بازی رایانه ای “مقاومت خرمشهر” اسفندماه آماده عرضه میشود
بازی “مقاومت خرمشهر” که با حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانهای در شرکت شیوا پرداز کرمان تولید شده است، اواخر سال جاری برای توزیع در بازار گیم آماده میشود.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای،”حسین آزادپور” مدیر تولید این بازی با یادآوری اینکه قرار بود بازی “مقاومت خرمشهر” تابستان ۹۳ وارد بازار گیم شود، توضیح داد: داستان بازی بازنگری شده و در مقابل حجم کاری در این اثر نیز افزایش یافته است.
وی ادامه داد: برای بهبود ارتقای کیفیت بازی و اعمال تغییرات پیشنهادی از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای این بازی با تاخیر زمانی ۶ ماهه وارد بازار گیم می شود.
مدیر تولید بازی رایانه ای مقاومت خرمشهر پیشرفت پروژه را ۵۰ در صد عنوان کرد و گفت: همه عوامل تولید شبانه روز در تلاشند تا بتوانند بازی را در زمان یادشده آماده عرضه شود.
این بازی به نویسندگی محمدرضا عابدی و مدیریت حسین آزادپور در شرکت شیوا پرداز کرمان ویژه گروه های سنی نوجوان و جوان اماده عرضه می شود.
بازی رایانه ای مقاومت خرمشهر در سبک بازی اکشن سوم شخص، دوربین نمای بالا و با موضوع توجه به داستان دفاع و درگیری های مستقیم با دشمن بعثی تولید شده است.
این بازی در قالب ۶ مرحله برای کاربر طراحی شده و اواخر زمستان ۹۳ در چرخه توزیع قرار می گیرد.
در بازی مقاومت خرمشهر سعی شده از لحاظ گیم پلی و قابلیت های شخصیت های داستان عناصری در بازی همچون سیستم مبارزه بر اساس پناه گیری و شلیک، امکان استفاده از اسلحه های مختلف، تعقیب و گریز گنجانده شده تا این اثر برای کاربرجذاب و متمایز باشد.
ایده داستان بازی از دفاع و مقاومت مردمی خرمشهر در روزهای آغازین جنگ تحمیلی در این شهر گرفته شده و بر اساس اعلام دست اندرکاران ساخت آن ، طراحی گیم پلی این اثر به شکل مستقیم بازی بوده و مشابه خارجی ندارد.
داستان بازی روایتی از مقاومت مردمی خرمشهر در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی است، در این بازی رشادت و دفاع مردم خرمشهر در ۳۴ روز اول جنگ تحمیلی روایت و کاربر باید در هرمرحله از بازی اهداف خاصی را دنبال کند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات