توانایی درمان احتمالا در Dragon Age: Inquisition وجود نخواهد داشت
هر چه به انتشار اولین Dragon Age بر روی نسل حاضر نزدیک می شویم، جزئیات بیشتری از این بازی اعلام می شود. عدم وجود بازیابی سلامتی و کجادوهای درمانی در Dragon Age: Inquisition تایید شده است. به جای بازیابی سلامتی بعد از مبارزه یا داشتن یک ساحره برای التیام، بازیکنان باید به معجون ها تکیه کنند. کارگردان هنری، آقای Mike Laidlaw در این مورد توضیحاتی داده است.
اگرچه ساحره ها دارای جادوهای مانعی و محافظتی هستند، اما جادوی التیام کلاسیک که در عناوین قبلی Dragon Age وجود داشته، از بین رفته است. Laidlaw توضیح می دهد دلیل حذف این ویژگی، اجازه ندادن به بازیکنان برای استفاده بیهوده از التیام ها است. بازیکنانی که در درمان و کاهش صدمات تجربه داشته، می دانند که این دو تفاوت زیادی با هم دارند. این ویژگی بیشتر برای پیشگیری کاربرد دارد تا واکنش مناسب. جایگزین کلاس درمانگر، مدیریت معجون است. بازیکنان می توانند تعداد معجون هایی که می توانند حمل کنند، را ارتقا بدهند. برای این ویژگی محدودیت وجود دارد. بازیکنان می توانند با مراجعه به Skyhold یا یک اردوگاه، معجون های خود را دوباره پر کنند. علاوه بر این، وجود حداقل یک جادوی متمرکز بر روی التیام در بازی تایید شده است. این قابلیت، به احتمال زیاد توسط یک ساحره، زمانی قابل استفاده است که نوار تمرکز پر شده باشد. با انجام مبارزات این نوار پر شده، و تمامی شخصیت ها همراه بر روی پر شدن آن تاثیر دارند. الزامی بودن همراه داشتن یک درمانگر، و درمان کردن خود با معجون ها، هریک دردسرهای خود را دارند، اما ترکیبی از هر دو می توانند این مشکلات را رفع کند.
Dragon Age: Inquisition در تاریخ ۱۸ نوامبر برای کنسول های نسل قبل، Xbox One, Playstation 4, و PC در دسترس خواهد بود.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
باید وجود داشته باشه
آخه این چه وضیه
ممنون بابت خبر :yes:
:yes: