Pachter : نینتندو در تولید ۳DS شکست می خورد!
Micheal Pachter , کارشناس مسائل اقتصادی عنوان کرد که : ” با توجه به تقاضای زیاد برای خرید کنسول دستی ۳DS در ژاپن و دیگر کشور های جهان , Ninteno در تولید و عرضه ی این کنسول به اندازه ی کافی شکست می خورد!
وی افزود : ” تقاضای زیاد برای خرید ۳DS مربوط به بازه ی زمانی مشخصی نیست. من معتقدم که این تقاضا های زیاد از زمان پیش فروش شروع شده و تا سال ۲۰۱۲ ادامه می یابد. پس با این وجود و با وجود چیزی که تا به حال از Nintendo دیده ایم , به نظر نمی آید که این شرکت بتواند پاسخگوی تقاضای بازی کنندگان باشد.
Pachter همچنین گفت : ” قیمت نسبتا زیاد این کنسول دستی تاثیری روی فروش و تقاضای زیاد برای آن نمی گذارد. من فکر می کنم همه مشتاق خرید این کنسول هستند و نینتندو هم کم کم با متعادل کردن قیمت , تقاضا برای این کنسول را بیشتر از پیش می کند. اما نکته ای که اینجا وجود دارد قطعات این کنسول هست. من شنیده ام که صفحات لمسی این کنسول را شرکت Samsung تولید می کند. این در حالی است که این شرکت فقط برای دوربین های دیجیتال خود این قطعه را می سازد و به نظرم تیراژ تولید آن هم بیشتر از ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار قطعه نیست. اما اگر واقعا Samsung تولید کننده ی صفحات لمسی ۳DS باشد , چطور می خواهد از پس تقاضای میلیونی نینتندو در هر ماه بر بیاید؟!”
این خودش می تواند یکی دیگر از مشکلاتی باشد که گریبان گیر نینتندو می شود و باعث می شود که این شرکت از پس تقاضا های زیاد بازی کننده ها بر نیاید.
Patcher افزود که : ” شاید Wii و DS فقط توجه بازی کننده های غیر حرفه ای یا به اصطلاح Casual را جلب کرده باشد. اما حالا می بینیم که بسیاری از بازی کننده های حرفه ای خواهان داشتن این کنسول هستند و بسیاری از کسانی که امروز دسته های X360 و PS3 را در دست می گیرند , دلشان می خواهد که فردا ۳DS داشته باشند. شاید یکی از دلایل اصلی بالا بودن قیمت ۳DS هم همین باشد. وقتی نینتندو می بیند که می تواند بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار برای کنسول اش قیمت بگذارد و خوب بفروشد , برای چه قیمت پایین تری تعیین کند؟! “
کنسول دستی ۳DS , که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان صنعت بازی , اولین کنسول نسل بعد بازی های ویدئویی است , ۲۶ فوریه سال آینده میلادی عرضه می شود.
——————————————————————
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات