متن کامل مصاحبه با Alex Amancio|مدیر پروژه AC Unity به سؤالات طرفداران پاسخ می دهد - گیمفا
متن کامل مصاحبه با Alex Amancio|مدیر پروژه AC Unity به سؤالات طرفداران پاسخ می دهد - گیمفا
متن کامل مصاحبه با Alex Amancio|مدیر پروژه AC Unity به سؤالات طرفداران پاسخ می دهد - گیمفا
متن کامل مصاحبه با Alex Amancio|مدیر پروژه AC Unity به سؤالات طرفداران پاسخ می دهد - گیمفا

متن کامل مصاحبه با Alex Amancio|مدیر پروژه AC Unity به سؤالات طرفداران پاسخ می دهد

رامین مبشری
۲۳:۵۸ ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
متن کامل مصاحبه با Alex Amancio|مدیر پروژه AC Unity به سؤالات طرفداران پاسخ می دهد - گیمفا

طی مصاحبه ای که شرکت Ubisoft به منظور پرداختن به سؤالات طرفداران Assassin’s Creed Unity با Alex Amancio، مدیر پروژه این بازی، انجام داده است، او با پاسخ به سؤالات به بیان جزئیاتی از این بازی پرداخته است. Alex Amancio به سؤالاتی مانند وجود ارتباط بین Arno و Desmond و بسیاری موارد دیگر پرداخته است.

متن کامل پرسش و پاسخ صورت گرفته به این شرح است.

توجه: در پاسخ به سؤالات ممکن است بخش هایی از داستان نیز اسپویل شده باشد. به این منظور که بخش هایی که داستان بازی را اسپویل می کنند از بقیه سؤالات متمایز باشند، سؤالاتی که پاسخ آن ها حاوی اسپویل است با رنگ قرمز تیره مشخص شده اند.

می توانید مقداری بیشتر درباره رابطه بین Arno و Elise توضیح دهید؟

“Elise و Arno با یکدیگر بزرگ شدند و همیشه با هم دوست بودند. آن ها از ۵ یا ۶ سالگی یکدیگر را می شناختند و زمانی که بزرگ تر شدند، به یکدیگر علاقه مند شدند.”

آیا داستان زمان حاضر به اندازه داستان زمان حال در Desmond Saga جذاب و مرتبط با بخش داستانی بازی هست یا خودش داستانی مجزا دارد؟

“داستان مدرن در این نسخه از بازی آغاز چرخه داستانی جدید است و به طور قابل توجهی موضوع آن تغییر می کند.”

در پایان بازی امکان ارتقای همه چیز وجود دارد؟

“شما می توانید هر مهارتی را خریداری کنید به این دلیل که شما یک اساسین ماهر شده اید، اما در مورد وسایل و تجهیزات موضوع متفاوت است.”

می دانیم که AC Unity بر ارکان اصلی سری AC تمرکز می کند ولی آیا در آن صحنه های حماسی مانند آن چه در Revelations وجود داشت را شاهد خواهیم بود؟

“بله اما من قصد ندارم هیچ چیز را آشکار کنم!”

چه چیزهای جدیدی در Unity خواهیم دید؟

“بازی به صورت تعاملی و چند نفره، پیشرفت شخصیت، حالت مخفی کاری، ارکان اصلی بازی به صورت نوسازی شده، مأموریت های بی انتها، بزرگ ترین شهر در سری Assassin’s Creed.”

سفارشی سازی شخصیت بازی تا چه اندازه گسترده است؟

“چهار ویژگی متفاوت وجود دارد و شما می توانید بر روی هرکدام از آن ها متمرکز شوید. همچنین ۴ مهارت در حالت تعاملی چند نفره (co-op) وجود دارد که فقط در یک زمان می توانید از یکی از این چهار مهارت استفاده کنید.”

چرا Unity بهترین بازی برای معرفی حالت چند نفره جدید بود؟

“این بازی اولین نسخه از Assassin’s Creed است که کاملاً با هدف عرضه برای نسل هشتم ساخته شده، بنابراین ما باید بسیاری موارد بازی را از نو می ساختیم.”

