی نابود بشه،معلومه اصلا نه بتمن نگاه کردی نه بازی کردی بتمن نمی ره که با تک تک خلافکار ها مبارزه کنه منبع اصلی که همون جوکر،هارلی کویین، دوچهره،مترسک و…است رو متوقف می کنه که باعث اروم شدن شهر می شه.در شوالیه تاریکی با متوقف کردن جوکر هشت سال شهر اروم می شه یعنی همه خلافکار ها رو تک تک بتمن گرفت؟نه پلیس همکاری کرد ولی بتمن اصل کار رو متوقف کرد.در arkham asylum بتمن هرچی خلافکار کله گنده است رو دستگیر می کنه بقیه وقتی رییس ندارن به دست پلیس دستگیر می شن.dark knight rises رو دیدی؟؟؟اگه دیدی و این حرف رو زدی نن واقعا در تعجبم!!!
      بار ها الفرد یه بتمن می گه این شهر به بتمن نیاز نداره،تا باید برای خودت زندگی عادیت رو بکنی و…
      عزراییل به بتمن می گه باید از شهر بری چون تو تمی تونی شهر رو نجات بدی و شهر نابود خواهد شد.توسیعه می کنم هم سه گانه نولان هم سه گانه arkham رو با دقت بازی کنی.بتمن با بقیه قهرمان ها فرق داره.درسته نسیت به قهرمان های دیگه قدرت ماورایی نداره ولی داستان زیبا و شخصیتی بزرگی داره.چقدر طولانی شد…

      • ykmin گفت:

        ممنون که نظرم رو خوندین
        درست حدس زدین من اصلا بتمن رو بازی نکردم آرخام رو کمی اولش اما اونقدر تاریک بود که نتونستم

        درسته بحث کارشناسی هست اما من نظر خودم رو میگم شاید اشتباه باشه و تغییر عقیده بدم

        این بند رو دوباره بخونین

        {شما در اینگونه فیلم ها دو دیالوگ شعارگونه به این مظمون رو بیشتر میشنوین: شهر به تو نیاز داره من باید شهر گاتینگ هام رو نجات بدم شهر شهر شهر هی این کلمه رو از اول میگن تا بیننده رو قانع بکنن که مسائلی که مربوط به نجات کشور یا نجات دنیاست رو به صورت محدودتر در نجات شهر بیان بکنن.}

        شاید منظورمو درست نتونستم بگم. کلمه شهر همانطور که شما هم دیالوگ هاش رو دقیق تر گفتین هی تکرار میشه. شهر فلان شهر بهمان. دلیل این کار هم اینه که تو ذهن شما این هک بشه

        {مشکل اصلی فقط مربوط به این شهر هست نه کشور نه جهان نه دنیا نه زمین که صد البته این مشکلات متعلق به دنیای بزرگتر هست اما این شخصیت و این داستان خیلی کوچک طراحی شده}

        دقیق منظورم اینه

        قهرمان کوچک با مشکلات بزرگ که مربوط به یک سناریوی بزرگتره در یک مفهوم کوچک جا داده شده که قهرمان به چشم بیاد و این غیر طبیعی بودن نمیتونه حس قهرمان طلبانه ی بیننده رو ارضا بکنه

        قهرمان باید کار خودش رو بکنه نه بیشتر که ملموس نباشه {قابل احساس یعنی قرمان رو به مردم قالب نکن} و نه کمتر که بیننده نداشته باشه

        به شخصه من توصیه میکنم که حتما این سریال رو ببنیین هم جالبه هم خودتون میفهمین.

