موب بازی | قسمت شانزدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت شانزدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت شانزدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت شانزدهم - گیمفا

موب بازی | قسمت شانزدهم

محمد صادق شجاعی
۱۷:۵۷ ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
موب بازی | قسمت شانزدهم - گیمفا

نوبت به شانزدهمین قسمت سری مقالات موب بازی رسیده است. همانطور که اطلاع دارید، در هر قسمت پنج بازی برتر پلتفرم همراه معرفی می شود، این قسمت نیز از این قاعده مستثنی نیست. سعی شده بازیهای معرفی متفاوت و متنوع باشند. در ادامه مطلب منتظر شما هستیم.

Timberman

plazza 0869313642ico

Google Play: 4.0/5

iTunes: ۴٫۵/۵

نجار شوید، تبر را به دست بگیرید، چوب را ببرید و از از شاخه ها دوری کنید. Timberman  بازی کژوال و به سبک آرکید می باشد. به نظر ساده می رسد؟ انجام بازی ساده بوده، اما استاد شدن سخت و دشوار است. بازی از مجموع ۴ محیط متغیر و ۲۰ نجار تشکیل شده است. امکان به اشتراک گذاری امتیازات در تو.ییتر نیز وجود دارد. بازی از گرافیک پیکسلی و ساده ای بهره می برد. شاید در نگاه اول گیم پلی ساده باشد، اما این بازی به شدت اعتیادآور است. مهارت های خود را ارتقا دهید و به صدر جدول امتیازات صعود کنید.

screen568x568 6 screen568x568 7 screen568x568 8 screen568x568 9

 


Angry Birds Transformers

11123 1

Google Play: 4.5/5

iTunes: ۴٫۵/۵

بنظر می رسد تبدیل شوندگان قصد ندارند بازار سرگرمی را برای مدت طولانی رها کنند. بعد از انتشار جدیدترین نسخه سینمایی این سری،Angry Birds و Transformers ترکیب شده اند، تا عنوانی جدید را بسازند. در این بازی اکشن و تیراندازی سه بعدی، EggSpark تخم مرغ ها را تبدیل به ربات های دیوانه ای کرده که قصد دارند Piggy Island را نابود کنند. اما این Autobirdها هستند که جلوی آن ها ایستادگی می کنند. آیا تاکنون Angry Bird رباتی دیده اید؟ در این گروه، قهرمانان شجاعی از جمله Red بعنوان Optimus Prime, Chuck بعنوان Bumblebeeحضور دارند. وجه تمایز آن ها، دارا بودن لیزر و تبدیل شدن به ماشین است. بعلاوه دست و پا نیز دارند. Autobirdهای شجاع به تنها قادر به نجات Piggy Island نیستند. برای متوقف کردن EggBotها، باید با دشمنان همیشگی خود یعنی DECEPTIHOGS (مشابه Decepticonها منتها کمی بدبوتر) متحد شوند. هدف گیری با لمس خوک ها میسر می شود. در طراحی مراحل از المان های اصلی Angry Birds استفاده شده. هریک از شخصیت ها دارای قدرت و توانایی خاصی هستند. برای مثال Bumblebee قادر به نابود کردن موانع چوبی است، اما Optimus Prime به سختی این موانع را از بین می برد. امکان ارتقا شخصیت ها برای سلاح ها قوی تر و توانایی های جدید نیز وجود دارد. برای آزاد کردن شخصیت های جدید و مراحل، به مقدار خاصی خوک کشته شده نیاز دارید. با شلیک به مکان هایی خاص، در صورت ارتقا شخصیت ها، می توانید از سپر یا موشک بهره ببرید. همچنین می توانید با تبدیل به انواع ماشین، کامیون، تانک و هواپیما از موانعی که سقوط می کنند، دوری کنید. می توانید شخصیت دوستتان را قرض گرفته و دو نفره به نبرد بپردازید. گرافیک بازی سه بعدی و بسیار زیبا است. موسیقی نیز مناسب این فضا و سبک می باشد.

screen640x640 screen640x640 1

screen640x640 2 screen640x640 3

screen640x640 4


Jetpack Joyride 

234

Google Play: 4.5/5

iTunes: ۴٫۵/۵

برخی از برترین جت پک های تاریخ برای شما و Barry Steakfries، قهرمان دوست داشتنی که ماجراجویی بی بازگشتی را آغاز کرده، آماده شده است. شاهکاری دیگر از سازندگان Fruit Ninja. داستان از این قرار است که، Barry برای دور کردن جت پک های آزمایشی از دست تبه کاران وارد ازمایشگاه مخفی می شود. کنترل بازی بسیار ساده است. برای بالا رفتن صفحه نمایش را لمس کنید و برای پایین آمدن رها کنید. با پیشرفت در بازی موانع مختلفی در سر راه شما قرار می گیرد. شروع بازی با جت پک افسانه ای Machine Gun برای نابود کردن دانشمندان شیطانی Legitimate Research است، اما در هر بازی سکه جمع آوری می کنید ،برای بدست آوردن پول ماموریت ها را انجام داده و می توانید از The Stash وسایل جدیدی خریداری کنید. Lil’ Stomper, Profit Bird و Crazy Freaking Teleporterتعدادی از این وسایل هستند. بازی از محیط های متفاوتی تشکیل شده و تنوع به خوبی رعایت شده است.

