موب بازی | قسمت پانزدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت پانزدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت پانزدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت پانزدهم - گیمفا

موب بازی | قسمت پانزدهم

محمد صادق شجاعی
۱۷:۱۵ ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
موب بازی | قسمت پانزدهم - گیمفا

با پانزدهین قسمت موب بازی بازگشته ایم. طبق روال این سری مقالات، به معرفی پنج بازی جدید پلتفرم همراه می پردازیم، با این تفاوت که در این قسمت دو بازی درخواستی نیز معرفی می شوند و همچنین حجم تریلرها کاهش پیدا کرده اند. با ما همراه باشید.

Unmechanical

unmechanical logo 100x100

Google Play: 4.5/5

iTunes: ۴٫۵/۵

Unmechanical داستان ماجراجویی های یک هلی کوپتر روباتی کوچک که در دنیایی عجیب، اما شگفت انگیز به دام افتاده، را روایت می کند. به او کمک کنید که رازهای این دنیا را کشف کند! Unmechanical در سبک پازل ماجرایی است که ترکیبی از حل پازل، کاوش و اتمسفری جذاب می باشد. دنیای بعضی از عناصر مختلفی مانند سنگ و فولاد تشکیل شده، و در سفر شما به سوی آزادی باید پازل های محیطی فراوان و متنوعی را حل کنید. کنترل ها از دو کلید ساده تشکیل شده اند، یکی برای حرکت روبات و دیگری برای فعال یا غیرفعال کردن نیروی جذب کننده او. محیط ها به صورت سه بعدی طراحی شده اند، و بیش از ۳۰ پازل محصر بفرد در بازی گنجانده شده که فیزیک، استدلال و حافظه را به چالش می کشند.

screen568x568 3 screen568x568 2

 


 

Puddle

111109

Google Play: 4.1/5

iTunes: 2.1/5

در Puddle غرق شوید! بازی که مانندش را تا کنون ندیده اید. وظیفه شما در این بازی هدایت مایع به سمت مقصد با استفاده از تکان دادن محیط به چپ و راست است. انواع مختلفی از مایعات اعم از آب، نفت، نیتروگلیسیرین، و مواد مذاب وجود دارد. علاوه بر ویژگی های منحصر بفرد هریک از این مایعات، جاذبه، دما و اصطحکاک نیز شما را به چالش می کشند. موانع مختلفی مانند مسیرهایی که مایع را می سوزانند، گیاهان و الکتریسیته در بازی وجود دارد. برای به پایان رساندن مراحل باید مقدار مایع مشخص شده را به انتهای مسیر برسانید. بازی از مجموع از ۸ بخش مانند بدن انسان و موشک، و یک بخش اضافه تشکیل شده است. هریک از این بخش ها ۶ مرحله را در برمی گیرید. در هنگام لودینگ هریک از مراحل توضیحاتی در مورد مایع و توضیحاتی ارائه می شود. گرافیک بازی بسیار زیبا طراحی شده. ویژگی منحصر بفرد بازی فیزیک مناسب و نحوه حرکت واقع گرایانه مایعات است.

screen568x568 5 screen568x568 4

 


 

 CounterSpy™

1117

Google Play: 4.4/5

iTunes: ۴٫۰/۵

ابر قدرتی دیوانه قصد دارد در طول جنگ سرد، بمب های اتمی کشنده ای را شلیککند. وظیفه شما در این بازی side-scrolling، متوقف کردن او است. به عنوام ماموری باسابقه و حرفه ای از C.O.U.N.T.E.R، وارد این جریان شده، نقشه ها را نقش بر آب کنید و صلح جهانی را بازگردانید. CounterSpy™ ترکیبی از side‐scrolling مبتنی بر کاورگیری، مخفی کاری و تیراندازی است. این بازی از سیستم تولید محتوای رویه ای بهره می برد، که باعث می شود ماموریت همواره تغییر کرده و تجربه ای تازه و چالشی نو را ارائه شود. موارد جانبی مانند پیدا کردن بلوپرینت و پرونده ها که به ترتیب اجازه دسترسی به اسلحه های قدرتمند و ویژگی های جدیدی را فراهم می کنند، نیز در بازی گنجانده شده است. کنترل بازی براساس حرکت انگشت بر روی صفحه لمسی طراحی شده، و هیچگونه کلیدی برای بازی تعریف نشده است. برای مثال با نگه داشتن انگشت در سمت چپ صفحه و جا به جا کردن انگشت راست نشانه گیری کنید. گرافیک بازی بسیار زیبا بوده و از موسیقی های مناسبی استفاده شده است. علاوه بر پلتفرم همراه، این بازی برای PlayStation®۴, PlayStation®۳  و  PlayStation®Vita نیز عرضه شده.

screen520x924 1 screen520x924

 


 