کارگردانی Unity در مقایسه با کارگردانی Revelations چه حسی ایجاد می کند؟ چه چیزهایی غیر از تکنولوژی تغییر کرده است؟

“هر دو پروژه بسیار با هم متفاوت هستند به این دلیل که چالش های متفاوتی در هر دو بازی وجود دارد. برای Revelations، چالش نتیجه گیری سه گانه ی یکی از محبوب ترین شخصیت های AC بود. در Unity، ما چهار سال زمان داشتیم اما به این دلیل که می خواستیم پایه و اساس بازی را از نو بسازیم، باید با موارد ناشناخته ی بیشتری کار می کردیم.”

شما سبک خاصی را برای انجام بازی ترجیح می دهید؟ مخفی کاری، درگیری یا ترکیبی از هر دو؟

“من تمایل دارم به روش سنتی بازی کنم. مخفی کاری بیشتر و استفاده از شمشیر در میان شلوغی ها.”

دلایل تأخیر بازی چه چیزهایی بود؟

“در آن دو هفته ما می توانیم مقادیری جزئیات به بازی اضافه کنیم. این جزئیان می توانند تفاوت بین یک بازی خوب و یک بازی عالی باشند.”

آیا امکان انجام مأموریت های بازی به صورت co-op با دوستانم را دارم یا بخش داستانی به طور کامل جدا از بخش co-op است؟

“همه چیز در یک دنیا اتفاق می افتد. بعضی مأموریت ها مربوط به خواسته ی آرنو برای رسیدن به رستگاری می شود. در حالی که مأموریت های دیگر مرتبط با Brotherhood و تأثیر آن ها در انقلاب فرانسه است که آن ها به صورت co-op می توانند انجام شوند. هر دوی این موارد برای آرنو قابل دسترسی هستند و داستان او را شکل می دهند.”

آیا قابلیت “Eagle Plus” نسخه ای نابالغ از “Eagle Vision” است؟

“Eagle Plus اولین سطح از مهارت Eagle Vision است.”

آیا امکان دسترسی به مسیر های زیر زمینی پاریس برای ما وجود دارد؟

“شما قطعاً قابلیت دسترسی به این مسیرها را خواهید داشت.”

همه ی نگهبانان توانایی دفاع در برابر حمله ها را خواهند داشت یا بعضی از آن ها مانند سربازهای Assassin’s Creed 3 و Assassin’s Creed 4 همیشه از ابتدای درگیری امکان آسیب دیدن را خواهند داشت؟

“بستگی به این دارد که شما آن ها را غافلگیر کنید یا نه، اما دیگر امکان صورت گرفتن حملات به صورت خودکار وجود ندارد.”

ساخت یک بازی از نظر شما چقدر دشوار است؟ به نظر شما این کار بیشتر خسته کننده است یا جذاب؟

“ساخت یک بازی به شدت جذاب است. هر روز یک چالش جدید وجود دارد. هیچ قانون خاصی وجود ندارد. با هر شرایطی باید شبیه به یک چالش جدید رفتار کنید.”

Assassin’s Creed Unity در ۱۱ نوامبر سال ۲۰۱۴ بر روی PS4, Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

متن کامل مصاحبه با Alex Amancio|مدیر پروژه AC Unity به سؤالات طرفداران پاسخ می دهد - گیمفا
متن کامل مصاحبه با Alex Amancio|مدیر پروژه AC Unity به سؤالات طرفداران پاسخ می دهد - گیمفا
متن کامل مصاحبه با Alex Amancio|مدیر پروژه AC Unity به سؤالات طرفداران پاسخ می دهد - گیمفا
متن کامل مصاحبه با Alex Amancio|مدیر پروژه AC Unity به سؤالات طرفداران پاسخ می دهد - گیمفا
متن کامل مصاحبه با Alex Amancio|مدیر پروژه AC Unity به سؤالات طرفداران پاسخ می دهد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

متن کامل مصاحبه با Alex Amancio|مدیر پروژه AC Unity به سؤالات طرفداران پاسخ می دهد - گیمفا