screen568x568 10 screen520x924 14

screen520x924 15 screen520x924 16

screen520x924 17


Deemo

11194

 Google Play: 4.5/5

iTunes: 5/5

ارمغان دیگری از Rayark. ترکیبی از گیم پلی ریتمی موسیقی، داستانی فانتری با تصاویری کشیده شده بوسیله دست، گالری برای روایت داستان و صدای واقعی پیانو. Deemo نام این شاهکار به تمام معناست. Deemo شخصیتی عارفانه است که به تنهایی در قلعه ای زندگی می کند. دختری کوچک از آسمان سقوط می کند، هیچکس نمی داند او کیست، و از کجا آماده است. در حین کمک به دختر برای بازگشت به دنیای خودش، Deemo متوجه می شود که با هر بار نواختن موسیقی، درخت بالای پیانو رشد می کند. زمانی که Deemo به قهرمانی که هیچگاه نداشته می رسد، چه می کند؟ اگر دختر کوچک، در هنگام بازگشت خاطرات از یاد رفته اش، نتواند با حقیقت رو به رو شود چه؟ موسیقی مهمترین ویژگی این بازی است. سبک های موسیقی زیادی در بازی استفاده شده. هریک از آن ها دارای تصویر هنری بسیار زیبایی هستند. در مجموع ۳۳ آهنگ و سه سطح دشواری برای هریک از آهنگ در بازی اعمال شده است. گیم پلی بسیار ساده است. به این صورت که نوت های موسیقی به صورت مستطیل های رنگی از بالا به پایین می آیند، و شما وظیفه دارید هنگامی که بر روی خط سیاه پایین صفحه قرار گرفتند، آن ها را لمس کنید. هرچه زمانبندی، لمس های درست و کمبوهای شما بیشتر امتیاز بیشتری بدست می آورید. امکان به اشتراک گذاری امتیازات در تو.ییتر و فیس.بوک نیز وجود دارد.

screen520x924 9 screen520x924 10

screen520x924 11 screen520x924 12

screen520x924 13

 


Cytus

cytus logo

Google Play: 4.5/5

iTunes: 5/5

در آینده ای دور، تنها موجودات دنیا ربات ها هستند. آن ها آخرین باقی مانده از روح انسان هستند. با این حال، بشریت نمرده است. فناوری وجود دارد که قادر به انتقال خاطرات به این روبات ها می باشد. اما با فضای محدود، خاطرات جدید به تدریج جایگزین قدیمی ها می شوند. برای جلوگیری از محو شدن احساسات در خاطرات انسان ها، ربات ها احساسات را به موسیقی تبدیل کرده، و در مکانی به نام Cytus ذخیره می کنند. ربات ها از این موسیقی ها برای تجربه احساسات انسانی و رویای وجود داشتن روح در هر یک از آن ها، استفاده می کنند. همانطوری که از داستان بازی مشخص است، موسیقی مهمترین المان این عنوان می باشد. ویژگی مهم بازی، وجود بیش از ۱۰۰ موسیقی و دو سطح دشواری است. سبک های موسیقی زیادی از جمله POP, JAZZ, TRANCE, HARDCORE, DRUM ‘N BASS در بازی استفاده شده است. تصاویر بازی بوسیله دست طراحی شده اند. گیم پلی ساده بوده، اما عادت کردن به آن قدری سخت و به زمان زیادی نیاز دارد. نوت های موسیقی به صورت دایره در مکان های مختلف صفحه و در سه حالت مختلف هستند. دسته اول که باید لمس شوند، دسته دوم که باید برای مدتی نگه داشته شوند، و دست سوم که باید انگشتان را طبق مسیر تعیین شده حرکت دهید. خط سیاهی از بالا به پایین و پایین به بالای صفحه حرکت می کند، که با قرار گرفتن این خط بر روی این دایره ها، شما باید دایره ها را لمس کنید. هرقدر زمانبندی و تعداد لمس های صحیح بیشتر باشند، امتیاز بیشتری کسب می کنید. امکان به اشتراک گذاری در فیس.بوک نیز وجود دارد.

screen520x924 6 screen520x924 7

screen520x924 8

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موب بازی | قسمت شانزدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت شانزدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت شانزدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت شانزدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت شانزدهم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

موب بازی | قسمت شانزدهم - گیمفا