Anomaly Defenders

11123

Google Play: 4.3/5

iTunes: ۴٫۰/۵

Anomaly Defenders پایان بخش سری Anomaly است. روند اصلی بازی های سبک Tower Offense به این صورت است که بازیکنان رهبری انسان ها در مقابله با فضایی های مهاجم را به عهده می گیرند. اما اکنون اوضاع عوض شده است. انسان ها قصد حمله دارند و سرزمین فضایی مورد تهدید قرار گرفته است. در آخرین نبرد این سری، از این سیاره در مقابله انسان ها مهاجم دفاع کنید. گیم پلی بازی مبتنی بر ساخت مواضع دفاعی بر سر راه مهاجمان است. نیروهای انسانی توانایی صدمه زدن و تخریب این مواضع را دارند. وجود درخت تکنولوژی از ویژگی های مثبت بازی است. جمعا ۸ برج قابل ارتقا و عملکردهای خاصی از جمله تعمیر برج ها، فروش و منفجر کردن آن ها و غیره، در بازی وجود دارد. با جمع آوری  Technology pointsمی توانید از این موارد بهره ببرید. بازی از مجموع ۲۴ مرحله و سه سطح دشواری تشکیل شده است. گرافیک بازی به واقع زیبا و بی نقص است.

screen520x924 3 screen520x924 2

 


 

 RÉPUBLIQUE

11128

Google Play: 4.3/5

iTunes: ۴٫۵/۵

POLYGON: تجربه ای در سال ۲۰۱۴ که باید بازی شود.

IGN: خاص، نو، و لازم

کهنه کاران صنعت بازیسازی (Metal Gear Solid, Halo, F.E.A.R) در کنار هم جمع شده اند و یکی از بهترین بازیهای پلتفرم موبایل به نام RÉPUBLIQUE را ساخته اند. این بازی که در سبک مخفی کاری است، نظارت دولت در عصر اینترنت را به چالش می کشد. داستان بازی به این صورت می باشد که، تماسی از فردی به نام Hope دریافت می کنید. او زنی به دام افتاده در مکانی مرموز و دیکتاتوری است. وظیفه شما هک و نفوذ به شبکه های نظارتی، به دست گرفتن کنترل آن ها، و فراری دادن Hope از این مکان است. بازی از مجموع ۵ اپیزود تشکیل شده. گیم پلی بازی مبتنی بر جا به جایی بین دوربین های مدار بسته، هک و حرکت دادن Hope است. با لمس چشم و هرم در سمت راست و بالای صفحه، زمان بازی متوقف شده و می توانید بین دوربین ها جا به جا شوید. همچنین در این حالت می توانید به وسایل، نقشه، پیدا کردن مکان Hope و اطلاعات مراحل دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید اطلاعاتی از موارد مختلف گیم پلی از روی پوسترها، خواندن ایمیل ها، گوش دادن به تماس ها، پرت کردن حواس مامورین و غیره بهره ببرید. هریک از موارد با استفاده از واحد بازی و رایانه های خاصی قابل خریداری هستند. این سیستم نظارتی که به اصطلاح OMNI خوانده می شود، برای هک کردن برخی درها به نسخه خاصی دارد، که می توانید با دسترسی به سیستم های خاصی نسخه آن را ارتقا دهید. همچنین با هربار هک مقداری از شارژ سیستم کم می شود که می توانید با ابزارهای خاص، این سیستم را دوباره شارژ کنید. ماموران نگهبانی موانعی هستند که بر سر راه شما قرار دارند. در صورت مواجهه با ان ها در صورت پیدا کردن اسپری فلفل ، Hope  آن را به صورت نگهبان می پاشد و نگهبان برای لحظاتی متوقف می شود، اما با بدست آوردن دوباره بینایی اش با جدیت و عصبانی تر به جستجو می پردازد. در غیر این صورت و دستگیری توسط نگهبانان، آن ها Hope را به نزدیکترین اتاق می برند. همچنین می توانید با نزدیک شدن از پشت به آن ها وسایلی را از جیب آن ها بردارید. امکان مخفی شدن در پشت مجسمه ها، در کمدها و غیره نیز در بازی وجود دارد. هوش مصنوعی به خوبی عمل کرده و نسبت به صدا حساس است. علاوه بر این، پازل هایی نیز وجود دارد که لذت بازی را دو چندان می کند. به جرات می توان گفت بهترین گرافیک در بین بازیهای همراه مطلق به این بازی است. شخصیت ها و محیط به زیبایی هرچه تمام تر طراحی شده اند. صداگذاری بازی در سطح بسیار عالی است و صداپیشگان به خوبی از پس نقش خود برآمده اند.

screen520x924 5 screen520x924 4

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موب بازی | قسمت پانزدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت پانزدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت پانزدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت پانزدهم - گیمفا
موب بازی | قسمت پانزدهم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

موب بازی | قسمت پانزدهم - گیمفا