مدیر پروژه Far Cry 4: رزولوشن اهمیت دارد
Alex Hutchinson، مدیر پروژه بازی Far Cry 4، در مصاحبه ای اخیراً اذعان کرده بود که رزولوشن ۱۰۸۰p منجر به فروش بیشتر بازی ها نمی شود. اما امروز در گفتگویی که این عضو استودیو Ubisoft Montreal در توییتر خود با یکی از طرفداران این بازی داشته است به نظر می رسد که نسبت به اظهارات پیشین خود تغییر موضع داده و اذعان کرد که رزولوشن بازی اهمیت دارد و سازندگان Far Cry 4 تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می دهند.
گفتگوی صورت گرفته بین Hutchinson و این طرفدار این طور شروع شد که طرفدار خطاب به Hutchinson گفت تلویزیون های بزرگ تر رفته رفته ارزان تر از قبل می شوند و به همین دلیل رزولوشن بازی اهمیت دارد. Hutchinson در جواب گفت:
“رزولوشن اهمیت دارد و ما تلاش خود را برای انجام بهترین کار ممکن انجام می دهیم اما گیم پلی بازی باید از اهمیت بیشتری برخوردار باشد.”
در ادامه از Alex Hutchinson سؤال شد که آن ها چه کاری می توانند با رزولوشن پایین تر با گیم پلی بازی انجام دهند که با رزولوشن ۱۰۸۰p قادر نیستند؟ Hutchinson به این صورت پاسخ داد:
“با رزولوشن کمتر می توان منابع در دسترس سیستم را برای AIهای بیشتر، حیوانات بیشتر، تجربیات بیشتر و هر آن چه یک بازی را شکل می دهد صرف کرد.”
علاوه بر این، مدیر پروژه ی بازی Far Cry 4 تأیید کرد که بسیاری از کدهای این بازی برگرفته از بازی Far Cry 3 هستند و تمام بازی ها با استفاده از موتورهای بازی سازی موجود ساخته می شوند. یوبیسافت نیز تأیید کرده است که سازندگان Far Cry 4 برای اجرای بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰fps بر روی هر دو کنسول PlayStation 4 و Xbox One در حال تلاش هستند.
بازی Far Cry 4 در تاریخ ۱۸ نوامبر در منطقه آمریکای شمالی و ۲۰ نوامبر در اروپا برای پلتفرم های PlayStation 4، PlayStation 3، Xbox One، Xbox 360 و PC عرضه می شود.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
آفرین
جون من؟؟ 😀 :rotfl: :rotfl:
شی میگی؟؟!!!!
فک نکنم با صحبت های قبلیش در تعارض باشه.قبلش گفته بود دوره ای که بخاطر گرافیک بازی میخریدن تموم شده و گرافیک انقدرا مهم نیس(که بعضی شرکتا این موضوع رو رسما به عنوان حقه ی تبلیغاتی استفاده میکنن!)الان هم گفته رزولوشن مهمه!یعنی بی اهمیت نیس! 😐 این به معنی تغییر موضعه؟
😐 شخصا اگه ۷۲۰p بده میخرم بازی میکنم 😐 جالب اینجاست هیچکس به farcry شک نمیکنه
چندین روز قبل یه خبر داشتیم که خیلی تند برخورد کرده بود در رابطه با بحث های مربوط به رزولوشن و گفته بود اینا فقط اعداد و ارقام هستند و اهمیتی ندارند و مهم اینه که بازی گیم پلی خوبی داشته باشده. اما الآن در جواب این فردی که گفته تلویزیونا بزرگ تر شدن (که این یعنی رزولوشن پایین ممکنه توی ذوق بزنه) خودش مقادیری قبول کرده رزولوشن فقط اعداد و ارقام نیست و اهمیت داره و تلاشش رو برای رزولوشن بالا می کنه. این میشه تغییر موضع.
برو این قسمتم بخون که گفته بود سوال در مورد رزولوشن سوال نایابی هست حالا خوبه به اشتباهش پی برده
😐 نه جدی؟!
نه بابا؟!
رزولیشن مهم نیست 😉
به قول یکی از دوستام وقتی چشم های خودمون هزاران برابر با وضوح و کیفیت بیشتری اجسام و می بینه سر این ۷۲۰ و ۱۰۸۰ دعوا کنیم؟ :laugh: 😀 :yes:
:yes:
به نظر من فقط داره برای اینکه به بهانه ی صحبت های این یه اسمی هم از farcry بیاد هی در موردش نظر میده بازم هایپ :no:
به نظر من هر دو کنسول PS4 & XBOX ONE قابلیت اینو دارن تمام بازی ها رو حتی تا ۸ سال دیگه بدون هیچ مشکلی با رزولوشن ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۶۰FPS اجرا کنند منتهی سازندگان هنوز با قابلیت های این دو کنسول آشنا نشدند ولی تا یک یا دو سال آینده به این مهم دست پیدا میکنند :yes: :yes: :yes: :yes:
آقا اینا هم خول شدنه , یه بار میگن مهم نیس بعد میشینن فکر میکنن میبینن چرا مهمه !
یا دارن گند میزنن هی جمعش میکنن یا میخوان دو کنسول رو مثل هم بدن
من ۷۲۰p با ۶۰fps رو به ۱۰۸۰p با ۳۰fps ترجیح میدم :yes:
بحث تبلیغاتیه و رو فروش بیشتر تاثیر میزاره یه چیزی میگن…..بعد جلسه میزارن میگن این صحبت تاثیر خوبی نداشت اینو بگین…ولی همه میدونن گیم پلی .داستان و گرافیک بصری اولویت بیشتری داره تا چند پیکسل یا فریم بیشتر…..به هر حال هرچی که هست این بحث رزولیشن تا اواسط ۲۰۱۵ تمومه و همه کنسولا از ۱۰۸۰ به بالا ساپورت میکنن چون Directx 12 میاد و تکنیک و شناخت کنسولم بیشتر میشه برای مثال میتونین به گرافیک Halo3 تا Halo4 در ۳۶۰ و Uncharted 1 تا ۳ در ps3 اشاره کرد.
بعضیام چه زود تغییر موضع می دن ؟ 😕 :no:
رزولوشن از خود بازی مهمتر نیست ولی این نشون می ده کنسولهای نسل هشتم فقط اسم نسل هشتو یدک می کشن که یه بازی مثل این و AC Unity رو نمی تونن ۱۰۸۰P و اولترا اجرا کنن :no: بعضیام میان میگن که اشکال از سازندست 😕 اگه یوبیسافت که از همه ی شرکتا برای بازی سازی جلوتره اشکال و مشکل داشته باشه پس میشه گفت شرکتای کوچیکتر سر تا پا مشکل دارن !
نه دیگه هر کی نخواد بفهمه افرادی مثل من اینو می دونن اشکال از سازنده ی بازی نیست بلکه مشکل اصلی از سازنده های کنسولهای نسل هشتمه که هنوز یکسال نشده ۲ سال کم آوردن !
اگه بازیی مثل Forza MS و Gran Turismo نبودن تمام کنسولا رو بوق هم حساب نمی کردم(شخصی) :no: در کل پایدارترین وبهترین دستگاه برای بازی و کارهای روزمره فقط و فقط Platform Computer هست و بس!
ای کاش ۹۰۰p و ۳۰ فریم اجرا شه در عوض گرافیک بهتر و گیم پلی غنی تر داشته باشه . 😉
من شخصا به فریم ۶۰ بیشتر اهمیت میدم تا این چرتوپرتا
ای بابا هر روز یه حرف میزنه خودشم نمیدونه چه خبره
:yes: :yes:
😐 😐