        اما اینکه گفتین {با نظرت اصلا موافق نیستم شما سوپرمن و اسپایدرمن و ایرون من و… رو چطوری می تونی با بتمن یکی بدونی؟} میشه این رو توضیح بدین چه فرقی با هم دارن؟

        اما بند آخر که گفتم یه چیز آرمانی بود و ربطی به هیچ فیلمی نداره

        منظور این بود که راهی باشه و قهرمان ما بتونه با خود بدی بجنگه یعنی اون چیزی که الان تو وجود من هست
        من یادمه یه فیلی رو دیدم تو این مضمون

        دارو میخوردن و تمام احساسات آدم ها از بین میرفت چرا که باور داشتن احساسات سبب جنگ کشتار دزدی تجاوز و غیره میشه
        اما به نظر من فیلم خوبی نبود کشش نداشت اما جا واسه طرح ها و ایده های تازه ای هست

        خواهش میکنم بحث رو ادامه بدین :-*

        • ykmin گفت:

          من هم خوشم میاد ممنون آره دقیقا به نظر من هیچ تناسبی بین قهرمان و کاری که میخواد بکنه نداره و زیاد بزرگش میکنن.

          این قسمت حرفم رو قبول دارین یه مثال میزنم اگه این بتمن تو دنیای واقعی بود مثلا همین شهر تهران فکر میکنین با چه کسانی مبارزه میکرد که شما به عنوان بیننده اش خوشحال بشین؟ با دستگیر کردن چندتا اوباش قاچاقچی کی؟

          حالا از نظر من نگاه بکنین نجات شهر تهران با کارهایی که بتمن انجام میده اصلا امکان پذیر نیست؟
          این قهرمان ضعیف طراهی شده که مشکلات ضعیف و به درد نخور رو حل بکنه.

          نجات یه شهر هیچ وابستگی به کشتن ماسک پوش ها نداره.

          با توضیح بند دوم حال کردم فقط یه سوال
          بزرگترین کاری که سوپرمن با اون قدرت ماواطبیعه انجام داد چی بود که میتونست دنیا رو نجات بده؟ تو فیلم های سوپرمن هم به شهر خاصی اشاره میشه؟

          همه رو بکش تا دوباره شهر بدون بدی داشته باشیم این سناریو از زمان
          {نوح} بوده و خواهد بود!!! والبته کارسازم هست فقط فرقش اینه که

          اول هدایت میشی آدم نشدی عذاب نازل میشه. اما اینجا اول عذاب نازل میشه اما بتمن نمیذاره که باید به مردم شهر فرصت داد و اونا رو هدایت کرد
          به نظر من اگه محوریت داستان این بود قابل لمس تر میشد

          :laugh: :laugh: :laugh:

