اجرای Diablo III با رزولوشن ۹۰۰p قابل قبول نیست
مدیر تولید Diablo 3 اعلام کرده که، Microsoft به Blizzard گفته که اجرای نسخه Xbox One، باید با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا شود، زیرا که رزولوشن ۹۰۰p غیرقابل قبول است. John Hight از Blizzard، اعلام کرده که قرار بوده نسخه Xbox One با رزولوشنی کمتر از ۱۰۸۰p یعنی ۹۰۰p، به دلیل ثبات عملکرد، اجرا شود.
او در مصاحبه گفته است:
ما می توانستیم از ۱۰۸۰p بهره ببریم، اما ثابت نگه داشتن نرخ فریم بسیار سخت بود. زیرا Diablo عنوانی اکشن است، ما می خواستم بازی روان باشد، بخصوص با چهار بازیکن. بدترین وضعیت زمانی پیش می آید، که چهار ساحره پزشک در یک مکان با شیاطین درگیر باشند، زیرا همه جا پر از افکت های مختلف می شود. ما می خواستیم بازی درهمه حال روان و بدون افت فریم باشد، بهمین دلیل رزولوشن را پایین آوردیم.
با اینحال، Microsoft از این تصمیم ناراضی بوده، و از Blizzard درخواست رزولوشن بالاتر کرده است.
دستیابی به ۱۰۸۰p چالش برانگیز است. بهمین دلیل آن را به ۹۰۰ کاهش دادیم. دمو نمایش داده در E3 با این رزولوشن بود. وMicrosoft اینگونه جواب داد “غیرقابل قبول است، باید به رزولوشن بالاتر دست پیدا کنید. بهمین دلیل مستقیما با آن شروع به کار کردیم، ان ها یک کد بروز رسانی به ما دادند که با استفاده از آن توانستیم به رزولوشن ۱۰۸۰p دست پیدا کنیم.
در E3 که در ماه ژوئن برگزار شد؛ Blizzard تایید کرد، نسخه Xbox One با رزولوشن ۹۰۰p، و نسخه PS4 با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا می شود. اما در اوایل این ماه اعلام شد، که با بروز رسانی روز اول نسخه Xbox One، با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم اجرا خواهد شد. تصور می شود که کد ارائه شده توسط Microsoft به Blizzard مربوط به ابزار توسعه بدون کینکت است. با غیرفعال کردن قابلیت ردیابی بدن Kinect، میزان ۱۰ درصد از حافظه GPU ازاد می شود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات
مگه همین فیل اسپنسر نبود که میگفت فریم ریت مهم تر از رزولوشن هست،حالا چی شده که داره به رزولوشن بیشتر از فریم اهمیت میده.
خب اگه بلیزارد میخواست روی ۱۰۸۰ بازی رو بیاره گیمر ها باید با افت فریم دست و پنجه نرم میکردند.
ولی حالا اگه روی ۹۰۰ باشه افت فریم رو هم احساس نمیکنند.
بعدم تشخیص ۹۰۰ از ۱۰۸۰ خیلی سخته.فک نکنم چیز مهمی باشه.
اقای محمد صادق شجاعی کینک نه کینکت ممنون بابت خبر :yes: :yes:
برای ما PC بازها ۴K هم دیگه قدیمی شده ولی این کنسول ها هنوز به ۱۰۸۰ هم نرسیدند !
اینجاست که میگن چیزی که برای شما آرزو هست واسه ما خاطره هست . 😎
خارج از بحث تفاوت نسبتا قابل توجه نوع Ram و GPU پلی استیشن ۴ و Xbox One ، ظاهرا دو نکته ی دیگه هم باعث کمتر بودن رزولوشن بازیها روی X1 وجود داره:
۱- دستیابی به رزولوشن ۱۰۸۰p در X1 خیلی مشکل تر از PS4 هست
۲- خیلی از سازندگان نمیتونن وقت خیلی زیادی رو برای بهینه سازی بازیهاشون با رزولوشن ۱۰۸۰p روی X1 صرف کنن در نتیجه فریم ریت ثابت رو به رزولوشن بالا ترجیح میدن.
آقا شما با خودت چند چندی؟؟
یه جا میگی معلوم نیست کی برنده نسله سال دیگه بازی ها دوتاشون میاد اون موقع میشه قطعی گفت حالا میگی سونی برده تکلیفتو با خودت مشخص کن 😐
نیتن درسته البته نه ناتان