          • اون چیزی که شما مد نظرتون هست خیلی قدرتمند تر از یک ابرقهرمان و بدون شک کار یک نفر نیست.این کار یک نفر باهوش و یه ارتش هست کاری که ارخام نایت در بازی Batman arkham knight می خواد انجام بده.کاری که ras al gual (راس الغول) می خواست انجام بده.در فیلم اغاز بتمن وقتی بروس اموزش های کامل رو می بینه راس بهش می گه که رئیس گروه شو و شهر گاتهام رو نبود کن تا شهری جدید با مردمی درست بسازیم.بتمن قبول نمی کنه چون این به قیمت مردن خیلی انسان بی گناه می شه.مثل اینکه داخل شهر x پر از خلافکار و.. باشه و من و شما اونجا زندگی کنیم برای از بین بزدن فساد من و شما هم باید کشته بشیم،بتمن اینو قبول نداره وگرنه موقعیتش رو داشت.بتمن قدرت ماورایی نداره که بتونه یه کشور یا جهان رو نجات بده ولی با اون محدودیتش بازم از پس یه شهر بر امد.کار یزرگی که بتمن انجام داد نجات دادن جون ۱۲میلیون نفر بود،رقم کمی نیست.(فیلم dark knight rises) من سوپرمن یا بقیه قهرمان ها رو زیاذ قبول ندارم چون فقط قدرت دارن ولی باهوش نیستن.سوپرمن با این قدرتش باید کل دنیا که هیچ کل سیارات رو نجات بده،ولی اونقدر باهوش نیست.ریاست گروه لیگ عدالت بر حده بتمن،چرا؟سوپرمت که قوی تره پس چرا بتمن؟چون بتمن با هوشه و بلده از منابعی که داره چطور استفاده کنه.
            و اما بند اخر،مردم این همه وقت برای هدایت شدن داشتن ولی هدایت نمی شن(البته نه همه)راس الغول یا بین می خواستن کاری که نوح انجام داد رو با زاویه بد انجام بدن واسه همین بتمن قبولش نداشت و در ارخام نایت بتمن کار درست رو انجان می ده.بین یا راس الغولبدون اینکه مردم خوب رو سوار بر کشتی کنن می خواستن همه رو در اب غرق کنن و فقط خودشون زنده می مونذن این انصافه؟پس اوت بچه شش هفت ساله که گناهی نکرده چی؟باید خوب از بد جدا می شد و بعد بد ها نابود بشن.کاری که بتمن در بازی Batman arkham knight انجام می ده.مردم بی گناه رو با اتوبوس ها از گاتهام خارج می کنه تاهیچ ادم بی گناهی تو شهر نباشه.فقط چندتا پلیس و رئیس پلیس و بتمن و دشمن. بتمن تو این فرصت که دیگه جون هیچ ادم عادی تهدید نمی شه می تونه دشمن رو نابود کنه.
            پایان حرفم اینه که بتمن با اینکه قدرت خاصی نداره ولی بار ها جپن میلیون ها نفر رو نحات داد.دوتا کشتی درحال نابود شدن رو جلوشون رو گرفت و کشتی ها نابود نشدن.دوازده میلیون نفر شهر گاتهام رو نجات داد.جون میلیون ها نفر نه تنها گاتهام بلکه نیویورک و چند شهر دیگه که با مسموم شدن اب رودخانه قرار بود کشته بشن رو نجات داد،اینا کم نیست،کارهای بتمت فوق العاده است نسبت به بقیه قهرمان ها…

            • ykmin گفت:

              این یه زاویه دیگه از فیلم بتمن هست . اینجوری دیگه نگاش نکرده بودم

              یه قهرمان که جون آدم های شهر رو نجات میده

              اینم یه جور نجات هست. و هر روز میتونه اتفاق بیافته . چه بزرگ چه کوچک به هر حال جون یه آدمه. هر کسی هم میتونه چه با ماسک چه بی ماسک فقط باید باور کنه یه نقاب داره و بتمن هستش.

              اشتباه از من بود :ZZZ: 😥 😥 😥

              یه دودلی هم تو اعتقادم ایجاد شد. {فردا اگه دیدی یکی از قلب تبریز برخواسته و داره مردم رو نجات میده بدون منم} :rotfl: :rotfl:

              یه کتاب هست به اسم {ساختار اسطوره ای در فیلمنامه اثر کریستوفر وگلر} یه کتاب خیلی ساده در این باب هست خیلی شیرین و ساده قهرمان رو توصیف کرده.

              مجبورم یه بار دیگه این کتاب رو بخونم توصیه میکنم شما هم بخونین زیاد نیس سیصد وخورده ای صفحه هست اما خیلی شیرین هستش.

              البته شما تا صفحه ی ۳۵ بخونین کافیه. به نظر من همه باید این سی صفحه رو بخونن.

              😉 😉 😉 😉 😉 😉

  • V گفت:

    اخرش مثل arkham asylum شد امیدوارم مثل arkham city 16 بار یشه تموم کرد :yes:

  • امیدوارم بتونه شاهکار arkham city رو تکرار کنه

    • ykmin گفت:

      فیلم هم داستان داستان داره بازی هم
      هیچ فرقی با فیلم نداره از لحاظ داستان.

      داستان مثل سرنوشت هست باید اول نوشته بشه که کاراکتر ها بتونن بازیش بکنن

      :laugh: :laugh: سید وقعا همشو خوندی وقتی نوشتمو تموم کردم زدم رفت وقتی خودم دیدم گفتم الان صد تا بد و بیرا بهم میگین :laugh: :laugh:

      تاریکی شب پشت بام خارجی

      چراغ گازی کوچه در حالت اتوماتیک خاموش شده بود تاریکی شب امیر پشت بام کنار لبه ایستاده چیزی در دست دارد آنرا میفشارد چشمهایش رو میبندد چراغی قرمز رنگ در دست او شروع به چشمک زدن میکند. امیر شدت عصبانیت فریاد میزند چشمانش اشک آلود هست. چراغ همچنان چشمک میزند. امیر این بار روی لبه دیوار میچرخد کمی آرام شده اشک هایش را پاک میکند آماده هست که خود را رها کند دستانش را باز میکند. کمی به عقب مایل میشود اما چراغی روشن میشود همسر امیر به طوری که بیلی در دست دارد به پشت بام میاید همان لحظه چراغ کوچه از حالت اتوماتیک خارج میشود و امیر و لیلا را مقابل هم نمایان میکند. لیلا: داری چیکار میکنی

      امیر: متاسفم

      صدای آزیری میاید و پلیسها از همه طرف دارن به سمت میر میایند کمی آن طرفتر یه هلوکوپتر ناشناس هم سر میرسند چراغ خانه ها روشن میشود افرادی دیگر هم در حال بالا آمدن هستن. لیلا متوجه چراغ قرمز در دست امیر میشود
      لیلا: اینجا چه خبره

      امیر : متاسفم امیر به سرش اشاره میکند و میگوید اونها واسه این اومدن من اون کسی که تو فکر میکنی نیستم.

      لیلا : چی شده

      امیر چراغ چشمک زن را رها میکند
      امیر : من چیزایی رو میدونم که همه میخوان بدونن اما اینا چیزهای وحشتناکی هست {کمی مکث} من باید بمیرم {مکث} تو هم باید بمیری اونوقت دیگه کسی بهت آسیبی نمیرسونه.
      پلیسها وارد پشت بام مشوند همینطور دیگر افراد ناشناس .

      دوربین روی چراغ چشمک زن . چراغ متصل به یک ثانیه شمار هست ۷ ۶ ۵
      امیر : متاسفم
      پلیس : مامور ۰۰۷ ار لبه پنجره برو کنار
      ثانیه شمار ۲ ۱ چراغ قرمز رنگ سبز میشود و کل ساختمان منفجر میشود.

      {به خاطر این چرت پرت ها استاد انداختنم بیرون} :beauty: :beauty:

  • منن به این بازی برای گوتی شدن خیلی امید دارم تا بازی های دیگه . :yes: 😯 😯

  • ترلر هاش شبیه تلفیق بازی های spy hunter با شخصیت rock و همون بتم های سری arkhamهستش.

  • saeidhossini گفت:

    هر کدوم از دوستان اگه اینترنتشون از شرکت اسیا تک گرفته بره داخل پنل کاربریش بهش هدیه میده .واسه کاربرای حجمی ۳ گیگ هدیه میده واسه نامحدود هاهم یه هدیه ویژه میده که نگفتن چیه .تا ۳۰ اذر بیشتر محلت نداره .به هر کدوم از دوستانتون از این شرکت نت گرفته اطلاع رسانی کنین

    از مدیرهای عزیز و محترم سایت خواهش میکنم که این نظرو پاک نکن و بزارن بقیه دوستان بهره ببرن .ازتون خواهش میکنم

    ممنون :yes: :inlove:

سومین قسمت از نمایش گیم پلی Batman: Arkham Knight را در اینجا تماشا کنید - گیمفا
سومین قسمت از نمایش گیم پلی Batman: Arkham Knight را در اینجا تماشا کنید - گیمفا